Totuus: Elävä Jumala ja Elävä Sana (5)

sinettisormus

18.3. Olin työskentelemässä vammaisten parissa tai nykyyään heitä kutsutaan, "apua tarvitsevat". Meillä oli menossa musiikki tuokio ja levyllä soi Juha Tapion: Aito rakkaus. Kuuntelin sanoja ja tunsin kuinka ne hyvin sopivat kertomaan myös rakkaudesta Jeesukseen. Minut valtasi Pyhä Henki ja oli hyvin epätodellinen olo. Yksi autettava, jolla on autismia, kuunteli kappaletta innostuneena, kädet räppäsivät ylhäällä ja säännöllisin välein, useasti kappaleen aikana hän vei kätensä ristiin ja taas kädet ylös räpäten ja ristiin .... Tunsin valtavan Jeesukselta virtaavan rakkauden ja katselin hiljaa kaikkia muitakin huoneessa olevia. Heillä kaikilla ol eritasoisia vammaisuus asteita, jotkut todella autettavia, tuoleihin sidottuneina ja jäykistetyin nivelin ... Kaikki he tarvitsevat toista ihmista selviytyäkseen. Mieleeni kohosi Matt. 25. Olisin halunnut itkeä, tuo hetki oli valtava tunne kuohu, mutta täytyi pitää tunteet kurissa sisällä.
Jeesus oli vahvasti siinä hetkessä ja myös vahvan sanansa hän toi siihen mukaan. Lukekaa tuo Matt. 25. etenkin se kaikki missä kehoitetaan menemään apua tarvitsevien luokse ja antamaan apua. Tämä raamatun kohta on ollut minulle pitkään ehkä tärkein sanan paikka, siinä toteutuu se mitä Jeesus haluaa meidän tekevän.

Matt.25: 45:
Silloin hän vastasi heille ja sanoo: "Totisesti minä sanon teille: kaiken, minkä olette jättäneet tekemättä yhdelle näistä vähimmistä, sen te olette jättäneet tekemättä minulle."

Tuossa hetkessä Jeesus toi todella eläväksi tuon sananpaikan ja antoi tuon ihanan rakkauden virrata merkiksi siitä että Hän oli kanssamme ja tulee olemaan sillä hän on tämän kaiken takana ja johdattaa ...
Kiitos ja Kunnia Jumalalle !!!

137

409

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kesää kohti
      • sinettisormus

• sinettisormus
        sinettisormus kirjoitti:

Kiitos ja Kunnia Herralle sinusta, kesää kohti, on ilo saada uusia ja rakkaudellisia ihmisiä tänne keskuuteemme ...

https://www.youtube.com/watch?v=NXNgryqQ9Ro

Tämä oli se kappale jota tuossa musiikki hetkessä kuuntelimme ja halusin jakaa tuota tunnelmaa tännekkin.
        Kiitos, "kesää kohti", tuosta virrestä, se on yksi lempi virsiäni ja olen lauleskellut sitä paljon viime aikoina ja toinen on, Herraa hyvää kiittäkää.

Tuo kohta jossa lauletaan: ... tule askele askeleelta, minun kanssani kulkemaan, sua ilman en saata olla, pysy luonani ainiaan .... se kuvastaa Rakkauttani Jeesukseen Herraani, hänen ihanaan johdatukseen kun saan käydä askeleen jäljessä hänen tietään, saada olla hänen lähellään, muuta en haluaisikaan ...

• kesää kohti
        sinettisormus kirjoitti:

Tämä oli se kappale jota tuossa musiikki hetkessä kuuntelimme ja halusin jakaa tuota tunnelmaa tännekkin.
        Kiitos, "kesää kohti", tuosta virrestä, se on yksi lempi virsiäni ja olen lauleskellut sitä paljon viime aikoina ja toinen on, Herraa hyvää kiittäkää.

Tuo kohta jossa lauletaan: ... tule askele askeleelta, minun kanssani kulkemaan, sua ilman en saata olla, pysy luonani ainiaan .... se kuvastaa Rakkauttani Jeesukseen Herraani, hänen ihanaan johdatukseen kun saan käydä askeleen jäljessä hänen tietään, saada olla hänen lähellään, muuta en haluaisikaan ...

Kiitos sinetti :)

Kulkekaamme Hänen johdatuksessaan tänäkin päivänä!
        Auringossa. Askel askeleelta..

Kiitos Jumalalle!

• ...

...

• ...
        sinettisormus kirjoitti:

...

• sinettisormus

Matt. 25:34-46:

Silloin Kuningas sanoo oikealla puolella oleville: "Tulkaa, minun Isäni siunatut, ja omistakaa se valtakunta, joka on teille valmistettuna maailman perustamisesta asti.
      35. Sillä minun oli nälkä, ja te annoitte minun syödä; minun oli jano, ja te annoitte minulle juoda; minä olin koditon ja te otitte minut huoneeseenne;
      36. minä olin alaston, ja te vaatetitte minut; minä sairastin, ja te kävitte minua katsomassa; minä olin vankeudessa, ja te tulitte minun tyköni."
      37. Silloin vanhurskaat vastaavat hänelle sanoen: "Herra, milloin me näimme sinut nälkäisenä ja ruokimme sinua, tai janoisena ja annoimme sinulle juoda?
      38. Ja milloin me näimme sinut koditonna ja otimme sinut huoneeseemme, tai alastonna ja vaatetimme sinut?
      39. Ja milloin me näimme sinun sairastavan tai olevan vankeudessa ja tulimme sinun tykösi?
      40. Niin Kuningas vastaa ja sanoo heille: "Totisesti minä sanon teille: kaikki mitä olette tehneet yhdelle näistä minun vähimmistä veljistäni, sen te olette tehneet minulle."
      41. Sitten hän myös sanoo vasemmalla puolellaan oleville: "Menkää pois minun tyköäni, te kirotut, siihen iankaikkiseen tuleen, joka on valmistettu perkeleelle ja hänen enkeleillensä.
      42. Sillä minun oli nälkä, ja te ette antaneet minulle syödä; minun oli jano, ja te ette antaneet minulle juoda;
      43. minä olin koditon ja te ette ottaneet minua huoneeseenne; minä olin alaston, ja te ette vaatettaneet minua; sairaana ja vankeudessa, ja te ette käyneet minua katsomassa."
      44. Silloin hekin vastaavat sanoen: "Herra, milloin me näimme sinut nälkäisenä tai janoisena tai koditonna tai alastonna tai vankeudessa, emmekä sinua palvelleet?"
      45. Silloin hän vastaa heille ja sanoo: "Totisesti minä sanon teille: kaiken, minkä olette jättäneet tekemättä yhdelle näistä vähimmistä, sen te olette jättäneet tekemättä minulle."
      46. Ja nämä menevät pois iankaikkiseen rangaistukseen, mutta vanhurkaat iankaikkiseen elämään."

Tunsitko pistoa sydämessäsi, kumpaan puoleen kuulut?

• ...

...

• sinettisormus

Kotihartaus kirjasta löysin aiheeseen sopivan tekstin.

