Kiltit naiset hukassa

Mistermix

Ei hitto, mistä mä löytäsin sellasen ihan tavallisen naisen, jolla ei olis heti vaan seksi mielessä.

Olen 40 v. mies, joka pärjää aivan loistavasti itsekseen. En etsi mitään viihdykettä iltojen iloksi, niitä on vuosien mittaan ihan riittävästi löytynyt. Olis pirun hauska vaan harrastaa jonkun kanssa vaikka lenkkeilyä, ulkoilua...käydä joskus ulkona syömässä jne.

en vaan käsitä miten ihmeessä aina kaikki naiset haluaa heti seksiä ja yhdenyön seikkailuja. En mä sellasta jaksa.

5

412

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sählääjä

Täällä 44 vuotias nainen, joka on törmännyt vain sellaisiin miehiin jotka haluaa pelkästään seksiä. Ei heitä kiinnosta leffassakäynti, kävelylenkit tai muu hauskanpito.....

Alan jo pikkuhiljaa yleistämään kaikki miehet. Vaikka ei pitäisi.....

Toivottavasti löydät naisen, joka haluaa muutakin kuin sitä yhtä :)

• sama naisena

Ei hitto, mistä mä löytäsin sellasen ihan tavallisen miehen, jolla ei olis heti vaan seksi mielessä.

Olen 41 v. nainen, joka pärjää aivan loistavasti itsekseen. En etsi mitään viihdykettä iltojen iloksi, niitä on vuosien mittaan ihan riittävästi löytynyt. Olis pirun hauska vaan harrastaa jonkun kanssa vaikka lenkkeilyä, ulkoilua... käydä joskus ulkona syömässä jne.

En vaan käsitä, miten ihmeessä aina kaikki miehet haluavat heti seksiä ja yhdenyön seikkailuja. En mä sellasta jaksa.

• Kentle man

Ei hitto, mistä mä löytäsin sellasen hyvin antavaisen naisen, jolla olis heti vaan seksi mielessä.

Olen riittävän iäkäs mies, joka ei pärjää aivan loistavasti itsekseen.
        Mutta etsin viihdykettä iltojen iloksi, niitä ei ole vuosien mittaan ihan riittävästi löytynyt.
        Olis pirun hauska vaan harrastaa pelkkää seksiä jonkun naisen kaa ja unohtaa lenkkeilyt rollaattorilla tai ilman, jättää ulkoilu...käydä joskus ullakollakin panemassa pikaiseen, kun eihän tässä enää jaksa esileikkejä ja pitkiä rakasteluja jne.

En vaan käsitä miten ihmeessä kaikki naiset eivät halua heti seksiä ja yhdenyön seikkailuja. Tässä puutteessa en mä sellasta jaksa.

• keravan rouva 48

Oon oikeesti todennu saman miesten suhteen.Aina sex sex sex,,,,,,,,
      Mä oon leski ja ettiny just ihan perus miestä.
      Kiltti,rehellinen,huumorintajuinen,,itsestään huolehtiva ym,,,
      Ei vaan ole löytynyt.
      Itse käyn paljon lenkillä ja joskus ulkona syömässä ym,,,,mut ei kauheen kivaa yksin.
      Ja olen katseen kestävä nainen niin sanovat ja iältäni 48v.

• Rehelistä puhetta.

Eikä tule ehkä löytymään.
        Luuleeko nainen oikeasti että mies tulee vain pitämään kädestä ja on muka tyytyväinen?
        Ehei. Jos ei ole seksiä, ei muodostu suhdetta.
        "Koeajo" (rumasti sanottu, tiedän) on suoritettava ensi aina. Vasta se ratkaisee onko naisesta johonkin.

Toki rehellinen osanottoni menneen johdosta. Mutta haluan lisätä, että leskien kohdalla on tilanne kimuranttisempi kuin eronneiden kohdalla.
        Olipa kysymyksessä nainen tai mies, leski siis, heillä on tunteet jääneet kiinni siihen edesmenneeseen, koska suhde/liitto on jäänyt kesken. Joten lesken kanssa on todella vaikea muodostaa parisuhdetta.

Paitsi ehkä todella pitkän ajan jälkeen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      128
      4836
    2. Veli Sofia teki urosmehiläisen työn

Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa
      Maailman menoa
      14
      3511
    3. Mitäs nyt sijoittajat?

Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no
      Maailman menoa
      157
      3320
    4. Hjallis Harkimon, 72, Jasmine-rakas, 37, paljastaa suhteen alusta: "Vähän..."

Liikemies, kansanedustaja Hjallis Harkimo ja tuottaja-juontaja Jasmine Pajari ovat pariskunta. He asuvat yhdessä Sipooss
      Suomalaiset julkkikset
      30
      2762
    5. Unisex-vessat

Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu
      Tunteet
      88
      2513
    6. Jutta Larm, 52, haluaa kumota tämän piintyneen ikämyytin

Oletko samaa mieltä? Jutta Larm on 52-vuotias ja tehnyt pitkän uran yrittäjänä. Hän haluaa kumota tämän piintyneen ikämy
      50 plus
      18
      1833
    7. Henri Alen tilittää yllättäen Vappu Pimiän uudesta MasterChef -pestistä: "Vaikka hän ei..."

Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Hän liittyi uudella MasterChef Suomi -kaudella arvovaltaiseen tuomaristoo
      Suomalaiset julkkikset
      10
      1452
    8. Vastuun ottaminen omasta hyvinvoinnista

Olen huomannut tuttavapiirissäni ihmisiä, joilla on mt-diagnooseja. Sen sijaan, että millekään asialle yritettäisiin teh
      131
      1362
    9. Jäit kiinni siitä

että katselet minua. Käänsin pääni, minäkin etsin sinua, ja meidän katseemme kohtasivat. Eikä se haittaa - molemmat ky
      Ikävä
      5
      1314
    10. Minkä kouluarvosanan 4-10 annat Beck-leffoille?

Vähiin käy ennen kuin loppuu... Beck-elokuvia on tullut tv:stä jopa 2-3 viikossa. Nyt leffojen esitystiheys on muuttunut
      Elokuva
      11
      1267
    Aihe