Isovarpaan kynnessä on ollut kynsisieni jo pari vuotta. Olen siihen käyttänyt Loceryl- lakkaa. Valitettavasti unohdus käy, enkä aina muista lakata kahta kertaa viikossa.
Tulipahan mieleeni, että miten kloriitti toimisi kynteen laitettuna? Onko joku kokeillut.
Itse olen riskillä pari kertaa pumpulipuikon avulla laittanut. Vältän kloriitin joutumista iholle.
Kloriitinhan pitäisi desinfioida, tappaa sieniä ja muitakin pöpöjä.
Kynsisieni + kloriitti
6
1920
Vastaukset
- dr.Netti
Ruokasoodaa. Kostuta varpaat ja ripota varpaalle. Sukka jalkaan ja menoksi.
- Anonyymi00006
Pitääpä kokkeilla kiitos vinkistä.
- Erde
Hae lääkäriltä oraalisesti nautittavaa lääkeainetta, jos silsasieni on.
Jos se jo pari vuotta sulla ollu, ni ei varmaa kannata pelkkään lakkaan
enää rahaa tuhlata.
Sisäiset lääkkeet vaikuttavat kehossa vielä pitkään kuurin lopettamisen jälkeen.
Kynnen poisto saattaa helpottaa ulkoista hoitamista, mutta ei itsenään riitä poistamaan infektiota. - PottuVarvas
Oraalisesti nautittavat lääkkeet rasittaa maksaa aikas pahasti.
Lääke tai kaksi jo nykyiselläänkin tekee sitä. Eli ei enempää rasitusta, kiitos :P - Anonyymi00004
Olen testannut kloriittia kynsisieneen. Leikkasin kynnet lyhyeksi. Dippasin kerran viikkoon pumpulipuikon kloriittiin ja sivelin sillä vaurioituneen kynnen kantta ja painoin sen kynnen leikkauspintaa jokusen sekunnin. Kuukaudessa kynsi oli vaalentunut ja ohentunut. Kynsi sieni palasi, koska lopetin liian aikaisin. Aloitin uudestaan kloriittisivelyn (kerran viikkoon), nyt sieni on poissa.
- Anonyymi00005
Vetyperoksidi, käsittely joka ilta. Apteekista saa Canespro Nail voiteen. Käsittely joka päivä ja vielä lisäksi Loceryl lakan, pari kertaa viikossa. Kynsi kasvaa hitaasti, mutta näillä konstilla on vaikutusta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad611179- 42891
- 51651
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että325647Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän116626- 51618
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38605- 93600
- 75566
- 56564