Opettaja, mitä hyvää minun pitää tehdä?
      Matt.9:16

Krsistillisessä uskossa on kaksi keskiötä, joiden ympäri kristityn koko elämä kiertää. Molemmat ovat tärkeät. Toinen niistä on Jumala, toinen lähimmäinen. Vain milloin suhteemme näihin molempiin on järjestyksessä, on elämämme oikeilla raiteilla.
      Kokonaan harhaan suistuneita olemme, jos elämämme keskipisteenä on oma minämme. "Rakasta Herraa, sinun Jumalaasi, koko sydämestäsi ja sielustsi ja mielestäsi ja voimastasi. Rakasta lähimmäistäsi niin kuin itseäsi. Näitä suurempia käskyjä ei ole" Mark. 12: 30,31.
      Suhdettamme Jumalaan ja lähimmäiseen on oikealla tavalla hoidettava.
      Suhdetta Jumalaan säätelee lähinnä se, mitä sanomme uskoksi. "Minä uskon Isään Jumalaan, minä uskon Jeesukseen Kristukseen, minä uskon Pyhään Henkeen." Näin tunnustamme kirkon ikivanhassa uskontunnustuksessa. Usko on jatkuvaa, hiljaista kurkottautumista Jumalaa kohti. Sen ytimenä on luottamus Jeesuksen sovintokuoleman ja ylösnousemuksen voimaan. Jumala suhteen vaaliminen vaatii jatkuvaa Jumalan pyhän sanan tutkiskelua ja ahkeraa rukousta. Jumalasuhde ei voi häilyä ikäänkuin ilmassa.
      Suhdetta lähimmäiseen puolestaan säätelee lähimmäisenrakkaus. "Tärkeää on vain, että me uskomme ja että tämä usko toteutuu rakkaudessa." Gal.5:6
      "Joka rakastaa Jumalaa, sen on rakastettava myös veljeään" Joh.4:21.
      Jos suhde Jumalaan on hoitamatta, emme osaa lähimmäistä rakastaa. Jos suhteemme lähimmäiseen on rempallaan, Jumalasuhteemme häiriytyy ja kuihtuu.

Aamen.

• kesää kohti

Kiitos sinetti! Kiitos, että olen"löytänyt" tänne ja tavata teidät ihanat ihmiset! Kiitos Jumalalle!

Lapset ovat aina olleet lähellä sydäntäni :) niin lähellä, että kipeää tekee.
        Tämä virsi lopussa ..se on minulle hyvin hyvin rakas.

http://www.youtube.com/watch?v=GlEYUh97lA8

• sinettisormus
        kesää kohti kirjoitti:

Kiitos sinetti! Kiitos, että olen"löytänyt" tänne ja tavata teidät ihanat ihmiset! Kiitos Jumalalle!

Lapset ovat aina olleet lähellä sydäntäni :) niin lähellä, että kipeää tekee.
        Tämä virsi lopussa ..se on minulle hyvin hyvin rakas.

http://www.youtube.com/watch?v=GlEYUh97lA8

ISO Kiitos tästä virrestä, vanha tuttu virsi lapsuudesta, kuuluu minunkin suosikeihin ja sai tulemaan kyyneleet silmiin, niin ihana se on, Taivaan Isä todella pitää meistä huolen, hän on meidän turvamme, aivan kuin meidänkin tulee olla turva lapsillemme ja läheisillemme, tuohon sanomaan saamme turvata.
        Kiitos Herra !!!

• sinettisormus
        sinettisormus kirjoitti:

ISO Kiitos tästä virrestä, vanha tuttu virsi lapsuudesta, kuuluu minunkin suosikeihin ja sai tulemaan kyyneleet silmiin, niin ihana se on, Taivaan Isä todella pitää meistä huolen, hän on meidän turvamme, aivan kuin meidänkin tulee olla turva lapsillemme ja läheisillemme, tuohon sanomaan saamme turvata.
        Kiitos Herra !!!

Kesää kohti, sanoit, että olet "löytänyt" tänne, mutta jopa se onkin tuota johdatusta, sillä minä uskon, että mikään ei ole sattumaa, kaikelle on tarkoituksensa ja Jumalan suunnitelma ....

• kesää kohti
        sinettisormus kirjoitti:

Kesää kohti, sanoit, että olet "löytänyt" tänne, mutta jopa se onkin tuota johdatusta, sillä minä uskon, että mikään ei ole sattumaa, kaikelle on tarkoituksensa ja Jumalan suunnitelma ....

Sitäpä juuri. Johdatusta. Askel askeleelta :) ..Turvallista..sitä se on. Olan takkaa :) oikein.

>

.. Herramme Jeesus Kristus kuulee rukouksen. Missä ikinä sitten olemmekin.

• sinettisormus
        kesää kohti kirjoitti:

Sitäpä juuri. Johdatusta. Askel askeleelta :) ..Turvallista..sitä se on. Olan takkaa :) oikein.

>

.. Herramme Jeesus Kristus kuulee rukouksen. Missä ikinä sitten olemmekin.

Aamen.

• sinettisormus
      • kesää kohti

:D tämäki niin ihana
        ..lastiikkapussiin oon keränny laulut, joita voin hyödyntää eteenpäin ..
        Kiitos! Tulee käyttöön ..

Ja kahaville :D

• sinettisormus
        kesää kohti kirjoitti:

:D tämäki niin ihana
        ..lastiikkapussiin oon keränny laulut, joita voin hyödyntää eteenpäin ..
        Kiitos! Tulee käyttöön ..

Ja kahaville :D

... olet positiivinen ja rakastava ihminen, kesää kohti,
        sinusta huokuu hyvä usko, Siunausta ja iloa päivääsi. Meneppä ansaitulle kahvi hetkellesi, minä laitoin juuri perunat kiehumaan, ... ja nautiskelen tuosta ihanasta auringon valosta ... pian lämpenee ... :D

• kesää kohti
        sinettisormus kirjoitti:

... olet positiivinen ja rakastava ihminen, kesää kohti,
        sinusta huokuu hyvä usko, Siunausta ja iloa päivääsi. Meneppä ansaitulle kahvi hetkellesi, minä laitoin juuri perunat kiehumaan, ... ja nautiskelen tuosta ihanasta auringon valosta ... pian lämpenee ... :D

Rupesit pottuja keittämään :D

Raatataan taas.

Siunausta!!

• sinettisormus

VIRSI 432.

Herra Jeesus, kunniasta astuit uhrikuolemaan
      tuoden meille langenneille pääsyn taivaan kunniaan.
      Tuhlaten ja uupumatta Luojan kädet jakavat
      ansiota elämäämme lahjat lukemattomat.

Auta, että lahjojasi aina jaamme iloiten.
      Voita itsekkyyden luonto, murra sydän kivinen.
      Näytä, Jeesus, paistaessa hyvyytesi auringon:
      jos autuasta saada,
      autuaampi antaa on

Lähimmäisten kärsimykset,
      puute,tuskat vaikeat lahjojamme, voimiamme
      palvelukseen kutsuvat.
      Auta, heitä emme huomaamatta jättäisi,
      jotta armokasvojasi
      pois et meistä kääntäisi.

Herra Jeesus, kunniasta
      astuit uhrikuolemaan
      tuodaksesi langenneille
      pääsyn taivaan kunniaan.

Anna uskon uskallusta,
      anna toivo, luottamus.
      Yli kaiken, Herra, anna
      lahja suurin, rakkaus.

• sinettisormus
      • kesää kohti

• näkymätön ninni

• -jarmo-
        näkymätön ninni kirjoitti:

Tule kanssani Herra Jeesus... Tule vielä kun joutuu yö, tule vielä kun joutuu yö. Hyvä yötä kaikille.

On monesti kurja olla oikeassa joidenkin asioiden suheet mut käys huvikses toteamassa itse ettei jää mitään mielikuvia tästä Xiina/Soffiina henkilöstä. En halua tätä sinulle taakkana enkä millään tavalla että katsos, "mä tiesin", vaan että toteat itsekin, eikä tarvitse miettiä asiaa sen enempää, koska huomasin että sinua ahdisti siellä ilmastyskirjaketjussa se keskustelu.

http://keskustelu.suomi24.fi/node/12130499#comment-66835175

• näkymätön ninni
        -jarmo- kirjoitti:

On monesti kurja olla oikeassa joidenkin asioiden suheet mut käys huvikses toteamassa itse ettei jää mitään mielikuvia tästä Xiina/Soffiina henkilöstä. En halua tätä sinulle taakkana enkä millään tavalla että katsos, "mä tiesin", vaan että toteat itsekin, eikä tarvitse miettiä asiaa sen enempää, koska huomasin että sinua ahdisti siellä ilmastyskirjaketjussa se keskustelu.

http://keskustelu.suomi24.fi/node/12130499#comment-66835175

Kiitos Jarmo! Kyllä mie jo huomasin mistä aineksista tämä X.... on tehty. Tuntui vaan niin hitokseen pahalta lähteä tivamaan toisen uskoa, mutta jokin siinä jäi mietityttämään... Kaikki ei ole todellakaan kohdallaan. No mutta hänen kanssaan ei kannata enää kättä vääntää...

