Putin 2014 - Globaali ydinsota ja ihmiskunnan loppu mahdollinen

Maailman kello käy

Putin 2014 - Globaali ydinsota ja ihmiskunnan loppu mahdollinen

Maailman kello tikittää

Krimin liittäminen Venäjään vilpillisten 123%:n vaalituloksen voimin voi olla alku kolmannelle maailmansodalle ja globaalille ydintuholle.

Ottakaa huomioon että sekä Putinin ja Venäjän & Obaman ja USA:n tyylisille johtajille ja suurvalloille kasvojen menetys on pahinta mitä voi tapahtua. Pieni selkkaus tai kauppasaarron aiheuttama talouden alamäki voi saada aikaan vyöryn, joka lopulta kasvojen menetyksen pelkona johtaa ydinaseen käyttämiseen ja täysmittaiseen ydinsotaan. Tämä tarkoittaa ihmiskunnan loppua ja pitkää ydintalvea koko maapallolle. Suomessa ja hyvin monessa maassa on tutka-asemia ym. jotka ovat jomman kumman suurvallan ydinasekohteina täysmittaisessa ydinsodassa, joka todennäköisesti seuraa jo yhdestä ydinohjuksesta kumpaan tahansa maahan tai liittolaismaahan.
Täysimittainen ydinsota aiheuttaa tappavan säteilyn kulkeutumisen kaikkialle maapallolla ja kaikkien ihmisten kuoleman viimeistään muutamien vuosien sisällä. Ainoastaan rotat ja torakat sekä karhunkaisen tyyliset eläimet jäävät henkiin. Viimeisellä rannalla -elokuva kertoo miten ihmiskunta tuhoutuu ydinsodan säteilyyn viimeiseen mieheen, naiseen ja lapseen globaalissa ydinsodassa joka seuraa USA:n ja Venäjän ydinaseiden käytöstä.

Tämä voi nyt näyttää epätodennäköiseltä, mutta luuletko jomman kumman osapuolen antavan periksi, jos toinen tavalla tai toisella tuntuu nöyryyttävän toista?
Ongelma on se että Putin ja Venäjän sisäpiiri luulee suurvaltana voivansa tehdä lähes melkein mitä tahansa luulossa ettei vastapuoli uskalla vastata kuin uhkailulla. Kun tietty raja ylittyy, joka ei väkisin ole NATO-maahan hyökkäys tai muu suora hyökkäys USA:ta ja sen liittolaisia vastaan, Obaman on pakko tehdä kova vastatoimi oman poliittisen uskottavuutensa takia, ja siitä seuraa ketjureaktio, joka lopulta päättyy napin painamisiin ja ihmiskunnan loppuun.

Toinen paha vaihtoehto on se että ei päädytä tähän ketjureaktioketjuun, mutta USA:n kansa vaatii Ukrainan ja Krimin toimien seuraksena vahvempaa presidenttiä seuraavissa vaaleissa. Tämä tarkoittaa usein äärikonservatiivisia republikaanipressoja, siis niitä sotahulluja joiden hyökkäävyys, sotahalukkuus ja paranoidisuus on tapissa, ja jotka viimeistään painavat nappia kasvojen menetyksen pelossa ja uhossaan.

Tämä on erittäin vaarallinen tie.

13

204

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Laita kuitenkin

Aamuksi kello soimaan, ettet nuku POMMIIN!

• -jarmo-

Mä en nuku, mulla on hassu armolahja, se on "enkeliherätyskello" ja se on totta. Olen puhunut siitä aina joskus muutamille ja se on täysin totta että enkelit herättää mut jos en muista laittaa herätystä. Näin on käyny monet kerrat. Herään yleensä aina 3-5 minuuttia vaille sen mikä unohtu.
        Yhden kerran heräsin vaikken muistanu et mun piti mennäö johonki ja herätä. Sitte ihmettelin hetken et miks mut herätettiin ja säpsähdin et AI JOO!!!

• sovittu kusetus

Ukrainan/Krimin kriisi huomion siirto eurokriisistä NWO-eliitiin toimesta
      Kusetus jolla huomio siirretään maailman suurimmasta pyramidihuijauksesta ja kuppauksesta toisaalle. NWO-eliitti varasti eu-kansalta satoja miljardeja ja tällä se piilotetaan. Tämän kriisin jälkeen eu-maat ovat huomattavasti köyhempiä, työehdot ja sosiaaliturva sekä peruspalvelut huonompia, mutta kansalaiset silti helpottuneita.
      Näin meitä ohjataan.

• bää

tuosta jarmon enkeliherätyskellosta tuli mieleen, että sitäköhän se minullakin on, kun herään yöllä kahden tunnin välein. en tiedä miksi, mutta herään vain jostakin syystä. herättääköhän se enkeli minutkin siis.

