Kiva uutinen pitkästä aikaan.
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2014031818136990_uu.shtml
Muslimisaarnaaja Bilal Philipsiä ei päästetä Suomeen
500
298
Vastaukset
- Kukkahattunen
Oikea päätös. Vihapuheita ei pidä sallia.
- Jussuf (se sama)
Seuraavaksi sitten "Metallica", kuten Allah-Aho käski. Oikeastaan kaikkien musiikkia (siis länsimaista) esittävien muukalaisten maahantulo pitää hänen mukaansa estää.
- Totta puhuen
Jussuf (se sama) kirjoitti:
Seuraavaksi sitten "Metallica", kuten Allah-Aho käski. Oikeastaan kaikkien musiikkia (siis länsimaista) esittävien muukalaisten maahantulo pitää hänen mukaansa estää.
jos Allah-aho on Jussufin tai jonkun hänen muslimiystävänsä oikea nimi, niin siinä tapauksessa olet varmasti oikeassa.
- Jussuf (se sama)
Totta puhuen kirjoitti:
jos Allah-aho on Jussufin tai jonkun hänen muslimiystävänsä oikea nimi, niin siinä tapauksessa olet varmasti oikeassa.
Kyse on perussuomalaisten kansanedustajasta, jonka nimi on muistaakseni Allah-Aho. Hän oli jokin aika sitten televisiossakin keskustelemassa yhden muslimiyhteisön edustajan kanssa ja sanoi vastustavansa Phillipsin ja Metallican maahanpäästämistä.
Itse asiassa hän on kirjoittanut myös sgrchbrxzrchtrchriptassaan, että myös muut ulkomaalaiset pitää estää tulemasta. Nimenomaan hän on listannut Madonnan, Rolling Stonesin, Rammsteinin, Motörheadin ja muutaman muun. Nämä kun edustavat ulkomaalaista "monikulttuurisuutta" joka ei Suomeen sovi. - Totta puhuen
Kyse on perussuomalaisten kansanedustajasta, jonka nimi on muistaakseni Allah-Aho. Hän oli jokin aika sitten televisiossakin keskustelemassa yhden muslimiyhteisön edustajan kanssa ja sanoi vastustavansa Phillipsin ja Metallican maahanpäästämistä.
Itse asiassa hän on kirjoittanut myös sgrchbrxzrchtrchriptassaan, että myös muut ulkomaalaiset pitää estää tulemasta. Nimenomaan hän on listannut Madonnan, Rolling Stonesin, Rammsteinin, Motörheadin ja muutaman muun. Nämä kun edustavat ulkomaalaista "monikulttuurisuutta" joka ei Suomeen sovi.Kyse on nimimerkillä Jussuf trollaavasta sivistymättömästä kiihkomuslimista, joka palvoo Allah-nimistä satuolentoa jumalanaan. Hän on erittäin harhainen ja esittää aina järjettömiä, täysin perustelemattomia väitöksiä, joilla saa itsensä naurunalaiseksi. Vielä naurettavemmaksi jutun tekee se, ettei Jussuf-raukka itse tajua olevansa naurettava pelle.
Jussufilla on myös tapana kirjoittaa, että Suomeen pitäisi ottaa kaikki mahdolliset äärimuslimit. Nimenomaan hän on listannut Bilal Philipsin ja monen muun terrorismista syytetyn vihasaarnaajan suosikikseen. Nämä kun edustavat ulkomaalaista "monikulttuurisuutta" jolla Suomi pitää täyttää. - Jussuf (se sama)
Totta puhuen kirjoitti:
Kyse on nimimerkillä Jussuf trollaavasta sivistymättömästä kiihkomuslimista, joka palvoo Allah-nimistä satuolentoa jumalanaan. Hän on erittäin harhainen ja esittää aina järjettömiä, täysin perustelemattomia väitöksiä, joilla saa itsensä naurunalaiseksi. Vielä naurettavemmaksi jutun tekee se, ettei Jussuf-raukka itse tajua olevansa naurettava pelle.
Jussufilla on myös tapana kirjoittaa, että Suomeen pitäisi ottaa kaikki mahdolliset äärimuslimit. Nimenomaan hän on listannut Bilal Philipsin ja monen muun terrorismista syytetyn vihasaarnaajan suosikikseen. Nämä kun edustavat ulkomaalaista "monikulttuurisuutta" jolla Suomi pitää täyttää.En ole nähnyt nimimerkin "Jussuf" kirjoituksia sen jälkeen kun itse kirjoitin sillä nimimerkillä seitsemän vuotta sitten. Sen jälkeen kun tuo nimimerkki rekisteröitiin, ei sitä ole minun nähteni käytetty.
Omalla nimimerkilläni taas tänne kirjoittaa muutama huumeidenkäyttäjä, pedofiili ja vuohtaan rakastava somaliksi itsensä kokeva maahanmuuttokriitikko jotka aina esittävät järjettömiä väitteitä ja harhaisen mielikuvituksensa tuotteita.
Kerrotko missä tuo nimimerkki "Jussuf" on alkanut kirjoitella, kun häntä ei tällä palstalla näy? Aikamoinen kummitus taitaa olla jos on valinnut suosikkinsa olevan Philips ja haluaa kaikki mahdolliset äärimuslimit Suomeen. Tuohan olisi aika järjetöntä...
Monikulttuurisuus ei sovi Suomeen. Kaikki etniset ravintolat kannattaa Suomesta lopettaa ennen kuin maalaiset käyvät ne loputkin polttamassa. Myös peatles-musiikkia esittävien bändien, Metallicojen sun muiden kannattaa kiertää kulttuurivihamielinen Suomi, sillä Suomessa kaikki ulkomaalaiset ovat aina hengenvaarassa. - Jasser (joku muu)
En ole nähnyt nimimerkin "Jussuf" kirjoituksia sen jälkeen kun itse kirjoitin sillä nimimerkillä seitsemän vuotta sitten. Sen jälkeen kun tuo nimimerkki rekisteröitiin, ei sitä ole minun nähteni käytetty.
Omalla nimimerkilläni taas tänne kirjoittaa muutama huumeidenkäyttäjä, pedofiili ja vuohtaan rakastava somaliksi itsensä kokeva maahanmuuttokriitikko jotka aina esittävät järjettömiä väitteitä ja harhaisen mielikuvituksensa tuotteita.
Kerrotko missä tuo nimimerkki "Jussuf" on alkanut kirjoitella, kun häntä ei tällä palstalla näy? Aikamoinen kummitus taitaa olla jos on valinnut suosikkinsa olevan Philips ja haluaa kaikki mahdolliset äärimuslimit Suomeen. Tuohan olisi aika järjetöntä...
Monikulttuurisuus ei sovi Suomeen. Kaikki etniset ravintolat kannattaa Suomesta lopettaa ennen kuin maalaiset käyvät ne loputkin polttamassa. Myös peatles-musiikkia esittävien bändien, Metallicojen sun muiden kannattaa kiertää kulttuurivihamielinen Suomi, sillä Suomessa kaikki ulkomaalaiset ovat aina hengenvaarassa.Jussuf (se sama) -nimimerkillä tänne kirjoittaa khattia pureskeleva pedofiili ja vuohtaan rakastava amerikkalaiseksi itsensä kokeva muslimitrolli, joka aina esittää järjettömiä väitteitä ja harhaisen mielikuvituksensa tuotteita maalaisista.
Tuo nimimerkki "Jussuf" kirjoittaa tällä palstalla kellon ympäri. Esimerkiksi 20.3.2014 13:40 hän on kirjoittanut viestin tähän ketjuun. Aikamoinen narkkari taitaa hän tosiaan olla, kun ei itse tajua millä nikillä kirjoittaa.
Hän fanittaa islamistista vihasaarnaajaa Bilal Philipsiä ja haluaa kaikki mahdolliset äärimuslimit Suomeen. Aika järjetön tyyppi tuo Jussuf tosiaan on...
Monikulttuurisuus ei sovi muslimeille. Kaikki ei-muslimien ravintolat kannattaa lopettaa muslimien asuttamilta alueilta ennen kuin muslimit käyvät ne loputkin polttamassa (tosin muslimit polttavat myös omia ravintoloitaan vakuutusrahojen toivossa). Myös peatles-musiikkia esittävien bändien, Metallicojen sun muiden kannattaa kiertää islamilaiset maat, sillä muslimit vihaavat kaikkia ei-muslimeja ja muuta kuin islamia tunnustavat ovat aina hengenvaarassa. - Jussuf (se sama)
Jasser (joku muu) kirjoitti:
Jussuf (se sama) -nimimerkillä tänne kirjoittaa khattia pureskeleva pedofiili ja vuohtaan rakastava amerikkalaiseksi itsensä kokeva muslimitrolli, joka aina esittää järjettömiä väitteitä ja harhaisen mielikuvituksensa tuotteita maalaisista.
Tuo nimimerkki "Jussuf" kirjoittaa tällä palstalla kellon ympäri. Esimerkiksi 20.3.2014 13:40 hän on kirjoittanut viestin tähän ketjuun. Aikamoinen narkkari taitaa hän tosiaan olla, kun ei itse tajua millä nikillä kirjoittaa.
Hän fanittaa islamistista vihasaarnaajaa Bilal Philipsiä ja haluaa kaikki mahdolliset äärimuslimit Suomeen. Aika järjetön tyyppi tuo Jussuf tosiaan on...
Monikulttuurisuus ei sovi muslimeille. Kaikki ei-muslimien ravintolat kannattaa lopettaa muslimien asuttamilta alueilta ennen kuin muslimit käyvät ne loputkin polttamassa (tosin muslimit polttavat myös omia ravintoloitaan vakuutusrahojen toivossa). Myös peatles-musiikkia esittävien bändien, Metallicojen sun muiden kannattaa kiertää islamilaiset maat, sillä muslimit vihaavat kaikkia ei-muslimeja ja muuta kuin islamia tunnustavat ovat aina hengenvaarassa.En kysynyt omista kirjoituksistani, jotka voi helposti tunnistaa. Minulla on eri nimimerkki.
Toistan kysymyksen, kun et ymmärtänyt ensimmäisellä kerralla: Missä voisin tutustua nimimerkki "Jussuf"in kirjoituksiin? En ole nähnyt yhtäkään sen jälkeen kun seitsemisen vuotta sitten kirjoitin itse tuolla nimimerkillä. - Jasser (joku muu)
En kysynyt omista kirjoituksistani, jotka voi helposti tunnistaa. Minulla on eri nimimerkki.
Toistan kysymyksen, kun et ymmärtänyt ensimmäisellä kerralla: Missä voisin tutustua nimimerkki "Jussuf"in kirjoituksiin? En ole nähnyt yhtäkään sen jälkeen kun seitsemisen vuotta sitten kirjoitin itse tuolla nimimerkillä.Puhuin nimenomaan sinun kirjoituksistasi, jotka voi helposti tunnistaa. Sinulla on nimimerkki "Jussuf".
Toistan vastauksen, kun et ymmärtänyt ensimmäisellä kerralla: Tuo nimimerkki "Jussuf" kirjoittaa tällä palstalla kellon ympäri. Esimerkiksi 20.3.2014 13:40 hän on kirjoittanut viestin tähän ketjuun. Aikamoinen narkkari taitaa hän tosiaan olla, kun ei itse tajua millä nikillä kirjoittaa. - Jussuf (se sama)
Puhuin nimenomaan sinun kirjoituksistasi, jotka voi helposti tunnistaa. Sinulla on nimimerkki "Jussuf".
Toistan vastauksen, kun et ymmärtänyt ensimmäisellä kerralla: Tuo nimimerkki "Jussuf" kirjoittaa tällä palstalla kellon ympäri. Esimerkiksi 20.3.2014 13:40 hän on kirjoittanut viestin tähän ketjuun. Aikamoinen narkkari taitaa hän tosiaan olla, kun ei itse tajua millä nikillä kirjoittaa.Ei minun nimimerkkini ole "Jussuf". Kirjoitin tuolla nimimerkillä viimeksi n. seitsemän vuotta sitten.
Kysyn siis uudelleen: missä voisin tutustua tuon nimimerkin nykyisiin kirjoituksiin?
Etkö vieläkään ymmärrä kysymystä? - Jasser (joku muu)
Ei minun nimimerkkini ole "Jussuf". Kirjoitin tuolla nimimerkillä viimeksi n. seitsemän vuotta sitten.
Kysyn siis uudelleen: missä voisin tutustua tuon nimimerkin nykyisiin kirjoituksiin?
Etkö vieläkään ymmärrä kysymystä?Sinun nimimerkkisi on "Jussuf". Kirjoitit tuolla nimimerkillä viimeksi n. kaksi tuntia sitten.
Vastaan siis uudestaan: Tuo nimimerkki "Jussuf" kirjoittaa tällä palstalla kellon ympäri. Esimerkiksi 20.3.2014 13:40 hän on kirjoittanut viestin tähän ketjuun. Aikamoinen narkkari taitaa hän tosiaan olla, kun ei itse tajua millä nikillä kirjoittaa.
Etkö vieläkään ymmärrä vastausta? - Jussuf (se sama)
Sinun nimimerkkisi on "Jussuf". Kirjoitit tuolla nimimerkillä viimeksi n. kaksi tuntia sitten.
Vastaan siis uudestaan: Tuo nimimerkki "Jussuf" kirjoittaa tällä palstalla kellon ympäri. Esimerkiksi 20.3.2014 13:40 hän on kirjoittanut viestin tähän ketjuun. Aikamoinen narkkari taitaa hän tosiaan olla, kun ei itse tajua millä nikillä kirjoittaa.
Etkö vieläkään ymmärrä vastausta?En ole kirjoittanut tuolla nimimerkillä. Minulla on tämä nimimerkki, jonka tähänkin ansiokkaaseen kirjoitukseeni liitän.
- Jasser (joku muu)
En ole kirjoittanut tuolla nimimerkillä. Minulla on tämä nimimerkki, jonka tähänkin ansiokkaaseen kirjoitukseeni liitän.
Etkö tajua, mitä nimimerkissäsi lukee?
- Jussuf (se sama)
Etkö tajua, mitä nimimerkissäsi lukee?
Kyllä tajuan, hyvinkin. Nimimerkkini on "Jussuf (se sama)".
- Nyssyf
Lopettakaa tämän trollin viesteihin vastaaminen
- Jussuf (se sama)
Nyssyf kirjoitti:
Lopettakaa tämän trollin viesteihin vastaaminen
En koskaan vastaa nimimerkille Nyssyf. Ole huoleti.
- A-Studion keskustelu
Itse asiassa hän on kirjoittanut myös sgrchbrxzrchtrchriptassaan, että myös muut ulkomaalaiset pitää estää tulemasta. Nimenomaan hän on listannut Madonnan, Rolling Stonesin, Rammsteinin, Motörheadin ja muutaman muun. Nämä kun edustavat ulkomaalaista "monikulttuurisuutta" joka ei Suomeen sovi.Etpä ole tajunnut näkemääsi tai ilmeisesti suomenkielen ymmärtämisessä on puutteita, koska tarkoittamasi Halla-Aho ei missään vaiheessa keskustelua kertonut vastustavansa kyseisen kiihko-saarnaajan maahantuloa vaan, hänen mielestään maahanpääsyn edellytykset tulisi tutkia hyvin rajaviranomaisten tai asiantuntijoiden toimesta. Näin on tehty muuallakin ja tuloksena on usein ollut maahantulon evääminen, kuten mellakoita aiheuttaneen henkilön kohdalla voi olettaa sivistysvaltioissa käyvänkin. Nyt tosin hänen maahantulonsa estyi siksi, että rauhanuskontolaiset peruivat puhetilaisuuden itse, mitä kyllä ihmettelen, kun kerran mitään erikoista estettä ei heidän itsensä mukaan pitäisi olla edes olemassa.
Syyllistyt kommentissasi samanlaiseen vääristelyyn ja Halla-Ahon mustamaalaamiseen kuin Halla-Ahon vastakeskustelija tuntui pääaiheen sijaan koko kyseisen keskustelun ajan keskittyvän. Muuta sanottavaa tällä arvon toimittaja Husseinilla ei tainnut tuttuun tapaan jälleen ollakkaan, vaikka aiheena oli yleisestiottaen äärimuslimismi, eikä Halla-Ahon henkilökohtaiset tai perussuomalaisten edesottamukset.
Katsokaa A-Studion pätkä itse ja tehkää johtopäätökset keskustelijoitten tasosta. Jos tuo muslimeja usein julkisuudessa edustava Hussein on esimerkki siitä, miten sivistynyttä keskustelua he pystyvät parhaimmillaan käymään, ei voi muuta sanoa, kuin että onnea vaan jatkossa. - Jussuf (se sama)
A-Studion keskustelu kirjoitti:
Etpä ole tajunnut näkemääsi tai ilmeisesti suomenkielen ymmärtämisessä on puutteita, koska tarkoittamasi Halla-Aho ei missään vaiheessa keskustelua kertonut vastustavansa kyseisen kiihko-saarnaajan maahantuloa vaan, hänen mielestään maahanpääsyn edellytykset tulisi tutkia hyvin rajaviranomaisten tai asiantuntijoiden toimesta. Näin on tehty muuallakin ja tuloksena on usein ollut maahantulon evääminen, kuten mellakoita aiheuttaneen henkilön kohdalla voi olettaa sivistysvaltioissa käyvänkin. Nyt tosin hänen maahantulonsa estyi siksi, että rauhanuskontolaiset peruivat puhetilaisuuden itse, mitä kyllä ihmettelen, kun kerran mitään erikoista estettä ei heidän itsensä mukaan pitäisi olla edes olemassa.
Syyllistyt kommentissasi samanlaiseen vääristelyyn ja Halla-Ahon mustamaalaamiseen kuin Halla-Ahon vastakeskustelija tuntui pääaiheen sijaan koko kyseisen keskustelun ajan keskittyvän. Muuta sanottavaa tällä arvon toimittaja Husseinilla ei tainnut tuttuun tapaan jälleen ollakkaan, vaikka aiheena oli yleisestiottaen äärimuslimismi, eikä Halla-Ahon henkilökohtaiset tai perussuomalaisten edesottamukset.
Katsokaa A-Studion pätkä itse ja tehkää johtopäätökset keskustelijoitten tasosta. Jos tuo muslimeja usein julkisuudessa edustava Hussein on esimerkki siitä, miten sivistynyttä keskustelua he pystyvät parhaimmillaan käymään, ei voi muuta sanoa, kuin että onnea vaan jatkossa.Heheh... vai oli Allah-Aho muslimin maahantulon kannalla? Taisi mielestäsi oikein ehdottaa että hän muuttaisi Suomeen?
Allah-Ahoa kismitti että ketään suosittua henkilöä ulkomailta tulisi käymään Suomessa, mukaanlukien "länsivaikutteista" musiikkia soittavat bändit, kuten Metallica.
Husu esiintyi kiihkottomasti, perustaen sanomansa faktoihin. Allah-Aho tunsi rotuylemmyyttä kaikkia kohtaan ja vouhotti sitä samaa saarnaansa jota aina ennenkin suu vaahdossa. - Totta puhuen
A-Studion keskustelu kirjoitti:
Etpä ole tajunnut näkemääsi tai ilmeisesti suomenkielen ymmärtämisessä on puutteita, koska tarkoittamasi Halla-Aho ei missään vaiheessa keskustelua kertonut vastustavansa kyseisen kiihko-saarnaajan maahantuloa vaan, hänen mielestään maahanpääsyn edellytykset tulisi tutkia hyvin rajaviranomaisten tai asiantuntijoiden toimesta. Näin on tehty muuallakin ja tuloksena on usein ollut maahantulon evääminen, kuten mellakoita aiheuttaneen henkilön kohdalla voi olettaa sivistysvaltioissa käyvänkin. Nyt tosin hänen maahantulonsa estyi siksi, että rauhanuskontolaiset peruivat puhetilaisuuden itse, mitä kyllä ihmettelen, kun kerran mitään erikoista estettä ei heidän itsensä mukaan pitäisi olla edes olemassa.
Katsokaa A-Studion pätkä itse ja tehkää johtopäätökset keskustelijoitten tasosta. Jos tuo muslimeja usein julkisuudessa edustava Hussein on esimerkki siitä, miten sivistynyttä keskustelua he pystyvät parhaimmillaan käymään, ei voi muuta sanoa, kuin että onnea vaan jatkossa."Husu" Hussein ei ole esimerkki siitä, miten sivistynyttä keskustelua muslimit pystyvät parhaimmillaan käymään. Husein Muhammed voisi ollakin.
- No niin
Eli olet Jussuf. Mikä tässä nyt niin hemmetin vaikeaa oli?
- Totta puhuen
Heheh... vai oli Allah-Aho muslimin maahantulon kannalla? Taisi mielestäsi oikein ehdottaa että hän muuttaisi Suomeen?
Allah-Ahoa kismitti että ketään suosittua henkilöä ulkomailta tulisi käymään Suomessa, mukaanlukien "länsivaikutteista" musiikkia soittavat bändit, kuten Metallica.
Husu esiintyi kiihkottomasti, perustaen sanomansa faktoihin. Allah-Aho tunsi rotuylemmyyttä kaikkia kohtaan ja vouhotti sitä samaa saarnaansa jota aina ennenkin suu vaahdossa.Halla-ahoa, kuten ketä tahansa muutakin täysijärkistä, kismittää varmasti se, että terrorismiin kytköksissä olevat islamistiset vihasaarnaajat käyvät vähän väliä Suomessa.
Jussufit ja muut vajakit tietysti haluavat tänne Bilalin kaltaisia terroristisaarnaajia lisää, itse asiassa jussufien mielestä he kaikki saisivat tulla tänne elämään suomalaisten veronmaksajien rahoilla ja juonimaan terrori-iskujaan.
Husu esiintyi kiihkoillen suu vaahdossa, perustaen sanomansa valheisiin. Halla-aho varmasti tunsikin ylemmyyttä tätä pelleä kohtaant, kun hänellä oli jälleen kerran faktat kohdallaan eikä vastapuoli kyennyt järjelliseen vasta-argumentaatioon. - - mutta
Totta puhuen kirjoitti:
"Husu" Hussein ei ole esimerkki siitä, miten sivistynyttä keskustelua muslimit pystyvät parhaimmillaan käymään. Husein Muhammed voisi ollakin.
mistä lähtien terrorismin vähättely ja ympärileikkausten puolustaminen on ollut "sivistynyttä"?
- Jussuf (se sama)
Totta puhuen kirjoitti:
Halla-ahoa, kuten ketä tahansa muutakin täysijärkistä, kismittää varmasti se, että terrorismiin kytköksissä olevat islamistiset vihasaarnaajat käyvät vähän väliä Suomessa.
Jussufit ja muut vajakit tietysti haluavat tänne Bilalin kaltaisia terroristisaarnaajia lisää, itse asiassa jussufien mielestä he kaikki saisivat tulla tänne elämään suomalaisten veronmaksajien rahoilla ja juonimaan terrori-iskujaan.
Husu esiintyi kiihkoillen suu vaahdossa, perustaen sanomansa valheisiin. Halla-aho varmasti tunsikin ylemmyyttä tätä pelleä kohtaant, kun hänellä oli jälleen kerran faktat kohdallaan eikä vastapuoli kyennyt järjelliseen vasta-argumentaatioon.Kielenopetuksen kannattajilla ei tietenkään ole mittään sitä vastaan että englanninkielisiä puhujia esiintyy Suomessa. Eiväthän he häiritse muita kuin persuja ja maalaisia.
Terrori-iskuja juonitaan Suomen maaseudulla ihan riippumatta siitä kuka puhuu. Norjalaispersu Breivik ei tarvinnut iskulleen muita puhujia kuin netistä lukemansa Allah-Ahon.
Persu-rotuhygieenikot tuntevat ylemmyyttä kaikkia kohtaan. Eniten tietenkin amerikkalaisia. Ainoa joka tuossakaan tv-ohjelmassa puhui faktoja oli Husu. - Jussuf (se sama)
- mutta kirjoitti:
mistä lähtien terrorismin vähättely ja ympärileikkausten puolustaminen on ollut "sivistynyttä"?
Mistä lähtien on ollut sivistynyttä se, että toivoo Suomeen lisää raiskauksia, kuten Allah-Aho teki 2006?
- Totta puhuen
Mistä lähtien on ollut sivistynyttä se, että toivoo Suomeen lisää raiskauksia, kuten Allah-Aho teki 2006?
Allah-Aho on joko Jussuf itse tai joku sen muslimikaveri.
- Totta puhuen
Kielenopetuksen kannattajilla ei tietenkään ole mittään sitä vastaan että englanninkielisiä puhujia esiintyy Suomessa. Eiväthän he häiritse muita kuin persuja ja maalaisia.
Terrori-iskuja juonitaan Suomen maaseudulla ihan riippumatta siitä kuka puhuu. Norjalaispersu Breivik ei tarvinnut iskulleen muita puhujia kuin netistä lukemansa Allah-Ahon.
Persu-rotuhygieenikot tuntevat ylemmyyttä kaikkia kohtaan. Eniten tietenkin amerikkalaisia. Ainoa joka tuossakaan tv-ohjelmassa puhui faktoja oli Husu.En ole missään väittänytkään, että kaikenlaista opetusta vastustavilla jussufeilla olisi mitään sitä vastaan, että terrorismia lietsovia islamistipuhujia esiintyy Suomessa. Eiväthän he häiritse muita kuin kaikkien muiden uskontojen edustajia ja uskontoihin kuulumattomia sekä vaarantavat heidän turvallisuutensa.
Terrori-iskuja toki juonitaan moskeijoissa ihan riippumatta siitä kuka puhuu. Jussufsaarnaaja Bilal kuitenkin puheillaan lisää terrorismiin osallistuvien jussufien määrää entisestään.