• -jarmo-

Kiitos Jarmo! Kyllä mie jo huomasin mistä aineksista tämä X.... on tehty. Tuntui vaan niin hitokseen pahalta lähteä tivamaan toisen uskoa, mutta jokin siinä jäi mietityttämään... Kaikki ei ole todellakaan kohdallaan. No mutta hänen kanssaan ei kannata enää kättä vääntää...

Aivan oikein Ninni. Sinä se taisit minulle jo ajat sitten, jo vuosia sitten sanoa että älä revi itseäs noiden kanssa. Noh, minä en suutu mistään, se on sellainen luonteen piirteeni. Minä en välitä itseeni kohdistuvaa nimittelyä tms. mutta jos koen että joku eksyttää niitä pois, jotka voivat ottaa pelastuksen vastaan, niin älähdän ja sitten niille, jotka pilkkaavat Jeesusta Kristusta.

Olin iloinen kun pääsit pois siitä silleen siististi... "hitoksee... :D

Siunausta Ninni, ollaan ihan kohta kotona!

• Näkyvä finni

Matti ja Teppo. Mä joku päivä töitä teen.

• sinettisormus

Jeesuksen osoittamalla tiellä on paljon avoimia työpaikkoja, sinullekkin ...

• sinettisormus

Herran Rauhaa ja Siunausta Kaikille ja hyvää Huomenta!

Jesaja 11:2-4:
      Hänen ylleen laskeutuu Herran henki,
      taidon ja voiman henki
      totuuden tuntemisen
      ja Herran pelon henki.
      hänen ilonsa on totella Herraa.
      Hän ei tuomitse silmämitalla
      eikä jaa oikeutta korvakuulolla
      vaan antaa heikoille oikean tuomion
      ja ajaa vakaasti maan köyhien asiaa.
      Hän lyö väkivaltista sanansa sauvalla
      ja surmaa huultensa henkäyksellä väärintekijän.

• sinettisormus
      • -jarmo-

• kesää kohti

• kesää kohti

• Seurailija

Joskus tympii kun on kirjoittanut jotain tosissaan ja se ei sitten lähdekkään, niin kävi äsken ja saattaa käydä samoin nytkin... mutta haluan vastata koska Hän on niin suuri, eikä ylistys mene ikinä hukkaan..

Jos Jumalaa ei olisi niin tuossa "kesää kohti"(kiitos) tuomassa laulussa ei olisi Pyhäähenkeä mukana, koska sitäkään ei olisi. Mutta Jumala on olemassa ja siksi tuo laulu herkistää niin voimakkaasti koko sydämen ja sielun, Pyhähenki tekee sen. Eikä siihen kyllästy ikinä, ei Pyhäänhenkeen voi kyllästyä.

Suuri Hän on.
      "Kirkkaus kuninkaan, puettu kunniaan.
      Maa nyt iloitkoon, maa nyt iloitkoon
      Hän valoon kietoutuu ja pimeys piiloutuu.
      Se eessään pakenee, eessään pakenee.

Ikuinen Hän on, on aika kädessään.
      On tulevaisuutein Hänen kädessään.
      Kolmiyhteinen Jumalamme on.
      Uhrikaritsa, Uhrikaritsa.

Kerto: Niin suuri Hän on, laulakaa, niin suuri Hän on.

Nimes korkein on, ylistyksen arvoinen.
      Mä tahdon laulaa: Niin Suuri Hän on!.

Joka huutaa avuksi Herran nimeä, se pelastuu. Apt. 2:21
      Niin suuri Hän on!"

Mitään muuta nimeä, joka meidät pelastaisi, ei ole ihmiselle annettu koko taivaan kannen alla. Apt. 4:12
      Niin suuri Hän on!

On huikeaa että pimeys joutuu piiloutumaan Hänen
      eessään, se joutuu pakenemaan!. Niin suuri Hän on!

• Seurailija

Lähti se Jippiii!!!! Kiitos Jumala. Niin suuri Hän on että antoi lähteä!

• sinettisormus

Kuulin sanat : "sinun korkealle vuorellesi."
      Raamattu avautui Psalmi 18: 3-4:

Herra, minun kallioni, linnani ja pelastajani,
      minun Jumalani, vuoreni, jonka turviin minä pakenen,
      minun kilpeni, autuuteni sarvi ja varustukseni.
      Ylistetty olkoon Herra! - niin minä huudan,
      ja vihollisistani minä pelastun.

Tänään saatte olla Herran siipien suojassa, te rakkaat ystäväni, te jotka tunnustatte Jeesuksen Kristuksen Herraksenne.
      Aamen.

• Seurailija

Paholainen tekee kaikkensa etten saisi viestejäni läpi!!!.. kirjoitin pitkästi ja kun olin valmis niin sähköt meni sekunniksi! ja se riitti, tekstiäni ei sen jälkeen löytynyt enää mistään kun koneeni jälleen aukaisin!.. mutta periksi en anna vaikka tämäkin kirje tuhottaisiin.... seuraava... ja seuraava.. jne....

Rakas
        Sinetti kuulit oikeat sanat!, ja ne tuli Jumalalta."sinun korkealle vuorellesi".. ja Raamatun paikkakin on oikea.. Näystäni olen monesti kirjoittanut, olen nähnyt sen vuoren, Jumalan turvapaikan, siellä on turvamme, Hän on meidän linnamme ja kalliomme.. Me tulemme oikeasti pakenemaan sille vuorelle, eikä siihen ole enää pitkä aika!.. Me tulemme oikeasti huutamaan Ylistetty olkoon Herra! ja vihollinen joutuu perääntymään, sillä ei ole mitään oikeutta siihen turvapaikkaamme!

Ajattelin tuota näkyäni tänä aamuna! minkä noin kolme vuotta sitten näin, näin sen valtavan vuoren, kävin sisällä, joku esitteli sitä ja kuljetti minua muuallakin se oli hieman kesken mutta on nyt valmis, näytettiin huonekkin mihin menen, huone oli iso, täynnä ikkunoita mutta ulos niitä ei havainnut.. Näin kirkuvat ihmiset joita vietiin pois.."He huutavat, mutta pelastajaa ei ole, huutavat Herraa, mutta hän ei vastaa heille" psalmi 18:42..

Näin sodan kauhistukset mutta se turvapaikkamme on rauhallinen vaikka ympärillä käytiin taistelua sotaa ja maa järisi, siihen kallioon/vuoreen ei pysty mikään voima, ei ydinpommikaan, se vuori on täydellinen turvapaikka, Jumalan meille tekemä, meille jotka tunnustamme Hänen Poikansa Jeesuksen Kristuksen Herraksemme.. muilta on pääsy kielletty, ovi ei aukene muille.. Uskokaa ihmiset tämä on totta! Ottakaa/anokaa
        Vapahtajamme Jeesus Kristus elämäänne, kolkuttakaa edes niin teille avataan, aikaa ei välttämättä ole enää kauaa, kaikki tapahtuu niin nopeaa..

Herra elää! Siunattu olkoon kallioni, korotettu
        olkoon Jumala, minun pelastajani!
        Psalmi 18:47
        Aamen.

...Toivon että kirjoituksesta saa selvän, vähän pukkas kyyneleitä kirjoittaeassa, eikä aivan vähääkään kun kaikki tuli niin elävänä mieleeni.

