PAHA PAHA RASISTI! PAHA PAHA RASISTI! PAHA PAHA RASISTI! PAHA PAHA RASISTI! PAHA PAHA RASISTI! PAHA PAHA RASISTI! PAHA PAHA RASISTI! PAHA PAHA RASISTI! PAHA PAHA RASISTI! PAHA PAHA RASISTI! PAHA PAHA RASISTI! PAHA PAHA RASISTI! PAHA PAHA RASISTI! PAHA PAHA RASISTI! PAHA PAHA RASISTI! PAHA PAHA RASISTI! PAHA PAHA RASISTI! PAHA PAHA RASISTI! PAHA PAHA RASISTI! PAHA PAHA RASISTI! PAHA PAHA RASISTI! PAHA PAHA RASISTI! PAHA PAHA RASISTI! PAHA PAHA RASISTI! PAHA PAHA RASISTI! PAHA PAHA RASISTI! PAHA PAHA RASISTI! PAHA PAHA RASISTI! PAHA PAHA RASISTI! PAHA PAHA RASISTI! PAHA PAHA RASISTI! PAHA PAHA RASISTI! PAHA PAHA RASISTI! PAHA PAHA RASISTI! PAHA PAHA RASISTI! PAHA PAHA RASISTI! PAHA PAHA RASISTI! PAHA PAHA RASISTI! PAHA PAHA RASISTI! PAHA PAHA RASISTI! PAHA PAHA RASISTI! PAHA PAHA RASISTI! PAHA PAHA RASISTI! PAHA PAHA RASISTI! PAHA PAHA RASISTI! PAHA PAHA RASISTI! PAHA PAHA RASISTI! PAHA PAHA RASISTI! PAHA PAHA RASISTI! PAHA PAHA RASISTI! PAHA PAHA RASISTI! PAHA PAHA RASISTI! PAHA PAHA RASISTI! PAHA PAHA RASISTI! PAHA PAHA RASISTI! PAHA PAHA RASISTI! PAHA PAHA RASISTI! PAHA PAHA RASISTI! PAHA PAHA RASISTI! PAHA PAHA RASISTI! PAHA PAHA RASISTI! PAHA PAHA RASISTI! PAHA PAHA RASISTI! PAHA PAHA RASISTI! PAHA PAHA RASISTI! PAHA PAHA RASISTI! PAHA PAHA RASISTI! PAHA PAHA RASISTI! PAHA PAHA RASISTI! PAHA PAHA RASISTI! PAHA PAHA RASISTI! PAHA PAHA RASISTI! PAHA PAHA RASISTI! PAHA PAHA RASISTI! PAHA PAHA RASISTI! PAHA PAHA RASISTI! PAHA PAHA RASISTI! PAHA PAHA RASISTI! PAHA PAHA RASISTI! PAHA PAHA RASISTI! PAHA PAHA RASISTI! PAHA PAHA RASISTI! PAHA PAHA RASISTI! PAHA PAHA RASISTI! PAHA PAHA RASISTI! PAHA PAHA RASISTI! PAHA PAHA RASISTI! PAHA PAHA RASISTI! PAHA PAHA RASISTI! PAHA PAHA RASISTI! PAHA PAHA RASISTI! PAHA PAHA RASISTI! PAHA PAHA RASISTI! PAHA PAHA RASISTI! PAHA PAHA RASISTI! PAHA PAHA RASISTI! PAHA PAHA RASISTI! PAHA PAHA RASISTI! PAHA PAHA RASISTI! PAHA PAHA RASISTI! PAHA PAHA RASISTI! PAHA PAHA RASISTI! PAHA PAHA RASISTI! PAHA PAHA RASISTI! PAHA PAHA RASISTI! PAHA PAHA RASISTI! PAHA PAHA RASISTI! PAHA PAHA RASISTI! PAHA PAHA RASISTI! PAHA PAHA RASISTI! PAHA PAHA RASISTI! PAHA PAHA RASISTI! PAHA PAHA RASISTI! PAHA PAHA RASISTI! PAHA PAHA RASISTI! PAHA PAHA RASISTI! PAHA PAHA RASISTI! PAHA PAHA RASISTI! PAHA PAHA RASISTI! PAHA PAHA RASISTI! PAHA PAHA RASISTI! PAHA PAHA RASISTI! PAHA PAHA RASISTI!
Hyvää rasisminvastaista viikkoa!
18
90
Vastaukset
- ¢
paholaisen keksintöä - kierrekorkki maitopurkissa.
