"Päiväunet" eivät ole Raamatullisia

Joutukaa sielut

Raamatullista ei ole myöskään todellisuuden kieltäminen. Näin on, olipa kysymys mistä asiasta tahansa. Nyt sivusto täyttyy mielikuvituksellisilla jutuilla sodasta, Venäjästä, Ukrainasta ja rauhassa elävästä Suomesta.
Ei ole kiva lukea skeidaa sivustolla, jossa vuosia pyörinyt erilaisia profetioita Suomen kohtalosta. Ne halutaan mitätöidä, ne kun eivät lupaa hyvää Suomen kansalle, josta suurin osa ei enää Jumalaansa tunne. Ei kunnioita Herraansa, eikä lähimmäisiään. Rukouskin nähdään piip asiana.
Uskokaa tai älkää, mutta suuria muutoksia tulossa ja kovalla vauhdilla. Jos ei kiinnosta tulevaisuus, niin jatkakaa valhettelua, mutta mieluummin muilla sivustoilla.
Täällä on paljon Herran puhetta saatavana Suomen tulevasta kohtalosta. Varoitettu on ja jos uppiniskainen kansa ei käänny syntisestä vaelluksestaan, meillä on edessä raskas tie. Se Herran valitsema tie meille. Se tie, jolloin löytyy tiellään kääntyjiä ja Jumalan puoleen huutajia ja totisesti te tulette tietämään, että "Minä olen Herra" (kuten Raamattu kertoo Israelin kansasta)

Ilta- Sanomat otsikoi - MIKÄ ON PUTININ SEURAAVA SIIRTO?
IS listasi 20 huolestuttavaa kohtaa puheesta (Putinin)
Näin irtonumero painos.

Nettipainoksessa näin.
Salolainen: Venäjällä kuvitellaan, että heillä on erikoisintressi Suomeen.
Eduskunnan ulkoasiainvaliokunnan varapuheenjohtaja Pertti Salolainen (kok) pitää turvallisuuspoliittista tilannetta erittäin huolestuttavana.

18

196

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Xiina

Raamattu, eli Jumala kieltää ennustelun.

Profetia on viesti Jumalalta ja se toteutuu aina. Sen sanoma on samalla lohdullinen, sillä Pyhä Henki on Lohduttaja ja Voiman antaja.

Tämän foorumin "profetiat", kuten helluntailaisten profetiat jo yli 100 vuoden ajan Suomessakin ovat olleet suurimmalta osaltaan perättömiä, Jumalan PH:n Nimissä annettua valheprofetiaa. Nämä valheprofetiat, eli okkulttiset ennustelut kuitenkin vetävät tälläkin foorumilla nk. "uskovaisia" puoleensa, mutta aivan ilmiselvä Jumalan Sana, Ilmestyskirja, ei kiinnosta, ketjua vastaan on jopa hyökätty.

Tässä muutamia faktoja tämän foorumin "profetioista" ja niiden lukijoista.
      .

• -jarmo-

Hyvä aloitus!

-paluu todellisuuteen-

• Kohta 1

Iltalehti . (kivetkö jo huutavat?)
      20 kohdan listauksessa oli 1. Historiallisten maiden palautus Venäjälle.
      Analyysi: Putinin mukaan Venäjällä on oikeus palauttaa itselleen maita, jotka ovat sille kuuluneet historiallisesti. Tässä yhteydessä kannattaa ehkä muistaa, että Suomikin kuului Venäjän imperiumiin1809- 1917, eli pidemmän aikaa kuin nykyinen itsenäisyytemme on kestänyt.

• Kohta 2

Venäläiset kärsivät eniten N- liitossa.
      Analyysi: Putinin mielestä Krimin tataarien kokemia vääryyksiä ei saa korostaa liikaa, koska venäläiset ovat kärsineet N- liitossa eniten.
      Krimin tataarit ovat sitä paitsi saaneet jo palata omille mailleen, joten Putinin mielestä on siis luonnollista, että venäläiset saavat nyt oikeutta itselleen maaliitoksen avulla.

• Soffixiina on oikees. Tän foorumin povarit ois Vanhassa Liitossa kärrätty erämaahan ja haudattu kivikasan alle.