• sinettisormus
        Seurailija kirjoitti:

Paholainen tekee kaikkensa etten saisi viestejäni läpi!!!.. kirjoitin pitkästi ja kun olin valmis niin sähköt meni sekunniksi! ja se riitti, tekstiäni ei sen jälkeen löytynyt enää mistään kun koneeni jälleen aukaisin!.. mutta periksi en anna vaikka tämäkin kirje tuhottaisiin.... seuraava... ja seuraava.. jne....

Rakas
        Sinetti kuulit oikeat sanat!, ja ne tuli Jumalalta."sinun korkealle vuorellesi".. ja Raamatun paikkakin on oikea.. Näystäni olen monesti kirjoittanut, olen nähnyt sen vuoren, Jumalan turvapaikan, siellä on turvamme, Hän on meidän linnamme ja kalliomme.. Me tulemme oikeasti pakenemaan sille vuorelle, eikä siihen ole enää pitkä aika!.. Me tulemme oikeasti huutamaan Ylistetty olkoon Herra! ja vihollinen joutuu perääntymään, sillä ei ole mitään oikeutta siihen turvapaikkaamme!

Ajattelin tuota näkyäni tänä aamuna! minkä noin kolme vuotta sitten näin, näin sen valtavan vuoren, kävin sisällä, joku esitteli sitä ja kuljetti minua muuallakin se oli hieman kesken mutta on nyt valmis, näytettiin huonekkin mihin menen, huone oli iso, täynnä ikkunoita mutta ulos niitä ei havainnut.. Näin kirkuvat ihmiset joita vietiin pois.."He huutavat, mutta pelastajaa ei ole, huutavat Herraa, mutta hän ei vastaa heille" psalmi 18:42..

Näin sodan kauhistukset mutta se turvapaikkamme on rauhallinen vaikka ympärillä käytiin taistelua sotaa ja maa järisi, siihen kallioon/vuoreen ei pysty mikään voima, ei ydinpommikaan, se vuori on täydellinen turvapaikka, Jumalan meille tekemä, meille jotka tunnustamme Hänen Poikansa Jeesuksen Kristuksen Herraksemme.. muilta on pääsy kielletty, ovi ei aukene muille.. Uskokaa ihmiset tämä on totta! Ottakaa/anokaa
        Vapahtajamme Jeesus Kristus elämäänne, kolkuttakaa edes niin teille avataan, aikaa ei välttämättä ole enää kauaa, kaikki tapahtuu niin nopeaa..

Herra elää! Siunattu olkoon kallioni, korotettu
        olkoon Jumala, minun pelastajani!
        Psalmi 18:47
        Aamen.

...Toivon että kirjoituksesta saa selvän, vähän pukkas kyyneleitä kirjoittaeassa, eikä aivan vähääkään kun kaikki tuli niin elävänä mieleeni.

Olet ihanasti Pyhän hengen vallassa, ja totta, periksi ei anneta, minullekkin tää kone tekee usein kiusaa ja en pääse keskustelemaan vaikka kuinka haluaisin, se suututtaa, varsinkin kun on tehnyt jo pitkän kirjoituksen ja kaikki menee hukkaan, tiedän Seurailija tunteen ... Ihana tuo sinun näkysi tuosta vuoresta! Sen kautta Herra usein puhuu ...
        kiitos ja kunnia Herralle!

• Seurailija
        sinettisormus kirjoitti:

Olet ihanasti Pyhän hengen vallassa, ja totta, periksi ei anneta, minullekkin tää kone tekee usein kiusaa ja en pääse keskustelemaan vaikka kuinka haluaisin, se suututtaa, varsinkin kun on tehnyt jo pitkän kirjoituksen ja kaikki menee hukkaan, tiedän Seurailija tunteen ... Ihana tuo sinun näkysi tuosta vuoresta! Sen kautta Herra usein puhuu ...
        kiitos ja kunnia Herralle!

Tuo sinun Kuulin sanat aukaisi Pyhän hengen kanavan, olin ehkä vhän passiivisessa tilassa ennen sitä.. Kiitos.
        Olihan se näky huikea, niin luonnollinen ja tajusin sen heti annetuksi, jotain tässä maailmassa on tapahtumassa, tapahtumaisillaan mutta ei uskovilla on hätää kun on tuo turvapaikka... taas menen ihan kyyneliin, jotenki niin herkkä asia.. Onhan se ihana ja mahtava asia.. Herra puhuu.. Kiitos ja Kunnia todellakin yksin Herralle..
        No nyt menen päikkäreille, oli aikamoinen viikko ja väsyin mutta periksi ei anneta sinetyskäni.. (oho olipa aikamoinen nimitys...:D

• sinettisormus
        Seurailija kirjoitti:

Tuo sinun Kuulin sanat aukaisi Pyhän hengen kanavan, olin ehkä vhän passiivisessa tilassa ennen sitä.. Kiitos.
        Olihan se näky huikea, niin luonnollinen ja tajusin sen heti annetuksi, jotain tässä maailmassa on tapahtumassa, tapahtumaisillaan mutta ei uskovilla on hätää kun on tuo turvapaikka... taas menen ihan kyyneliin, jotenki niin herkkä asia.. Onhan se ihana ja mahtava asia.. Herra puhuu.. Kiitos ja Kunnia todellakin yksin Herralle..
        No nyt menen päikkäreille, oli aikamoinen viikko ja väsyin mutta periksi ei anneta sinetyskäni.. (oho olipa aikamoinen nimitys...:D

Aamen.

• sinettisormus
        sinettisormus kirjoitti:

Aamen.

... tämä on sitä elävän Jumalan kanssa olevaa elävää elämää ...

• Seurailija
        sinettisormus kirjoitti:

... tämä on sitä elävän Jumalan kanssa olevaa elävää elämää ...

Nii on, ei Jumalallakaan ole pipo tiukalla.. no nyt höpsin... menen päikkäreille nyt..

• sinettisormus
      • -jarmo-

Tosi kiva! Kiitos. Noita on vain vähän suomeksi tekstitettynä.

• sinettisormus
        -jarmo- kirjoitti:

Tosi kiva! Kiitos. Noita on vain vähän suomeksi tekstitettynä.

Totta, - ja parasta kuitenkin on tuo sanoma, se on uskovalle hyvin lohdullista ... :D

• ...
        sinettisormus kirjoitti:

Totta, - ja parasta kuitenkin on tuo sanoma, se on uskovalle hyvin lohdullista ... :D

...

• sinettisormus
        ... kirjoitti:

...

... Jumala totisesti saa meidät välillä sanattomaksi ...

• kesää kohti

• sinettisormus
    • ghhkhk

Toi hieman paremman kuvan uskosta tämä.

• sinettisormus

Kiitos sinulle ghhkhk, sillä minun ja meidän Jumalamme on elävä, ei historiaa, me elämme läsnäolevan Jumalan armon siipien alla.

• sinettisormus

Huomenta te kaikki, ihanat läsnäolevat!
      Olen rukoillut tyttäreni puolesta, hänellä on keuhkoissa jotain vakavaa, on nyt sisällä sairaalassa, en kuitenkaan anna pelolle enkä sielunviholliselle valtaa. Olen ylistäen rukoillut Herraani, pyydän teitäkin, rukoilkaa tyttäreni puolesta ...Pirkko Vesavaara sanoi viimeksi minulle: .... sinä tulet ylistämään..." ja totisesti olen nyt ylistäen rukoillut, kiittäen, niinkuin olisimme jo voiton tuosta sairaudesta saaneet, ja niin se on, jossille ei anneta valtaa eikä pelolle, sillä Jeesus Kristus, meidän Herramme ja Jumalamme on ainoa jolla on voima, valta ja kunnia, iankaikkisesti.
      Aamen.
      Aamulla pyysin asiaan näkyä ja sain näyn jossa oli monta rivistöä kohti tulevia panssarivaunuja, pyysin että sanasta avautuisi tähän avaava paikka ja totisesti se avautui,

Psalmi 20: 8-9:
      Toiset turvaavat vaunuihin, toiset hevosiin,
      mutta me tunnustamme Herran, Jumalamme nimeä.
      He vaipuvat maahan ja kaatuvat, mutta me nousemme ja pysymme pystyssä.