- olen ras
Milloin tulee persunkiusaamisen vastainen viikko? Perssuja on kuitenkin paljon enemmän kuin virallisesti hyväksyttyjä rasismin kohteita, joten kyseessä on huomattavasti suurempi ongelma.
Entä milloin Mover aikoo hyväksyä Suomen sisäisestä rasismista keskustelun? Siis esimerkiksi savolaislasten kiusaaminen Stadissa ja päinvastoin? Entä mamujen harjoittaman kiusan uhrit, milloin he saavat oman viikon?- ¢
miten savolaisia lapsia kiusataan stadissa? Paskantaako neekerit niitten housuihin vai mistä on kysymys?
- olen raS
¢ kirjoitti:
miten savolaisia lapsia kiusataan stadissa? Paskantaako neekerit niitten housuihin vai mistä on kysymys?
Haukutaan savolaisiksi maalaisjunteiksi. Tämä on paljon pidempään jatkunut ja laajempi ongelma kuin änkereiden haukkuminen, mutta eipä näy teemaviikkoja, vuosittaisia irtisanoutumisia eikä muutakaan moraalisäteilyä. Viherfeministit eivät kai niin innostu vääristä savolaismulkuista?
- suomi suomalaisille
olen raS kirjoitti:
Haukutaan savolaisiksi maalaisjunteiksi. Tämä on paljon pidempään jatkunut ja laajempi ongelma kuin änkereiden haukkuminen, mutta eipä näy teemaviikkoja, vuosittaisia irtisanoutumisia eikä muutakaan moraalisäteilyä. Viherfeministit eivät kai niin innostu vääristä savolaismulkuista?
elä hurjia huasta,on muuten muutama feministi haksahtanut kun enrasin murretta.
muuten olen sitä mieltä että jos somali ei kestä yleistä mielipidettä ja kapakka jorinoita
häipyköön. - Läski-Lucia
Minulla on henkilökohtaista kokemusta syrjinnästä, ja se kokemus oli erittäin tuskallinen. Pyrin nimittäin joulukuussa Lucia-neidoksi, mutta minua ei valittu. Syyksi sanottiin että en ole soveltuva tähän tehtävään koska olen yli 50 vuotias, ylipainoinen, tummatukkainen, suomenkielinen mies, ja minulla on pakonomainen tarve paljastella itseäni suuressa väkijoukossa. Mielestäni tässä esiintyy rasismi mitä karmivimalla tavalla - ikärasismia, kielirasismia, sukupuolirasismia, seksuaalisuuntautumisrasismia, painorasismia ja tukanvärirasismia. Olen harkinnut tutkintapyynnön tekemistä viharikoksesta.
Oletan että kaikki keskustelijat muuverin johdolla tuomitsevat tällaisen syrjinnän Suomessa. Se on lähes yhtä törkeää toimintaa kuin että luku- ja kirjoitustaidottamalle mamulle ei anneta professorinvirkaa. - ¢..
Läski-Lucia kirjoitti:
Minulla on henkilökohtaista kokemusta syrjinnästä, ja se kokemus oli erittäin tuskallinen. Pyrin nimittäin joulukuussa Lucia-neidoksi, mutta minua ei valittu. Syyksi sanottiin että en ole soveltuva tähän tehtävään koska olen yli 50 vuotias, ylipainoinen, tummatukkainen, suomenkielinen mies, ja minulla on pakonomainen tarve paljastella itseäni suuressa väkijoukossa. Mielestäni tässä esiintyy rasismi mitä karmivimalla tavalla - ikärasismia, kielirasismia, sukupuolirasismia, seksuaalisuuntautumisrasismia, painorasismia ja tukanvärirasismia. Olen harkinnut tutkintapyynnön tekemistä viharikoksesta.
Oletan että kaikki keskustelijat muuverin johdolla tuomitsevat tällaisen syrjinnän Suomessa. Se on lähes yhtä törkeää toimintaa kuin että luku- ja kirjoitustaidottamalle mamulle ei anneta professorinvirkaa.oletko hakenut miss suomi kisoihin. siellä ei ole rasismia.
- Läski-Lucia
¢.. kirjoitti:
oletko hakenut miss suomi kisoihin. siellä ei ole rasismia.