• Xiina

Tämän palstan "todellisuutta", Kokoomus-profeetta Salolainen ennustaa:

"Nettipainoksessa näin.
      Salolainen: Venäjällä kuvitellaan, että heillä on erikoisintressi Suomeen.
      Eduskunnan ulkoasiainvaliokunnan varapuheenjohtaja Pertti Salolainen (kok) pitää turvallisuuspoliittista tilannetta erittäin huolestuttavana."

Tämä ketju ei käsittele Jumalan sanaa, vaan kokoomuslaista, Venäjän vastaista, jumalatonta, maallispoliittista propagandaa.

• Totuutta vaan

Xiina.
      SUOMEN EDUSKUNNAN ULKOASIAINVALIOKUNNAN VARAPUHEENJOHTAJA
      PITÄÄ TURVALLISUUSPOLIITTISTA TILANNETTA ERITTÄIN HUOLESTUTTAVANA. (profetiat kertovat samaa kieltä)

Ko. elin on laillinen, päättävä elin Suomessa. Ei kärsi ihan perättömiä lausuntoja antaa. Kysymyksessä kokenut poliitikko.

"Eduskunnan ulkoasiainvaliokunnan varapuheenjohtaja Pertti Salolainen (kok) pitää turvallisuuspoliittista tilannetta erittäin huolestuttavana."

• Huomaatkos Soffiina mitenkä Salolainenkin kelpaa niille heti kun kritisoi Venäjää. Viime vuonna Salolainen kritisoi USA:n juutalaisten vaikutusvaltaa ja sama lössi kirkui ja valitti...valitti ja kirkui...

• Etsi löydätkö?
        KTS kirjoitti:

Huomaatkos Soffiina mitenkä Salolainenkin kelpaa niille heti kun kritisoi Venäjää. Viime vuonna Salolainen kritisoi USA:n juutalaisten vaikutusvaltaa ja sama lössi kirkui ja valitti...valitti ja kirkui...

Löydät trollauksesi täältä. Siirtyvät automaattisesti kuten kaikki muutkin trollaukset.

http://keskustelu.suomi24.fi/debate/6226

• Xiina

Itse asiaa en kiistä. Mutta Salolaisen mielipide ei ole profetia.

Tottahan nyt jokainen asioita seuraava näkee, mikä on tilanne euroopassa.
        Tilanne on huolestuttava.

Mutta tästä ei seuraa, että meidän olisi istahdettava paikallemme aamentamaan, aivan kuin kohtalonuskoisissa pakanauskonnoissa tehdään. Asioihin voidaan vaikuttaa, mutta vain rohkeimmat tähän ryhtyvät, kaikensortin jänishousut lukkivat koloihinsa.

Juurihan viikko-pari sitten soittelimme KTS:n kanssa isänmaallisia marssilauluja, jota te kauhistelitte. Sen sijaan että aletaan vaikertaa, on tehtävä jotain. Joka ei uskalla tehdä mitään Isänmaansa parhaaksi, pitäköön samointein myös suunsa kiinni.

http://www.iltalehti.fi/uutiset/2014031918139181_uu.shtml :

"Ilmavalvontaa on lisätty Ukrainan kriisin vuoksi. (ILMAVOIMAT)

Venäjän Kannaksella tekemän sotaharjoituksen lisäksi USA on siirtänyt omia hävittäjiään Puolaan ja Balttiaan.

- On itsestään selvää, että me säädämme omaa valmiuttamme. Se tarkoittaa sitä, että tietyn suunnan tutkia käytetään hieman enemmän kuin normaalisti ja myös päivystävät hävittäjät saattavat toimia vähän eri paikoissa ja pidempiä aikoja, lennoston komentaja Ossi Sivén sanoo.

Sivénin mukaan kyseessä on varmistuskeino, eikä Suomella ole syytä isompaan huoleen."

http://www.youtube.com/watch?v=Nb33fjDkBH8

Sotilaspoika

[J.L. Runeberg. Soldatgossen. Suom. Paavo Cajander. Lähde Nuorten laulukirja. Wilho Siukonen, Otava, 1953, 129. Lyhennetty.]