Herran Rauhaa ja Siunausta Kaikille.
      olkaamme Rukouksessa Kärsivällisiä ja tehkäämme se hänen voimassaan, nöyrinä.
      Aamen

• sinettisormus

Näin noin parisen vuotta sitten unen jossa tyttäreni kanssa ajelimme avoautolla, sinisen taivaan alla, tulimme avaralle paikalle jossa oikealla oli valkoinen rapattu talo. Taivaalla oli enkeleitä ja he ottivat käsistämme kiinni ja rukoilimme jotain yhdessä. Talosta juoksi ihmisiä huutaen : Noita olemme nähneet täällä ennenkin..."
      Olisin halunnut sanoa tyttärelleni; joko nyt uskot, mutta jostain syystä en saanut sitä sanotuksi ja sitten uni loppui. Tunnen että nyt on tuo unen hetki ... oliko tuo talo vasemmalla sairaala ... ja olimme yhteisessä rukouksessa?
      Sanoin tyttärelleni että nyt rukoillaan ja hiljaa tuli vastaus: ... nii- iin ..."
      Tiedän että hän potkii uskoa vastaan , mutta ei se mitään, periksi en anna ja piste.
      Vihollinen tietää mikä sitä on vastassa, sillä minä tiedän myös Herrani suuruuden !!!
      Aamen.

• -jarmo-

Amen, Sinetti, amen!

Rukoilemme tyttäresi puolesta.. Kaikki hyvin, älä pelkää. Aika on täysi ja olemme kohta perillä.

• sinettisormus
        -jarmo- kirjoitti:

Amen, Sinetti, amen!

Rukoilemme tyttäresi puolesta.. Kaikki hyvin, älä pelkää. Aika on täysi ja olemme kohta perillä.

... kiitos -jarmo- ........

• Seurailija

Just noin kaikki etenee unesi mukaisesti, on hyväkin ettet saanut sanotuksi "joko nyt uskot" tuputtaminen kääntyy vastaan.... nii-in, hänellä on uskon halu ja jano, pikkuhiljaa hyvä tulee. Ymmärtäähän sen että nuorella on vaikeaa niinkuin meillä vanhemmillakin.. mitä kaveritkin sanoo... hellästi pitää edetä niinkuin nuo enkelitkin, eivät hekään mene sanomaan että nyt uskot ja sillä siisti... Tyttäresi paranee rukousten ja uskon kautta ja sitä kautta on helpompaa Herrakin tunnustaa avoimesti. . "Älä pelkää. Usko ainoastaan, niin hän paranee".ja kun hän paranee niin hän uskookin. Aamen

• sinettisormus
    • Seurailija

Meidän turvamme on muualla kuin panssari vaunuissa, meidän turvapaikkaamme ne eivät ylety, he vaipuvat maahan ja kaatuvat. vaunuineen. Kaatukoon tuhat sivultasi, kymmenentuhatta oikealta puoleltasi, mutta sinuun ei satu.
      Ei kohtaa sinua onnettomuus, eikä vitsaus lähesty sinun majaasi. Sillä hän antaa enkeleilleen sinusta käskyn varjella sinua kaikilla teilläsi. Lukee raamatussa.

Tällaiset tilanteet nostaa luottamusta Jumalaan ja hänen voimiinsa, rakastan suorastaan tällaisia tilanteita ja haluan huutaa hänen puoleensa! Tällaisissa tilanteissa raamatun lupaukset punnitaan ja aina ne pitävät paikkansa! Jumala punnitsee luottamuksemme häneen, ei epäröidä, emme saa epäröidä. Pahat voimat yrittää lannistaa suurilla aseillaan mutta pysytään vahvoina eikä pelätä niitä, kuljetaan käärmeitten yli ja uskotaan lupauksiin, ylitestään ja palvotaan ei Jumala halua pahaa tyttärellesi, miksi hän haluaisi sinua ja perhettäsi loukata? Ei halua.

Koska hän on kiintynyt minuun, minä pelastan hänet.
      Minä vien hänet turvaan, koska hän tuntee minun nimeni.
      Hän huutaa minua avukseen, ja minä vastaan hänelle.
      Minä olen hänen kanssaan ahdistuksessa.
      Minä vapautan hänet ja kunnioitan häntä.

Jumala oikein hakee tilanteita että häntä muistetaan
      ja että hänen lupauksiin luotetaan, silloin hänkin
      pääsee kunnioittamaan meitä. Joskus laittaa ihan
      äärirajoille, hän koettelee mutta kun lujina pysytään niin
      palkka on suuri ja lupaukset toteutetaan.
      Varmaan Jumala on murheissaan maailman menosta,
      hänet on jätetty niin vähälle kunnioitukselle, maailma tekee
      omia sääntöjään Jumalasta välittämättä.

Ollaan me lujina ja luotetaan täysillä, on se kantanut ennenkin
      ja kantaa nytkin. Olen mukana rukoilemassa tyttärtäresi puolesta.
      Eikä anneta periksi eikä vaivuta epätoivoon, Jumala vihaa epätoivoa
      sillä hänelle on kaikki mahdollista ja rakkaus on suurinta, Jeesuksella on kaikki valta niin
      maanpäällä kuin taivaassakin. Tyttäresi paranee hänen nimensä tähden!
      Palvotaa ja huudetaan apua tyttärellesi ja nöyrinä tietenkin sillä Jumala on niin suuri ja me niin pieniä, mutta hän kuulee meitä. Aamen.

.

• sinettisormus

... kiitos sinullekkin, Seurailija ....

• Seurailija

Kiitos itsellesi sinetti. Kiitos ja kunnia kuuluu Jeesukselle Kristukselle. Hän vastaa.
      Aamen.

• näkymätön ninni

Mukana rukouksessa ollaan. Siunausta kaikille tasapuolisesti.

• Seurailija

Kiitos ninni. Hyvää yötä myös kaikille tasapuolisesti ja iltarukous lapsen silmin, ..

Rakas Jeesus, siunaa meitä.
      Anna meille enkeleitä.
      Siivillänsä meitä peitä,
      älä meitä koskaan heitä.
      Aamen.

• Seurailija

Huomenta uskovat..

Kosketellaan sanoillamme, rukouksillamme Jeesusta tänään!
      Hän tuntee rukoustemme kosketukset. Rukoillaan sinettisormuksen tyttären puolesta.

"Kuka koski minuun?" Kun kaikki kielsivät, Pietari sanoi:"Mestari,
      väkijoukko ahdistaa ja tönii sinua joka puolelta."

"Joku koski minuun, sillä minä tunsin että minusta lähti voimaa"

Nuo jakeet ovat Luukas 8:45-46.

Rukoillaan ääneen sillä usko tulee kuulemisesta ja kuuleminen
      Jumalan Sanasta..

Jeesuksen ei tarvi edes kysellä kuka, kutka koskivat koska Hän tuntee meidät! ja meidän äänemme. Meidän nimetkin on ylhäällä Jumalan kansioissa.

Rukoillaan/kosketellaan ihan omin sanoin, ihan kuin pikkulapset, ei mitään hienostelua vaan sydämen äänellä, silmät taivaaseen luotuna, vilpittömin mielin.

Jeesus tietää että marssisimme porukalla hänen juttusille jos hän olisi nyt täällä, Hän on luvannut olla luonamme pyhänhengen muodossa aina! Eli toimii näinkin. Lupaus on annettu. Rukoillaan porukalla.

"Älä pelkää, usko ainoastaan, niin hän paranee" Luukas 8:50
      Aamen.