En. Masennuin tästä syrjinnästä niin että aion hakea sairauseläkettä Lucia-korotetulla perusosalla. Lisäksi odotan isoja korvauksia viharikoksen uhriksi joutumisesta Folkhälsanilta ja Huvudstadsbladetilta. Tarkoituksena on myös kirjoituttaa kirja kohtalostani joko Umayya Abu-Hannalla tai Sofi Oksasella. Lisäksi olen myynyt oikeudet oikeudenkäynnin raportoinnista Seiskalle. Olen myös tilannut Palefacelta aiheeseen sopivan rap-biisin. Sairauseläkkeestä huolimatta aion asettua ehdolle seuraavissa EU-, kunta- ja eduskuntavaaleissa. Olen jo pyytänyt Jani Toivoselta konsulttiapua siihen kuinka koettu syrjintä muutetaan ääniksi ja rahaksi.
- Saat kaiken tukeni
Läski-Lucia kirjoitti:
En. Masennuin tästä syrjinnästä niin että aion hakea sairauseläkettä Lucia-korotetulla perusosalla. Lisäksi odotan isoja korvauksia viharikoksen uhriksi joutumisesta Folkhälsanilta ja Huvudstadsbladetilta. Tarkoituksena on myös kirjoituttaa kirja kohtalostani joko Umayya Abu-Hannalla tai Sofi Oksasella. Lisäksi olen myynyt oikeudet oikeudenkäynnin raportoinnista Seiskalle. Olen myös tilannut Palefacelta aiheeseen sopivan rap-biisin. Sairauseläkkeestä huolimatta aion asettua ehdolle seuraavissa EU-, kunta- ja eduskuntavaaleissa. Olen jo pyytänyt Jani Toivoselta konsulttiapua siihen kuinka koettu syrjintä muutetaan ääniksi ja rahaksi.
Hienoa Laski-Lucia annan sinulle ääneni vaikka osuuskunta vaaleissa...
- Läski-Lucia
Saat kaiken tukeni kirjoitti:
Hienoa Laski-Lucia annan sinulle ääneni vaikka osuuskunta vaaleissa...
Kiitos, arvostan tukeasi suuresti. Photoshoppailen jo vaalimainokseen tulevaa kuvaa. Se on haastavaa - pitäisi näyttää luotettavalta ja miellyttävältä, mutta kuitenkin kasvoista tulisi kuvastua rasismin aiheuttama hirvittävä tuska.
Kysymys, hyvä olen ras, ei ole yhteiskunnallisella palstalla pääsääntöisesti siitä, missä mitassa ongelmaa esiintyy - vaan siitä, mikä on sen suhde on yhteisöön ja sen normiin.
Tiedät, olen ras, että olen tällä palstalla puolustanut persujen viime kunnallisvaalien ehdokkaita silloin esiintyneeltä pilkkakirjoitukselta fanaattisemmin kuin kukaan palstan muista kirjoittajista.
On erittäin kummallista, että jostain syystä sinä näet yhden ongelman jotenkin relevantimpana kuin toisen?!
Niin ei pidä koskaan ajatella - ja siitä juuri yhteiskunnallisessa kirjoittamisessa on kysymys: Kun yksilö, se ihan pienikin, kokee jonkun yhteiskunnallisen vääryyden - niin yhteiskunnallisen keskustelun tehtävä on tuoda se esiin - jo pekästään siitä syystä, että se voi seuraavana päivänä koskettaa maassamme ketä tahansa, missä tahansa.
Tämä on rasismipalsta, jonka tehtävä on tuoda esiin nimenomaan rasistisuuteen liittyviä ilmiöitä.
Diggaan savolaisia ihan täböillä. Voisitko tuoda jonkun keissin, jossa savolaisuus on aiheuttanut tragediaa?- suomi suomalaisille
Mover kirjoitti:
Kysymys, hyvä olen ras, ei ole yhteiskunnallisella palstalla pääsääntöisesti siitä, missä mitassa ongelmaa esiintyy - vaan siitä, mikä on sen suhde on yhteisöön ja sen normiin.
Tiedät, olen ras, että olen tällä palstalla puolustanut persujen viime kunnallisvaalien ehdokkaita silloin esiintyneeltä pilkkakirjoitukselta fanaattisemmin kuin kukaan palstan muista kirjoittajista.
On erittäin kummallista, että jostain syystä sinä näet yhden ongelman jotenkin relevantimpana kuin toisen?!
Niin ei pidä koskaan ajatella - ja siitä juuri yhteiskunnallisessa kirjoittamisessa on kysymys: Kun yksilö, se ihan pienikin, kokee jonkun yhteiskunnallisen vääryyden - niin yhteiskunnallisen keskustelun tehtävä on tuoda se esiin - jo pekästään siitä syystä, että se voi seuraavana päivänä koskettaa maassamme ketä tahansa, missä tahansa.