Jussuf-uskontohygieenikot tuntevat ylemmyyttä kaikkia kohtaan. Eniten tietenkin vääräuskoisia, mikä on hassua, kun jussufit eivät pärjäisi ilman vääräuskoisten keksintöjä ja rahaa. Ainoa joka tuossakaan tv-ohjelmassa puhui faktoja oli Halla-aho. - :)))
Totta puhuen kirjoitti:
Allah-Aho on joko Jussuf itse tai joku sen muslimikaveri.
No eikös Jussille raiskaukset ollu ihan ok jos kohteena on vihreet naiset?
- :DDD
:))) kirjoitti:
No eikös Jussille raiskaukset ollu ihan ok jos kohteena on vihreet naiset?
Eivät ole. Sen sijaan on oikeudenmukaisempaa, että raiskatuksi joutuvat viattomien ihmisten sijaan sellaiset, jotka politiikallaan ovat tietoisesti ajaneet raiskausten lisääntymistä.
Yhtä lailla on oikeudenmukaisempaa, että sinä kuolet muslimin terrori-iskussa, kuin joku sellainen, joka ei ole islamilaista terrorismia tukenut ja puolustellut. - :)))
:DDD kirjoitti:
Eivät ole. Sen sijaan on oikeudenmukaisempaa, että raiskatuksi joutuvat viattomien ihmisten sijaan sellaiset, jotka politiikallaan ovat tietoisesti ajaneet raiskausten lisääntymistä.
Yhtä lailla on oikeudenmukaisempaa, että sinä kuolet muslimin terrori-iskussa, kuin joku sellainen, joka ei ole islamilaista terrorismia tukenut ja puolustellut.No sinulla ei ole ilmeisesti alkeellisintakaan käsitystä oikeudenmukaisuudesta. Onneksi et ole tuomarina. Egyptissä voisit ollakin.
No sinulla ei ole ilmeisesti alkeellisintakaan käsitystä oikeudenmukaisuudesta. Onneksi et ole tuomarina. Egyptissä voisit ollakin.
Totta puhuen tuo on yleinen käsitys oikeudenmukaisuudesta. It's Karma Bitch!
Vai meinaatko, että oikeudenmukaisuutta on se, että raiskausten ja terrorismin lisäämistä politiikallaan ajavat säästyvät kaikelta ikävältä, kun taas huonoon politiikkaan syyttömät joutuvat kärsimään? - :)))
Totta puhuen tuo on yleinen käsitys oikeudenmukaisuudesta. It's Karma Bitch!
Vai meinaatko, että oikeudenmukaisuutta on se, että raiskausten ja terrorismin lisäämistä politiikallaan ajavat säästyvät kaikelta ikävältä, kun taas huonoon politiikkaan syyttömät joutuvat kärsimään?Karma Bitch ei ole kovin arvostettu lakimiehenä. Kuten ei Giselle Batwomankaan väestötieteilijänä.
- Totta puhuen
Karma Bitch ei ole kovin arvostettu lakimiehenä. Kuten ei Giselle Batwomankaan väestötieteilijänä.
On se paljon arvostetumpi lakimies kuin kaltaisesi muttaneiti. Gisellekin on pätevä väestötieteilijä Koivuklapin porukoihin verrattuna.
- Totta puhuen
Totta puhuen kirjoitti:
On se paljon arvostetumpi lakimies kuin kaltaisesi muttaneiti. Gisellekin on pätevä väestötieteilijä Koivuklapin porukoihin verrattuna.
mutta neiti on se rölli joka rasismipalstalla väitti Jyväskylän kirjastopuukotusta "komunistien provokaatioksi". Sen verran pitäisi nimimerkkivarkaankin tietää.
- turhaa spekulointia
Heheh... vai oli Allah-Aho muslimin maahantulon kannalla? Taisi mielestäsi oikein ehdottaa että hän muuttaisi Suomeen?
Husu esiintyi kiihkottomasti, perustaen sanomansa faktoihin. Allah-Aho tunsi rotuylemmyyttä kaikkia kohtaan ja vouhotti sitä samaa saarnaansa jota aina ennenkin suu vaahdossa.Mitäpä tässä inttämään. Ei muuta kuin jokainen vaan lataa A-studion keskustelun ja katsoo itse, mitä Halla-Aho kiihkosaarnaajan maahantulemisesta sanoi - tai jätti sanomatta. Haastattelussa kysyttiin myös Halla-Ahon henkilökohtaista mielipidettä saarnaajan maahansaapumiseen, mihin hän vastasi mielestäni aivan korrektisti ja kiihkottomasti, kuten älykkään hyvin kotiläksynsä tekeneen politikon tuleekin.
Sen vouhottamisen hoiti tässä keskustelussa tavalliseen tapaan ihan muut kuin Halla-Aho. Halla-Aholla oli välillä vaikeuksia päästä edes virkkeittensä loppuun, kun jo oli ylen toimittaja tai rauhanuskontolaisten puolestapuhuja huutamassa päälle jotain asiaankuulumatonta ja jopa täysin keskusteluun liittymätöntä.
Helposti saa kyllä sen kuvan, että Halla-Ahoa on vaikea lyödä näissä keskusteluissa muulla keinolla kuin huutamalla hänen päällensä. Onneksi Halla-Aho ei sorru provosoitumaan vaan pitää tyynen älykkään linjansa loppuun asti, mitä ei voi kyllä sanoa tämänkään kertaisesta vastakeskustelijasta.
Silloin kun puhutaan tunteella, eikä järjellä, on vaikea pitäytyä asiallisena. Sen huomaa hyvin näistä palstan vihervasureistakin. - no totta puhuen
Totta puhuen kirjoitti:
mutta neiti on se rölli joka rasismipalstalla väitti Jyväskylän kirjastopuukotusta "komunistien provokaatioksi". Sen verran pitäisi nimimerkkivarkaankin tietää.
muttaneiti on se humanist1:n trollaava ja nimimerkkejä varasteleva sivupersoona, joka väitti Jyväskylän kirjastossa laittomilla voimankäyttövälineillä riehuneita kommunisteja "viattomiksi uhreiksi".
- Totta puhuen
no totta puhuen kirjoitti:
muttaneiti on se humanist1:n trollaava ja nimimerkkejä varasteleva sivupersoona, joka väitti Jyväskylän kirjastossa laittomilla voimankäyttövälineillä riehuneita kommunisteja "viattomiksi uhreiksi".
humanisti ei ole osallistunut tähän ketjuun.
- Jussuf (se sama)
Totta puhuen kirjoitti:
En ole missään väittänytkään, että kaikenlaista opetusta vastustavilla jussufeilla olisi mitään sitä vastaan, että terrorismia lietsovia islamistipuhujia esiintyy Suomessa. Eiväthän he häiritse muita kuin kaikkien muiden uskontojen edustajia ja uskontoihin kuulumattomia sekä vaarantavat heidän turvallisuutensa.
Terrori-iskuja toki juonitaan moskeijoissa ihan riippumatta siitä kuka puhuu. Jussufsaarnaaja Bilal kuitenkin puheillaan lisää terrorismiin osallistuvien jussufien määrää entisestään.
Jussuf-uskontohygieenikot tuntevat ylemmyyttä kaikkia kohtaan. Eniten tietenkin vääräuskoisia, mikä on hassua, kun jussufit eivät pärjäisi ilman vääräuskoisten keksintöjä ja rahaa. Ainoa joka tuossakaan tv-ohjelmassa puhui faktoja oli Halla-aho.Kielenopetuksen kannattajilla ei ole mitään sitä vastaan että joku vierailija puhuu englantia. Persut pelkäävät kaikkia englantia puhuvia henkilöitä (tässä tapauksessa kanadalaisia), koska eivät ymmärrä mitä he sanovat. Persu pelkää että ulkomaalainen puhuu heistä, ja sen vuoksi haluaa kieltää kaikkien englantia puhuvien vierailut Suomessa.
Breivik juoni iskujaan ihan kotonaan, siellä maaseudulla jossa sinäkin juonit.
Ei ole olemassa keksintöä joka ei perustuisi Islamin tieteeseen. - Jussuf (se sama)
turhaa spekulointia kirjoitti:
Mitäpä tässä inttämään. Ei muuta kuin jokainen vaan lataa A-studion keskustelun ja katsoo itse, mitä Halla-Aho kiihkosaarnaajan maahantulemisesta sanoi - tai jätti sanomatta. Haastattelussa kysyttiin myös Halla-Ahon henkilökohtaista mielipidettä saarnaajan maahansaapumiseen, mihin hän vastasi mielestäni aivan korrektisti ja kiihkottomasti, kuten älykkään hyvin kotiläksynsä tekeneen politikon tuleekin.
Sen vouhottamisen hoiti tässä keskustelussa tavalliseen tapaan ihan muut kuin Halla-Aho. Halla-Aholla oli välillä vaikeuksia päästä edes virkkeittensä loppuun, kun jo oli ylen toimittaja tai rauhanuskontolaisten puolestapuhuja huutamassa päälle jotain asiaankuulumatonta ja jopa täysin keskusteluun liittymätöntä.
Helposti saa kyllä sen kuvan, että Halla-Ahoa on vaikea lyödä näissä keskusteluissa muulla keinolla kuin huutamalla hänen päällensä. Onneksi Halla-Aho ei sorru provosoitumaan vaan pitää tyynen älykkään linjansa loppuun asti, mitä ei voi kyllä sanoa tämänkään kertaisesta vastakeskustelijasta.
Silloin kun puhutaan tunteella, eikä järjellä, on vaikea pitäytyä asiallisena. Sen huomaa hyvin näistä palstan vihervasureistakin.Allah-Ahon käsitys itsestään "ylempänä rotuna" aiheuttaa sen ettei hän pysty järkevään keskusteluun kenenkään kanssa.
On järjetöntä usuttaa kannattajiaan raiskaamaan naisia ja ampumaan homoja, kuten Allah-Aho on tehnyt monta kertaa. Jos tuollaiseen syyllistyisi joku muslimi, voi vain arvata millainen äläkkä nousisi... - Totta puhuen
Kielenopetuksen kannattajilla ei ole mitään sitä vastaan että joku vierailija puhuu englantia. Persut pelkäävät kaikkia englantia puhuvia henkilöitä (tässä tapauksessa kanadalaisia), koska eivät ymmärrä mitä he sanovat. Persu pelkää että ulkomaalainen puhuu heistä, ja sen vuoksi haluaa kieltää kaikkien englantia puhuvien vierailut Suomessa.
Breivik juoni iskujaan ihan kotonaan, siellä maaseudulla jossa sinäkin juonit.
Ei ole olemassa keksintöä joka ei perustuisi Islamin tieteeseen.Kaikenlaista opetusta vastustavilla jussufeilla ei tietenkään ole mitään sitä vastaan että joku vierailija lietsoo vihaa ja väkivaltaa. Normaalit ihmiset pelkäävät kaikkia väkivaltaa tukevia henkilöitä (tässä tapauksessa terroristia, jolta on pääsy kielletty useisiin maihin), koska eivät halua joutua väkivallan uhreiksi. Normaali ihminen pelkää että terroristi räjäyttää pommin, ja sen vuoksi haluaa kieltää kaikkien terroristien vierailut Suomessa.
Bilal juoni iskujaan ihan moskeijassaan, siellä moskeijassa jossa sinäkin juonit.
Ei ole olemassa keksintöä joka perustuisi islamin "tieteeseen". - Totta puhuen
Allah-Ahon käsitys itsestään "ylempänä rotuna" aiheuttaa sen ettei hän pysty järkevään keskusteluun kenenkään kanssa.
On järjetöntä usuttaa kannattajiaan raiskaamaan naisia ja ampumaan homoja, kuten Allah-Aho on tehnyt monta kertaa. Jos tuollaiseen syyllistyisi joku muslimi, voi vain arvata millainen äläkkä nousisi...Jussufin käsitys itsestään "oikeauskoisena" aiheuttaa sen ettei hän pysty järkevään keskusteluun kenenkään kanssa.
On järjetöntä joukkoraiskata naisia ja lentää lentokoneita pilvenpiirtäjiä päin, kuten jussufit ovat tehneet monta kertaa. Jos tuollaiseen syyllistyisi joku kristitty ja/tai maalainen, voi vain arvata millaisen äläwäbälän Jussuf nostaisi... - Heh,
Totta puhuen kirjoitti:
humanisti ei ole osallistunut tähän ketjuun.
humanist1:n älyllisestä alivertaisuudesta kertoo jotain se, että raukka kuvittelee olevansa tunnistamaton esiintymällä toisella, muilta varastetulla, nimimerkillä.
- Scriptaa luettu?
Totta puhuen kirjoitti:
Jussufin käsitys itsestään "oikeauskoisena" aiheuttaa sen ettei hän pysty järkevään keskusteluun kenenkään kanssa.
On järjetöntä joukkoraiskata naisia ja lentää lentokoneita pilvenpiirtäjiä päin, kuten jussufit ovat tehneet monta kertaa. Jos tuollaiseen syyllistyisi joku kristitty ja/tai maalainen, voi vain arvata millaisen äläwäbälän Jussuf nostaisi...Sinähän oletkin äärioikeistolainen vajakki, jonka trollaukset ovat liian hörhöjä jopa muille mamukriitikoille.
- Totta puhuen
Heh, kirjoitti:
humanist1:n älyllisestä alivertaisuudesta kertoo jotain se, että raukka kuvittelee olevansa tunnistamaton esiintymällä toisella, muilta varastetulla, nimimerkillä.
humanistin ei ole tarvinnut koskaan varastaa muilta nimimerkkiä, sen mamukriitikoitten hommaa (sic!)
- Lääkkeet ottamatta?
Scriptaa luettu? kirjoitti:
Sinähän oletkin äärioikeistolainen vajakki, jonka trollaukset ovat liian hörhöjä jopa muille mamukriitikoille.
Sinä olet äärivasemmistolainen vajakki, joka luulee olevansa papukaija.
- - mutta
Totta puhuen kirjoitti:
humanistin ei ole tarvinnut koskaan varastaa muilta nimimerkkiä, sen mamukriitikoitten hommaa (sic!)
miksi se sekopäinen sivupersoonasi sitten aina varastaa muiden nimimerkit, kuten teki nytkin?
- Lääkkeet mainittu!
Lääkkeet ottamatta? kirjoitti:
Sinä olet äärivasemmistolainen vajakki, joka luulee olevansa papukaija.
Päivän "maahanmuuttokriitikko"-idiootti :)))
Mistä näitä vajakkeja oikein sikiää? - No niinpä teit!
- mutta kirjoitti:
miksi se sekopäinen sivupersoonasi sitten aina varastaa muiden nimimerkit, kuten teki nytkin?
Mistä näitä vajakkeja oikein sikiää? - Niin teit!
No niinpä teit! kirjoitti:
Mistä näitä vajakkeja oikein sikiää?Päivän hyysäri-idiootti :DDD
Mistä teitä vajakkeja oikein sikiää? - Sitä saa mitä tilaa!
Lääkkeet mainittu! kirjoitti:
Mistä teitä vajakkeja oikein sikiää? Suljetulta osastoltako? - :)))
Sitä saa mitä tilaa! kirjoitti:
Päivän hyysäri-idiootti :DDD
Mistä teitä vajakkeja oikein sikiää? Suljetulta osastoltako?En tilannut lääkkeitä. Tilasin tasokasta keskusteluseuraa. Nyt taitaa olla reklamaation paikka.
- :)))
Niin teit! kirjoitti:
Mistä teitä vajakkeja oikein sikiää?Päivän papukaija! :)))
Mistä näitä vajakkeja oikein sikiää? - :DDD
En tilannut lääkkeitä. Tilasin tasokasta keskusteluseuraa. Nyt taitaa olla reklamaation paikka.
Tasokasta keskusteluseuraa saat, kun lopetat jatkuvan trollaamisen ja ala-arvoisen sonnan spämmäämisen kaikkialle.
Jos ottaisit ne lääkkeesi, niin ehkäpä et enää käyttäytyisi noin sekopäisesti ja kykenisit kirjoittamaan edes jotakuin järjellisiä viestejä, ja siten saisit tasokkaita vastauksia.
Nyt kukaan ei viitsi vastata trollauksiisi asiallisesti, kun sulta saa aina vastaukseksi vain ja ainoastaan sitä ihteään. - :DDD
Päivän papukaija! :)))
Mistä näitä vajakkeja oikein sikiää?Viikon papukaija! :DDD
Teitä vajakkeja sikiää kommunistien sukurutsasta. - No sieltähän
Viikon papukaija! :DDD
Teitä vajakkeja sikiää kommunistien sukurutsasta.se sukurutsa tuli kuin kanan pyllystä! Sinun on tainnut olla minua ikävä. Minä olin pari päivää poissa ja sinä hypit seinille.
- Ja lääkkeet taas!
Tasokasta keskusteluseuraa saat, kun lopetat jatkuvan trollaamisen ja ala-arvoisen sonnan spämmäämisen kaikkialle.
Jos ottaisit ne lääkkeesi, niin ehkäpä et enää käyttäytyisi noin sekopäisesti ja kykenisit kirjoittamaan edes jotakuin järjellisiä viestejä, ja siten saisit tasokkaita vastauksia.
Nyt kukaan ei viitsi vastata trollauksiisi asiallisesti, kun sulta saa aina vastaukseksi vain ja ainoastaan sitä ihteään.Vuoden "maahanmuuttokriitikko"-idiootti :)))
Mistä näitä vajakkeja oikein sikiää? - No sieltähän
No sieltähän kirjoitti:
se sukurutsa tuli kuin kanan pyllystä! Sinun on tainnut olla minua ikävä. Minä olin pari päivää poissa ja sinä hypit seinille.
se kanan pylly tuli kuin humanist1:n sivupersoonan pilalle menneistä aivoista. Ilmeisesti sinulla oli noina parina päivänä kova ikävä tätä palstaa, kun aivopieruttelet nyt ennätysmäistä tahtia.
- Sitä saa mitä tilaa!
Ja lääkkeet taas! kirjoitti:
Vuoden "maahanmuuttokriitikko"-idiootti :)))
Mistä näitä vajakkeja oikein sikiää?Vuosikymmenen hyysäri-idiootti :DDD
Mistä teitä vajakkeja oikein sikiää? Suljetulta osastoltako??? - ???
Vuosikymmenen hyysäri-idiootti :DDD
Mistä teitä vajakkeja oikein sikiää? Suljetulta osastoltako???Mitä mitä mitä sinä sanoa???
- ???
No sieltähän kirjoitti:
se kanan pylly tuli kuin humanist1:n sivupersoonan pilalle menneistä aivoista. Ilmeisesti sinulla oli noina parina päivänä kova ikävä tätä palstaa, kun aivopieruttelet nyt ennätysmäistä tahtia.
Mistä humanistista horiset???
- !!!
??? kirjoitti:
Mitä mitä mitä sinä sanoa???
Olet siis taas niin harhoissasi, ettet tajua mistään mitään...
- !!!
??? kirjoitti:
Mistä humanistista horiset???
Olet siis taas niin harhoissasi, ettet tajua mistään mitään... humanist1 on yksi niistä lukemattomista sivupersoonistasi.
- Totta puhuen
!!! kirjoitti:
Olet siis taas niin harhoissasi, ettet tajua mistään mitään...
kukaan ei tajua, mistä harhoista horiset. Harha-ahon hössötyksistä? Satuja sukeltavasta lännestä?
- Totta puhuen
!!! kirjoitti:
Olet siis taas niin harhoissasi, ettet tajua mistään mitään... humanist1 on yksi niistä lukemattomista sivupersoonistasi.
minullakaan ei ole mitään sivupersoonia. Eikä humanistilla liioin.
- Nii-in
Totta puhuen kirjoitti:
kukaan ei tajua, mistä harhoista horiset. Harha-ahon hössötyksistä? Satuja sukeltavasta lännestä?
Kukaan ei tosiaankaan tajua niitä sinun omituisia harhojasi, kuten yksiössäsi kulkevia busseja, persujen peräsuolessa asustavia ukkeleita jne. Sinä vain yksinkertaisesti olet erittäin pahasti sekaisin ja pitkän sairaalahoidon tarpeessa.
- no totta puhuen
Totta puhuen kirjoitti:
minullakaan ei ole mitään sivupersoonia. Eikä humanistilla liioin.
humanist1:lla on lukemattomia sivupersoonia, joista yksi olet sinä.
- Totta puhuen
humanist1:lla on lukemattomia sivupersoonia, joista yksi olet sinä.
sinulla ei ole varaa nalkuttaa sivupersoonista kenellekään. Sinulla kun ei muuta olekaan.
- Totta puhuen
Nii-in kirjoitti:
Kukaan ei tosiaankaan tajua niitä sinun omituisia harhojasi, kuten yksiössäsi kulkevia busseja, persujen peräsuolessa asustavia ukkeleita jne. Sinä vain yksinkertaisesti olet erittäin pahasti sekaisin ja pitkän sairaalahoidon tarpeessa.
mainitsemasi aihepiirit eivät ihan kuulu tälle palstalle, eikä niitä sinua lukuun ottamatta kukaan täällä esillä pidäkään. Ehkä olet erittäin pahasti sekaisin ja pitkän sairaalahoidon tarpeessa.
- no totta puhuen
Totta puhuen kirjoitti:
sinulla ei ole varaa nalkuttaa sivupersoonista kenellekään. Sinulla kun ei muuta olekaan.
kaikilla on varaa nalkuttaa sinulle lukemattomista sivupersoonistasi.
- Nii-in
Totta puhuen kirjoitti:
mainitsemasi aihepiirit eivät ihan kuulu tälle palstalle, eikä niitä sinua lukuun ottamatta kukaan täällä esillä pidäkään. Ehkä olet erittäin pahasti sekaisin ja pitkän sairaalahoidon tarpeessa.
Eivät kuulukaan. Siksi kaikki ihmettelevätkin, että miksi höpiset niistä täällä. Samoin tuo ainainen papukaijaleikkisi herättää ihmetystä. Kukaan järjissään oleva ei käyttäydy kuten sinä.
- kappas vaan
Nii-in kirjoitti:
Eivät kuulukaan. Siksi kaikki ihmettelevätkin, että miksi höpiset niistä täällä. Samoin tuo ainainen papukaijaleikkisi herättää ihmetystä. Kukaan järjissään oleva ei käyttäydy kuten sinä.
mamukriitikolle ei sen omat lääkkeet maistukaan
- Totta puhuen
kaikilla on varaa nalkuttaa sinulle lukemattomista sivupersoonistasi.
olet erittäin pahasti sekaisin ja pitkän sairaalahoidon tarpeessa.
- Ei meille
kappas vaan kirjoitti:
mamukriitikolle ei sen omat lääkkeet maistukaan
täysijärkisille maistukaan kaltaisillesi vähämielisille trolleille määrätyt lääkkeet.
- jep jep
Totta puhuen kirjoitti:
Niinhän sinä olet. Eikä tuo papukaijaleikkisi ainakaan paranna sairasta tilaasi.
- Totta puhuen
Ei meille kirjoitti:
täysijärkisille maistukaan kaltaisillesi vähämielisille trolleille määrätyt lääkkeet.
sinua ei voi lukea meidän täysjärkisten joukkoon. Ei millään pahalla.
- kappas vaan
jep jep kirjoitti:
Niinhän sinä olet. Eikä tuo papukaijaleikkisi ainakaan paranna sairasta tilaasi.
trollille ei sen omat lääkärileikit passaakaan kun niitä leikkii joku muu. Kaksoisstandardi.
- Itse asiassa
Totta puhuen kirjoitti:
sinua ei voi lukea meidän täysjärkisten joukkoon. Ei millään pahalla.
sinä et edelleenkään ole meidän täysijärkisten joukossa. Otan osaa. Ota ne lääkkeesi, niin ehkäpä jonain päivänä voit liittyä joukkoomme iloiseen.
- Totta puhuen
kappas vaan kirjoitti:
trollille ei sen omat lääkärileikit passaakaan kun niitä leikkii joku muu. Kaksoisstandardi.
ei tarvitse leikkiä lääkäriä huomatakseen, kuinka sairaaseen tilaan pimeä pääsi on mennyt.
- Ja taas lääkkeet!
Itse asiassa kirjoitti:
sinä et edelleenkään ole meidän täysijärkisten joukossa. Otan osaa. Ota ne lääkkeesi, niin ehkäpä jonain päivänä voit liittyä joukkoomme iloiseen.
Mistä näitä vajakkeja oikein sikiää? - Miksi sitten leikit?
Totta puhuen kirjoitti:
ei tarvitse leikkiä lääkäriä huomatakseen, kuinka sairaaseen tilaan pimeä pääsi on mennyt.
Mistä näitä vajakkeja oikein sikiää? - trololo
Ja taas lääkkeet! kirjoitti:
Mistä näitä vajakkeja oikein sikiää?Keep On Trollin' Baby!
- trololo
Miksi sitten leikit? kirjoitti:
- Aina sinä trollaat!
trololo kirjoitti:
Keep On Trollin' Baby!
Mistä näitä vajakkeja oikein sikiää? - Aina trollaat!
trololo kirjoitti:
Keep On Trollin' Baby!
Mistä näitä vajakkeja oikein sikiää? - Niin trollaatkin!
Aina sinä trollaat! kirjoitti:
Mistä teitä vajakkeja oikein sikiää? Suljetulta osastoltako??? - Niin trollaatkin!