,

• sinettisormus

Kiitos Seurailija, -jarmo-, ninni, kesää kohti ja te kaikki ihanat rukoilijat, paha on taittunut ja rukoukset kuultu, tytär alkaa paranemaan päin ... vielä joitain varmuus kokeita ja kohta pääsee kotiin, ...
        Kunnia ja Kiitos Herralle!!!

• Seurailija
        sinettisormus kirjoitti:

Kiitos Seurailija, -jarmo-, ninni, kesää kohti ja te kaikki ihanat rukoilijat, paha on taittunut ja rukoukset kuultu, tytär alkaa paranemaan päin ... vielä joitain varmuus kokeita ja kohta pääsee kotiin, ...

Kiitos Jumala, Kiitos Jumala, Kiitos Jumala, Kiitos Jumala, Kiitos Jumala, Kiitos Jumala, Kiitos Jumala x 100 miljoonaa kertaa!!!!.. Kiitos ja Kunnia Herralle!!!
        Ihanaakin ihanampi asia!!!. Rukoukset kuultiin, nyt pitää kiittää ja ylistää!!!. Aamen.

• Seurailija
        sinettisormus kirjoitti:

Paha hyökkää lähes poikkeuksetta tällaisien tapahtumien jälkeen. Eilen illalla vähän sen jälkeen kun sinetti oli lähettänyt tuon ihanan parantumisviestinsä oma tyttäreni laittoi tekstiviestin että taas on masennus päällä. Soitin vähän myöhemmin ja hän kertoi masennuksen hellittäneen.. Että paha voikin olla joka kerta kyttäämässä ja sivaltamassa!!!!.. ((((Mutta onneksi olemme voittajan puolella!)))) Paha joutuu väistymään joka kerta!.Aamen. Kiitos Herra. Ihanaa olla voittajan puolella.. taas olen niin herkällä päällä, tuntuu niin hyvältä.

• Seurailija
        Seurailija kirjoitti:

Paha hyökkää lähes poikkeuksetta tällaisien tapahtumien jälkeen. Eilen illalla vähän sen jälkeen kun sinetti oli lähettänyt tuon ihanan parantumisviestinsä oma tyttäreni laittoi tekstiviestin että taas on masennus päällä. Soitin vähän myöhemmin ja hän kertoi masennuksen hellittäneen.. Että paha voikin olla joka kerta kyttäämässä ja sivaltamassa!!!!.. ((((Mutta onneksi olemme voittajan puolella!)))) Paha joutuu väistymään joka kerta!.Aamen. Kiitos Herra. Ihanaa olla voittajan puolella.. taas olen niin herkällä päällä, tuntuu niin hyvältä.

Anteeksi, (tarkistin ajat kännykästäni), tyttäreni masennus viesti tuli klo viiden jälkeen ja masennus hellitti vähän sen jälkeen kun sinetti lähetti tuon viestinsä että tyttärensä on paranemaan päin...,tarkka aika klo 20:59 . ihmeellisen päällekkäin asiat menevät!.. hyvä ja paha ottelee mutta meillä ei ole hätää koska olemme Voittajan puolella!!!! Aamen.

• sinettisormus
      • kesää kohti

Kiitos ja kunnia Jumalalle!

Hyvää Yötä

• Seurailija
        kesää kohti kirjoitti:

Kiitos ja kunnia Jumalalle!

Hyvää Yötä

Rakas Jeesus..
        Kosketa jokaista tämän palstan ihmistä Hengelläsi.
        Anna rakkautesi virrata jokaiseen tämän palstan
        ihmisen sydämeen..
        Anna meille rauhaisa uni ja hyvä palauttava lepo..
        Ole kanssamme maailman loppuun asti.
        Hyvää yötä kaikille..Aamen.

• kesää kohti
        Seurailija kirjoitti:

Rakas Jeesus..
        Kosketa jokaista tämän palstan ihmistä Hengelläsi.
        Anna rakkautesi virrata jokaiseen tämän palstan
        ihmisen sydämeen..
        Anna meille rauhaisa uni ja hyvä palauttava lepo..
        Ole kanssamme maailman loppuun asti.
        Hyvää yötä kaikille..Aamen.

KIITOS!

Hyvää yötä sekä sinulle ystäväni että kaikille lukijoille!

"Kiitos ja Kunnia sille jolle se kuuluu".
        AAMEN.

• sinettisormus

Avasin juuri Raamatun pyytäen tänne Herran sanaa ja näin se kuuluu:

jesaja 62:10-12:
      Käykää, käykää ulos porteista,
      tasoittakaa kansalle tie,
      tehkää, tehkää valtatie,
      raivatkaa kivet pois,
      kohottakaa lippu kansoille.
      Katso, Herra on kuuluttanut
      maan ääriin asti:
      Sanokaa tytär Siionille:
      Katso, sinun pelastuksesi tulee.
      Katso, hänen palkkansa on hänen mukanansa,
      hänen työnsä ansio käy hänen edellänsä.
      Ja heitä kutsutaan "pyhäksi kansaksi"
      "Herran lunastetuiksi":
      ja sinua kutsutaan "halutuksi"
      "kaupungiksi, joka ei ole hyljätty."

Herran Rauhaa ja Siunausta Kaikille !!!

• sinettisormus
      • kesää kohti

• näkymätön ninni
        kesää kohti kirjoitti:

Herkistä korvasi kuulemaan viisautta, avaa sydämesi ymmärrykselle

..sillä viisaus tulee Herralta, hän antaa tiedon ja ymmärryksen

AAmen.

Hyvää yötä kaikille!

http://www.youtube.com/watch?v=7sGU24T_1-E

Tämä on aivan mahtava kappale. Yksi omista lemppareista. Usein olen sitä kuunnellut kyyneleet silmissä. Kiitos sinulle kesää kohti. Hyvää yötä! Rukouksen sanoin; Jeesus olen pieni kanna sylissä. Maailma on suuri Ole lähellä. Aamen.

• Seurailija

Kiitos Jeesus.. Haluan vain kiittää, haluan vain kiittää sua.(kuka etsisi tuon laulun tänne).. Kiitos

Kiitos Jeesus että tulit evankelistan muodossa tänä iltana tuomaan tyttärelleni sanat: "Kaikki murheet lapsestasi saat jättää hänen huolekseen, hän huolehtii asian".. ja samaten "koko perhekunnan asiat".. Sanat tuli tuomaan ihminen joka ei tiedä tyttäreni vaikeuksista eikä perhekuntani vaikeuksista..

Profetiat ovat puihuneet ja julistajat julistaneet, nyt olen täynnä luottamusta ja uskon ainakin sinapinsiuemenen verran Herraamme Jeesukseen Kristukseen... Nyt on olo täysin vapautunut, nyt ei tarvi hermoilla enää koskaan mistään, hermoilut saa jättää.. Älä pelkää, usko ainoastaan ja tapahtuu niin kuin kirjoitettu on.

Hyvää yötä Kaikille.. Kiitos, sinetti.. näkymätön ninni..-jarmo-.. kesää kohti.. ja muutama muukin... Olette ihania ja hyviä ystäviä, hyvin rakkaita olette... Kiitos ja Kunnia Jeesukselle Kristukselle Aamen.

• zekattu

Rukoilen ketjunne puolesta. Siunaan Israelia.

Kaatuneiden muistoksi
      http://www.youtube.com/watch?v=ujTPDIadFa0

HOW SHALL I BLESS HIM
      WHAT BLESSINGS CAN I GIVE

What blessings can I give this child, what can he be blessed with?
      Asked the angel
      What blessings can I give this child, what can he be blessed with?
      Asked the angel

And he blessed him with a smile, bright as light
      And he blessed him with big observing eyes
      With them to catch every flower, every living creature or bird
      And with a heart to feel what he sees.