Tämä on rasismipalsta, jonka tehtävä on tuoda esiin nimenomaan rasistisuuteen liittyviä ilmiöitä.
Diggaan savolaisia ihan täböillä. Voisitko tuoda jonkun keissin, jossa savolaisuus on aiheuttanut tragediaa?ei savolaisuudestani ole senkummenpaa tragediaa ollut ,eikä somaliloiset ole rasismia suomessa kokeneet,kunhan valittavat ja sinä moweroit heitin kurjuudestaan.
mitä ny asiaan kuuluvaavittuilua murteesta ym.mutta kun olin vilihakka ja vahva poika hoitelin asinomaiset omin neuvoin,ei siinä mitään ihmeellistä ollut. suomi suomalaisille kirjoitti:
ei savolaisuudestani ole senkummenpaa tragediaa ollut ,eikä somaliloiset ole rasismia suomessa kokeneet,kunhan valittavat ja sinä moweroit heitin kurjuudestaan.
mitä ny asiaan kuuluvaavittuilua murteesta ym.mutta kun olin vilihakka ja vahva poika hoitelin asinomaiset omin neuvoin,ei siinä mitään ihmeellistä ollut.Jos minä potkaisen sinua tuollaisen Bundesliiga-sorttisen keskityspotkun jalkojen väliin - niin olenko oikeassa todetessani, että se ei ole väkivaltaa, vaan asiaankuuluvaa kommunikointia rasistille?
- kaik mul
http://db2.stb.s-msn.com/i/3a/e7d402c3914a984a2d0b749ceee23/_h768_w1366_m6_ofalse_lfalse.jpg
Mine halua elää soomikustannuksel.- Pan Troglodytes
Onko näitä gabonilaisia, kongolaisia, kamerunilaisia ja norsunluurannikolaisia maahanmuuttajia lainkaan Suomessa? Tietääkseni ovat kotimaissaan sorron alla, ilman ihmisoikeuksia, heitä suljetaan vankiloihin ympäri maailman ja heillä jopa tehdään tieteellisiä kokeita Mengelen tyyliin.
Suomi on tässäkin asiassa vielä Impivaarassa, muualla jo toimitaan:
http://www.iltasanomat.fi/ulkomaat/art-1288628267794.html
- Meidän Juttui
Hyvää matkarauhaa,
niin kaukopuheluja kännykkään kailottaville kuin viikonloppuna taksimaksuja vastustaville dokuille,
tasapuolisesti.
Me aiotaan viettää ihan rauhallinen koti-ilta. - Tjama on Fasismi!
http://yle.fi/uutiset/aidit_nyysivat_tavaraa_synnytyssairaalasta_television_kaukosaatimetkin_lahtevat/7153228
Sama ilmiö on havaittu myös muissa synnytyssairaaloissa. Helsingin Kätilöopiston sairaalasta katoaa vaippojen ja vaatteiden lisäksi muun muassa rintakumeja ja tuttipulloja.
– Untuvapeitot ovat olleet hyvin suosittuja. Äidit laittavat ne laukun pohjalle kotiin lähtiessään, kertoo osastonhoitaja Kaisa Honkanen Kätilöopiston sairaalasta.
Kun vauvojen myssyt jäivät jatkuvasti sille tielleen, sairaala päätti luopua niistä kokonaan. Nyt vauvat saavat päähänsä sideharson, joka toimii kertakäyttöisenä myssynä.
Kerran perhe tuli synnyttämään ja heillä oli mukanaan kuohuviinipullo, jonka he laittoivat jääkaappiin. Pullo löytyi toisen äidin yöpöydältä. Selitys oli, että he luulivat sairaalan tarjoavan kaikille kuohuviinit. - suomi suomalaisille
tämä on ny sitten sitä kulttuurisekoilua,viestissä mainittu käytäntö on yleistä afrikassa.
mustille tarkoitetuissa sairaaloissa onkin tapana että potilas tuo omat tarvikkeet joita tietysti toiset potilaat pakkaavat kassiensa pohjalle.
esim.synnytys sairaaloissa eioo vauvoille pipoja, siinon sulle mette ja muut duunia,vauvan pipoja bongo-bongo maihin.....jeeskö
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.1492033Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3051737- 931567
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2001210Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois781203- 671150
- 251071
- 481017
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl73966- 45947