Aina trollaat! kirjoitti:
Mistä teitä vajakkeja oikein sikiää? Suljetulta osastoltako??? - Suljettu osasto
Niin trollaatkin! kirjoitti:
Mistä teitä vajakkeja oikein sikiää? Suljetulta osastoltako???tuli jo aikaisemminkin mainituksi... keksi jotain uutta edes aprillipäivän kunniaksi.
- Toistat itseäsi,
Niin trollaatkin! kirjoitti:
Mistä teitä vajakkeja oikein sikiää? Suljetulta osastoltako???mutta ehkä se tapa on tarttunut sinuun oppi-isästäsi, joka oli sillä kannalla, että valhe muuttuu totuudeksi kun sitä kyllin usein toistelee.
- Totta puhuen
Suljettu osasto kirjoitti:
tuli jo aikaisemminkin mainituksi... keksi jotain uutta edes aprillipäivän kunniaksi.
suljetun osaston tulet näkemään vielä useita kertoja, koska olet aina niin sekaisin ja toistelet jatkuvasti samoja vanhoja, harhaisia trollauksiasi. Jos haluat päästä eroon suljetusta osastosta, niin ota ne lääkkeesi ja ala käyttäytymään kuin me täysijärkiset.
- Niinhän sinä teetkin
Toistat itseäsi, kirjoitti:
mutta ehkä se tapa on tarttunut sinuun oppi-isästäsi, joka oli sillä kannalla, että valhe muuttuu totuudeksi kun sitä kyllin usein toistelee.
Näemmä myös oppi-isäsi höpinöitäkin tykkäät toistella papukaijan lailla.
- Sinäkö täysjärkinen?
Totta puhuen kirjoitti:
suljetun osaston tulet näkemään vielä useita kertoja, koska olet aina niin sekaisin ja toistelet jatkuvasti samoja vanhoja, harhaisia trollauksiasi. Jos haluat päästä eroon suljetusta osastosta, niin ota ne lääkkeesi ja ala käyttäytymään kuin me täysijärkiset.
Mistä näitä vajakkeja oikein sikiää? - Papukaija mainittu!
Niinhän sinä teetkin kirjoitti:
Näemmä myös oppi-isäsi höpinöitäkin tykkäät toistella papukaijan lailla.
Viikon "maahanmuuttokriitikko"-idiootti :)))
Mistä näitä vajakkeja oikein sikiää? - Olen täysjärkinen,
Sinäkö täysjärkinen? kirjoitti:
Mistä näitä vajakkeja oikein sikiää?mutta samaa ei tietenään voi sanoa sinusta, hyysäri-idiootti :DDD
Olisi tosiaan mielenkiintoista tietää, että mistä teitä vajakkeja oikein sikiää? Suljetulta osastoltako??? - Sitä saa mitä tilaa!
Papukaija mainittu! kirjoitti:
Viikon "maahanmuuttokriitikko"-idiootti :)))
Mistä näitä vajakkeja oikein sikiää?Viikon hyysäri-idiootti :DDD
Mistä teitä vajakkeja oikein sikiää? - :)))
Olen täysjärkinen, kirjoitti:
mutta samaa ei tietenään voi sanoa sinusta, hyysäri-idiootti :DDD
Olisi tosiaan mielenkiintoista tietää, että mistä teitä vajakkeja oikein sikiää? Suljetulta osastoltako???Taasko olet suljetulla osastolla? :)))
Viikon hyysäri-idiootti :DDD
Mistä teitä vajakkeja oikein sikiää?Tilasin tasokasta keskusteluseuraa. Taitaa olla reklamaaton paikka.
Taasko olet suljetulla osastolla? :)))
Siellähän sinä aina olet. :DDD
Tilasin tasokasta keskusteluseuraa. Taitaa olla reklamaaton paikka.
Miksi ihmeessä kuvittelet saavasi aikaan tasokasta keskustelua suoltamalla ala-arvoisia trollauksia?
- Niin olet.
Siellähän sinä aina olet. :DDD
Eipä ihme, että sinua pidetään vajakkina.
- No niinpä suollat.
Miksi ihmeessä kuvittelet saavasi aikaan tasokasta keskustelua suoltamalla ala-arvoisia trollauksia?
- Niinhän sinä olet.
Niin olet. kirjoitti:
Mutta sinähän oletkin itseäsi papukaijaksi luuleva vajakki.
- Niin suollatkin.
No niinpä suollat. kirjoitti:
Mutta sinähän oletkin vajakkipapukaija.
- Höpöjä puhut.
Niinhän sinä olet. kirjoitti:
Mutta sinähän oletkin itseäsi papukaijaksi luuleva vajakki.
Mutta se on kai hompanssin geneettinen erityispiirre.
- Höpöjä puhut.
Niin suollatkin. kirjoitti:
- Niin puhut.
Höpöjä puhut. kirjoitti:
Mutta se on kai hompanssin geneettinen erityispiirre.
Se onkin hyysärihörhöjen geneettinen erityispiirre.
- Niin puhut.
Höpöjä puhut. kirjoitti:
Mene ottamaan ne lääkkeesi, niin ehkä et sitten enää kuvittele itseäsi papukaijaksi.
- heh,
Niin puhut. kirjoitti:
Se onkin hyysärihörhöjen geneettinen erityispiirre.
hompanssihörhön ikiliikkuja käynnistyi taas. Käynnistyisivätpä aivotkin joskus.
- hih,
heh, kirjoitti:
hompanssihörhön ikiliikkuja käynnistyi taas. Käynnistyisivätpä aivotkin joskus.
Aivoni ovat käynnissä... Sen sijaan sinun pitäisi ensin edes löytää omat aivosi, jotta voisit harkita niiden käynnistämistä.
- Aivosi ovat kännissä
hih, kirjoitti:
Aivoni ovat käynnissä... Sen sijaan sinun pitäisi ensin edes löytää omat aivosi, jotta voisit harkita niiden käynnistämistä.
jo ennen kuutta.
- Lääkkeet mainittu!
Niin puhut. kirjoitti:
Mene ottamaan ne lääkkeesi, niin ehkä et sitten enää kuvittele itseäsi papukaijaksi.
Mistä näitä vajakkeja oikein sikiää? - Totta puhuen
Aivosi ovat kännissä kirjoitti:
jo ennen kuutta.
kyllä ne sinun aivosi ovat siihen aikaan jo täysin poissa pelistä paljon alkoholia vahvempien aineiden takia.
- Sitä saa mitä tilaa!
Mistä teitä vajakkeja oikein sikiää? Suljetulta osastoltako??? - Aineet mainittu!
Totta puhuen kirjoitti:
kyllä ne sinun aivosi ovat siihen aikaan jo täysin poissa pelistä paljon alkoholia vahvempien aineiden takia.
Mistä näitä vajakkeja oikein sikiää? - No ei kyllä saa.
Mistä teitä vajakkeja oikein sikiää? Suljetulta osastoltako???Minä tilasin tasokasta keskusteluseuraa, sain päivän "maahanmuuttokriitikko"-idiootin. :)))
Mihin voi valittaa? - Sitä saa mitä tilaa!
Aineet mainittu! kirjoitti:
Mistä teitä vajakkeja oikein sikiää? - Heh,
No ei kyllä saa. kirjoitti:
Minä tilasin tasokasta keskusteluseuraa, sain päivän "maahanmuuttokriitikko"-idiootin. :)))
Mihin voi valittaa?Miten ihmeessä sinä päivän hyysäri-idiootti voit olla niin sekaisin, että kuvittelet saavasi aikaan tasokasta keskustelua suoltamalla ala-arvoisia trollauksia?
- Tilasin
Mistä teitä vajakkeja oikein sikiää?tasokasta keskusteluseuraa. Nyt taitaa olla reklamaaton paikka.
- Olet niin sekaisin
Heh, kirjoitti:
Miten ihmeessä sinä päivän hyysäri-idiootti voit olla niin sekaisin, että kuvittelet saavasi aikaan tasokasta keskustelua suoltamalla ala-arvoisia trollauksia?
Mistä näitä vajakkeja oikein sikiää? - jostain syystä
Tilasin kirjoitti:
tasokasta keskusteluseuraa. Nyt taitaa olla reklamaaton paikka.
olet niin sekaisin, että kuvittelet saavasi aikaan tasokasta keskustelua spämmäämällä ketjun täyteen ala-arvoisia trollauksia.
Hyvää päivää kirvesvartta. - Niin oletkin
Olet niin sekaisin kirjoitti:
Mistä näitä vajakkeja oikein sikiää?Vuoden hyysäri-idiootti :DDD
Mistä teitä sisäsiittoisia vajakkeja oikein sikiää? - Niinhän
jostain syystä kirjoitti:
olet niin sekaisin, että kuvittelet saavasi aikaan tasokasta keskustelua spämmäämällä ketjun täyteen ala-arvoisia trollauksia.
Hyvää päivää kirvesvartta.sinä kuvittelet. En tiedä miksi.
- jep jep
Niinhän kirjoitti:
sinä kuvittelet. En tiedä miksi.
Ei humanist1:n kuvitelmista ota pirukaan selvää.
- Totta puhuen
jep jep kirjoitti:
Ei humanist1:n kuvitelmista ota pirukaan selvää.
humanist1 hallitsee itsensä ja kirjoittaa selkeästi ja ymmärrettävästi vaikeistakin asioista, toisin kuin sinä tai joku sun lukemattomista sivupersoonista.
- jäikö
Niin oletkin kirjoitti:
Vuoden hyysäri-idiootti :DDD
Mistä teitä sisäsiittoisia vajakkeja oikein sikiää?trollilla levy päälle?
- Itse asiassa
Totta puhuen kirjoitti:
humanist1 hallitsee itsensä ja kirjoittaa selkeästi ja ymmärrettävästi vaikeistakin asioista, toisin kuin sinä tai joku sun lukemattomista sivupersoonista.
humanist1 sivupersoonineen hallitsee ainoastaan trollaamisen ja valehtelemisen.
- Nii-in
jäikö kirjoitti:
trollilla levy päälle?
Sinulla tosiaan taisi jäädä, taas.
- Totta puhuen
Itse asiassa kirjoitti:
humanist1 sivupersoonineen hallitsee ainoastaan trollaamisen ja valehtelemisen.
humanistilla ei ole mitään sivupersoonia. Sinulla on.
- Aina sulla jää.
Nii-in kirjoitti:
Sinulla tosiaan taisi jäädä, taas.
Mistä näitä vajakkeja oikein sikiää? - heavyOK
Miten metallica liittyy kiellettyihin,ei mitenkään toisin kuin niin monet hip hopparit jotka laulavat siis puhuvat suoraan valkoiseen väestöön suunnitellusta eliminoimisesta.
Hip hopparien bileissä kuollaan koviin aineisiin,tapellaan,raiskataan yms toisin kuin heavy rokkareiden vastaavissa.Olen ollut monissa konserteissa järjestysmiehenä ja ongelmia ei oikeastaan ole lainkaan toisin kuin aineita käyttävien lippalakkipäisten vastaavissa.
Älä siis Jussuf vedä Metallicaa mukaan näihin keskusteluihin,sillä bändillä ei ole mitään tekemistä rasismin kanssa. - no totta puhuen
Totta puhuen kirjoitti:
humanistilla ei ole mitään sivupersoonia. Sinulla on.
sillä on lukemattomia sivupersoonia. Sinä nikkivaras olet niistä yksi.
- Niinhän sulla jää
Aina sulla jää. kirjoitti:
Mistä teitä sisäsiittoisia vajakkeja oikein sikiää? Suljetulta osastoltako??? - Totta puhuen
sillä on lukemattomia sivupersoonia. Sinä nikkivaras olet niistä yksi.
sinulla on lukemattomia sivupersoonia. Sinä nikkivaras olet niistä yksi. Lisäksi sinä tartut kirjoitusvirheisiin, koska et vähäisen ÄO:si ym. seikkojen vuoksi kykene tarttumaan minun ja muiden palstalaisten asia-argumentteihin. Sen sijaan sinun viesteissäsi ei useimmiten voi tarttua muuhun kuin kirjoitusvirheisiin, koska argumentteja niissä hyvin harvoin.
- Heh,
Totta puhuen kirjoitti:
sinulla on lukemattomia sivupersoonia. Sinä nikkivaras olet niistä yksi. Lisäksi sinä tartut kirjoitusvirheisiin, koska et vähäisen ÄO:si ym. seikkojen vuoksi kykene tarttumaan minun ja muiden palstalaisten asia-argumentteihin. Sen sijaan sinun viesteissäsi ei useimmiten voi tarttua muuhun kuin kirjoitusvirheisiin, koska argumentteja niissä hyvin harvoin.
humanist1 alkoi sitten taas leikkimään papukaijaa. :DDD Sellaista se, kun on tuollainen kyvytön idiootti.
Heh, kirjoitti:
humanist1 alkoi sitten taas leikkimään papukaijaa. :DDD Sellaista se, kun on tuollainen kyvytön idiootti.
Päivän papukaija-idiootti :)))
Mistä näitä vajakkeja oikein sikiää? - :)))
Niinhän sulla jää kirjoitti:
Mistä teitä sisäsiittoisia vajakkeja oikein sikiää? Suljetulta osastoltako???Tuskin suljetulla osastolla pääsee lisääntymään. Minä tosin olen ollut siellä vain hoitajana. :)))
- jep jep
Päivän papukaija-idiootti :)))
Mistä näitä vajakkeja oikein sikiää?Olisi tosiaan mielenkiintoista tietää, että mistä tuo papukaijaa leikkivä humanist1-vajakki on tänne tupsahtanut. Kommunisti-idioottien sukurutsastako?
Tuskin suljetulla osastolla pääsee lisääntymään. Minä tosin olen ollut siellä vain hoitajana. :)))
Etkös yhdessä vaiheessa väittänyt olleesi uutistoimittaja? Sillä lailla se hullun mieli heittelee. Seuraavaksi varmaan kuvittelet olevasi aivokirurgi.
- Totta puhuen
jep jep kirjoitti:
Olisi tosiaan mielenkiintoista tietää, että mistä tuo papukaijaa leikkivä humanist1-vajakki on tänne tupsahtanut. Kommunisti-idioottien sukurutsastako?
humanist1 on palstan keksutelijoista lähes ainoa, joka kykenee ymmärtämään realiteetteja. Sinä taas olet pelkkä typerä trolli, joka terrorisoi palstaa töräyttelemällä about minuutin välein kosteahkoja ja tyystiin irrationaalisia aivopieruja.
- jep jep
Etkös yhdessä vaiheessa väittänyt olleesi uutistoimittaja? Sillä lailla se hullun mieli heittelee. Seuraavaksi varmaan kuvittelet olevasi aivokirurgi.
monenlaista olen ehtinyt tekemään
- Itse asiassa
Totta puhuen kirjoitti:
humanist1 on palstan keksutelijoista lähes ainoa, joka kykenee ymmärtämään realiteetteja. Sinä taas olet pelkkä typerä trolli, joka terrorisoi palstaa töräyttelemällä about minuutin välein kosteahkoja ja tyystiin irrationaalisia aivopieruja.
humanist1 on pelkkä typerä papukaijaksi itseään luuleva trolli, kuten taas saamme (tai joudumme) huomata.
- Totta puhuen
jep jep kirjoitti:
monenlaista olen ehtinyt tekemään
todellisuudessa sinä olet ainoastaan ehtinyt nettiä trollaamaan ja suljetulla osastolla lääketokkurassa makaamaan.
- Totta puhuen
Itse asiassa kirjoitti:
humanist1 on pelkkä typerä papukaijaksi itseään luuleva trolli, kuten taas saamme (tai joudumme) huomata.
tämäkin viestisi oli vain yksi todiste lisää siitä, että olet pihalla etkä ymmärrä realiteetteja.
- Taas olet tokkurassa
Totta puhuen kirjoitti:
todellisuudessa sinä olet ainoastaan ehtinyt nettiä trollaamaan ja suljetulla osastolla lääketokkurassa makaamaan.
Mistä näitä vajakkeja oikein sikiää? - Heh,
Totta puhuen kirjoitti:
tämäkin viestisi oli vain yksi todiste lisää siitä, että olet pihalla etkä ymmärrä realiteetteja.
Oletko ottanut jotain alkoholia vahvempaa, kun tuo papukaijaleikkisi on jatkunut jo normaalia huomattavasti kauemmin?
- Niin oletkin
Taas olet tokkurassa kirjoitti:
Mistä näitä vajakkeja oikein sikiää?Päivän sisäsiittoinen hyysäri-idiootti :DDD
Mistä teitä papukaijaksi itseänne luulevia vajakkeja oikein sikiää? - Leikin loppu:
Heh, kirjoitti:
Oletko ottanut jotain alkoholia vahvempaa, kun tuo papukaijaleikkisi on jatkunut jo normaalia huomattavasti kauemmin?
Ruotsalainen kirjailija Andreas Malm on kirjassaan Hatet mot muslimer osoittanut, että vastajihadistien käyttämät väestöennusteet eivät kestä lähempää tarkastelua. Mitään tarkkoja lukuja siitä, kuinka monta lasta muslimit Euroopassa synnyttävät, ei ole, koska syntyneitä vauvoja ei luokitella vanhempien uskonnon mukaan. Ottaen huomioon sekä syntyvyyden trendin (joka on laskeva) että muslimien osuuden Länsi- Euroopan väestöstä (noin 4-6 %) on mahdotonta, että muslimit muutaman vuosikymmenen päästä määrällisesti "valloittaisivat Euroopan".
- Heh,
Niin oletkin kirjoitti:
Päivän sisäsiittoinen hyysäri-idiootti :DDD
Mistä teitä papukaijaksi itseänne luulevia vajakkeja oikein sikiää?etkö parempaan pysty? :D
- Jostain syystä
Leikin loppu: kirjoitti:
Ruotsalainen kirjailija Andreas Malm on kirjassaan Hatet mot muslimer osoittanut, että vastajihadistien käyttämät väestöennusteet eivät kestä lähempää tarkastelua. Mitään tarkkoja lukuja siitä, kuinka monta lasta muslimit Euroopassa synnyttävät, ei ole, koska syntyneitä vauvoja ei luokitella vanhempien uskonnon mukaan. Ottaen huomioon sekä syntyvyyden trendin (joka on laskeva) että muslimien osuuden Länsi- Euroopan väestöstä (noin 4-6 %) on mahdotonta, että muslimit muutaman vuosikymmenen päästä määrällisesti "valloittaisivat Euroopan".
Andreas Malm on ilmeisesti jättänyt tai unohtanut laskea lukuihinsa mukaan olennaisen tärkeitä lukuja. Nimittäin valtioiden viralliset väestönlaskennat ennustavat, että muslimit kykenevät muutamassa vuosikymmenessä ottamaan vallan monissa Länsi-Euroopan maissa. Esimerkiksi Britannian tilastolaitoksen The Timesille kokoamien tietojen mukaan muslimien määrä kasvaa kymmenkertaista vauhtia verrattuna muuhun väestöön; http://www.thetimes.co.uk/tto/news/uk/article1937685.ece
Samanlaisia lukuja saamme muualtakin Euroopasta. Asiantuntijat arvioivat mm. Venäjän olevan muslimienemmistöinen vielä tämän vuosisadan aikana: http://www.theaustralian.com.au/national-affairs/opinion/russia-tinderbox-to-watch-as-muslims-rise/story-e6frgd0x-1226744799506 - Hih,
Heh, kirjoitti:
etkö parempaan pysty? :D
vastaan ainoastaan samalla mitalla takaisin. En viitsi tuhlata kuteja kaltaiseesi kyvyttömään trollaajaan.
- Totta puhuen
Jostain syystä kirjoitti:
Andreas Malm on ilmeisesti jättänyt tai unohtanut laskea lukuihinsa mukaan olennaisen tärkeitä lukuja. Nimittäin valtioiden viralliset väestönlaskennat ennustavat, että muslimit kykenevät muutamassa vuosikymmenessä ottamaan vallan monissa Länsi-Euroopan maissa. Esimerkiksi Britannian tilastolaitoksen The Timesille kokoamien tietojen mukaan muslimien määrä kasvaa kymmenkertaista vauhtia verrattuna muuhun väestöön; http://www.thetimes.co.uk/tto/news/uk/article1937685.ece
Samanlaisia lukuja saamme muualtakin Euroopasta. Asiantuntijat arvioivat mm. Venäjän olevan muslimienemmistöinen vielä tämän vuosisadan aikana: http://www.theaustralian.com.au/national-affairs/opinion/russia-tinderbox-to-watch-as-muslims-rise/story-e6frgd0x-1226744799506Britanniaankin muuttaa nýkyään väkeä eniten Itä-Euroopasta, etenkin Puolasta. No, ehkä seuraavaksi pelotellaan katolisaatiolla.
- Totta puhuen
- mutta kirjoitti:
viimeksi Husein Muhammed avasi suunsa Suvivirren puolesta.
- Ehkäpä hän
Totta puhuen kirjoitti:
viimeksi Husein Muhammed avasi suunsa Suvivirren puolesta.
on muuttanut aiempia, suomalaisvastaisen rasistisia kantojaan?
- Phyllis Leslie
KHATtia kanssa Jussuf!
Joko lakanahameesi tutisee pettymyksestä, kun vihapuheita suoltava suosikkisaarnaajasi ei pääsekään Suomeen?- Jussuf (se sama)
Ei minulla ole "suosikkisaarnaajaa", kun en ole minkään sortin uskovainen. Suomessa on nyt trendi kieltää kaikkien ulkomaalaisten tulo maahan, ja tämä kehitys näyttää vain kiihtyvän.
- Totta puhuen
Ei minulla ole "suosikkisaarnaajaa", kun en ole minkään sortin uskovainen. Suomessa on nyt trendi kieltää kaikkien ulkomaalaisten tulo maahan, ja tämä kehitys näyttää vain kiihtyvän.
Bilal Philips on yksi lempi vihasaarnaajistasi. Olet toivottanut hänet tervetulleeksi Suomeen ja puolustellut hänen väkivaltaa ja pedofiliaa puolustelevia mielipiteitään. Muslimien keskuudessa on nyt trendi radikalisoitua ja lietsoa vihaa kaikkea ei-islamilaista vastaan, ja tämä kehitys näyttää vain kiihtyvän.
- Jussuf (se sama)
Totta puhuen kirjoitti:
Bilal Philips on yksi lempi vihasaarnaajistasi. Olet toivottanut hänet tervetulleeksi Suomeen ja puolustellut hänen väkivaltaa ja pedofiliaa puolustelevia mielipiteitään. Muslimien keskuudessa on nyt trendi radikalisoitua ja lietsoa vihaa kaikkea ei-islamilaista vastaan, ja tämä kehitys näyttää vain kiihtyvän.
E-hei... ei lainkaan. Uskonnottomana minulla ei ole mitään suosikkisaarnaajia. Tottakai olen kuitenkin sananvapauden kannalla enkä kannata 30-luvun kirjarovioita ja ihmisten puhevapauden rajoittamista.
Suomessa vastustetaan yhä enemmän kaikkien ulkomaalaisten Suomeen tuloa. Mm. amerikkalaisia ystäviäni on pahoinpidelty ja uhkailtu Suomessa sen vuoksi että he puhuvat englantia. Perusssuomalaiset vastustavat myös englannin kielen opetusta kouluissa. - Totta puhuen
E-hei... ei lainkaan. Uskonnottomana minulla ei ole mitään suosikkisaarnaajia. Tottakai olen kuitenkin sananvapauden kannalla enkä kannata 30-luvun kirjarovioita ja ihmisten puhevapauden rajoittamista.
Suomessa vastustetaan yhä enemmän kaikkien ulkomaalaisten Suomeen tuloa. Mm. amerikkalaisia ystäviäni on pahoinpidelty ja uhkailtu Suomessa sen vuoksi että he puhuvat englantia. Perusssuomalaiset vastustavat myös englannin kielen opetusta kouluissa.Kyllä on. Muslimina sinulla on useita suosikkisaarnaajia, joista Bilal Phillips taitaa olla se ihkuin viesteistäsi päätellen. Ääri-islamilaisuuteen kasvaneena oletkin luonnollisesti ihmisoikeuksia vastaan, ja kannatat Philipsin ja muiden islamistien 30-luvulta haiskahtavia vihan- ja väkivallantäyteisiä julkilausumia.
Muslimit vastustavat yhä enemmän kaikkien ei-muslimien ihmisoikeuksia. Mm. amerikkalaisia ystäviäni on pahoinpidelty ja uhkailtu muslimien toimesta sen vuoksi, että he ovat vääräuskoisia. Muslimit vastustavat myös mm. historian ja tieteen opettamista kouluissa, koska ne loukkaavat islamia ja ovat Allahin tahtoa vastaan. - iso d
ei kaikkien, haitallisten ja vaarallisten vain.
jos niin olisi toimittu koko ajan, suomessa ei olisi mitään "muslimiyhteisöä" hyysättävänä. - Jussuf (se sama)
Totta puhuen kirjoitti:
Kyllä on. Muslimina sinulla on useita suosikkisaarnaajia, joista Bilal Phillips taitaa olla se ihkuin viesteistäsi päätellen. Ääri-islamilaisuuteen kasvaneena oletkin luonnollisesti ihmisoikeuksia vastaan, ja kannatat Philipsin ja muiden islamistien 30-luvulta haiskahtavia vihan- ja väkivallantäyteisiä julkilausumia.
Muslimit vastustavat yhä enemmän kaikkien ei-muslimien ihmisoikeuksia. Mm. amerikkalaisia ystäviäni on pahoinpidelty ja uhkailtu muslimien toimesta sen vuoksi, että he ovat vääräuskoisia. Muslimit vastustavat myös mm. historian ja tieteen opettamista kouluissa, koska ne loukkaavat islamia ja ovat Allahin tahtoa vastaan."Muslimi" on persusana joka tarkoittaa kaikkia ihmisiä jotka eivät ole persuja. Näin luterilaisen kasvatuksen saaneena tietenkin joskus minulla oli suosikkisaarnaaja kotiseutuni kirkossa. Hän piti luokalleni myös uskontotunteja ja saarnat piti kuunnella tarkkaan, koska uskontotunnilla aina esitettiin kysymyksiä mitä hän oli saarnannut.
