Eli olen syönyt e-pillereitä monta vuotta jo. Mutta tässä kun aloitin e-pillerit tauon jälkeen kävi kaikennäköistä. Unohdin todella monta pilleria kahden viikon aikana ja aloitinkin laatan liian myöhään. Menkat tietenkin siinä alkoivat liian aikaisin. Nyt olen syönyt reilu viikon säännöllisesti pillerit ja vielä olisi 5 pilleriä syömättä. Mutta vieläkin tulee ruskeaa tuhrua housuihin. Eli menkat on kestänyt jo periaatteesa 2 viikkoa. Tasaantuuko kierto seuraavan taukoviikon jälkeen vvai voiko tämä vielä jatkua pitkäänkin?
Milloin kierto muuttu normaaliksi?
Epätpivoiiiinnen
273
0Äänestä
Muut lukivat myös
Odottaa vastausta
Näihin keskusteluihin ei ole vielä vastattu. Ole ensimmäinen.
Vastaukset 2
Vanhimmat
n.kolme kuukautta voi mennä, niinkuin ohjeissa ohjeistetaan.
Siis mulla kesti tiputteluvuoto aina ennen mensuja ja niiden jälkeen joitakin päiviä vuoden ajan, kunnes kyllästyin ja vaihdoin laastariin. Pillerit oli Mini-Pill. Kokeiltu myös Yaz, Cerazette ja Qlaira. Eivät siis sopineet Mini-Pill-pilleritkään.