Hyvää rasisminvastaista viikkoa!
20
77
Vastaukset
- iso d
ihan uskottava tapaus. miksei myös julkaista sarjakuvaa, jossa somalit kiilaavat jonossa ja mölisevät kiilaamisesta huomauttajalle rasismista ja ukailevat väkivallalla?
aivan yhtä uskottava tapaus.
vai eikö se istu viikon agendaan?Kyllä esimerkiksi jenkeissä kuvataan törttöilyjä mustienkin toimesta - ain sarjafilmejä myöten - ja niin pitääkin.
Rasisminvastaisella viikolla ymmärrettävästi valittu tämä asetelma.
Oleellinen juttu - mihin ehkä D:kin viittaa - yleisesti, on se, että
a) ei piilotella jotakin tiettyä kuviota - esim. jossa huonoon käytökseen on syyllistynyt maahanmuuttaja
b) jätetään näin nimenomaan korostamatta sitä, "minkä värinen" käyttäytyy huonosti - vaan että nimenomaan ko. k-ä-y-t-ö-s on tuomittavaa.
Tästä hyötynevät kaikki.- gtnet
Asuntojonoako tarkoitit, pakolaisapu pitäisi lopettaa vahingollisena järjestönä. Sen touhut yleensä vain lisäävät rasismia.
- iso d
täytyy sanoa että muffe puhuu täyttä asiaa.
olen 100% samaa mieltä.- iso d
Mover kirjoitti:
Olet sinä noista myös jo aiemmin puhunut.
ilmaisit itsesi niin selkeästi ettei tuohon jäänyt tulkinnanvaraa.
kukapa voisi olla itse asiasta eri mieltä... - ¢
Mover kirjoitti:
Olet sinä noista myös jo aiemmin puhunut.
mistä nyt on kyse♀
iso d kirjoitti:
ilmaisit itsesi niin selkeästi ettei tuohon jäänyt tulkinnanvaraa.
kukapa voisi olla itse asiasta eri mieltä...Uskon että löydämme vielä selvitettävää...(!)
- ¢
Mover kirjoitti:
Uskon että löydämme vielä selvitettävää...(!)
musta ystäväsi ei näköjään tulekaan Suomeen :
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2014031818136990_uu.shtml
. ¢ kirjoitti:
musta ystäväsi ei näköjään tulekaan Suomeen :
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2014031818136990_uu.shtml
.Ei hän ole ystäväni - mutta saanut näköjään ihan sinun tapaasi banneja.
- iso d
Mover kirjoitti:
Uskon että löydämme vielä selvitettävää...(!)
takuulla. ehkä minun täytyy hieman siistiä linjaani...
- ¢
Mover kirjoitti:
Ei hän ole ystäväni - mutta saanut näköjään ihan sinun tapaasi banneja.
minua on bannineet ainoastaan sinunlaiset maanpetturit.
- lyk.ou
Voisiko tehdä sellaisen kuvasarajan jossa likaiset ja palelevat suomalaismiehet tekee työtä pakkasella ja räntäsateessa rakennuksella ja sitten toisessa kuvassa somalilapsi-äidit saa parhaat asunnot ja pääsee työntämään lasten vaunuja kauppakeskukseen
Se kuva puhuttaisi - Kantsu56
Tervetuloa Helsingin Kannelmäkeen ja Malminkartanoon. Tulkaa katsomaan mitä mamulaumat siellä tekevät. Raiskailevat, hakkailevat ja puukottavat ihmisiä.
- Moskeijan varjossa
Itä-Helsingissä Mogadishu Avenuen ympäristö ja Itä-Afrikkakeskus ovat myös hyviä nähtävyyksiä. Jos haluaa oikein mojovan kulttuurishokin niin sen tarjoaa Itiksen kirjasto - meininki on kuin eläintarhassa.
- Muodollinen ele
Tarkoittaako rasismin vastainen viikko sitä että rasistien maahantuonti Afrikasta ja Lähi-Idästä keskeytetään viikon ajaksi?
- Kantsu56
Ei. Se tarkoittaa sitä, että syyllistetään suomalaisia siitä etteivät hyväksy mamujen, pääasiassa afrikkalaisten, tekemiä rikoksia. Neger ähläm!
- Tsohari
Onko tämä joku "etsi viisi virhettä" arvoitus? Yksi virhe oli silmiinpistävä - taksin tullessa mamut eivät livahtaneet jonon ohi sisään.
- ole reilustii rasistinen
Tervetuloa joukkoihimme toimitaan iloisesti
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko2753514Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.1401926Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3041671- 861548
- 891533
Odotettu tulos Taivalvaaran hiihtokeskuksen osalta
"MCS Finland Oy on ilmoittanut Taivalkosken kunnalle 30.4.2026, että se irtisanoo Taivalkosken kunnan ja MCS Finland Oy:531202Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2001160Uudessa testamentissa on kaksi ristiriidassa olevaa kastekäskyä
Uusi testamentti käskee kastamaan kahdella eri tavalla. Näinhän ei voi olla. Ilmiselvään ristiriitaan on löytynyt selity2671146Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois731113- 631041