1. Mun isän' oli sotamies
        ja nuori, kauniskin,
        jo viisitoista vuotisna
        hän astui rivihin.
        Tiens' aina kulki kunniaan,
        iloisin mielin kärsi vaan
        hän kylmää, nälkää, haavojaan,
        :,: mun isän' armahin. :,:

2. Ma lapsi olin, kun hän läks,
        kun loppui rauha maan,
        mut uljasta en käyntiään
        unhoita milloinkaan;
        ma muistan hattuns' töyhtöineen
        ja muodon ahavoituneen
        ja kulmakarvat varjoineen, –
        :,: ne muistan ainiaan. :,:

7. Mä köyhä olen orpo nyt,
        syön leipää vierahan,
        ma turvan, kodin kadotin
        kanss' isävainajan,
        vaan vaikertaako huolisin;
        korkeemmaks aina kasvankin,
        ma kelpo poika sankarin
        :,: en joudu hukkahan. :,:

8. Kun viisitoista vuotta vaan
        ma kerran täyttää saan,
        samaanpa käyn mä taisteluun
        ja nälkään, kuolemaan.
        Miss' ankarimmin luodit soi,
        taajimmin tulta salamoi,
        en sinne käymätt' olla voi
        :,: tiet' isäin astumaan. :,:
        ;

• Luulen ma
        Xiina kirjoitti:

Itse asiaa en kiistä. Mutta Salolaisen mielipide ei ole profetia.

Tottahan nyt jokainen asioita seuraava näkee, mikä on tilanne euroopassa.
        Tilanne on huolestuttava.

Mutta tästä ei seuraa, että meidän olisi istahdettava paikallemme aamentamaan, aivan kuin kohtalonuskoisissa pakanauskonnoissa tehdään. Asioihin voidaan vaikuttaa, mutta vain rohkeimmat tähän ryhtyvät, kaikensortin jänishousut lukkivat koloihinsa.

Juurihan viikko-pari sitten soittelimme KTS:n kanssa isänmaallisia marssilauluja, jota te kauhistelitte. Sen sijaan että aletaan vaikertaa, on tehtävä jotain. Joka ei uskalla tehdä mitään Isänmaansa parhaaksi, pitäköön samointein myös suunsa kiinni.

http://www.iltalehti.fi/uutiset/2014031918139181_uu.shtml :

"Ilmavalvontaa on lisätty Ukrainan kriisin vuoksi. (ILMAVOIMAT)

Venäjän Kannaksella tekemän sotaharjoituksen lisäksi USA on siirtänyt omia hävittäjiään Puolaan ja Balttiaan.

- On itsestään selvää, että me säädämme omaa valmiuttamme. Se tarkoittaa sitä, että tietyn suunnan tutkia käytetään hieman enemmän kuin normaalisti ja myös päivystävät hävittäjät saattavat toimia vähän eri paikoissa ja pidempiä aikoja, lennoston komentaja Ossi Sivén sanoo.

Sivénin mukaan kyseessä on varmistuskeino, eikä Suomella ole syytä isompaan huoleen."

http://www.youtube.com/watch?v=Nb33fjDkBH8

Sotilaspoika

[J.L. Runeberg. Soldatgossen. Suom. Paavo Cajander. Lähde Nuorten laulukirja. Wilho Siukonen, Otava, 1953, 129. Lyhennetty.]

1. Mun isän' oli sotamies
        ja nuori, kauniskin,
        jo viisitoista vuotisna
        hän astui rivihin.
        Tiens' aina kulki kunniaan,
        iloisin mielin kärsi vaan
        hän kylmää, nälkää, haavojaan,
        :,: mun isän' armahin. :,:

2. Ma lapsi olin, kun hän läks,
        kun loppui rauha maan,
        mut uljasta en käyntiään
        unhoita milloinkaan;
        ma muistan hattuns' töyhtöineen
        ja muodon ahavoituneen
        ja kulmakarvat varjoineen, –
        :,: ne muistan ainiaan. :,:

7. Mä köyhä olen orpo nyt,
        syön leipää vierahan,
        ma turvan, kodin kadotin
        kanss' isävainajan,
        vaan vaikertaako huolisin;
        korkeemmaks aina kasvankin,
        ma kelpo poika sankarin
        :,: en joudu hukkahan. :,:

8. Kun viisitoista vuotta vaan
        ma kerran täyttää saan,
        samaanpa käyn mä taisteluun
        ja nälkään, kuolemaan.
        Miss' ankarimmin luodit soi,
        taajimmin tulta salamoi,
        en sinne käymätt' olla voi
        :,: tiet' isäin astumaan. :,:
        ;

Voi hyvä kakara kun olet väärällä sivustolla.
        Suomen raja on miehitetty, aseistettu. Siellä sotakalustoa enemmän kuin luulisi. Satelliittikuva paljastaa. Sotaharjoituksia tämän tästä juuri ko. alueella. Nytkin Karjala- Viro suunnalla menossa sellaiset. Niin ja juuri Krimin ja Ukrainan asioiden sotkemisen jälkeen. Koko ajan pitää olla todellisuudentajua ihmisellä.