Kannatan kaikin voimin hänen oikeuttaan saarnaamiseen, kuten kannatan Philipsinkin oikeutta. Sellaista se on tässä maailmassa, että sananvapaus ei toimi vain yhteen suuntaan.
Sinulla ei maalaisena ole amerikkalaisia ystäviä, koska maalaiset vihaavat kaikkia ulkomaalaisia, erityisesti englanninkielisiä. Valehtele paremmin ensi kerralla. - Jussuf (se sama)
iso d kirjoitti:
ei kaikkien, haitallisten ja vaarallisten vain.
jos niin olisi toimittu koko ajan, suomessa ei olisi mitään "muslimiyhteisöä" hyysättävänä.Ei muslimeja hyysätä, vaan vainotaan.
Suomessa ei tosiaankaan vainottu ulkomaalaisia nykyisen mallin mukaan vielä 1970-80-luvuilla. Kouluihin tuli vaihto-oppilaita ja britti- ja amerikkalaisystäviini suhtauduttiin positiivisen kiinnostuneesti. Saksalaisia tosin vihattiin silloinkin.
Siihen aikaan nuoret olivat kiinnostuneita muista maista, ja suorastaan himosivat uusia makukokemuksia. Kiinalainen ruoka ja pizza olivat uusia tuotteita Suomessa ja sen tyyppiset ravintolat olivat aina täynnä.
Persujen myötä kaikki on nyt muuttunut. Jonkin tutkimuksen mukaan 60 % suomalaisista nuorista ei halua muuttaa minnekään, ei edes koskaan käydä ulkomailla tai tutustua kehenkään vieraskieliseen. Ulkomaalaisia pahoinpidellään ja surmataan, kielenopetusta ollaan poistamassa kouluista, Allah-Aho vaatii että kansainväliset esiintyjät ja bändit eivät saisi vierailla Suomessa. Soini ilmoitti että "Suomeen saa tulla töihin ulkomailta mutta ei asumaan", joka tarkoittaa täyskieltoa, koska työnteko on vaikeaa jos yhtään yötä ei saa asua suomalaisessa hotellissa. Suomi halutaan irroittaa kaikista kansainvälisistä järjestöistä kuten YK:sta, EU:sta, WTO:sta... ja tiedeyhteisöistä koska "ulkomailta tulee vain roskaa", ja "kukaan ei saa tulla ulkomailta meille sanomaan mitä täällä saa tehdä ja mitä ei". Soini tarkoitti tällä viimeksi mainitulla myös sitä että Suomen on irtauduttava Geneven ihmisoikeussopimuksesta että julkiset teloitukset ja kidutus voidaan ottaa käyttöön Suomessa.
Eli ajat ovat muuttuneet, dannyseni. - Jasser (joku muu)
"Muslimi" on persusana joka tarkoittaa kaikkia ihmisiä jotka eivät ole persuja. Näin luterilaisen kasvatuksen saaneena tietenkin joskus minulla oli suosikkisaarnaaja kotiseutuni kirkossa. Hän piti luokalleni myös uskontotunteja ja saarnat piti kuunnella tarkkaan, koska uskontotunnilla aina esitettiin kysymyksiä mitä hän oli saarnannut.
Kannatan kaikin voimin hänen oikeuttaan saarnaamiseen, kuten kannatan Philipsinkin oikeutta. Sellaista se on tässä maailmassa, että sananvapaus ei toimi vain yhteen suuntaan.
Sinulla ei maalaisena ole amerikkalaisia ystäviä, koska maalaiset vihaavat kaikkia ulkomaalaisia, erityisesti englanninkielisiä. Valehtele paremmin ensi kerralla."Persu" on muslimisana joka tarkoittaa kaikkia ihmisiä jotka eivät ole muslimeja. Islamilaisen kasvatuksen saaneena tietenkin sinulla on suosikkisaarnaaja kotiseutusi moskeijassa. Hän pitää moskeijassasi myös uskontotunteja ja saarnat pitää kuunnella tarkkaan, koska muuten Allah suuttuu.
Kannatat kaikin voimin islamistien oikeutta saarnaamiseen, koska vihaat ei-muslimeja. Sen sijaan haluat vaientaa kaikki sellaiset, jotka vähänkin kritisoivat islamia. Sellaista se on teidän muslimien ajatusmaailmassa, että sananvapaus toimii vain yhteen suuntaan.
Sinulla ei muslimina ole amerikkalaisia ystäviä, koska muslimit vihaavat kaikkia ei-muslimeja, erityisesti englanninkielisiä. Valehtele paremmin ensi kerralla. - Anti-Jussuf
Ei muslimeja hyysätä, vaan vainotaan.
Suomessa ei tosiaankaan vainottu ulkomaalaisia nykyisen mallin mukaan vielä 1970-80-luvuilla. Kouluihin tuli vaihto-oppilaita ja britti- ja amerikkalaisystäviini suhtauduttiin positiivisen kiinnostuneesti. Saksalaisia tosin vihattiin silloinkin.
Siihen aikaan nuoret olivat kiinnostuneita muista maista, ja suorastaan himosivat uusia makukokemuksia. Kiinalainen ruoka ja pizza olivat uusia tuotteita Suomessa ja sen tyyppiset ravintolat olivat aina täynnä.
Persujen myötä kaikki on nyt muuttunut. Jonkin tutkimuksen mukaan 60 % suomalaisista nuorista ei halua muuttaa minnekään, ei edes koskaan käydä ulkomailla tai tutustua kehenkään vieraskieliseen. Ulkomaalaisia pahoinpidellään ja surmataan, kielenopetusta ollaan poistamassa kouluista, Allah-Aho vaatii että kansainväliset esiintyjät ja bändit eivät saisi vierailla Suomessa. Soini ilmoitti että "Suomeen saa tulla töihin ulkomailta mutta ei asumaan", joka tarkoittaa täyskieltoa, koska työnteko on vaikeaa jos yhtään yötä ei saa asua suomalaisessa hotellissa. Suomi halutaan irroittaa kaikista kansainvälisistä järjestöistä kuten YK:sta, EU:sta, WTO:sta... ja tiedeyhteisöistä koska "ulkomailta tulee vain roskaa", ja "kukaan ei saa tulla ulkomailta meille sanomaan mitä täällä saa tehdä ja mitä ei". Soini tarkoitti tällä viimeksi mainitulla myös sitä että Suomen on irtauduttava Geneven ihmisoikeussopimuksesta että julkiset teloitukset ja kidutus voidaan ottaa käyttöön Suomessa.
Eli ajat ovat muuttuneet, dannyseni.Muslimeja hyysätään, ja kiitokseksi siitä muslimit vainoavat muita.
Ei-muslimeja ei tosiaankaan vainottu nykyisen mallin mukaan vielä 1970-80-luvuilla. Siihen aikaan myös muslimit olivat kiinnostuneita muista maista, ja suorastaan himosivat länsimaalaisuutta. Naiset saivat kulkea ilman jätesäkkiä.
Jussufien myötä kaikki on nyt muuttunut. Jonkin tutkimuksen mukaan 90 % muslimeista haluaa tappaa kaikki islamista luopuvat. Ei-muslimeja pahoinpidellään ja surmataan, kaikkia muita aineita paitsi islamin opetusta ollaan poistamassa kouluista, Imaamit vaativat, että kansainväliset esiintyjät ja bändit eivät saisi vierailla muslimimaissa. Mullahit ilmoittavat, että "muslimimaissa ei saa asua vääräuskoisia", joka tarkoittaa täyskieltoa niille ihmisille, jotka eivät ole muslimeja. Islam nostaa kaikkien muiden uskontojen yläpuolelle... ja tiedettä vihataan koska "ei-muslimit keksivät vain roskaa", ja "kukaan vääräuskoinen ei saa tulla loukkaamaan Allahin tahtoa". Muslimit eivät myöskään hyväksy Geneven ihmisoikeussopimusta, vaan ovat tehneet oman Kairon julistuksensa, jonka mukaan julkiset teloitukset ja kidutus on hyviä asioita.
Eli ajat ovat muuttuneet, pummiseni. - Jussuf (se sama)
Anti-Jussuf kirjoitti:
Muslimeja hyysätään, ja kiitokseksi siitä muslimit vainoavat muita.
Ei-muslimeja ei tosiaankaan vainottu nykyisen mallin mukaan vielä 1970-80-luvuilla. Siihen aikaan myös muslimit olivat kiinnostuneita muista maista, ja suorastaan himosivat länsimaalaisuutta. Naiset saivat kulkea ilman jätesäkkiä.
Jussufien myötä kaikki on nyt muuttunut. Jonkin tutkimuksen mukaan 90 % muslimeista haluaa tappaa kaikki islamista luopuvat. Ei-muslimeja pahoinpidellään ja surmataan, kaikkia muita aineita paitsi islamin opetusta ollaan poistamassa kouluista, Imaamit vaativat, että kansainväliset esiintyjät ja bändit eivät saisi vierailla muslimimaissa. Mullahit ilmoittavat, että "muslimimaissa ei saa asua vääräuskoisia", joka tarkoittaa täyskieltoa niille ihmisille, jotka eivät ole muslimeja. Islam nostaa kaikkien muiden uskontojen yläpuolelle... ja tiedettä vihataan koska "ei-muslimit keksivät vain roskaa", ja "kukaan vääräuskoinen ei saa tulla loukkaamaan Allahin tahtoa". Muslimit eivät myöskään hyväksy Geneven ihmisoikeussopimusta, vaan ovat tehneet oman Kairon julistuksensa, jonka mukaan julkiset teloitukset ja kidutus on hyviä asioita.
Eli ajat ovat muuttuneet, pummiseni.Ei Suomessa kukaan muslimi ole ketään tappamassa. Suomalaiset yrittävät tappaa kaikki ulkomaalaiset. Tämä on uutta 70-lukuun verrattuna.
Sama juttu sen kulttuurikielteisyyden kanssa. Muistan kuinka paljon ulkomaisia rockbändejä tuli festivaaleille Ruisrockiin, Pori Jazziin ja muuallle. Nyt kun Allah-Aho on asettanut vierailukiellon, on vain ajan kysymys kun kaikki festivaalitkin lakkaavat Suomessa.
Ei kielenopetuksen kannattajilla ole Suomessa enää mitään sananvaltaa. Englanninkielisiä vainotaan ihan avoimesti. - Jasser (joku muu)
Ei Suomessa kukaan muslimi ole ketään tappamassa. Suomalaiset yrittävät tappaa kaikki ulkomaalaiset. Tämä on uutta 70-lukuun verrattuna.
Sama juttu sen kulttuurikielteisyyden kanssa. Muistan kuinka paljon ulkomaisia rockbändejä tuli festivaaleille Ruisrockiin, Pori Jazziin ja muuallle. Nyt kun Allah-Aho on asettanut vierailukiellon, on vain ajan kysymys kun kaikki festivaalitkin lakkaavat Suomessa.
Ei kielenopetuksen kannattajilla ole Suomessa enää mitään sananvaltaa. Englanninkielisiä vainotaan ihan avoimesti.Ei Suomessa kukaan kantasuomalainen ole ketään ulkomaalaista tappamassa. Muslimit yrittävät tappaa kaikki suomalaiset ja ulkomaalaiset. Tämä tosiaan on uutta 70-lukuun verrattuna (varmaankin siksi, ettei Suomessa tuolloin asunut kovinkaan paljon jussufin kaltaisia kiihkomuslimeja).
Sama juttu sen kulttuurikielteisyyden kanssa. Ulkomaalaiset halusivat tuolla Suomeen. Nyt kun kaiken maailman Allahin palvojat ovat asettuneet tähän maahan, on vain ajan kysymys kun kaikki ulkomaalaiset alkavat välttelemään Suomeakin. Muslimien takiahan monet alueet muualla Euroopassa ovat jo käytännössä käyttökiellossa ja turistit kiertävät ne kaukaa.
Englannissa muslimit jo ihan avoimesti yrittävät vallata koulut ja tehdä niistä islamin aivopesupaikkoja. Ei muiden aineiden kuin islamin opetuksen kannattajilla ole pian Suomessakaan enää mitään sananvaltaa. - Jussuf (se sama)
Ei Suomessa kukaan kantasuomalainen ole ketään ulkomaalaista tappamassa. Muslimit yrittävät tappaa kaikki suomalaiset ja ulkomaalaiset. Tämä tosiaan on uutta 70-lukuun verrattuna (varmaankin siksi, ettei Suomessa tuolloin asunut kovinkaan paljon jussufin kaltaisia kiihkomuslimeja).
Sama juttu sen kulttuurikielteisyyden kanssa. Ulkomaalaiset halusivat tuolla Suomeen. Nyt kun kaiken maailman Allahin palvojat ovat asettuneet tähän maahan, on vain ajan kysymys kun kaikki ulkomaalaiset alkavat välttelemään Suomeakin. Muslimien takiahan monet alueet muualla Euroopassa ovat jo käytännössä käyttökiellossa ja turistit kiertävät ne kaukaa.
Englannissa muslimit jo ihan avoimesti yrittävät vallata koulut ja tehdä niistä islamin aivopesupaikkoja. Ei muiden aineiden kuin islamin opetuksen kannattajilla ole pian Suomessakaan enää mitään sananvaltaa.Tottakai on. Allah-Aho on vaatinut joukkojaan hakkaamaan turisteja pesäpallomailoilla (siihen voi kuolla), ja moni muu persu on aikonut milloin keittää ja milloin viedä "saunan taakse" jokaisen ulkomaalaisen. Lukisit lehtiä, poju.
Persut aikovat hävittää kaiken kielenopetuksen Suomen kouluista. Toivottavasti vain eivät onnistu pyrkimyksissään.
Tuollaisia "käyttökielto"paikkoja ei ole kuin siellä teidän navetassa. - itse asiassa
Tottakai on. Allah-Aho on vaatinut joukkojaan hakkaamaan turisteja pesäpallomailoilla (siihen voi kuolla), ja moni muu persu on aikonut milloin keittää ja milloin viedä "saunan taakse" jokaisen ulkomaalaisen. Lukisit lehtiä, poju.
Persut aikovat hävittää kaiken kielenopetuksen Suomen kouluista. Toivottavasti vain eivät onnistu pyrkimyksissään.
Tuollaisia "käyttökielto"paikkoja ei ole kuin siellä teidän navetassa.Allah on vaatinut joukkojaan räjäyttämään turisteja tuusannuuskaksi (siihen kuolee taatusti), ja moni muu jussufi on aikonut milloin keittää ja milloin viedä "saunan taakse" jokaisen ulkomaalaisen. Lukisit muutakin kuin koraania, poju.
Jussufit aikovat hävittää kaiken kielenopetuksen Suomen kouluista. Toivottavasti vain eivät onnistu pyrkimyksissään.
Tuollaisia "käyttökielto"paikkoja ei ole kuin siellä teidän moskeijassa. - Totuus islamista
"Persu" on muslimisana joka tarkoittaa kaikkia ihmisiä jotka eivät ole muslimeja. Islamilaisen kasvatuksen saaneena tietenkin sinulla on suosikkisaarnaaja kotiseutusi moskeijassa. Hän pitää moskeijassasi myös uskontotunteja ja saarnat pitää kuunnella tarkkaan, koska muuten Allah suuttuu.
Kannatat kaikin voimin islamistien oikeutta saarnaamiseen, koska vihaat ei-muslimeja. Sen sijaan haluat vaientaa kaikki sellaiset, jotka vähänkin kritisoivat islamia. Sellaista se on teidän muslimien ajatusmaailmassa, että sananvapaus toimii vain yhteen suuntaan.
Sinulla ei muslimina ole amerikkalaisia ystäviä, koska muslimit vihaavat kaikkia ei-muslimeja, erityisesti englanninkielisiä. Valehtele paremmin ensi kerralla.Islam on sekä yhteisöllinen että yksilön elämään vaikuttava elämäntapa. Nykyaikana vanhoillisissa islamilaisissa maissa, esimerkiksi Iranissa ja Saudi-Arabiassa, uskonnon vaikutus näkyy voimakkaana kaikilla elämänaloilla.
Toisissa maissa, kuten Keski-Aasian entisissä neuvostotasavalloissa, islamin asema on samantapainen kuin kristinuskon asema Etelä-Euroopassa. Muslimit eri puolella maailmaa harjoittavat hyvin erilaista islamia erilaisista lähtökohdista. - jostain syystä
Totuus islamista kirjoitti:
Islam on sekä yhteisöllinen että yksilön elämään vaikuttava elämäntapa. Nykyaikana vanhoillisissa islamilaisissa maissa, esimerkiksi Iranissa ja Saudi-Arabiassa, uskonnon vaikutus näkyy voimakkaana kaikilla elämänaloilla.
Toisissa maissa, kuten Keski-Aasian entisissä neuvostotasavalloissa, islamin asema on samantapainen kuin kristinuskon asema Etelä-Euroopassa. Muslimit eri puolella maailmaa harjoittavat hyvin erilaista islamia erilaisista lähtökohdista.Muttaneiti unohti sitten mainita lähteensä, Wikipedian, ja esittää tuota omana kirjoituksenaan. Miksi?
- Abu Phares
Totuus islamista kirjoitti:
Islam on sekä yhteisöllinen että yksilön elämään vaikuttava elämäntapa. Nykyaikana vanhoillisissa islamilaisissa maissa, esimerkiksi Iranissa ja Saudi-Arabiassa, uskonnon vaikutus näkyy voimakkaana kaikilla elämänaloilla.
Toisissa maissa, kuten Keski-Aasian entisissä neuvostotasavalloissa, islamin asema on samantapainen kuin kristinuskon asema Etelä-Euroopassa. Muslimit eri puolella maailmaa harjoittavat hyvin erilaista islamia erilaisista lähtökohdista.Niinpä... ei ole yhtä islamia; islam on monimuotoinen ilmiö. Muslimeilla on eriäviä näkemyksiä. Otetaan esimerkiksi vaikka suhtautuminen homoseksuaalisuuteen. Kuten BBC:n Panorama-ohjelman taannoin tekemästä tutkimuksesta kävi ilmi, islamilaisissa viikonloppukouluissa Britanniassa käytetään Saudi-Arabian opetusministeriön kustantamia oppikirjoja, joissa todetaan, että homoseksuaalit on teloitettava, mutta erimielisyyttä on siitä, tulisiko se tehdä kivittämällä, polttamalla vai heittämällä alas kalliojyrkänteeltä: http://www.youtube.com/watch?v=uRH6EV5rRMU
- jostain syystä
Muttaneiti unohti sitten mainita lähteensä, Wikipedian, ja esittää tuota omana kirjoituksenaan. Miksi?
a) muttaneiti ei kirjoittanut tuota - se vain kirkuu että Jyväskylän kirjastopuukotus oli "komunistien provokaatiota"
b) kyseistä tekstiä ei löydy wikipediasta - totta puhuen
a) muttaneiti ei kirjoittanut tuota - se vain kirkuu että Jyväskylän kirjastopuukotus oli "komunistien provokaatiota"
b) kyseistä tekstiä ei löydy wikipediastaa) muttaneiti ei tosiaankaan kirjoittanut sitä, vaan kopioi sen Wikipediasta. Silloin kun muttaneiti ei leiki papukaijaa ja kopioi muiden kirjoituksia, se kirkuu, että Jyväskylän kirjastossa laittomilla teleskooppipampuilla ja teräaseilla riehuneet kommunistit olivat "järjestysmiehiä."
b) kyseinen teksti on kopioitu Wikipedian artikkelista nimeltä "Islam", ja siitä kohdasta "Yleisesti". - No jopas pillastuit.
totta puhuen kirjoitti:
a) muttaneiti ei tosiaankaan kirjoittanut sitä, vaan kopioi sen Wikipediasta. Silloin kun muttaneiti ei leiki papukaijaa ja kopioi muiden kirjoituksia, se kirkuu, että Jyväskylän kirjastossa laittomilla teleskooppipampuilla ja teräaseilla riehuneet kommunistit olivat "järjestysmiehiä."
b) kyseinen teksti on kopioitu Wikipedian artikkelista nimeltä "Islam", ja siitä kohdasta "Yleisesti".Eipä ihme, että sinua pidetään vajakkina.
- Niinpä pillastuit
No jopas pillastuit. kirjoitti:
ja ilmeisesti hermostuit niin kovasti, että kykenet ainoastaan leikkimään papukaijaa.
- No niinpä leikit.
Niinpä pillastuit kirjoitti:
ja ilmeisesti hermostuit niin kovasti, että kykenet ainoastaan leikkimään papukaijaa.
- Niin leikit.
No niinpä leikit. kirjoitti:
Niin leikit. kirjoitti:
Mene nyt lopettamaan ne lääkärileikkisi, tai vaikka itsesi.
Mene nyt lopettamaan ne lääkärileikkisi, tai vaikka itsesi.
Lääkärin pitäisi tulla lopettamaan tuon sekavuutesi työntämällä piikillisen mahdollisimman voimakasta mielenterveyslääkettä kankkuusi.
- Totta puhuen
Lääkärin pitäisi tulla lopettamaan tuon sekavuutesi työntämällä piikillisen mahdollisimman voimakasta mielenterveyslääkettä kankkuusi.
kankkuun pistetään vallan muuta kuin mielenterveyslääkkeitä. Saattoihan toki mielialasikin siitä vähän parantua kun tippurisi lähti.
- Itse asiassa
Totta puhuen kirjoitti:
kankkuun pistetään vallan muuta kuin mielenterveyslääkkeitä. Saattoihan toki mielialasikin siitä vähän parantua kun tippurisi lähti.
sinne voidaan pistää mm. vaikkapa rauhoittavaa, minkä tarpeessa ilmiselvästi olet.
- Totta puhuen
Itse asiassa kirjoitti:
sinne voidaan pistää mm. vaikkapa rauhoittavaa, minkä tarpeessa ilmiselvästi olet.
minulla ei sitä tietoa ollut, mutta onhan se kiva kuulla kun kokemuksen syvä rintaääni puhuu. No, autttoiko?
- Nii-in
Totta puhuen kirjoitti:
minulla ei sitä tietoa ollut, mutta onhan se kiva kuulla kun kokemuksen syvä rintaääni puhuu. No, autttoiko?
Olet tietysti ollut jokaisella sairaalareissullasi aina niin sekaisin, ja lääkkeenoton jälkeen lääketokkurassa, ettet sinulla ole siitä mitään selkeitä muistikuvia.
- Lääkkeet mainittu!
Nii-in kirjoitti:
Olet tietysti ollut jokaisella sairaalareissullasi aina niin sekaisin, ja lääkkeenoton jälkeen lääketokkurassa, ettet sinulla ole siitä mitään selkeitä muistikuvia.
Päivän puoskari-idiootti :)))
Mistä näitä vajakkeja oikein sikiää? - Sitä saa mitä tilaa!
Päivän puoskari-idiootti :)))
Mistä näitä vajakkeja oikein sikiää?Päivän lääkkeet ottamatta jättänyt mielenterveyspotilas :DDD
Mistä teitä sisäsiittoisia vajakkeja oikein sikiää? Suljetulta osastoltako??? - No eikä saa.
Päivän lääkkeet ottamatta jättänyt mielenterveyspotilas :DDD
Mistä teitä sisäsiittoisia vajakkeja oikein sikiää? Suljetulta osastoltako???Minä tilasin tasokasta keskusteluseuraa. Taitaa olla reklamaation paikka.
- Et kai tosissasi
No eikä saa. kirjoitti:
Minä tilasin tasokasta keskusteluseuraa. Taitaa olla reklamaation paikka.
luule, että ala-arvoisia trollauksia suoltamalla saisit aikaan tasokasta keskustelua?
Et kai tosissasi kirjoitti:
luule, että ala-arvoisia trollauksia suoltamalla saisit aikaan tasokasta keskustelua?
No, sinä ainakin näyt luulevan niin. :)))
- Nope.
Kyse on ihan omasta luulostasi.
Nope. kirjoitti:
Kyse on ihan omasta luulostasi.
Luuloharhaisella trollilla jäi näemmä taas levy päälle. :DDD
- En ole Hörhöaho
Luuloharhaisella trollilla jäi näemmä taas levy päälle. :DDD
Mistä näitä vajakkeja oikein sikiää? - Oletkin hörhönist1
En ole Hörhöaho kirjoitti:
Mistä teitä papukaijaksi itseänne luulevia vajakkeja oikein sikiää? - Heh,
Oletkin hörhönist1 kirjoitti:
Mistä teitä papukaijaksi itseänne luulevia vajakkeja oikein sikiää?eikö sulla ole muita keinoja kuin lapsellinen nimimerkin vääntely?
- Hih,
Heh, kirjoitti:
eikö sulla ole muita keinoja kuin lapsellinen nimimerkin vääntely?
itselläsi ei ole muita keinoja kuin lapsellinen nimen vääntely.
- Noh...