What blessings can I give this adolesence , what can he be blessed with?
      Asked the angel
      What blessings can I give this adolesence, what can he be blessed with?
      Asked the angel

And he blessed him with legs to dance for ever
      And a soul to remeber all tunes
      And a hand to collect shells on the beach
      And a ear attentive to old and young

What blessings can I give this man , what can he be blessed with?
      Asked the angel
      What blessings can I give this man, what can he be blessed with?
      Asked the angel

And he blessed that his hands which are used to flowers
      Will succed in learning the might of the steel
      And his legs to dance the roads journey
      And lips to sing the command pace

What blessings can I give him , what can he be blessed with?
      This child this young adult
      What blessings can I give him, what can he be blessed with?
      This child this young adult

I gave him all I could give
      A song a smile and legs to dance
      And a delicate hand and a trembling heart
      What else can I bless you with?

This boy is now an angel
      No one will bless him, he will never be blessed
      God God God
      If only you blessed him with life.

• -jarmo-

Terve tuloa takasin! Sait sit ehdonalasta :D

• -jarmo-
        -jarmo- kirjoitti:

Terve tuloa takasin! Sait sit ehdonalasta :D

...siis pääsit ehdonalaselle :D

• zekattu
        -jarmo- kirjoitti:

...siis pääsit ehdonalaselle :D

Joo. Mukavaa tavata sinut ja muut "ketjulaiset" täällä virtuaalissa :-D
        Thumbs Up!

• Seurailija

• -jarmo-
        zekattu kirjoitti:

Joo. Mukavaa tavata sinut ja muut "ketjulaiset" täällä virtuaalissa :-D
        Thumbs Up!

Sama täällä! Mukava ku oot taas täällä :D

Siunausta runsain mitoin.

• zekattu

• näkymätön ninni

Runsasta siunausta sinulle Zekattu!

Aivan valtavan kaunis kappale! Nytkin kyyneleet valuvat valtoiminaan pitkin poskia, vaikka en ymmärrä hänen sanoistaan mitään...

Kiitos!

• näkymätön ninni

Nämä sinun sanasi Siunaa Israelia ja tuo kaunis laulu saivat aikaan valtavan kyyneltulvan ja rakkauden henkäyksen minussa.

Luin juuri tänä aamuna Raamatusta Room. 11:25-29 ja sitten tulin tänne katsomaan näitä viestejä. Että kiitos vielä kerran zekattu! :)

25 Sillä minä en tahdo, veljet-ettette olisi oman viisautenne varassa-pitää teitä tietämättöminä tästä salaisuudesta, että Israelia on osaksi kohdannut paatumus-hamaan siihen asti, kunnes pakanain täysi luku on sisälle tullut,
        26 ja niin kaikki Israel on pelastuva, niinkuin kirjoitettu on: "Siionista on tuleva pelastaja, hän poistaa jumalattoman menon Jaakobista.
        27 Ja tämä on oleva minun liittoni heidän kanssaan, kun minä otan pois heidän syntinsä."
        28 Evankeliumin kannalta he kyllä ovat vihollisia teidän tähtenne, mutta valinnan kannalta he ovat rakastettuja isien tähden.
        29 Sillä ei Jumala armolahjojansa ja kutsumistansa kadu.

• näkymätön ninni

Nämä sinun sanasi Siunaa Israelia ja tuo kaunis laulu saivat aikaan valtavan kyyneltulvan ja rakkauden henkäyksen minussa.

Luin juuri tänä aamuna Raamatusta Room. 11:25-29 ja sitten tulin tänne katsomaan näitä viestejä. Että kiitos vielä kerran zekattu! :)

25 Sillä minä en tahdo, veljet-ettette olisi oman viisautenne varassa-pitää teitä tietämättöminä tästä salaisuudesta, että Israelia on osaksi kohdannut paatumus-hamaan siihen asti, kunnes pakanain täysi luku on sisälle tullut,
        26 ja niin kaikki Israel on pelastuva, niinkuin kirjoitettu on: "Siionista on tuleva pelastaja, hän poistaa jumalattoman menon Jaakobista.
        27 Ja tämä on oleva minun liittoni heidän kanssaan, kun minä otan pois heidän syntinsä."
        28 Evankeliumin kannalta he kyllä ovat vihollisia teidän tähtenne, mutta valinnan kannalta he ovat rakastettuja isien tähden.

Ja vielä unohtui... :)

Runsasta siunausta kaikille ketjun kirjoittajille ja lukijoille!
        Nyt on mentävä töihin.

• zekattu

Kiitos. Jumala siunatkoon sinua ja sukuasi runsaasti.

Kuulemani mukaan 46% nyt elävistä ihmisistä on Aabrahamin jälkeläisiä. Ei ihme, sillä Jumala siunasi Aabrahamin siemenen. Niinikään Israelin kymmenen heimoa hajaantuivat kaikkialle maailmaan. Jotkut katsovat Suomen edustavan Efraimin kuningaskuntaa.

"niin puhu heille: Näin sanoo Herra, Herra: Katso, minä otan Joosefin sauvan, joka on Efraimin kädessä, ja häneen liittyneet Israelin sukukunnat, ja minä asetan ne yhteen Juudan sauvan kanssa ja teen niistä yhden sauvan, niin että ne tulevat yhdeksi minun kädessäni."
        http://www.evl.fi/raamattu/1933,38/Hes.37.html

- Ja sitten on olemassa Jumalan ilmoituksen mukaan Israelin kuningaskunta, joka on ollut peitossa ihmissilmiltä yli 2700 vuotta, mutta ei suinkaan lopullisesti hävinneenä. On tullut lähelle se aika, jolloin tämä suuri ja hämmästyttävä salaisuus tulee paljastumaan ja kaikki maailman kansat tulevat sen näkemään. Ja tämä asia tulee koskettamaan meitä suomalaisia, koska niin monet tosiasiat kertovat sen puolesta, että maa nimeltä Suomi edustaa Israelin kuningaskuntaa ja niitä kantaisä Jaakobin kymmenen pojan jälkeläisiä, joiden johtajasta käytetään myös nimeä Joosef tai Efraim.

http://jarmo10.org/jouni.htm
        http://jarmo10.org/kartat.htm
        http://fkf.net/Kadonneet/Oulu11061961.jpg
        http://evotuhat.files.wordpress.com/2013/02/savior.jpg

• zekattu
        zekattu kirjoitti:

Kiitos. Jumala siunatkoon sinua ja sukuasi runsaasti.

Kuulemani mukaan 46% nyt elävistä ihmisistä on Aabrahamin jälkeläisiä. Ei ihme, sillä Jumala siunasi Aabrahamin siemenen. Niinikään Israelin kymmenen heimoa hajaantuivat kaikkialle maailmaan. Jotkut katsovat Suomen edustavan Efraimin kuningaskuntaa.