• -jarmo-

Mun herätyskello alkoi toimintansa pian kasteen jälkeen kun olin rukoillut muiden kehoituksesta saada joku armolahja. Sitten vaan aloin heräillä. Aluks se oli just sellasta etten käsittäny mut sitten aloin luottamaan. Eihän sitä hotellipalveluna saa pitää, koska sillon siitä tulee taikatemppu, vaan kun todella tarvitsee ja on kiittänyt saamastaan lahjasta.
        Suosittelen että tarkkaile miksi niin käy :) Kiva kuulla et jollain toisellakin saattaisi olla sama lahja. Tämä liittyy myös luonnolliseen palvelustehtäväämme ja minulle on siunaantunut olla Jeesusken tulemuksen ja odotuksen ajanseuraaja. Herätyskello siis sopii tähän toimenkuvaan vallan mainiosti :D "aikain vartija" ja kun ammatinikin on vartija ja äitini tyttönimi oli Vartija.

• bää
        -jarmo- kirjoitti:

Mun herätyskello alkoi toimintansa pian kasteen jälkeen kun olin rukoillut muiden kehoituksesta saada joku armolahja. Sitten vaan aloin heräillä. Aluks se oli just sellasta etten käsittäny mut sitten aloin luottamaan. Eihän sitä hotellipalveluna saa pitää, koska sillon siitä tulee taikatemppu, vaan kun todella tarvitsee ja on kiittänyt saamastaan lahjasta.
        Suosittelen että tarkkaile miksi niin käy :) Kiva kuulla et jollain toisellakin saattaisi olla sama lahja. Tämä liittyy myös luonnolliseen palvelustehtäväämme ja minulle on siunaantunut olla Jeesusken tulemuksen ja odotuksen ajanseuraaja. Herätyskello siis sopii tähän toimenkuvaan vallan mainiosti :D "aikain vartija" ja kun ammatinikin on vartija ja äitini tyttönimi oli Vartija.

no itse en tiedä taikka ei ole tullut seurattua, milloin tällanen yö herääminen minulle on tullut, mutta on se kuitenkin ollut jo jonkin aikaa. olisikohan meillä sitten jotakin samaa, koska tykkään seurata juuri noita ajan merkkejä ja jeesuksen tulemuksen merkkejä seuraan mielellään. toissa talvena sain sellaisenkin näyn, että katsoin olohuoneen ikkunasta ulos ja luonnollisin silmin ulkona oli paljon lunta, mutta kuitenkin katsoin hengen silmin, kuinka luonto oli vihreää ja puissa jo sievät silmut. en ole kyllä vartija ammatiltani, mutta ei kai sitä kai tarvi ollakaan. eräs mies profetoi minulle aikanaan parantamisen armolahjaa, mutta en kyllä sellaista ole itselläni huomannut olevan. tuota aikaa tykkään seurata. hauska yhteensattuma äitis tyttönimen ja sinun ammatin välillä.

• Varaa aika

Urologille.

• bää

minulleko sinä sen sanoit? enpä taida, jollen muuta sukupuoltani

• Huom
    • "bää" ei sinun

Sukupuolta tarvitse vaihtaa jos Urologille menet. Huomasin jo heti että olet vähän jälkeen jäänyt nyt se varmistui tuossa kommentissasi. Ei se silti haittaa mitään vähän vaan häiritsee.

• bää

eikös äitis ole opettanut sinulle tapoja, kun täällä jaksat vieraita ihmisiä haukkua päivät pitkät. tätä se vapaa kasvatus tekee.

• Tiedätkö "bää" mitä
        bää kirjoitti:

eikös äitis ole opettanut sinulle tapoja, kun täällä jaksat vieraita ihmisiä haukkua päivät pitkät. tätä se vapaa kasvatus tekee.

Urologi tarkoittaa?

• bää
        Tiedätkö "bää" mitä kirjoitti:

Urologi tarkoittaa?

olen oman tien kulkija. enkä ole riippuvainen sinunlaisista lapsista, jotka hyppelevät aikuisten silmille. tiedätkö itsekään mitä sana urologi tarkoittaa, kun sitä minulta kyselet. otapa selvää. netissä on paljon tietoa, kun selailet sitä. ja menepäs nukkumaan. aamulla on uusi päivä. jaksat sitten taas juonitella huomenna lisää

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Onko sulla

suoja työ paikka? 🤔🤷‍♂️
      Ikävä
      34
      3976
    2. Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle

Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle
      Joensuu
      13
      1899
    3. Oletko nainen alkanut kammoamaan minua

Sinua ei näy eikä kuulu, ja ilmeisesti kiertelet tilanteita. Oletko huomannut, että olet vieläkin ajatuksissani luvattom
      Ikävä
      63
      1354
    4. Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä

Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise
      Maailman menoa
      95
      1286
    5. Toivoisitko Rakas vielä?

Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.
      Ikävä
      68
      1185
    6. Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen

Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A
      Kotimaiset julkkisjuorut
      5
      1031
    7. Koska tajusit silloin aikanaan

että olin ihastunut sinuun? 🤭😍 Taisin olla aika läpinäkyvä 🫣❤️
      Ikävä
      47
      941
    8. Keskustelua kasteesta

You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti
      Kaste
      333
      904
    9. Ihan pieni näkeminen vaan

👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥
      Ikävä
      26
      901
    10. En haluaisi kaiken kuihtuvan pois

ilman, että olemme voineet jutella rauhassa kasvotusten... Mutta mistä ihmeestä löydän sinut?
      Ikävä
      39
      882
    Aihe