Abu Phares kirjoitti:
Niinpä... ei ole yhtä islamia; islam on monimuotoinen ilmiö. Muslimeilla on eriäviä näkemyksiä. Otetaan esimerkiksi vaikka suhtautuminen homoseksuaalisuuteen. Kuten BBC:n Panorama-ohjelman taannoin tekemästä tutkimuksesta kävi ilmi, islamilaisissa viikonloppukouluissa Britanniassa käytetään Saudi-Arabian opetusministeriön kustantamia oppikirjoja, joissa todetaan, että homoseksuaalit on teloitettava, mutta erimielisyyttä on siitä, tulisiko se tehdä kivittämällä, polttamalla vai heittämällä alas kalliojyrkänteeltä: http://www.youtube.com/watch?v=uRH6EV5rRMU
Kyllähän muslimien keskuudessa on mielipiteitä joka lähtöön. On esimerkiksi liberaalimuslimeja, jotka eivät länsimaalaisista eroa. Ongelma vain on siinä, että islamin ylivallan kannattajilla on öljytulojen ansiosta tarvittavat rahat, jotta he voivat pitää jöötiä muslimirahvaan keskuudessa. Kun esimerkiksi moskeijat ovat lähes kaikki islamistien käsissä, niin siinä on sitten helppo aivopestä tavallisia muslimeja kiihkoilijoiksi.
- nopsaäly
Mistä johtuu muslimien pohjaton viha kehitttynyttä länsimaalaisuutta kohtaan? Mielestäni se johtuu älyltään alikehittyneisyydestä.
- Jussuf (se sama)
Eivät muslimit suinkaan länsimaita vihaa. Et taida tuntea yhtään muslimia.
Tunnen useitakin täällä USA:ssa ja he kaikki rakastavat tätä maata.
Suomen maalaiset vihaavat länsimaalaisuutta ja haluavat irtautua Euroopasta. Ehkä tämä on sitä "alikehittyneisyyttä" josta puhut. Mieltymyksiä on monenlaisia, kuten kehityssuuntiakin. - Jenkki Jasser
Eivät muslimit suinkaan länsimaita vihaa. Et taida tuntea yhtään muslimia.
Tunnen useitakin täällä USA:ssa ja he kaikki rakastavat tätä maata.
Suomen maalaiset vihaavat länsimaalaisuutta ja haluavat irtautua Euroopasta. Ehkä tämä on sitä "alikehittyneisyyttä" josta puhut. Mieltymyksiä on monenlaisia, kuten kehityssuuntiakin.Muslimit vihaavat länsimaita. Et itse taida tuntea yhtään muslimia.
Tunnen useitakin täällä USA:ssa ja he kaikki vihaavat tätä maata.
Muslimit vihaavat länsimaalaisuutta ja haluavat tuhota Israelin ja Amerikan ydinaseilla. Onko tämä sitä "raukkautta" josta puhut? Mieltymyksiä on monenlaisia, kuten kehityssuuntiakin. Muslimit valitettavasti ovat valinneet taantumisen tien. - Jussuf (se sama)
Jenkki Jasser kirjoitti:
Muslimit vihaavat länsimaita. Et itse taida tuntea yhtään muslimia.
Tunnen useitakin täällä USA:ssa ja he kaikki vihaavat tätä maata.
Muslimit vihaavat länsimaalaisuutta ja haluavat tuhota Israelin ja Amerikan ydinaseilla. Onko tämä sitä "raukkautta" josta puhut? Mieltymyksiä on monenlaisia, kuten kehityssuuntiakin. Muslimit valitettavasti ovat valinneet taantumisen tien.Voi voi, tunnen montakin.
Sinä et rasistina pääse USA:han.
Muslimit rakastavat tätä maata. Koko länsimainen sivistys perustuu Islamin perintöön. - totta puhuen
Voi voi, tunnen montakin.
Muslimit rakastavat tätä maata. Koko länsimainen sivistys perustuu Islamin perintöön.Islamista ei ole koskaan ollut mitään hyötyä ihmiskunnalle, pelkkää haittaa vain.
- juu-u...
Voi voi, tunnen montakin.
Muslimit rakastavat tätä maata. Koko länsimainen sivistys perustuu Islamin perintöön.Niinpä, olethan sinä itsekin sellainen.
Sinä et muslimiekstremistinä pääse USA:han.
Muslimit vihaavat tätä maata. Muslimeilla ei ole ollut osaa eikä arpaa länsimaisen sivistyksen kehittämisessä, mutta he ovat ahkerasti yrittäneet tuhota sen. - Jussuf (se sama)
juu-u... kirjoitti:
Niinpä, olethan sinä itsekin sellainen.
Sinä et muslimiekstremistinä pääse USA:han.
Muslimit vihaavat tätä maata. Muslimeilla ei ole ollut osaa eikä arpaa länsimaisen sivistyksen kehittämisessä, mutta he ovat ahkerasti yrittäneet tuhota sen.Kun maalainen puhuu "muslimeista" hän yleensä tarkoittaa luterilaisia. Tämän vuoksi nuo väitteet voivat olla tottakin. Suomessahan USA:ta vihataan enemmän kuin mitään muuta asiaa maailmassa.
Islam on kaiken sivistyksen alkulähde. - Totta puhuen
Kun maalainen puhuu "muslimeista" hän yleensä tarkoittaa luterilaisia. Tämän vuoksi nuo väitteet voivat olla tottakin. Suomessahan USA:ta vihataan enemmän kuin mitään muuta asiaa maailmassa.
Islam on kaiken sivistyksen alkulähde.Kun jussuf puhuu "maalaisista" hän yleensä tarkoittaa kaikkia niitä, jotka eivät tykkää ääri-islamista. Suomessahan USA:ta vihaavat lähinnä jussufit ja heitä tukevat äärivasemmistolaiset.
Islam on kaiken sivistyksen vihollinen. - :)))
Totta puhuen kirjoitti:
Kun jussuf puhuu "maalaisista" hän yleensä tarkoittaa kaikkia niitä, jotka eivät tykkää ääri-islamista. Suomessahan USA:ta vihaavat lähinnä jussufit ja heitä tukevat äärivasemmistolaiset.
Islam on kaiken sivistyksen vihollinen.No, sinä ainakin näyt luulevan niin. :)))
- Totta puhuen
kyse ei ole luulosta vaan faktapohjaisesta tiedosta - sellaisesta mitä sinulla ei ole eikä ikinä tule olemaankaan.
- Niinhän sä luulet.
Totta puhuen kirjoitti:
kyse ei ole luulosta vaan faktapohjaisesta tiedosta - sellaisesta mitä sinulla ei ole eikä ikinä tule olemaankaan.
Mistä näitä vajakkeja oikein sikiää? - Kyse on tiedosta.
Niinhän sä luulet. kirjoitti:
Kyse on tiedosta. kirjoitti:
Mistä teitä papukaijaksi itseänne luulevia vajakkeja oikein sikiää?sinähän et tiedä mistään mitään. Sitä kutsutaan mamukriittisyydeksi.
- Hih,
Heh, kirjoitti:
sinähän et tiedä mistään mitään. Sitä kutsutaan mamukriittisyydeksi.
minä tiedän paljon mm. maahanmuuttoasioista. Sen sijaan sinä itse et tiedä mistään mitään. Siksi oletkin vihervammainen vajakkipapukaija.
- Law and order
Jep. Suomen lain mukaan vihapuhe ja kansanryhmää vastaan kiihottaminen on laitonta - rikollisia ei tule päästää maahan. Punavihreät ja demla ovat tietenkin näreissään mutta itsehän nuo lait ovat laadittaneet.
- Jussuf (se sama)
No, Allah-Ahostakaan ei päästy eroon vaikka se tuomittiin jopa Korkeimmassa Oikeudessa vihapuheistaan.
Mihin rikokseen Philips on mielestäsi syyllistynyt? Minkä tuomion hän sai? Tarkoitatko että häntä EPÄILLÄÄN, vai onko hänet todellakin TUOMITTU? - no totta puhuen
No, Allah-Ahostakaan ei päästy eroon vaikka se tuomittiin jopa Korkeimmassa Oikeudessa vihapuheistaan.
Mihin rikokseen Philips on mielestäsi syyllistynyt? Minkä tuomion hän sai? Tarkoitatko että häntä EPÄILLÄÄN, vai onko hänet todellakin TUOMITTU?Bilal Philipsillä on kytköksiä vuoden 1993 WTC attentaattiin; hän tunkeutui Saksaan luvatta vuonna 2011; hän on julistanut homoille, kristityille ja juutalaisille kuolemaa; jne.
- Jussuf (se sama)
Bilal Philipsillä on kytköksiä vuoden 1993 WTC attentaattiin; hän tunkeutui Saksaan luvatta vuonna 2011; hän on julistanut homoille, kristityille ja juutalaisille kuolemaa; jne.
Et vastannaut kysymykseen. Onko hänet tuomittu jostain?
- itse asiassa
Et vastannaut kysymykseen. Onko hänet tuomittu jostain?
Bilalin tapaisella jussufilla ei pitäisi olla oikeutta edes elää.
- heh,
punavihreät ja demla mainittu!
- hih,
heh, kirjoitti:
punavihreät ja demla mainittu!
laskitko allesi?
- no ei,
hih, kirjoitti:
laskitko allesi?
ei se sentään niin huvittavaa ollut
- no totta puhuen
no ei, kirjoitti:
ei se sentään niin huvittavaa ollut
sinä lasket allesi aina, oli joku asia huvittava tai ei.
sinä lasket allesi aina, oli joku asia huvittava tai ei.
Niinkö sinulla on tapana, tenalady?
- jep jep
Niinkö sinulla on tapana, tenalady?
Niinhän sinulla on tapana, tenalady.
- heh heh
jep jep kirjoitti:
Niinhän sinulla on tapana, tenalady.
tenalady rupesi taas leikkimään papukaijaa
- heh heh,
heh heh kirjoitti:
tenalady rupesi taas leikkimään papukaijaa
Eivätkö omat lääkkeet maistu tenaladylle?
- Jussuf (se sama)
itse asiassa kirjoitti:
Bilalin tapaisella jussufilla ei pitäisi olla oikeutta edes elää.
Onko Bilal siis kielenopetuksen kannattaja? Siinä tietenkin onkin jo maalaiselle riittävästi syytä hänen murhaamiseensa.
Onkin hyvä että Bilal pysyy pois Suomesta. Suomessa kaikki ulkomaalaiset ovat aina hengenvaarassa, johtuen maahanmuuttokriitikoiden murhanhimosta. - mikset kysy
heh heh, kirjoitti:
Eivätkö omat lääkkeet maistu tenaladylle?
tenaladyltä?
- Jasser (joku muu)
Onko Bilal siis kielenopetuksen kannattaja? Siinä tietenkin onkin jo maalaiselle riittävästi syytä hänen murhaamiseensa.
Onkin hyvä että Bilal pysyy pois Suomesta. Suomessa kaikki ulkomaalaiset ovat aina hengenvaarassa, johtuen maahanmuuttokriitikoiden murhanhimosta.Bilal on pedofilian, naistenhakkaamisen ja terrorismin kannattaja ja hänellä on kytköksiä WTC-attentaattiin 1993. Siinä tietenkin onkin jo useiden maiden tiedustelupalveluille riittävästi syytä hänen murhaamiseensa.
Onkin hyvä että Bilal pysyy pois Suomesta. Suomessa kaikki muslimit ovat aina väkivaltaisia, johtuen moskeijoiden murhanhimoisista saarnoista. Hän olisi vain lisännyt maamme radikaalin muslimiväestön väkivaltaisuutta. - heh heh,
mikset kysy kirjoitti:
tenaladyltä?
Minähän kysyin.
heh heh, kirjoitti:
Minähän kysyin.
No mitä se sanoi?
- heh heh,
No mitä se sanoi?
Etkö taaskaan muista, mitä olet kirjoittanut?
- Jussuf (se sama)
Bilal on pedofilian, naistenhakkaamisen ja terrorismin kannattaja ja hänellä on kytköksiä WTC-attentaattiin 1993. Siinä tietenkin onkin jo useiden maiden tiedustelupalveluille riittävästi syytä hänen murhaamiseensa.
Onkin hyvä että Bilal pysyy pois Suomesta. Suomessa kaikki muslimit ovat aina väkivaltaisia, johtuen moskeijoiden murhanhimoisista saarnoista. Hän olisi vain lisännyt maamme radikaalin muslimiväestön väkivaltaisuutta.Onko hänet tuomittu jostain? Et vieläkään vastannut...
Nähtävästi taas vain vouhotat, Jasser. - Jasser (joku muu)
Onko hänet tuomittu jostain? Et vieläkään vastannut...
Nähtävästi taas vain vouhotat, Jasser.Sinulle on annettu jo useita vastauksia... Ei ole muiden vika, jos et kykene lukemaan niitä.
Nähtävästi taas vain saivartelet ja trollaat, Jussuf. - joo,
heh heh, kirjoitti:
Etkö taaskaan muista, mitä olet kirjoittanut?
minä kysyin mitä se sanoi. En saanut vastausta.
- heh,
joo, kirjoitti:
minä kysyin mitä se sanoi. En saanut vastausta.
vastauksen saisit, jos viitsisit lukea aiemmat kirjoituksesi.
- Jussuf (se sama)
Sinulle on annettu jo useita vastauksia... Ei ole muiden vika, jos et kykene lukemaan niitä.
Nähtävästi taas vain saivartelet ja trollaat, Jussuf.Siis häntä ei ole tuomittu mistään. Jos se on saivartelua niin olkoon...
heh, kirjoitti:
vastauksen saisit, jos viitsisit lukea aiemmat kirjoituksesi.
Kas kun ei ketjua "Breivik järjissään", josta tähän asti olet löytänyt kaiken maallisen ja taivaallisenkin viisauden mitä on.
Kas kun ei ketjua "Breivik järjissään", josta tähän asti olet löytänyt kaiken maallisen ja taivaallisenkin viisauden mitä on.
Totta puhuen sieltä löytyvät pedofiliaa puolustelevat viestisi eivät ole kenestäkään muusta kuin sinusta viisaita.
- Totta puhuen
Totta puhuen sieltä löytyvät pedofiliaa puolustelevat viestisi eivät ole kenestäkään muusta kuin sinusta viisaita.
en ole kirjoittanut siihenkään ketjuun ainoatakaan pedofiliaa puolustelelevaa viestiä.
- no totta puhuen
Totta puhuen kirjoitti:
en ole kirjoittanut siihenkään ketjuun ainoatakaan pedofiliaa puolustelelevaa viestiä.
siinäkin ketjussa puolustelit kiivaasti pedofiliaa ja hyökkäsit minua vastaan, koska vastustin pedofiilien toimia.
siinäkin ketjussa puolustelit kiivaasti pedofiliaa ja hyökkäsit minua vastaan, koska vastustin pedofiilien toimia.
Ja sitten herätyskello soi. :)))
Ja sitten herätyskello soi. :)))
Se taisi olla hoitaja, joka kutsui sinut iltalääkkeelle. :DDD
Se taisi olla hoitaja, joka kutsui sinut iltalääkkeelle. :DDD
Sinun unestasihan puhe oli.
Sinun unestasihan puhe oli.
Sinun kieroutunut ja sairas ajatusmaailmasi ei valitettavasti ole unta.
Sinun kieroutunut ja sairas ajatusmaailmasi ei valitettavasti ole unta.
Sinun viestisi eivät vain kerro todellisestakaan maailmasta mitään, joten unipäiväkirjaksi niitä otaksun.
- Nii-in
Sinun viestisi eivät vain kerro todellisestakaan maailmasta mitään, joten unipäiväkirjaksi niitä otaksun.
Sinusta tuntuu siltä siitä syystä, että itse asut jonkinlaisessa fantasiamaailmassa. Kaikenlainen oikeasta elämästä ja todellisesta maailman menosta kertova tieto tuntuu sinusta ihmeelliseltä ja oudolta.
Sinä oletkin varoittava esimerkki siitä mitä voi käydä, kun kannattaa sekopäistä poliittista ääriliikettä eikä hoidata mielenterveysongelmiaan kunnolla. - Totta puhuen
Nii-in kirjoitti:
Sinusta tuntuu siltä siitä syystä, että itse asut jonkinlaisessa fantasiamaailmassa. Kaikenlainen oikeasta elämästä ja todellisesta maailman menosta kertova tieto tuntuu sinusta ihmeelliseltä ja oudolta.
Sinä oletkin varoittava esimerkki siitä mitä voi käydä, kun kannattaa sekopäistä poliittista ääriliikettä eikä hoidata mielenterveysongelmiaan kunnolla.en kannata Suomen vastarintaliikettä enkä ole muutenkaan pöpi.
- - mutta
Totta puhuen kirjoitti:
en kannata Suomen vastarintaliikettä enkä ole muutenkaan pöpi.
kannatat väkivaltaista äärivasemmistoa ja olet selvästi ihan sekaisin.
- Totta puhuen
- mutta kirjoitti:
kannatat väkivaltaista äärivasemmistoa ja olet selvästi ihan sekaisin.
molemmat villit veikkauksesi menivät pieleen.
- no totta puhuen
Totta puhuen kirjoitti:
molemmat villit veikkauksesi menivät pieleen.
Eivät ne mitään veikkauksia olleet, vaan viestejäsi lukemalla tehty havainto. Toki se on mahdollista, että vain esität papukaijaksi itseäsi luulevaa äärivasemmistolaista vajakkia, mutta ei sekään kovinkaan tervettä ole.
Eivät ne mitään veikkauksia olleet, vaan viestejäsi lukemalla tehty havainto. Toki se on mahdollista, että vain esität papukaijaksi itseäsi luulevaa äärivasemmistolaista vajakkia, mutta ei sekään kovinkaan tervettä ole.
"esität papukaijaksi itseäsi luulevaa äärivasemmistolaista vajakkia" XD Eiihh!!! XD
Mistä näitä äärioikeistolaisia trollivajakkeja oikein sikiää? - :DDD
"esität papukaijaksi itseäsi luulevaa äärivasemmistolaista vajakkia" XD Eiihh!!! XD
Mistä näitä äärioikeistolaisia trollivajakkeja oikein sikiää?Teitä äärivasemmistolaisia vajakkitrolleja sikiää kommunistien sukurutsasta.
- ???
Teitä äärivasemmistolaisia vajakkitrolleja sikiää kommunistien sukurutsasta.
Vaikuttaako poliittinen kanta jotenkin sukurutsan seurauksiin???
- !!!
??? kirjoitti:
Vaikuttaako poliittinen kanta jotenkin sukurutsan seurauksiin???
Kyllähän se varmasti vaikuttaa... Te kommarit kun ette muutenkaan ole niitä korkeimman ÄO:n omaavia heppuja...
- Totta puhuen
!!! kirjoitti:
Kyllähän se varmasti vaikuttaa... Te kommarit kun ette muutenkaan ole niitä korkeimman ÄO:n omaavia heppuja...
en ole kommari, mutta älyköksi minua on haukuttu.
- - mutta
Totta puhuen kirjoitti:
en ole kommari, mutta älyköksi minua on haukuttu.
miksi sitten suollat jatkuvasti kommunistien propagandaa ja puolustelet heitä kaikissa mahdollisissa tilanteissa? Älyköksi sinua ei ole "haukkunut" kukaan muu kuin sinä itse.
- Totta puhuen
- mutta kirjoitti:
miksi sitten suollat jatkuvasti kommunistien propagandaa ja puolustelet heitä kaikissa mahdollisissa tilanteissa? Älyköksi sinua ei ole "haukkunut" kukaan muu kuin sinä itse.
minulla ei ole tapana haukkua itseäni.
- Niin,
Totta puhuen kirjoitti:
minulla ei ole tapana haukkua itseäni.
sinähän kehut itseäsi joka käänteessä. Sinänsä ymmärrettävää, kun eihän kukaan muu kaltaistasi vajakkia kehuisi.
- Enkä kehukaan.
Niin, kirjoitti:
sinähän kehut itseäsi joka käänteessä. Sinänsä ymmärrettävää, kun eihän kukaan muu kaltaistasi vajakkia kehuisi.
Kyllä sinä olet erittäin pahasti sekaisin ja pitkän sairaalahoidon tarpeessa.
- Kyllä kehutkin.
Enkä kehukaan. kirjoitti:
Kyllä sinä olet erittäin pahasti sekaisin ja pitkän sairaalahoidon tarpeessa.
Lisäksi kuvittelet olevasi papukaija. Siksi oletkin pitkän sairaalahoidon erittäin vahvan lääkityksen tarpeessa.
- Heh,
Kyllä kehutkin. kirjoitti:
Lisäksi kuvittelet olevasi papukaija. Siksi oletkin pitkän sairaalahoidon erittäin vahvan lääkityksen tarpeessa.
- Totta puhuen
Heh, kirjoitti:
ei tarvitse leikkiä lääkäriä huomatakseen, kuinka pahasti olet sekaisin.
- Älä enää leiki,
Totta puhuen kirjoitti:
ei tarvitse leikkiä lääkäriä huomatakseen, kuinka pahasti olet sekaisin.
päivän "maahanmuuttokriitikko"-idiootti :)))
Mistä näitä vajakkeja oikein sikiää? - trolololo
Älä enää leiki, kirjoitti:
päivän "maahanmuuttokriitikko"-idiootti :)))
trolololo kirjoitti:
Keep On Trollin' Baby!
Mistä teitä vajakkeja oikein sikiää? Suljetulta osastoltako??? - keksi jotain uutta
Mistä teitä vajakkeja oikein sikiää? Suljetulta osastoltako???olet tylsämielisin trulli mitä on nähty sitten viime pääsiäisen
- keksi sitten
keksi jotain uutta kirjoitti:
olet tylsämielisin trulli mitä on nähty sitten viime pääsiäisen
miksi kaltaisesi tylsämielinen trolli kuvittelee ansaitsevansa jotain muuta?
keksi sitten kirjoitti:
miksi kaltaisesi tylsämielinen trolli kuvittelee ansaitsevansa jotain muuta?
Mistä teitä vajakkeja oikein sikiää? - :)))
Mistä teitä vajakkeja oikein sikiää?Onpa väsynyttä trollausta, veliseni.
Onpa väsynyttä trollausta, veliseni.
Et kai kuvitellut, että saisit väsyneeseen trollaukseesi muunlaisen vastauksen, neitiseni?
- Ja nyt neiditellään.
Et kai kuvitellut, että saisit väsyneeseen trollaukseesi muunlaisen vastauksen, neitiseni?
- Sellaista se,
Ja nyt neiditellään. kirjoitti:
kun on kaltaisesi muttaneitinä tunnettu vajakkipapukaija.
- Sellainen olet.
Sellaista se, kirjoitti:
- Niin oletkin.
Sellainen olet. kirjoitti:
Niin oletkin. kirjoitti:
Mene nyt lopettamaan leikkisi, niin aikuiset pääsevät keskustelemaan.
Mene nyt lopettamaan leikkisi, niin aikuiset pääsevät keskustelemaan.
Lääkärin pitäisi tulla lopettamaan tuo sekavuutesi työntämällä piikillisen mahdollisimman voimakasta mielenterveyslääkettä kankkuusi, jotta lopettaisit keskustelupalstojen terrorisoimisen harhaisilla, aivopieruilta lemuavilla trollauksillasi.
- Totta puhuen
Lääkärin pitäisi tulla lopettamaan tuo sekavuutesi työntämällä piikillisen mahdollisimman voimakasta mielenterveyslääkettä kankkuusi, jotta lopettaisit keskustelupalstojen terrorisoimisen harhaisilla, aivopieruilta lemuavilla trollauksillasi.
aivopierut eivät varsinaisesti lemua, mutta mistäpä sen muistaisit, kun ajatuksesi tuntuu tänään askartelevan kokonaan kankkujen kimpussa.
- Itse asiassa
Totta puhuen kirjoitti:
aivopierut eivät varsinaisesti lemua, mutta mistäpä sen muistaisit, kun ajatuksesi tuntuu tänään askartelevan kokonaan kankkujen kimpussa.
sinun aivopierusi lemuavat kilometrien päähän. Toki kyse voi olla myöskin siitä, ettet harhaisuutesi, sekavuutesi ym. kyvyttömyytesi vuoksi ole kyennyt vuosiin käymään suihkussa, vaan vietät päivät pitkät siellä pienessä yksiössäsi ulosteiden keskellä. Eipä ihme, että puhut niistä niin paljon.
- Totta puhuen
Itse asiassa kirjoitti:
sinun aivopierusi lemuavat kilometrien päähän. Toki kyse voi olla myöskin siitä, ettet harhaisuutesi, sekavuutesi ym. kyvyttömyytesi vuoksi ole kyennyt vuosiin käymään suihkussa, vaan vietät päivät pitkät siellä pienessä yksiössäsi ulosteiden keskellä. Eipä ihme, että puhut niistä niin paljon.
ainoastaan sinä puhut siitä pienestä yksiöstä. En tiennyt että minulla on sellainenkin. Saati että sinä olisit paskonut sen täytteen. Alahan siivota, siitä sulle maksetaankin!
- Itse asiassa
Totta puhuen kirjoitti:
ainoastaan sinä puhut siitä pienestä yksiöstä. En tiennyt että minulla on sellainenkin. Saati että sinä olisit paskonut sen täytteen. Alahan siivota, siitä sulle maksetaankin!
kyllä sinulla tosiaan sellainen on. Et tietenkään omista sitä, vaan kunta kustantaa sen sinulle veronmaksajien rahoista. Teillä mielisairaillakin kun pitää olla joku paikka missä asua.
Mutta älä huoli. Kyllä se muistisi siitä sitten taas palautuu, kun harhaisuutesi vähenee ja lääkkeiden annostusta voidaan alkaa pienentämään. - :)))
Itse asiassa kirjoitti:
kyllä sinulla tosiaan sellainen on. Et tietenkään omista sitä, vaan kunta kustantaa sen sinulle veronmaksajien rahoista. Teillä mielisairaillakin kun pitää olla joku paikka missä asua.