• kohta 3/Ilta-Sanomat

Kaakkois- Ukraina muodostettiin väärin.
      Analyysi: Putin antaa ymmärtää, että Krimin lisäksi myös jotkut Ukrainan eteläiset- ja itäiset osat on liitetty Ukrainaan väärin perustein. Näin ollen olisi ehkä vain oikeudenmukaista, jos nekin palaisivat takaisin Venäjälle?

• kohta 4

Krim annettiin perusteetta Ukrainalle.
      Analyysi: Putinin mielestä Krim voidaan palauttaa Venäjälle, koska neuvostojohto ei tuolloin noudattanut kaikkia sääntöjä antaessaan alueen Ukrainalle. Jos tästä lähdetään, Putin löytää varmasti kymmeniä muita päätöksiä, joissa neuvostojohto ei ole noudattanut omia lakejaan, ja jotka voidaan sillä perusteella nyt mitätöidä.

• kohta 5

Neuvostoaikana kansalta ei kysytty.
      Analyysi:
      Neuvostoaikana varsinkin Josif Stalinin hallintotapaan kuului piirrellä alueiden rajoja uusiksi ja siirrellä kokonaisia kansoja Siperiaan. Tuolloin ei ollut tapana järjestää edes tarkasti ohjattuja näytelmällisiä kansanäänestyksiä, niin kuin Putin teki Krimillä.
      Jos Putin jatkaa tätä logiikkaa, entisen neuvostoliiton alueellta löytyy varmasti useita itsevaltaisesti piirreltyjä rajalinjoja. Aikooko Putin kysyä näiden kaikkien alueiden asukkailta heidän haluaan liittyä Venäjään - ja asettaa sitten lännen tapahtuneiden tosiasioiden eteen , kuten kävi Krimin liittymisen kanssa?

• kohta 6/ IS

N-liiton hajoaminen oli kuin ryöstö.
      Analyysi:
      Krimin palauttaminen Venäjälle on tapahtunut vain vajaassa kuukaudessa sen jälkeen kun Viktor Janukovitshin hallinto kaatui Kiovassa. Ehkä Putin laski sis nyt sen varaan, että länsi joutuu nyt samanlaiseen shokkiin kuin Venäjä aikanaan N-liiton hajotessa, eikä kukaan ehdi edes kunnolla tajutakaan, ennen kuin Krim on jo osa Venäjää.

• Simple...

Eikö demokratian periaatteen mukaan enemmistö päätä?
        Krimillä enemmistö halusi liittyä Venäjään.
        Jos esim. Suomessa enemmistö haluaisi erota EU:sta, niin sen kuuluisi
        toteutua.

• Bravoo'

Ai, Venäjäkö se päättää? Kyllä enemmistö, jos enemmistö on yli 100% Tuollaiset 150%:n äänestystulos antaa jo valtaakin. Varsinkin kun lapsetkin saa äänestää, eikä papereita katsota, joten useamman kerran saa sama henkilö antaa äänensä ja lisäksi tuodaan äänestäjiä naapurimaastakin uurnille. Omituisuutena vielä, että tataarit eivät äänestäneet lainkaan ja silti äänestysaktiivisuus on 120%
      Valitettavasti tallaista vaalitapaa ei ole Suomessa. Lieneekö P- Koreassakaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään

Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää
      Maailman menoa
      141
      3918
    2. Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa

Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri
      Maailman menoa
      356
      3041
    3. Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla

Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt
      Tv-sarjat
      13
      1967
    4. Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."

Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa
      Suomalaiset julkkikset
      10
      1675
    5. Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?

Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja
      Tv-sarjat
      4
      1119
    6. Mun kaikkialta häviäminen

Ei liity sinuun. Muista se. ❤️ Mua kiusataan enkä mä enää jaksa.
      Ikävä
      71
      964
    7. Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan

Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar
      Kaste
      39
      884
    8. Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan

Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat
      Kuhmo
      23
      831
    9. Inhottaa ajatus siitä

Miten monia olet pannut.
      Ikävä
      70
      808
    10. Onko teillä

minkä tyyppisiä seksifantasioita kaivattunne kanssa?
      Ikävä
      44
      794
    Aihe