Mutta älä huoli. Kyllä se muistisi siitä sitten taas palautuu, kun harhaisuutesi vähenee ja lääkkeiden annostusta voidaan alkaa pienentämään.Viesitstäsi saa sellaisen käsityksen, että halveksit köyhiä ja mielenterveysongelmista kärsiviä. Se on mielestäni yhtä vastenmielistä kuin rasismi.
Viesitstäsi saa sellaisen käsityksen, että halveksit köyhiä ja mielenterveysongelmista kärsiviä. Se on mielestäni yhtä vastenmielistä kuin rasismi.
En minä köyhiä ja mielenterveysongelmaisia halveksi. Halveksin ainoastaan sitä, että jotkut heistä, kuten sinä, käyttäytyvät huonosti.
En minä köyhiä ja mielenterveysongelmaisia halveksi. Halveksin ainoastaan sitä, että jotkut heistä, kuten sinä, käyttäytyvät huonosti.
Halveksit varmaan sitten itseäsikin.
Halveksit varmaan sitten itseäsikin.
Miksi ihmeessä niin tekisin?
Miksi ihmeessä niin tekisin?
Etkö muka tajua? Koska käyttäydyt huonosti.
Päivän "maahanmuuttokriitikko"-idiootti.
Etkö muka tajua? Koska käyttäydyt huonosti.
Päivän "maahanmuuttokriitikko"-idiootti.
Mistä näitä vajakkeja oikein sikiää?Minähän ainoastaan vastaan huonoon käytökseesi samalla mitalla takaisin.
Siispä:
Päivän sisäsiittoinen hyysäri-idiootti.
Minähän ainoastaan vastaan huonoon käytökseesi samalla mitalla takaisin.
Siispä:
Päivän sisäsiittoinen hyysäri-idiootti.
Mistä teitä papukaijaksi itseänne luulevia vajakkeja oikein sikiää?miksi jauhat tuosta sisäsiittoisuudesta?
- Hih,
Heh, kirjoitti:
miksi jauhat tuosta sisäsiittoisuudesta?
koska se on todennäköisin syy siihen, miksi aivoistasi puuttuu jotain aivan keskeisen tärkeitä osia.
- eimuhamettti
Jussuf (se sama) ruokkii jokaisella postituksellaan yhä enemmän ja enemmän antipatiaa muslimeja kohtaan.
- Jussuf (se sama)
Ei tarvitse ruokkia. Kyllä Suomen maalaiset jo ihan riittävästi vihaavat kaikkia jotka ovat vieraalta kylältä. Ei ole olemassakaan sellaista ihmistä jota he eivät vihaisi jo nyt.
- jostain syystä
Ei tarvitse ruokkia. Kyllä Suomen maalaiset jo ihan riittävästi vihaavat kaikkia jotka ovat vieraalta kylältä. Ei ole olemassakaan sellaista ihmistä jota he eivät vihaisi jo nyt.
sekoitat Suomen maalaiset muslimeihin. Muslimithan vihaavat ihan kaikkia, jopa naapuria, jos tämä uskoo Allahiin edes pikkaisenkin eri tavalla. Ei ole olemassakaan sellaista ihmistä jota muslimit eivät vihaisi. Siksi he ovat tuhonneet omat maansa ja yrittävät kovasti tuhota myös ei-muslimien maat.
- Jussuf (se sama)
sekoitat Suomen maalaiset muslimeihin. Muslimithan vihaavat ihan kaikkia, jopa naapuria, jos tämä uskoo Allahiin edes pikkaisenkin eri tavalla. Ei ole olemassakaan sellaista ihmistä jota muslimit eivät vihaisi. Siksi he ovat tuhonneet omat maansa ja yrittävät kovasti tuhota myös ei-muslimien maat.
Et nähtävästi tunne yhtään muslimia. Kukaan tuntemani muslimi ei vihaa ketään.
Jokainen tapaamani suomalainen maalainen vihaa kaikkia ihmisiä jotka eivät ole heidän kylältään kotoisin.
Kumma juttu että Suomen maaseudulla ei tunneta edes näitä perusasioita. - Totta puhuen
Et nähtävästi tunne yhtään muslimia. Kukaan tuntemani muslimi ei vihaa ketään.
Jokainen tapaamani suomalainen maalainen vihaa kaikkia ihmisiä jotka eivät ole heidän kylältään kotoisin.
Kumma juttu että Suomen maaseudulla ei tunneta edes näitä perusasioita.Et nähtävästi tunne itseäsi. Olet täynnä kiihkoislamistista vihaa ja haukut kaikkia niitä, joiden mielipiteet poikkeavat ääri-islamilaisuudestasi.
Jokainen tapaamani muslimi vihaa kaikkia ihmisiä jotka eivät heidän mielestään usko Allahiin oikealla tavalla.
Kumma juttu, etteivät muslimit tunne edes näitä perusasioita. - Jussuf (se sama)
Totta puhuen kirjoitti:
Et nähtävästi tunne itseäsi. Olet täynnä kiihkoislamistista vihaa ja haukut kaikkia niitä, joiden mielipiteet poikkeavat ääri-islamilaisuudestasi.
Jokainen tapaamani muslimi vihaa kaikkia ihmisiä jotka eivät heidän mielestään usko Allahiin oikealla tavalla.
Kumma juttu, etteivät muslimit tunne edes näitä perusasioita.En vihaa ketään. En ole koskaan vihannut. Mistä luulet minun olevan muslimi?
- Totta puhuen
En vihaa ketään. En ole koskaan vihannut. Mistä luulet minun olevan muslimi?
Vihaat maalaisia, suomalaisia, juutalaisia, kristittyjä, australialaisia. Itse asiassa vihaat kaikkia, jotka poikkeavat ääri-islamilaisuudestasi.
Sinua pidetään muslimina, koska käyttäydyt tyypilliseen muslimitapaan. - Jussuf (se sama)
Totta puhuen kirjoitti:
Vihaat maalaisia, suomalaisia, juutalaisia, kristittyjä, australialaisia. Itse asiassa vihaat kaikkia, jotka poikkeavat ääri-islamilaisuudestasi.
Sinua pidetään muslimina, koska käyttäydyt tyypilliseen muslimitapaan.Suomessa maalaiset kutsuvat meitä luterilaisiakin muslimeiksi. Tämä on syytä pitää mielessä kun he kertovat mielipiteitään maahanmuuttajista.
- Totta puhuen
Suomessa maalaiset kutsuvat meitä luterilaisiakin muslimeiksi. Tämä on syytä pitää mielessä kun he kertovat mielipiteitään maahanmuuttajista.
Aika hauskaa, että väität väen väkisin olevasi luterilainen, vaikka päivittäin lietsot vihaa luterilaisia ja itse asiassa kaikkia kristittyjä vastaan ja käyttäydyt kuin kiihkomuslimi puolustellessasi radikaalempiakin islamistisia vihasaarnaajia.
- Jussuf (se sama)
Totta puhuen kirjoitti:
Aika hauskaa, että väität väen väkisin olevasi luterilainen, vaikka päivittäin lietsot vihaa luterilaisia ja itse asiassa kaikkia kristittyjä vastaan ja käyttäydyt kuin kiihkomuslimi puolustellessasi radikaalempiakin islamistisia vihasaarnaajia.
Osaan puhua vain totta. Minulla on sellainen kotikasvatus.
- Jasser (joku muu)
Osaan puhua vain totta. Minulla on sellainen kotikasvatus.
Osaat vain valehdella. Sinulla on sellainen muslimikasvatus.
- Jussuf (se sama)
Osaat vain valehdella. Sinulla on sellainen muslimikasvatus.
Te maalaiset tosiaan luulette kaikkia luterilaisia muslimeiksi. Tämä kannattaa ottaa huomioon kun maalainen sanoo mitään islamiin liittyvää.
- Jasser (joku muu)
Te maalaiset tosiaan luulette kaikkia luterilaisia muslimeiksi. Tämä kannattaa ottaa huomioon kun maalainen sanoo mitään islamiin liittyvää.
Te muslimit tosiaan luulette kaikkia ei-muslimeja maalaisiksi. Tämä kannattaa ottaa huomioon kun Jussuf sanoo mitään maalaisiin liittyvää.
- Jussuf (se sama)
Te muslimit tosiaan luulette kaikkia ei-muslimeja maalaisiksi. Tämä kannattaa ottaa huomioon kun Jussuf sanoo mitään maalaisiin liittyvää.
E-hei... kyllä kaupungeissa asuu paljon ei-muslimeja. Maalaisilla on vain luulo että kaupungit edustavat "pahuutta". Kaupunkilaiset elättävät kaikki maalaiset, muista se!
- Jasser (joku muu)
E-hei... kyllä kaupungeissa asuu paljon ei-muslimeja. Maalaisilla on vain luulo että kaupungit edustavat "pahuutta". Kaupunkilaiset elättävät kaikki maalaiset, muista se!
Muslimeilla on vain luulo että maaseutu edustaa "pahuutta", koska heillä ei ole varaa asua siellä. Niin kaupunkilaiset kuin maalaisetkin elättävät kaikki muslimit, muista se!
- Jussuf (se sama)
Muslimeilla on vain luulo että maaseutu edustaa "pahuutta", koska heillä ei ole varaa asua siellä. Niin kaupunkilaiset kuin maalaisetkin elättävät kaikki muslimit, muista se!
Kääntämällä aina sanomiseni päinvastoin et edistä asiaasi. Onko sinulla mitään omaa mielipidettä?
- Jasser (joku muu)
Kääntämällä aina sanomiseni päinvastoin et edistä asiaasi. Onko sinulla mitään omaa mielipidettä?
Kääntämällä aina sanomisesi päinvastoin pyrin osoittamaan sinulle, että olet tyhmä trolli ja jutuissasi ei ole mitään järkeä.
- Jussuf (se sama)
Kääntämällä aina sanomisesi päinvastoin pyrin osoittamaan sinulle, että olet tyhmä trolli ja jutuissasi ei ole mitään järkeä.
Siis sinulla ei ole omaa mielipidettä. On tietenkin oikeutesi hölöttää järjettömyyksiä, mutta se ei edistä asiaasi.
- Jasser (joku muu)
Siis sinulla ei ole omaa mielipidettä. On tietenkin oikeutesi hölöttää järjettömyyksiä, mutta se ei edistä asiaasi.
Samat sanat.
- Jussuf (se sama)
Nyt lähden apteekkiin, kun tuli ripulipa'skat housuun aivan yllättäen.
- Mirrjami
Ihana uutinen!
- Jussuf (se sama)
Kyllä vi'tutt'taa kun ostin sossun rahoilla uuden kankaan lakana hametta Philipsin saarnaa varten. Juntti suomalaiset estävät profeettani tulon Suomeen.
- Jussuf (se sama)
Voi ei! Itkin suolaisia kyyneleitä kun kuulin että mieli saarnaajaa ei päästetä Suomeen. Tosi junttimaista käytöstä alllahhia kohtaan.
- nik1
Tarvitseeko tuollaisiin yleisötilaisuuksiin muuten rahankeräysluvan? Lipun hinta tilaisuuteen oli 20 euroa, siitähän pitää maksella alvit. Muistivatkohan maksaa verot siitä aiemmasta Choudharyn tapahtumasta?
- ei-jussuf
Musut ovat tosi katkeria ja kateellisia menestyville länsimaille. Itse elävät yhä pimeää kivikautta ja palvovat kuu-ukkoa ja pimeyttä.
- Jussuf (se sama)
Jos tarkoitat muslimeja, olet täysin väärässä. Islam on monoteistinen ja kuuluu Välimeren uskontoryhmään, jossa ei ole Kuun tai pimeyden palvontaa.
Islam on koko länsimaisen sivistyksen pohja ja perusta. Oman historian kieltäminen on aina aiheuttanut pahaa tässä maailmassa. - Totta puhuen
Jos tarkoitat muslimeja, olet täysin väärässä. Islam on monoteistinen ja kuuluu Välimeren uskontoryhmään, jossa ei ole Kuun tai pimeyden palvontaa.
Islam on koko länsimaisen sivistyksen pohja ja perusta. Oman historian kieltäminen on aina aiheuttanut pahaa tässä maailmassa.Islamilla ei ole mitään osaa länsimaisen sivistyksen kehittämisessä. Sen sijaan se on useita kertoja yrittänyt tuhota sen. Pseudohistoria tuntuu olevan jussufien geneettinen erityispiirre.
- Jussuf (se sama)
Totta puhuen kirjoitti:
Islamilla ei ole mitään osaa länsimaisen sivistyksen kehittämisessä. Sen sijaan se on useita kertoja yrittänyt tuhota sen. Pseudohistoria tuntuu olevan jussufien geneettinen erityispiirre.
Ei ole olemassa yhtään länsimaista keksintöä joka ei perustuisi islamilaiseen tieteeseen. Myös kaikki länsimainen arkkitehtuuri perustuu islamin perinteeseen. Samoin kirjallisuus, taide, ja tietyin osin myös musiikki.
- Heh heh heh
Ei ole olemassa yhtään länsimaista keksintöä joka ei perustuisi islamilaiseen tieteeseen. Myös kaikki länsimainen arkkitehtuuri perustuu islamin perinteeseen. Samoin kirjallisuus, taide, ja tietyin osin myös musiikki.
Ei ole olemassa yhtään länsimaista keksintöä joka perustuisi "islamilaiseen tieteeseen." Länsimainen arkkitehtuurikaan ei perustu islamin perinteeseen. Myöskään kirjallisuus, taide ja musiikki eivät perustu islamiin. Sen sijaan muslimit ovat kopioineet kaiken muilta.
- Muslimien perinne
Höpö, höpö. On yleinen harhaluulo että muslimit ovat keksineet nosturin, parvekkeen ja kivenheiton. Tämä johtuu siitä että tyypillistä muslimien ajanvietettä ovat ihmisten hirttäminen, tyttöjen heittäminen parvekkeelta ja naisten kuoliaaksi kivittäminen.
- Jussuf (se sama)
Muslimien perinne kirjoitti:
Höpö, höpö. On yleinen harhaluulo että muslimit ovat keksineet nosturin, parvekkeen ja kivenheiton. Tämä johtuu siitä että tyypillistä muslimien ajanvietettä ovat ihmisten hirttäminen, tyttöjen heittäminen parvekkeelta ja naisten kuoliaaksi kivittäminen.
Ei ole. Et luultavasti tunne yhtään muslimia. Tuntemani muslimit harrastavat mm.
- tennistä
- puutarhanhoitoa
- laskuvarjohyppäämistä
- koirien agility-kilpailuja
- vanhojen autojen korjailua
Suomen maalaisilla taas harrasteena on
- juopottelu
- juopottelu
- juopottelu
- ryyppääminen
- ihmisten pelkääminen - Myhämmed (se sama)
Ei ole. Et luultavasti tunne yhtään muslimia. Tuntemani muslimit harrastavat mm.
- tennistä
- puutarhanhoitoa
- laskuvarjohyppäämistä
- juopottelu
- juopottelu
- juopottelu
- ryyppääminen
- ihmisten pelkääminenÄlkää vastatko muslimitrollille
- Totta puhuen
- tennistä
- puutarhanhoitoa
- laskuvarjohyppäämistä
- juopottelu
- juopottelu
- juopottelu
- ryyppääminen
- ihmisten pelkääminenjussufeilla ja muilla muslimeilla on tapana harrastaa naisten raiskaamista ja itsemurhapommittamista.
- heh,
Totta puhuen kirjoitti:
jussufeilla ja muilla muslimeilla on tapana harrastaa naisten raiskaamista ja itsemurhapommittamista.
unohdit pedofilian ja eläimiin sekaantumisen :D
- hih,
heh, kirjoitti:
unohdit pedofilian ja eläimiin sekaantumisen :D
ai ne sinun suosikkijuttusi...
hih, kirjoitti:
ai ne sinun suosikkijuttusi...
Ei vaan mamukriitikoitten "argumentit".
Ei vaan mamukriitikoitten "argumentit".
Totta puhuen kieroutuneet seksuaalifantasiasi eivät ole argumentteja.
Totta puhuen kieroutuneet seksuaalifantasiasi eivät ole argumentteja.
Ja taas annoit näytteen mamukriitikon argumentoinnista. Sitä ei ole. Tajusit siis itsekin sen.
Ja taas annoit näytteen mamukriitikon argumentoinnista. Sitä ei ole. Tajusit siis itsekin sen.
Totta puhuen maahanmuuttokriitikoilla on paljonkin argumentteja, mutta eivät hekään viitsi loputtomiin vastata asia-argumenteilla hyysärien typeriin argumentittomiin trollauksiin.
Totta puhuen maahanmuuttokriitikoilla on paljonkin argumentteja, mutta eivät hekään viitsi loputtomiin vastata asia-argumenteilla hyysärien typeriin argumentittomiin trollauksiin.
Hyvin ovat sitten argumenttinsa piilossa pitäneet.
Sinä olet ainoa, joka ei huomaa niitä, koska olet aina niin sekaisin, ettet tajua lukemastasi yhtikäs mitään. Siksi viestisikin ovat aina niin sekavia ja ne lemuavat trollauksilta.
Sinä olet ainoa, joka ei huomaa niitä, koska olet aina niin sekaisin, ettet tajua lukemastasi yhtikäs mitään. Siksi viestisikin ovat aina niin sekavia ja ne lemuavat trollauksilta.
- Olet näköjään
samalla linjalla kuin oppi-isäsi: valhe muuttuu todeksi kun sitä toistelee tarpeeksi monta kertaa. No, nykyään natsien propaganda ei enää mene läpi, ihmisillä kun on vapaa pääsy oikean tiedon lähteille.
- jep jep
Olet näköjään kirjoitti:
samalla linjalla kuin oppi-isäsi: valhe muuttuu todeksi kun sitä toistelee tarpeeksi monta kertaa. No, nykyään natsien propaganda ei enää mene läpi, ihmisillä kun on vapaa pääsy oikean tiedon lähteille.
Niinhän sinä olet. Siinä toki olet oikeassa, ettei teikäläisten propaganda enää kehenkään uppoa. Siksi humanist1:n ja sen lukemattomien sivupersoonien harhaisia höpinöitä ei kukaan ota todesta.
- Totta puhuen
jep jep kirjoitti:
Niinhän sinä olet. Siinä toki olet oikeassa, ettei teikäläisten propaganda enää kehenkään uppoa. Siksi humanist1:n ja sen lukemattomien sivupersoonien harhaisia höpinöitä ei kukaan ota todesta.
humanistilla ei ole yhtään sivupersoonaa, eikä se ole tähänkään keskusteluun osallistunut, mikä on vahinko. Sinulla taas ei muuta olekaan kuin sivupersoonia jotka pärpättävät tämänkin ketjun piloille, mikä on myös vahinko.
- no totta puhuen
Totta puhuen kirjoitti:
humanistilla ei ole yhtään sivupersoonaa, eikä se ole tähänkään keskusteluun osallistunut, mikä on vahinko. Sinulla taas ei muuta olekaan kuin sivupersoonia jotka pärpättävät tämänkin ketjun piloille, mikä on myös vahinko.
sillä sekopäällähän on lukemattomia sivupersoonia ja se "keskustelee" täällä jatkuvasti muilta varastetuilla nimimerkeillä, mikä on suuri vahinko palstalle, sillä humanist1 on äärivasemmistolainen vajakki, joka kykenee ainoastaan typerään trollaukseen, jolla se spämmää kaikki ketjut pilalle.
- Äsken väitit
sillä sekopäällähän on lukemattomia sivupersoonia ja se "keskustelee" täällä jatkuvasti muilta varastetuilla nimimerkeillä, mikä on suuri vahinko palstalle, sillä humanist1 on äärivasemmistolainen vajakki, joka kykenee ainoastaan typerään trollaukseen, jolla se spämmää kaikki ketjut pilalle.
että hän vain esittää papukaijaksi itseäsi luulevaa äärivasemmistolaista vajakkia. Onko näyttämönä kenties hommaforum?
- Totta puhuen
Äsken väitit kirjoitti:
että hän vain esittää papukaijaksi itseäsi luulevaa äärivasemmistolaista vajakkia. Onko näyttämönä kenties hommaforum?
sinun pitäisi opetella lukemaan ennen kuin yrität kommentoida yhtikäs mitään. En ole väittänyt mitään, ainoastaan totesin, että on olemassa sekin mahdollisuus, että ainoastaan esität äärivasemmistolaista papukaijamaista trollia. Siis ettet todellisuudessa olekaan tuollainen kyvytön idiootti jona esiinnyt.
- ???
Totta puhuen kirjoitti:
sinun pitäisi opetella lukemaan ennen kuin yrität kommentoida yhtikäs mitään. En ole väittänyt mitään, ainoastaan totesin, että on olemassa sekin mahdollisuus, että ainoastaan esität äärivasemmistolaista papukaijamaista trollia. Siis ettet todellisuudessa olekaan tuollainen kyvytön idiootti jona esiinnyt.
Ja millä näyttämöllä??? Hommafoorumin maaahanmuuttokriittisellä teatterilla???
- !!!
??? kirjoitti:
Ja millä näyttämöllä??? Hommafoorumin maaahanmuuttokriittisellä teatterilla???
Itse asiassa täällä kansakunnan vessanseinässä; Suomi24:ssä. Hommafoorumissa ja muilla valvotuilla palstoilla kaltaisesi typerä trolli saisi bannit heti kättelyssä. Täällä on kuitenkin liberaali moderointilinja, joten sinä saat mekastaa mielesi mukaan.
- Totta puhuen
!!! kirjoitti:
Itse asiassa täällä kansakunnan vessanseinässä; Suomi24:ssä. Hommafoorumissa ja muilla valvotuilla palstoilla kaltaisesi typerä trolli saisi bannit heti kättelyssä. Täällä on kuitenkin liberaali moderointilinja, joten sinä saat mekastaa mielesi mukaan.
Hommafoorumilla saisi varmaan bannit esittämällä kriittisiä kommentteja Halla-ahosta. Sellainenhan ei fanifoorumilla ole sallittua.
- no totta puhuen
Totta puhuen kirjoitti:
Hommafoorumilla saisi varmaan bannit esittämällä kriittisiä kommentteja Halla-ahosta. Sellainenhan ei fanifoorumilla ole sallittua.
hommaforumilla on usein kritisoitu Halla-ahoa eikä siitä ole kukaan bannia saanut. Sen sijaan typerä trollaaminen, johon sinä syyllistyt, johtaisi banneihin ihan missä tahansa, paitsi tietysti täällä kansakunnan vessanseinässä.
- Totta puhuen
hommaforumilla on usein kritisoitu Halla-ahoa eikä siitä ole kukaan bannia saanut. Sen sijaan typerä trollaaminen, johon sinä syyllistyt, johtaisi banneihin ihan missä tahansa, paitsi tietysti täällä kansakunnan vessanseinässä.
sinulla ei ole kanttia haukkua ketään trollaamisesta. Jos joku siitä bannit saa, niin sinä.
- no totta puhuen
Totta puhuen kirjoitti:
sinulla ei ole kanttia haukkua ketään trollaamisesta. Jos joku siitä bannit saa, niin sinä.
kaikilla on kanttia haukkua sinua trollaamisesta.
- Luulet niin, koska
kaikilla on kanttia haukkua sinua trollaamisesta.
- En luule, vaan
Luulet niin, koska kirjoitti:
tiedän. Sinä trollaat ja leikit papukaijaa, koska olet erittäin pahasti sekaisin ja pitkän sairaalahoidon erittäin vahvan lääkityksen tarpeessa.
- jep jep
En luule, vaan kirjoitti:
tiedän. Sinä trollaat ja leikit papukaijaa, koska olet erittäin pahasti sekaisin ja pitkän sairaalahoidon erittäin vahvan lääkityksen tarpeessa.
Vajakkitrollille ei sen omat lääkärileikit passaakaan kun niitä leikkii joku muu. Kaksoisstandardi.
- Totta puhuen
jep jep kirjoitti:
Vajakkitrollille ei sen omat lääkärileikit passaakaan kun niitä leikkii joku muu. Kaksoisstandardi.
ei tarvitse leikkiä lääkäriä huomatakseen, kuinka pahoista mielenterveydellisistä häiriöistä sinä vajakkitrolli kärsit.
- Puhu sitten totta!
Totta puhuen kirjoitti:
ei tarvitse leikkiä lääkäriä huomatakseen, kuinka pahoista mielenterveydellisistä häiriöistä sinä vajakkitrolli kärsit.
Puhu sitten totta! kirjoitti:
- skarppaa vähän
trololo kirjoitti:
Keep On Trollin' Baby!
niin metsä vastaa kuin siihen huutaa
- jep jep
skarppaa vähän kirjoitti:
niin metsä vastaa kuin siihen huutaa
Sinun tosiaan pitäisi skarpata ja ryhtyä keskustelemaan asiallisesti. Sinulle on tarjottu ja tarjotaan edelleen siihen useita mahdollisuuksia. On ihan omaa syytäsi, ettei kukaan jaksa loputtomiin vastata asiattomiin trollauksiisi asiallisesti.
- Minäkö asiaton?
jep jep kirjoitti:
Sinun tosiaan pitäisi skarpata ja ryhtyä keskustelemaan asiallisesti. Sinulle on tarjottu ja tarjotaan edelleen siihen useita mahdollisuuksia. On ihan omaa syytäsi, ettei kukaan jaksa loputtomiin vastata asiattomiin trollauksiisi asiallisesti.
Kuukauden "maahanmuuttokriitikko"-idiootti :)))
Mistä näitä vajakkeja oikein sikiää? - Olet aina asiaton.
Minäkö asiaton? kirjoitti:
Kuukauden "maahanmuuttokriitikko"-idiootti :)))
Mistä näitä vajakkeja oikein sikiää?Ja siinä tulikin hyvä esimerkki asiattomista, vajakkimaisista trollauksistasi, joita spämmäät kaikkialle, kun et kyvyttömänä idioottina minkäänlaiseen järjelliseen keskusteluun kykene.
- Niin olet.
Olet aina asiaton. kirjoitti:
Ja siinä tulikin hyvä esimerkki asiattomista, vajakkimaisista trollauksistasi, joita spämmäät kaikkialle, kun et kyvyttömänä idioottina minkäänlaiseen järjelliseen keskusteluun kykene.
- Niinhän sinä oletkin
Niin olet. kirjoitti:
Ja lisäksi olet vajakkipapukaija.
- On kai onnetonta,
Niinhän sinä oletkin kirjoitti:
- Olet tosiaan kovin
On kai onnetonta, kirjoitti:
onneton, kun et tajua ottaa lääkkeitäsi ja siitä johtuen sitten kuvittelet itseäsi papukaijaksi.
Olet tosiaan kovin kirjoitti:
onneton, kun et tajua ottaa lääkkeitäsi ja siitä johtuen sitten kuvittelet itseäsi papukaijaksi.
Kerro lisää unistasi. :)))
Kerro lisää unistasi. :)))
Älä missään nimessä kerro unistasi. Kyllä noissa harhaisissa höpinöissäsi on trollausta jo tarpeeksi. :DDD
- EN OLE HARHA-AHO
Älä missään nimessä kerro unistasi. Kyllä noissa harhaisissa höpinöissäsi on trollausta jo tarpeeksi. :DDD
Mistä näitä vajakkeja oikein sikiää? - OLETKIN HARHANIST1
EN OLE HARHA-AHO kirjoitti:
Mistä teitä sisäsiittoisia vajakkeja oikein sikiää? - Totta puhuen
OLETKIN HARHANIST1 kirjoitti:
Mistä teitä sisäsiittoisia vajakkeja oikein sikiää?humanist1 on fiksu mies, toisin kuin harhanist1 tai joku sen lukemattomista sivupersoonista.
- Itse asiassa
Totta puhuen kirjoitti:
humanist1 on fiksu mies, toisin kuin harhanist1 tai joku sen lukemattomista sivupersoonista.
harhanist1 nimenomaan on yksi niistä humanist1:n lukemattomista sivupersoonista.
P.S. Omakehu haisee. - Totta puhuen
Itse asiassa kirjoitti:
harhanist1 nimenomaan on yksi niistä humanist1:n lukemattomista sivupersoonista.
P.S. Omakehu haisee.humanistilla ei ole mitään sivupersoonia. Ja sinulla taas ei muuta olekaan.
P.S. Sun aivopierut täällä haisee. - Itse asiassa
Totta puhuen kirjoitti:
humanistilla ei ole mitään sivupersoonia. Ja sinulla taas ei muuta olekaan.
P.S. Sun aivopierut täällä haisee.sillä on useita sivupersoonia. Ja sinä olet yksi niistä.
P.S. Ne ovat humanist1:n aivopierut jotka täällä lemuavat ja myrkyttävät palstan ilmapiirin. - Totta puhuen
Itse asiassa kirjoitti:
sillä on useita sivupersoonia. Ja sinä olet yksi niistä.
P.S. Ne ovat humanist1:n aivopierut jotka täällä lemuavat ja myrkyttävät palstan ilmapiirin.sinulla on useita sivupersoonia jotka täällä lemuavat ja myrkyttävät palstan ilmapiirin.
- jep jep
Totta puhuen kirjoitti:
sinulla on useita sivupersoonia jotka täällä lemuavat ja myrkyttävät palstan ilmapiirin.
Niinhän sinulla on.
jep jep kirjoitti:
Niinhän sinulla on.
Heh, trollilla jäi levy päälle. Ai niin, mutta sinuthan tunnetaankin vajakkipapukaijana.
Heh, trollilla jäi levy päälle. Ai niin, mutta sinuthan tunnetaankin vajakkipapukaijana.
Trolli näemmä vieläkin kuvittelee itseään papukaijaksi. Noh, eiköhän kohta hoitaja tule taas pistämään rauhoittavaa ym. lääkkeitä humaneid1n suoneen...
- Heh,
Trolli näemmä vieläkin kuvittelee itseään papukaijaksi. Noh, eiköhän kohta hoitaja tule taas pistämään rauhoittavaa ym. lääkkeitä humaneid1n suoneen...
oletko kuullut että nimimerkkien vääntely on lapsellista trollausta? Ja mitä sinulla on naimattomia naisia vastaan?
- Hih,
Heh, kirjoitti:
oletko kuullut että nimimerkkien vääntely on lapsellista trollausta? Ja mitä sinulla on naimattomia naisia vastaan?
entä oletko itse kuullut, että nimien vääntely ja nimimerkkien varasteleminen on lapsellista trollausta?
- Jussuf (se sama)
En ole koskaan jäänyt kiinni kotimaani tullissa mennessäni sinne lomailemaan sossun rahoilla. Minulla on aina viemisinä iso kassillinen Suomessa kuivattamiani kakkapökäleitä "polttopuiksi" sukulaisilleni.
Sen takia serkkuni kutsuvat minua pökäle-Jussufiksi.- heh,
siinä on taas mamukriitikko ydinosaamisalueellaan: troolaamassa toisen nimimerkillä. Verkkoon ei vain tule kalaa, pelkkiä pökäleitä vain.
- E. Kytösavu
heh, kirjoitti:
siinä on taas mamukriitikko ydinosaamisalueellaan: troolaamassa toisen nimimerkillä. Verkkoon ei vain tule kalaa, pelkkiä pökäleitä vain.
Juu. *ituttaako kun trollataan trollin nimimerkillä?
- hih,
heh, kirjoitti:
hyysärit eivät näemmä sitten millään tykkää maistaa omaa lääkettään.
- heh,
E. Kytösavu kirjoitti:
Juu. *ituttaako kun trollataan trollin nimimerkillä?
lähinnä naurattaa ja hiukan myös säälittää. Mutta eihän mamukriitikoista ole kuin trollaamiseen. Se on ihan selvä homma (sick!)
- hih,
heh, kirjoitti:
lähinnä naurattaa ja hiukan myös säälittää. Mutta eihän mamukriitikoista ole kuin trollaamiseen. Se on ihan selvä homma (sick!)
Mistä lähtien humanist1 sivupersoonineen ja Jussuf ovat mamukriitikoita olleet?
- heh,
hih, kirjoitti:
Mistä lähtien humanist1 sivupersoonineen ja Jussuf ovat mamukriitikoita olleet?
mistä lähtien humanistilla on sivupersoonia ollut?
- hih,
heh, kirjoitti:
mistä lähtien humanistilla on sivupersoonia ollut?
Siitä lähtien, kun se ilmaantui typerine trollauksineen palstalle.
- ???
hih, kirjoitti:
Siitä lähtien, kun se ilmaantui typerine trollauksineen palstalle.
Eihän se ole trollannut.
- !!!
??? kirjoitti:
Eihän se ole trollannut.
Eihän se muuta teekään kuin trollaa.
- jostain syystä
!!! kirjoitti:
Eihän se muuta teekään kuin trollaa.
sekoitat itsesi häneen
- no totta puhuen
sekoitat itsesi häneen
humanist1 on kyllä niin ainutlaatuisen kyvytön idiootti, ettei sitä voi sekoittaa kehenkään muuhun. Sen sijaan sillä itsellään on toki tapana harhoissaan sekoittaa itsensä muihin, itseään järkevimpiin keskustelijoihin, kuten minuun.
- Sinäkö järkevä? :D
humanist1 on kyllä niin ainutlaatuisen kyvytön idiootti, ettei sitä voi sekoittaa kehenkään muuhun. Sen sijaan sillä itsellään on toki tapana harhoissaan sekoittaa itsensä muihin, itseään järkevimpiin keskustelijoihin, kuten minuun.
Heh, olet erittäin pahasti sekaisin ja pitkän sairaalahoidon tarpeessa.
- Olen järkevä, mutta
Sinäkö järkevä? :D kirjoitti:
Heh, olet erittäin pahasti sekaisin ja pitkän sairaalahoidon tarpeessa.
sinä olet pelkkä vähämielinen papukaijaa leikkivä trolli. Siksi pitkän sairaalahoidon ja erittäin vahvan lääkityksen tarpeessa.
- Olet järkevä, mutta
Olen järkevä, mutta kirjoitti:
sinä olet pelkkä vähämielinen papukaijaa leikkivä trolli. Siksi pitkän sairaalahoidon ja erittäin vahvan lääkityksen tarpeessa.
onnistut kätkemään sen erinomaisesti. Muuten, kuinka pitkän?
- Totta puhuen
Olet järkevä, mutta kirjoitti:
onnistut kätkemään sen erinomaisesti. Muuten, kuinka pitkän?
tuo johtuu ainoastaan siitä, että olet niin sekaisin, ettet tajua mistään mitään.
- Äitis on sekaisin.
Totta puhuen kirjoitti:
tuo johtuu ainoastaan siitä, että olet niin sekaisin, ettet tajua mistään mitään.
Äitis on sekaisin. kirjoitti:
- aina trollaat
trololo kirjoitti:
Keep On Trollin' Baby!
mutta kovin väsyneesti, samaa onelineriä spämmäät joka ketjuun, vaikka se ei edes ole erityisen nokkela
- niin trollaatkin
aina trollaat kirjoitti:
mutta kovin väsyneesti, samaa onelineriä spämmäät joka ketjuun, vaikka se ei edes ole erityisen nokkela
miksi kuvittelet, että samaa onelineriä spämmäämällä joka ketjuun ansaitsisit muunlaisia vastauksia?
- Saat mitä ansaitset:
niin trollaatkin kirjoitti:
miksi kuvittelet, että samaa onelineriä spämmäämällä joka ketjuun ansaitsisit muunlaisia vastauksia?
Mistä näitä vajakkeja oikein sikiää? - Niin saat:
Saat mitä ansaitset: kirjoitti:
Mistä näitä vajakkeja oikein sikiää?Vuoden idioottimaisin hyysäri :DDD
Mistä teitä sisäsiittoisia vajakkeja oikein sikiää? Somalien ja vihreitten kuksinnastako??? - Sisäsiittoisia?
Niin saat: kirjoitti:
Vuoden idioottimaisin hyysäri :DDD
Mistä teitä sisäsiittoisia vajakkeja oikein sikiää? Somalien ja vihreitten kuksinnastako???Somalien kanssa kuksivat? Eipä ihme, että sinua pidetään vajakkina.
- Sellainen olet.
Sisäsiittoisia? kirjoitti:
Somalien kanssa kuksivat? Eipä ihme, että sinua pidetään vajakkina.
Lisäksi näet märkiä unia somaleista ja erityisesti niiden lersseistä. Mutta sinähän oletkin vajakkipapukaija.
- Sellaista kuvittelee
Sellainen olet. kirjoitti:
Lisäksi näet märkiä unia somaleista ja erityisesti niiden lersseistä. Mutta sinähän oletkin vajakkipapukaija.
- jep jep
Sellaista kuvittelee kirjoitti:
Sellainen sinä olet. Mene ottamaan ne lääkkeesi, niin ehkä et sitten enää kuvittele itseäsi papukaijaksi.
jep jep kirjoitti:
Sellainen sinä olet. Mene ottamaan ne lääkkeesi, niin ehkä et sitten enää kuvittele itseäsi papukaijaksi.
Näitkö tänään unta somalien lersseistä, vajaamielisistä papukaijoista vai molemmista?
Näitkö tänään unta somalien lersseistä, vajaamielisistä papukaijoista vai molemmista?
Sinä ja sinun märät, mielenvikaiset unesi eivät onneksi tule minun uniini.
- Siis molemmista.
Sinä ja sinun märät, mielenvikaiset unesi eivät onneksi tule minun uniini.
En olisi arvannut, että ne olivat märkiä unia, mutta "maahanmuuttokriitikkojen" intohimot ovat ihmissilmiltä salattuja.
- - mutta
Siis molemmista. kirjoitti:
En olisi arvannut, että ne olivat märkiä unia, mutta "maahanmuuttokriitikkojen" intohimot ovat ihmissilmiltä salattuja.
miksi ihmeessä kuvittelet, että sinun sekopäiset unesi, olivatpa ne sitten märkiä tai ei, olisivat maahanmuuttokriitikkojen intohimo? Heitä, kuten normaaleja täysijärkisiä ihmisiä ylipäätään juttusi ja harhasi lähinnä ihmetyttävät.
- heh,
- mutta kirjoitti:
miksi ihmeessä kuvittelet, että sinun sekopäiset unesi, olivatpa ne sitten märkiä tai ei, olisivat maahanmuuttokriitikkojen intohimo? Heitä, kuten normaaleja täysijärkisiä ihmisiä ylipäätään juttusi ja harhasi lähinnä ihmetyttävät.
oletko sinä se muttaneiti? Sinulla kun on ihmeellisiä harhoja.
- hih,
heh, kirjoitti:
oletko sinä se muttaneiti? Sinulla kun on ihmeellisiä harhoja.
sinähän se olet. Voisitko muuten mennä etsimään persoonallisuutesi rippeitä jonnekin muualle, vaikka pienen pimeän pääsi sisälle?
- Totta puhuen
hih, kirjoitti:
sinähän se olet. Voisitko muuten mennä etsimään persoonallisuutesi rippeitä jonnekin muualle, vaikka pienen pimeän pääsi sisälle?
muttaneiti on se vajakki, joka väitti jyväskylän kirjastopuukotusta "komunistien provokaatioksi".
- Itse asiassa
Totta puhuen kirjoitti:
muttaneiti on se vajakki, joka väitti jyväskylän kirjastopuukotusta "komunistien provokaatioksi".
sinä olet se muttaneiti, etkä tyypillisen vajakin tapaan kykene tuollaisiin älykkyyttä vaativiin johtopäätöksiin. Siksihän sinä toisteletkin äärivasemmistolaisten propagandasivustoilta oppimaasi mantraa, että Jyväskylän kirjastossa laittomilla teleskooppipatukoilla ja teräaseilla riehuneet kommarianarkistit olivat "viattomia uhreja" ja "järjestysmiehiä".
- Totta puhuen
Itse asiassa kirjoitti:
sinä olet se muttaneiti, etkä tyypillisen vajakin tapaan kykene tuollaisiin älykkyyttä vaativiin johtopäätöksiin. Siksihän sinä toisteletkin äärivasemmistolaisten propagandasivustoilta oppimaasi mantraa, että Jyväskylän kirjastossa laittomilla teleskooppipatukoilla ja teräaseilla riehuneet kommarianarkistit olivat "viattomia uhreja" ja "järjestysmiehiä".
sinä olet se muttaneiti. Siksihän sinä toisteletkin äärioikeistolaisten propagandasivustoilta oppimaasi mantraa, että Jyväskylän kirjastossa laittomilla teräaseilla riehuneet anarkistit olivat "provokaation uhreja".
- Heh,
Totta puhuen kirjoitti:
sinä olet se muttaneiti. Siksihän sinä toisteletkin äärioikeistolaisten propagandasivustoilta oppimaasi mantraa, että Jyväskylän kirjastossa laittomilla teräaseilla riehuneet anarkistit olivat "provokaation uhreja".
Muttaneiti joutuu taas leikkimään papukaijaa ja matkimaan minua, kun se itse ei keksi mitään järjelliseltä kuulostavaa nasevaa vastausta. Tosin sellainen taito muttaneidillä näyttää olevan, että se onnistuu hieman muuttamaan järkeviä kirjoituksia siten, että niistä tulee sitä ihteään. Kyseessä lienee eräänlainen käänteinen midaan kosketus.
Nimittäin tieto siitä, että kommunistit olivat siellä varustautuneet laittomilla voimankäyttövälineillä, ei ole peräisin äärioikeistolta, vaan poliisilta. Siitä on voinut lukea mm. lehdistä.
Muttaneiti ei tietenkään kykene lukemaan lehtiä, sillä niissä on sen mädääntyneelle aivojentapaiselle elimelle ihan liikaa tekstiä. Siksi se keskittyykin parin helposti ulkoa opittavan äärivasemmistolaisen hokeman toistamiseen. - :)))
Olen järkevä, mutta kirjoitti:
Sinäkö järkevä? Omakehu haisee :)))
Sinäkö järkevä? Omakehu haisee :)))
Kuka tahansa on sinunlaisesi ulosteilta haisevan trollin rinnalla järkevä.
- Heh,
Heh, kirjoitti:
Muttaneiti joutuu taas leikkimään papukaijaa ja matkimaan minua, kun se itse ei keksi mitään järjelliseltä kuulostavaa nasevaa vastausta. Tosin sellainen taito muttaneidillä näyttää olevan, että se onnistuu hieman muuttamaan järkeviä kirjoituksia siten, että niistä tulee sitä ihteään. Kyseessä lienee eräänlainen käänteinen midaan kosketus.
Nimittäin tieto siitä, että kommunistit olivat siellä varustautuneet laittomilla voimankäyttövälineillä, ei ole peräisin äärioikeistolta, vaan poliisilta. Siitä on voinut lukea mm. lehdistä.
Muttaneiti ei tietenkään kykene lukemaan lehtiä, sillä niissä on sen mädääntyneelle aivojentapaiselle elimelle ihan liikaa tekstiä. Siksi se keskittyykin parin helposti ulkoa opittavan äärivasemmistolaisen hokeman toistamiseen.vieläkö se yksi puukon kanssa heilunut muttaneiti pakoilee poliisia ulkomailla? Onko sillä vieläkin luotiliivit rintaliivien sijasta? Vai niiden päällä? Ja laiton teleskooppipamppu hanurissa?
- Heh,
Kuka tahansa on sinunlaisesi ulosteilta haisevan trollin rinnalla järkevä.
luuletko olevasi nokkelakin kakkiainen?
- Hih,
Heh, kirjoitti:
vieläkö se yksi puukon kanssa heilunut muttaneiti pakoilee poliisia ulkomailla? Onko sillä vieläkin luotiliivit rintaliivien sijasta? Vai niiden päällä? Ja laiton teleskooppipamppu hanurissa?
entä mahtaakohan se anarkomarko vieläkin kulkea julkisilla paikoilla laiton teleskooppipamppu ja teräase mukanaan?
- Hih,
Heh, kirjoitti:
luuletko olevasi nokkelakin kakkiainen?
sinunlaisesi kakkiaisen rinnalla kuka tahansa on nokkela.
- Jussuf (se sama)
Olen tottunut, että minua kutsutaan pökäleeksi. Kävelenkin kumarassa ympärilleni pälyillen ja kiviä taskussa. Joskus kivitän ulkona koiria ja kissoja ja lintuja.
- ja samalla kuulemma
esität hommateatterissa papukaijaksi itseään luulevaa äärivasemmistolaista vajakkia
- Eli siis
ja samalla kuulemma kirjoitti:
esität hommateatterissa papukaijaksi itseään luulevaa äärivasemmistolaista vajakkia
humanist1 sivupersoonineen vain esittää tuollaista kyvytöntä vajakkia?
- ???
Eli siis kirjoitti:
humanist1 sivupersoonineen vain esittää tuollaista kyvytöntä vajakkia?
Mistä sivupersoonista satuilet???
- !!!
??? kirjoitti:
Mistä sivupersoonista satuilet???
Sinusta ja muista humanist1:n sivupersoonista tietysti.
- Totta puhuen
!!! kirjoitti:
Sinusta ja muista humanist1:n sivupersoonista tietysti.
humanistillakaan ei ole mitään sivupersoonia. Eikä minulla. Ja sinulla taas ei muita olekaan. Yksi niistä on muttaneiti joka rasismipalstalla tunnetaan nimellä neiti c jonka kuppikoko on iso d ja joka on on toistuvasti tuonut esiin että hänen mielestään Jyväskylän kirjastopuukotus oli "komunistien provokaatiota".
- Itse asiassa
Totta puhuen kirjoitti:
humanistillakaan ei ole mitään sivupersoonia. Eikä minulla. Ja sinulla taas ei muita olekaan. Yksi niistä on muttaneiti joka rasismipalstalla tunnetaan nimellä neiti c jonka kuppikoko on iso d ja joka on on toistuvasti tuonut esiin että hänen mielestään Jyväskylän kirjastopuukotus oli "komunistien provokaatiota".
humanist1:lla on lukemattomia sivupersoonia, joista yksi olet sinä. Myös muttaneiti on yksi sivupersoonistasi, joka on on toistuvasti tuonut esiin että hänen mielestään Jyväskylän kirjastossa laittomilla teleskooppipampuilla ja teräaseilla riehuneet kommunistit ovat "viattomia uhreja" ja "järjestysmiehiä".
- Totta puhuen
Itse asiassa kirjoitti:
humanist1:lla on lukemattomia sivupersoonia, joista yksi olet sinä. Myös muttaneiti on yksi sivupersoonistasi, joka on on toistuvasti tuonut esiin että hänen mielestään Jyväskylän kirjastossa laittomilla teleskooppipampuilla ja teräaseilla riehuneet kommunistit ovat "viattomia uhreja" ja "järjestysmiehiä".
humanistillakin on asioiden kulusta realistinen kuva, kun taas sinä olet juuttunut lillukanvarsiin. Muuten, onko sinulla jokin hahmotushäiriö kun et näe mikä kuviossa oli olennaista, mikä SVL:ää myötäilevien propagandistien sumutusta?
- Itse asiassa
Totta puhuen kirjoitti:
humanistillakin on asioiden kulusta realistinen kuva, kun taas sinä olet juuttunut lillukanvarsiin. Muuten, onko sinulla jokin hahmotushäiriö kun et näe mikä kuviossa oli olennaista, mikä SVL:ää myötäilevien propagandistien sumutusta?
humanist1:lla on asioiden kulusta vain kommunisteja myötäilevien propagandistien sumuttama valheellinen kuva. Mutta sehän ei olekaan mikään ihme, sillä humanist1 sivupersoonineen on vähämielisyydestään tunnettu vajakki.
- Näköjään
Itse asiassa kirjoitti:
humanist1:lla on asioiden kulusta vain kommunisteja myötäilevien propagandistien sumuttama valheellinen kuva. Mutta sehän ei olekaan mikään ihme, sillä humanist1 sivupersoonineen on vähämielisyydestään tunnettu vajakki.
- jep jep
Näköjään kirjoitti:
Niinhän sinä olet. Eikä tuo ainainen papukaijaleikkisi ainakaan paranna sairasta tilaasi.
- Papukaija mainittu!
jep jep kirjoitti:
Niinhän sinä olet. Eikä tuo ainainen papukaijaleikkisi ainakaan paranna sairasta tilaasi.
Papukaija mainittu! kirjoitti:
- mitäs olet
trololo kirjoitti:
Keep On Trollin' Baby!
sellainen papukaijatrolli
- sitä sinun
mitäs olet kirjoitti:
sellainen papukaijatrolli
pitää kysyä ihan itseltäsi.
- - mutta
sitä sinun kirjoitti:
pitää kysyä ihan itseltäsi.
minä kysyin papukaijatrollilta. Tahtooko Polly keksiä?
- - niin
- mutta kirjoitti:
minä kysyin papukaijatrollilta. Tahtooko Polly keksiä?
eli sinulta itseltäsi, Polly-trolli.
- Sinähän se olet.
- niin kirjoitti:
eli sinulta itseltäsi, Polly-trolli.
- Niin olet.
Sinähän se olet. kirjoitti:
Sinähän olet vajakkipapukaija.
- Niin voi luulla
Niin olet. kirjoitti:
Sinähän olet vajakkipapukaija.
- jep jep
Niin voi luulla kirjoitti:
Mene ottamaan ne lääkkeesi, niin ehkä et sitten enää luule itseäsi papukaijaksi.
jep jep kirjoitti:
Mene ottamaan ne lääkkeesi, niin ehkä et sitten enää luule itseäsi papukaijaksi.
Ahaa, sinä olet papukaija. Muuten, haluatko keksiä vai somalin lerssiä?
Ahaa, sinä olet papukaija. Muuten, haluatko keksiä vai somalin lerssiä?
Sellainenhan sinä olet. Varmaan tahdot kumpaakin.
Sellainenhan sinä olet. Varmaan tahdot kumpaakin.
Mistä teitä sisäsiittoisia vajakkeja oikein sikiää? - Totta puhuen
Itse asiassa kirjoitti:
humanist1 on viisaudestaan tunnettu keskustelija, toisin kuin sinä tai joku sun lukemattomista sivupersoonista.
- Itse asiassa
Totta puhuen kirjoitti:
humanist1 on viisaudestaan tunnettu keskustelija, toisin kuin sinä tai joku sun lukemattomista sivupersoonista.
ainoastaan varastetulla nikillä esiintyvä humanist1 on tuota mieltä, mutta se lienee ihan ymmärretävää, kun tyyppi on muutenkin ihan sekaisin ja kyvytön ymmärtämään realiteetteja.
Muut palstalaiset ovatkin sitten sitä mieltä, että humanist1 on pelkkä typerä trolli, joka terrorisoi palstaa töräyttelemällä about minuutin välein kosteahkoja ja tyystiin irrationaalisia aivopieruja. - :)))
Mistä teitä sisäsiittoisia vajakkeja oikein sikiää?Mistä puhut kun puhut hyysäreistä?
- Totta puhuen
Itse asiassa kirjoitti:
ainoastaan varastetulla nikillä esiintyvä humanist1 on tuota mieltä, mutta se lienee ihan ymmärretävää, kun tyyppi on muutenkin ihan sekaisin ja kyvytön ymmärtämään realiteetteja.
Muut palstalaiset ovatkin sitten sitä mieltä, että humanist1 on pelkkä typerä trolli, joka terrorisoi palstaa töräyttelemällä about minuutin välein kosteahkoja ja tyystiin irrationaalisia aivopieruja.sinä esiinnyt varastetulla nikillä. Aivan liian harvoin ja aina omalla rekisteröidyllä nikillä esiintyvä humanist1 on lähes ainoa joka tällä palstalla kykenee ymmärtämään realiteetteja.
Muut palstalaiset ovatkin sitä mieltä, että humanist1 on älyllisesti ylivertainen keskustelija, joka piristi aikoinaan palstaa kirjoittamalla rationaalisia kommentteja. Oi niitä aikoja! - :DDD
Mistä puhut kun puhut hyysäreistä?
Sinunlaisistasi vajakeista.
- Jostain syystä
Totta puhuen kirjoitti:
sinä esiinnyt varastetulla nikillä. Aivan liian harvoin ja aina omalla rekisteröidyllä nikillä esiintyvä humanist1 on lähes ainoa joka tällä palstalla kykenee ymmärtämään realiteetteja.
Muut palstalaiset ovatkin sitä mieltä, että humanist1 on älyllisesti ylivertainen keskustelija, joka piristi aikoinaan palstaa kirjoittamalla rationaalisia kommentteja. Oi niitä aikoja!olet taas niin harhainen, että sekoitat minut itseesi. Ainoastaan sinä esiinnyt täällä varastetuilla nimimerkeillä. Humanist1:na et enää esiinny, koska ilmeisesti olet unohtanut ko. tunnuksen salasanan.
Sinä sivupersooninesi olet ylivertainen ainoastaan tyhmyydessä. Irrationaaliset ja typerät aivopierusi sotkevat palstaa ja torppaavat kaiken asiallisen keskustelun, mikä on tietysti tavoitteesikin.
Ainoastaan sinä itse pidät itseäsi älykkäänä, mutta sehän on vain yksi todiste lisää siitä, että olet pihalla etkä ymmärrä realiteetteja. - - mutta
Sinunlaisistasi vajakeista.
sinähän se vajakki olet
- Totta puhuen
olet taas niin harhainen, että sekoitat minut itseesi. Ainoastaan sinä esiinnyt täällä varastetuilla nimimerkeillä. Humanist1:na et enää esiinny, koska ilmeisesti olet unohtanut ko. tunnuksen salasanan.
Sinä sivupersooninesi olet ylivertainen ainoastaan tyhmyydessä. Irrationaaliset ja typerät aivopierusi sotkevat palstaa ja torppaavat kaiken asiallisen keskustelun, mikä on tietysti tavoitteesikin.
Ainoastaan sinä itse pidät itseäsi älykkäänä, mutta sehän on vain yksi todiste lisää siitä, että olet pihalla etkä ymmärrä realiteetteja.tuonkin nimimerkin varastit minulta. Ilmeisesti olet unohtanut alkuperäisen nikkisi ja myös sen salasanan.
Ainoastaan sinä itse pidät itseäsi älykkäänä, mutta sehän on vain yksi todiste lisää siitä, että olet pihalla etkä ymmärrä realiteetteja. - :DDD
- mutta kirjoitti:
sinähän se vajakki olet
Niin oletkin.
- Heh,
Totta puhuen kirjoitti:
tuonkin nimimerkin varastit minulta. Ilmeisesti olet unohtanut alkuperäisen nikkisi ja myös sen salasanan.
Ainoastaan sinä itse pidät itseäsi älykkäänä, mutta sehän on vain yksi todiste lisää siitä, että olet pihalla etkä ymmärrä realiteetteja.humanist1:n sivupersoona alkoi taas leikkimään papukaijaa, kun ei itse kyennyt kirjoittamaan mitään nasevaa vastausta. Sellaista se, kun on tuollainen kyvytön idiootti.
Niin oletkin.
Määrittele hyysäri.
Heh, kirjoitti:
humanist1:n sivupersoona alkoi taas leikkimään papukaijaa, kun ei itse kyennyt kirjoittamaan mitään nasevaa vastausta. Sellaista se, kun on tuollainen kyvytön idiootti.
Ainahan sinä rupeat leikkimään papukaijaa, kun et itse kykene kirjoittamaan mitään nasevaa vastausta. Sellaista se on, kun on tuollainen kyvytön idiootti.
Määrittele hyysäri.
Se on sellainen kuin sinä.
- Heh,
Ainahan sinä rupeat leikkimään papukaijaa, kun et itse kykene kirjoittamaan mitään nasevaa vastausta. Sellaista se on, kun on tuollainen kyvytön idiootti.
Siinäpä taas malliesimerkki papukaijaleikeistäsi. :DDD
- ei käy
Se on sellainen kuin sinä.
määritelmästä, yritä uudelleen
- jep jep
Heh, kirjoitti:
Siinäpä taas malliesimerkki papukaijaleikeistäsi. :DDD
sitä saa mitä tilaa
- kyllähän se
ei käy kirjoitti:
määritelmästä, yritä uudelleen
käy, vai oletko taas niin harhainen, ettet tajua, kuka olet?
- Totta puhuen
jep jep kirjoitti:
sitä saa mitä tilaa
minä tilasin järkevää keskustelua, mutta sinulta se ei näemmä millään onnistu.
- - mutta
pääsihän se sittenkin, eikä näemmä niin radikaali ollutkaan kuin jotkut väittivät: ei kannata väkivaltaa eikä homojen vainoamista eikä muutakaan mitä sen suuhun on pantu.
- Heh,
Se on kannattanut väkivaltaa ja homojen vainoamista useissa saarnoissaan, joita löytää helposti vaikkapa youtubesta. Ainoastaan muttaneidin kaltainen kyvytön idiootti voi mennä Bilalin virittämään lankaan.
- Totta puhuen
Heh, kirjoitti:
Se on kannattanut väkivaltaa ja homojen vainoamista useissa saarnoissaan, joita löytää helposti vaikkapa youtubesta. Ainoastaan muttaneidin kaltainen kyvytön idiootti voi mennä Bilalin virittämään lankaan.
muttaneidin kaltainen kyvytön idiootti voi mennä myös SVL:n virittämään lankaan... ehkä juuri siksi hän väitti Jyväskylän kirjastopuukotusta "komunistien provokaatioksi".
- jep jep
Totta puhuen kirjoitti:
muttaneidin kaltainen kyvytön idiootti voi mennä myös SVL:n virittämään lankaan... ehkä juuri siksi hän väitti Jyväskylän kirjastopuukotusta "komunistien provokaatioksi".
Niinhän se voisi. Se voi myös mennä kommunistien virittämään lankaan. Varmaan siksi se väittääkin Jyväskylän kirjastossa laittomilla teleskooppipampuilla ja teräaseilla riehuneita kommunistianarkisteja "viattomiksi uhreiksi" ja "järjestysmiehiksi".
- Sinäpä sen sanoit.
jep jep kirjoitti:
Niinhän se voisi. Se voi myös mennä kommunistien virittämään lankaan. Varmaan siksi se väittääkin Jyväskylän kirjastossa laittomilla teleskooppipampuilla ja teräaseilla riehuneita kommunistianarkisteja "viattomiksi uhreiksi" ja "järjestysmiehiksi".
Mistä näitä vajakkeja oikein sikiää? - trolololo
Sinäpä sen sanoit. kirjoitti:
- jep jep
trolololo kirjoitti:
Keep On Trollin' Baby!
ainahan sinä trollaat, ei tarvi erikseen pyytää
- jep jep
jep jep kirjoitti:
ainahan sinä trollaat, ei tarvi erikseen pyytää
Niinhän sinä trollaatkin. Siksi saat vastauksiksi tasan sitä samaa p*skaa.
jep jep kirjoitti:
Niinhän sinä trollaatkin. Siksi saat vastauksiksi tasan sitä samaa p*skaa.
Taas trolli lainasi nimimerkkiä. Mielikuvituksen puutetta?:)))
Taas trolli lainasi nimimerkkiä. Mielikuvituksen puutetta?:)))
Niinhän sinä trolli taas teit. Harhoistasi päätellen kyse ei ole mielikuvituksesi puutteesta, vaan ihan muunlaisesta kyvyttömyydestä. :DDD
- En ole Harha-aho
Niinhän sinä trolli taas teit. Harhoistasi päätellen kyse ei ole mielikuvituksesi puutteesta, vaan ihan muunlaisesta kyvyttömyydestä. :DDD
Mistä näitä vajakkeja oikein sikiää? - Oletkin harhanist1
En ole Harha-aho kirjoitti:
Mistä teitä sisäsiittoisia vajakkeija oikein sikiää? - Niin olet.
Oletkin harhanist1 kirjoitti:
Mistä teitä sisäsiittoisia vajakkeija oikein sikiää?Eipä ihme, että sinua pidetään vajakkina.
- Niinhän sinä oletkin
Niin olet. kirjoitti:
- Niin voi luulla
Niinhän sinä oletkin kirjoitti:
- jep jep
Niin voi luulla kirjoitti:
jep jep kirjoitti:
Muuten, oletko sinä tänään somalin lerssi vai vajaamielinen papukaija?
- En kumpaakaan.
Muuten, oletko sinä tänään somalin lerssi vai vajaamielinen papukaija?
Ensimmäinen on sinun märkien uniesi kohde ja toinen on roolihahmo, jota näillä palstoilla esität.
- Ach soo!
En kumpaakaan. kirjoitti:
Ensimmäinen on sinun märkien uniesi kohde ja toinen on roolihahmo, jota näillä palstoilla esität.
Ja märissä unissasi somali panee papukaijaa niin että höyhenet pöllyää?
- vai että
Ach soo! kirjoitti:
Ja märissä unissasi somali panee papukaijaa niin että höyhenet pöllyää?
sellaisia ovat ne märät unesi... Voisitko vastaisuudessa pitää ne ihan omana tietonasi?
- Totta puhuen
vai että kirjoitti:
sellaisia ovat ne märät unesi... Voisitko vastaisuudessa pitää ne ihan omana tietonasi?
nyt oli puhe sinun unistasi. Kerro vaan, kerro vaan, kerro vaan.
- Itse asiassa
Totta puhuen kirjoitti:
nyt oli puhe sinun unistasi. Kerro vaan, kerro vaan, kerro vaan.
sinulla on mennyt asiat taas pahasti sekaisin. Nuo ovat sinun uniasi. Äläkä missään nimessä kerro niistä enempää.
- Itse asiassa
Itse asiassa kirjoitti:
sinulla on mennyt asiat taas pahasti sekaisin. Nuo ovat sinun uniasi. Äläkä missään nimessä kerro niistä enempää.
kirjoitat taas varastetulla nikillä, mutta se lienee ihan ymmärrettävää, kun olet muutenkin ihan sekaisin ja kyvytön ymmärtämään realiteetteja.
Muut palstalaiset ovatkin sitä mieltä, että olet pelkkä typerä trolli, joka terrorisoi palstaa töräyttelemällä about minuutin välein kosteahkoja ja tyystiin irrationaalisia aivopieruja. - Heh,
Itse asiassa kirjoitti:
kirjoitat taas varastetulla nikillä, mutta se lienee ihan ymmärrettävää, kun olet muutenkin ihan sekaisin ja kyvytön ymmärtämään realiteetteja.
Muut palstalaiset ovatkin sitä mieltä, että olet pelkkä typerä trolli, joka terrorisoi palstaa töräyttelemällä about minuutin välein kosteahkoja ja tyystiin irrationaalisia aivopieruja.Päätit sitten taas "lainata" viestiäni nimimerkkiä myöten. Sinä kun et itse kykene parin sanan aivopieruja vaativampaan kirjoitteluun, niin joudut lainaamaan itseäsi älykkäämpiä kirjoittajia, kuten minua. Siksihän sinua kutsutaankin vajakkipapukaijaksi.
- Totta puhuen
Heh, kirjoitti:
Päätit sitten taas "lainata" viestiäni nimimerkkiä myöten. Sinä kun et itse kykene parin sanan aivopieruja vaativampaan kirjoitteluun, niin joudut lainaamaan itseäsi älykkäämpiä kirjoittajia, kuten minua. Siksihän sinua kutsutaankin vajakkipapukaijaksi.
vain sinä itse pidät itseäsi älykkäänä, mutta sehän on vain yksi todiste lisää siitä, että olet pihalla etkä ymmärrä realiteetteja.
- Heh,
Totta puhuen kirjoitti:
vain sinä itse pidät itseäsi älykkäänä, mutta sehän on vain yksi todiste lisää siitä, että olet pihalla etkä ymmärrä realiteetteja.
voi että kun humaneit1:ä papukaijattaa. Tahtooko Polly-trolli keksin?
- Aina rupeat
Heh, kirjoitti:
voi että kun humaneit1:ä papukaijattaa. Tahtooko Polly-trolli keksin?
leikkimään papukaijaa, kun et kykene kirjoittamaan mitään nasevaa vastausta. Sellaista se on, kun on tuollainen kyvytön idiootti.
Sen sijaan että vääntelet humanistin nimimerkkiä ja haukut häntä joka käänteessä, voisit itse yrittää kirjoittaa jotain tolkullista. - Heh,
Aina rupeat kirjoitti:
leikkimään papukaijaa, kun et kykene kirjoittamaan mitään nasevaa vastausta. Sellaista se on, kun on tuollainen kyvytön idiootti.
Sen sijaan että vääntelet humanistin nimimerkkiä ja haukut häntä joka käänteessä, voisit itse yrittää kirjoittaa jotain tolkullista.Jos humanist1 ei halua, että sitä haukutaan, niin ehkäpä sen kannattaisi lopettaa tuo ainainen papukaijaleikki sekä muiden jatkuva solvaaminen ja nimimerkkien varastelu.
- Totta puhuen
Heh, kirjoitti:
Jos humanist1 ei halua, että sitä haukutaan, niin ehkäpä sen kannattaisi lopettaa tuo ainainen papukaijaleikki sekä muiden jatkuva solvaaminen ja nimimerkkien varastelu.
sinun kannattaisi lopettaa humanistin jatkuva solvaaminen ja nimimerkkien varastelu, jos haluat, että joku ottaa sinut vakavasti.
- Itse asiassa
Totta puhuen kirjoitti:
sinun kannattaisi lopettaa humanistin jatkuva solvaaminen ja nimimerkkien varastelu, jos haluat, että joku ottaa sinut vakavasti.
minut otetaan vakavasti, koska minulla on aina faktat kohdallaan. Siksihän naurunalainen humanist1 ei muuta voi kuin trollata ja solvata, ja tietysti leikkiä papukaijaa.
- Jussuf (se sama)
Helsingin kaupunginteatterissa alkaa syksyllä näytelmä "Kiviä taskussa". Vaikuttaa hyvältä. Varmaan käyn sen katsomassa sossun rahoilla 10 kertaa.
- Nikkivarkaana voi
trollata, kun on kaltaisesi muttaneitinä tunnettu vajakkipapukaija.
- jep jep
Nikkivarkaana voi kirjoitti:
trollata, kun on kaltaisesi muttaneitinä tunnettu vajakkipapukaija.
Niinhän sinä nikkivaras aina trollaat. Mene ottamaan ne lääkkeesi, niin ehkä et sitten enää kuvittele itseäsi papukaijaksi.
jep jep kirjoitti:
Niinhän sinä nikkivaras aina trollaat. Mene ottamaan ne lääkkeesi, niin ehkä et sitten enää kuvittele itseäsi papukaijaksi.
Mutta eihän täällä muita nikkivarkaita tai trolleja ole kuin sinä. :)))
- Nope.
Mutta eihän täällä muita nikkivarkaita tai trolleja ole kuin sinä. :)))
En minä ole humanist1 tai joku sen lukemattomista sivupersoonista.
- Et niin.
Nope. kirjoitti:
En minä ole humanist1 tai joku sen lukemattomista sivupersoonista.
Et sinä ole humanist1 tai kukaan lukemattomista asiallisista keskustelijoista, jotka ovat kaikonneet muille foorumeille. Päivän papukaija kun ei kaikille käy keskustelusta.
- Totta puhuen
Et niin. kirjoitti:
Et sinä ole humanist1 tai kukaan lukemattomista asiallisista keskustelijoista, jotka ovat kaikonneet muille foorumeille. Päivän papukaija kun ei kaikille käy keskustelusta.
humanist1 ja sen lukemattomat papukaijaa leikkivät sivupersoonat, kuten sinä, eivät ole asiallisia keskustelijoita. Heidän juttunsa ovat poikkeuksetta ala-arvoista trollaamista. Minä ja monet muutkin asialliset keskustelijat olemme toki usein tarjonneet humanist1:lle mahdollisuuden asialliseen keskusteluun, mutta hän ei vähäisen ÄO:nsa takia siihen kykene, vaan torppaa kaikki yritykset järkevästä dialogista asiattomilla, harhaisilla ja alatyylisillä trollauksillaan.
- Itse asiassa
Totta puhuen kirjoitti:
humanist1 ja sen lukemattomat papukaijaa leikkivät sivupersoonat, kuten sinä, eivät ole asiallisia keskustelijoita. Heidän juttunsa ovat poikkeuksetta ala-arvoista trollaamista. Minä ja monet muutkin asialliset keskustelijat olemme toki usein tarjonneet humanist1:lle mahdollisuuden asialliseen keskusteluun, mutta hän ei vähäisen ÄO:nsa takia siihen kykene, vaan torppaa kaikki yritykset järkevästä dialogista asiattomilla, harhaisilla ja alatyylisillä trollauksillaan.
humanist1 on tarjonnut sinulle mahdollisuuden asialliseen keskusteluun, mutta sinä et vähäisen ÄO:si takia siihen kykene, vaan torppaat kaikki yritykset järkevästä dialogista asiattomilla, harhaisilla ja alatyylisillä trollauksilla. Niinpä sitten saat mitä tilaat. Miltä maistuu?
- Heh,
Itse asiassa kirjoitti:
humanist1 on tarjonnut sinulle mahdollisuuden asialliseen keskusteluun, mutta sinä et vähäisen ÄO:si takia siihen kykene, vaan torppaat kaikki yritykset järkevästä dialogista asiattomilla, harhaisilla ja alatyylisillä trollauksilla. Niinpä sitten saat mitä tilaat. Miltä maistuu?
papukaijaa leikkivä humanist1 ei ikinä ole tarjonnut mahdollisuutta asialliseen keskusteluun. Nimittäin asiallista keskustelua ei ole toisten solvaaminen ym. häiriköinti. Sinulta puuttuu jotain aivan oleellisia osia aivoistasi, jos et kykene tajuamaan tätä.
P.S. Kiitos muuten, että annoit taas näytteen siitä, miksi humanist1:a kutsutaan vajakkipapukaijaksi. - Heh,
Heh, kirjoitti:
papukaijaa leikkivä humanist1 ei ikinä ole tarjonnut mahdollisuutta asialliseen keskusteluun. Nimittäin asiallista keskustelua ei ole toisten solvaaminen ym. häiriköinti. Sinulta puuttuu jotain aivan oleellisia osia aivoistasi, jos et kykene tajuamaan tätä.
P.S. Kiitos muuten, että annoit taas näytteen siitä, miksi humanist1:a kutsutaan vajakkipapukaijaksi.taas esiinnyt varastetulla nikillä, mutta se lienee ihan ymmärretävää, kun olet muutenkin ihan sekaisin ja kyvytön ymmärtämään realiteetteja. Muut palstalaiset ovatkin sitä mieltä, että olet pelkkä typerä trolli, joka terrorisoi palstaa töräyttelemällä about minuutin välein kosteahkoja ja tyystiin irrationaalisia aivopieruja.
- Jostain syystä
Heh, kirjoitti:
taas esiinnyt varastetulla nikillä, mutta se lienee ihan ymmärretävää, kun olet muutenkin ihan sekaisin ja kyvytön ymmärtämään realiteetteja. Muut palstalaiset ovatkin sitä mieltä, että olet pelkkä typerä trolli, joka terrorisoi palstaa töräyttelemällä about minuutin välein kosteahkoja ja tyystiin irrationaalisia aivopieruja.
humanist1:n sivupersoona on taas jättänyt lääkkeensä ottamatta, joten nyt se tapansa mukaan kuvittelee olevansa papukaija...
- Totta puhuen
humanist1:n sivupersoona on taas jättänyt lääkkeensä ottamatta, joten nyt se tapansa mukaan kuvittelee olevansa papukaija...
olet ylivertainen ainoastaan tyhmyydessä. Irrationaaliset ja typerät aivopierusi sotkevat palstaa ja torppaavat kaiken asiallisen keskustelun, mikä on tietysti tavoitteesikin.
Ainoastaan sinä itse pidät itseäsi älykkäänä, mutta sehän on vain yksi todiste lisää siitä, että olet pihalla etkä ymmärrä realiteetteja. - Heh,
Totta puhuen kirjoitti:
olet ylivertainen ainoastaan tyhmyydessä. Irrationaaliset ja typerät aivopierusi sotkevat palstaa ja torppaavat kaiken asiallisen keskustelun, mikä on tietysti tavoitteesikin.
Ainoastaan sinä itse pidät itseäsi älykkäänä, mutta sehän on vain yksi todiste lisää siitä, että olet pihalla etkä ymmärrä realiteetteja.mitäpä, jos lopettaisit tuon ainaisen papukaijaleikkisi, ja yrittäisit kirjoittaa ihan itse omat vastauksesi? Toki ymmärrän, että se on kaltaisellesi kyvyttömälle idiootille äärimmäisen vaikeaa, mutta yrittäisit edes.
- Aina rupeat
Heh, kirjoitti:
mitäpä, jos lopettaisit tuon ainaisen papukaijaleikkisi, ja yrittäisit kirjoittaa ihan itse omat vastauksesi? Toki ymmärrän, että se on kaltaisellesi kyvyttömälle idiootille äärimmäisen vaikeaa, mutta yrittäisit edes.
haukkumaan muita keskustelijoita, kun et itse kykene kirjoittamaan mitään tolkullista. Sellaista se on, kun on tuollainen kyvytön idiootti.
- Totta puhuen
Aina rupeat kirjoitti:
haukkumaan muita keskustelijoita, kun et itse kykene kirjoittamaan mitään tolkullista. Sellaista se on, kun on tuollainen kyvytön idiootti.
rupean haukkumaan vain, kun siihen on tarvetta, kuten silloin, kun sinä haukut minua ja/tai muita (mitä teet jok'ikisessä trollauksessasi) sekä varastelet papukaijamaiseen tyyliisi minun kirjoituksiani ja nimimerkkejäni.
Jos haluat, ettei sinua haukuta, niin lopeta muiden solvaaminen, papukaijan leikkiminen sekä ketjujen pilaaminan ala-arvoisilla trollauksillasi.
Oliko siinä nyt tarpeeksi rautalankaa, oi arvon kyvytön idiootti, vai pitääkö vääntää enemmän? - jep jep
Totta puhuen kirjoitti:
rupean haukkumaan vain, kun siihen on tarvetta, kuten silloin, kun sinä haukut minua ja/tai muita (mitä teet jok'ikisessä trollauksessasi) sekä varastelet papukaijamaiseen tyyliisi minun kirjoituksiani ja nimimerkkejäni.
Jos haluat, ettei sinua haukuta, niin lopeta muiden solvaaminen, papukaijan leikkiminen sekä ketjujen pilaaminan ala-arvoisilla trollauksillasi.
Oliko siinä nyt tarpeeksi rautalankaa, oi arvon kyvytön idiootti, vai pitääkö vääntää enemmän?taas varastit nimimerkkini ja suolsit sen suojissa tekopyhää sontaa
- Totta puhuen
jep jep kirjoitti:
taas varastit nimimerkkini ja suolsit sen suojissa tekopyhää sontaa
tämä on minun nimimerkkini, jota sinä toki tapasi mukaan ahkerasti lainailet. Aivan kuten lainailet tuota "jep jep" -nimimerkkiänikin.
- Väärin ymmärretty
http://www.verkkouutiset.fi/ulkomaat/harun yahya kultti turkki-18526
Islam ei ole tiukkapipoista uskontoa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuka oli töllöntyön tekijä?
Ketä on nyt pidätetty? Oliko syy mustasukkaisuus tyttöystävästä tai oliko muita lieventäviä seikkoja? Katuuko tekijä nyt324203Kotikasvatus siitä se lähtee eli missä meni vikaan että lapsesta tuli puukottaja
Ottakaa muut oppia, normaali kotielämä. Ei liikaa edes hengellisyyttä.472201Kun kohtaat jotain ainutlaatuista
ja upeaa, johon rakastut ehkä ensimmäistä kertaa ihan tosissaan. Sitten sähläät kaiken omien epävarmuuksien vuoksi. Eikö471365- 841207
Mua ahdistaa
Tämä juttu. Miksi nainen torjuit minut vaikka kiinnostuksen merkkejä oli? Eihän tämän jutun olisi tarvinut johtaa sen pi381158Ei tämä enää tervettä oo
Sydän pamppaillen oon jo tunnin meinannu laittaa sulle viestiä... Sormi tärisee lähetä kuvakkeen kohdalla.251126Perämoottoreiden huolto melkoisen kallista
Minulla on tuollainen keskikokoinen perämoottori ja yleistä merkkiä. Kyselin sille keväthuoltoa paikallisista liikkeistä501071Pasi Turunen: Ensimmäisenä Helluntaina ei kastettu sylivauvoja!
Tänään 31.5.2026 Pasi Turunen noin vastasi soittajan kysymykseen! Raamattu EI KERRO ketä kastettiin161945Tanskademarit: ilman risusavottaa ei rahaa!
Näin persuna on pakko ihailla noita Tanskan demareita. Tanskalaisessa sosiaalidemokratiassa ei työtön saa rahaa ellei os175879- 57865