"niin puhu heille: Näin sanoo Herra, Herra: Katso, minä otan Joosefin sauvan, joka on Efraimin kädessä, ja häneen liittyneet Israelin sukukunnat, ja minä asetan ne yhteen Juudan sauvan kanssa ja teen niistä yhden sauvan, niin että ne tulevat yhdeksi minun kädessäni."
        http://www.evl.fi/raamattu/1933,38/Hes.37.html

- Ja sitten on olemassa Jumalan ilmoituksen mukaan Israelin kuningaskunta, joka on ollut peitossa ihmissilmiltä yli 2700 vuotta, mutta ei suinkaan lopullisesti hävinneenä. On tullut lähelle se aika, jolloin tämä suuri ja hämmästyttävä salaisuus tulee paljastumaan ja kaikki maailman kansat tulevat sen näkemään. Ja tämä asia tulee koskettamaan meitä suomalaisia, koska niin monet tosiasiat kertovat sen puolesta, että maa nimeltä Suomi edustaa Israelin kuningaskuntaa ja niitä kantaisä Jaakobin kymmenen pojan jälkeläisiä, joiden johtajasta käytetään myös nimeä Joosef tai Efraim.

http://jarmo10.org/jouni.htm
        http://jarmo10.org/kartat.htm
        http://fkf.net/Kadonneet/Oulu11061961.jpg
        http://evotuhat.files.wordpress.com/2013/02/savior.jpg

Rukoilen, että Suomi/Efraim alkaisi tosissaan rakastaa ja siunata Israelia. Mielestäni Jaakobin tyttäret laulavat kauniisti. Aikaisemmalla videolla esiintyvä Roni Daloomi oli suorittamassa kaksivuotista asepalvelustaan Israelin armeijassa. Nyt laulaa "sotamies" Meital Trabelsi.
        http://www.youtube.com/watch?v=_BY-xTlPxck

• näkymätön ninni
        zekattu kirjoitti:

Rukoilen, että Suomi/Efraim alkaisi tosissaan rakastaa ja siunata Israelia. Mielestäni Jaakobin tyttäret laulavat kauniisti. Aikaisemmalla videolla esiintyvä Roni Daloomi oli suorittamassa kaksivuotista asepalvelustaan Israelin armeijassa. Nyt laulaa "sotamies" Meital Trabelsi.
        http://www.youtube.com/watch?v=_BY-xTlPxck

Yritin jo aamulla laittaa viestiä sinulle, mutta en saanut lähtemään. Eilen aamulla koin tosiaan jotain selittämätöntä, liittyen tuohon laittamaasi viestiin ja lauluun. Jumala todella rakastaa valtavan paljon Israelia ja siitä lähtenyttä kansaansa. Liityn tähän rukoukseen jonka yllä laitoit. Runsasta siunausta sinulle ja läheisillesi zekattu.

• sinettisormus

Huomenta kaikki rakkaat kanssa sisaret ja veljet, ja kaikki te, sisaret ja veljet, jotka luette hiljaa näitä keskustelujamme ruudun takana, Herran Rauhaa ja Siunausta teille kaikille, eläkää ilossa Herran kanssa, hänen ihanilla käsivarsillaan.
      Herra on ollut näkyjen suhteen hyvin hiljainen, tosin toissa yönä näin unta että minulla alkoi juuri synnytys, josko tuo tarkoittaa jonkin uuden syntymistä, olen ennenkin näitä synnytys unia nähnyt ja koen ne viestiksi jostain uudesta. Se että Herra on hiljaa, usein on tarkoittanut, että kohta tapahtuu jotain, jotain hänen ihania ihmeitään ja siihen haluan luottaa nytkin ... Hänen hiljaisuutensa ei tarkoita että mitään ei tapahdu, päinvastoin, me emme sitä näe, mutta Herra kyllä touhuaa meidän eteemme kaikenlaista, laittaa vireille suunnitelmia joiden tulee tapahtua seuraavaksi elämässämme ...
      Pyysin että Herra avaa tähän päivään ja hetkeen viestiään ja Raamattu avautui Jesaja 33,34,35 aukeamalta ja tuohon tarttui silmäni, tuohon Jesaja 34:16:

Etsikää Herran kirjasta ja lukekaa:
      ei yhtäkään näistä ole puuttuva,
      ei yksikään toistansa kaipaava, -
      "Sillä minun suuni on niin käskenyt." -
      Hänen henkensä on ne yhteen koonnut.

ja sitten vielä kuin lohdutukseksi kohosi nuo Jesaja 35:4 sanat:

Sanokaa hätääntyneille sydämille:
      "Olkaa lujat, älkää peljätkö.
      Katso, teidän Jumalanne!
      Kosto tulee, Jumalan rangaistus.
      Hän tulee ja pelastaa teidät."

Kiitoksia kaikista teidän rukouksistanne ja Siunauksistanne tälle ketjulle.
      Jumalalle kaikki Kiitos ja Kunnia, Iankaikkisesti,
      Aamen.

• sinettisormus

Katkelma kodin saarnakijasta.

Miksi te ette ymmärrä minun puhettani?
      Joh. 8:43.

Jumala on luonut kaiken. Ilman häntä ei olisi eikä ole olemassa mitään, mikä on.
      Luomistekoihinsa Jumala jätti sanan, jonka voi lukea se, jolla on silmät nähdä ja korvat kuulla. "Taivas julistaa Jumalan kunniaa ja taivaan kansi kertoo hänen kättensä teoista. Päivä ilmoittaa viestin päivälle ja yö välittää tiedon toiselle yölle. Siinä ei ole puhetta eikä sanoja eikä niiden ääntä voi korvilla kuulla. Silti niiden soitto kaikuu koko maailmassa ja niiden sanat kaikuvat maan äärissä" Ps.19:2-5.
      Jumalan luoma maailman kaikkeus ei ole mykkä. Se puhuu Jumalan voimasta ja kunniasta. Se puhuu myös ihmisen pienuudesta ja heikkoudesta ja sellaisen ihmisen alennustilasta, joka kieltää Jumalan olemassaolon. "Mielettömät ajattelevat: Ei Jumalaa olekkaan. He ovat turmeltuneita ja tekevät inhottavia tekoja" Ps. 14:1.
      Elämä sellaisenaan on myös Jumalan puhetta. Oma sukupolvemme on saanut nähdä elämän ihmeiden avautuvan ennen aavistamattomalla tavalla. Tutkiva ajatus on tunkeutunut syvälle elollisen luonnon salaisuuksiin ja havainnut niissä mitä merkillisintä lainmukaisuutta. Mutta elämän alkuperää ja sen varsinaista olemusta tutkimus ei ole pystynyt selvittämään. Nöyrä tutkija paljastaa päänsä Jumalan kaikkivallan edessä. "Sinun luonasi on elämän lähde, sinun valostasi tulee meille valo" Ps. 36:10.
      Jumala ei kuitenkaan ole jättänyt meitä sen sanan varaan, joka kuullaan luomakunnan ja elämän ihmeen puheena. Hän lähetti poikansa Jeesuksen Kristuksen meille "eläväksi sanaksi" ja sanoi: "Kuulkaa häntä!" Matt.17:5.

• sinettisormus
      • zekattu

Kiitos upeasta videosta Sinettisormus. Olet varsinainen löytäjä :D
        Nina esiintyi Vanhassa kirkossa. Ehkä joku on jo esitellyt sen täällä. Ei varmaankaan haittaa, vaikka tulisi kertausta :)
        http://www.youtube.com/watch?v=9tOXWU6kT6w

• Se toinen puoli

Vastaavia hienoja kokemuksia on itselläkin ollut. Toisaalta olen nähnyt nurjan puolen. Vammaisia on helppo ohjailla ja muutamat käyttävät sitä omia etujaan ajaakseen. Surullista.

Henkilökunnalla on tosi suuri vastuu toimistaan. Jumalalle ollaan jokainen vastuussa kerran.
      Mahdetaanko vielä opastaa seksiin? Itse mietin sitä, miten monelle ne asiat olisi itsekseen tulleet esiin? Tämän maailman huveja tarjotaan. Matkoja ulkomaille tehdään joka toinen vuosi ja he maksavat henkilökunnankin. OK muuten, mutta jos tai kun henk.kunta rellestääkin omia menojaan ja jättää vammaiset yksikseen hotellille ilman juomaa tai ruokaa?! Sitäkin olen todistanut.
      Kaikki ei ole sitä, miltä näyttää.

• sinettisormus

Totta puhut ja olen itsekkin sitä joskus miettinyt, mitä kaikkea noille ihmisille tarjotaan, halutaan että he saavat elää mahdolisimman normaalia elämää ja siten tarjotaan jos mitä, moni heistä on kuitenkin aivan lapsen tasolla...
        Mutta ihmisinä, vammoistaan riippumatta he ovat niin ihanan ja rakastettavan aitoja, he näyttävät aidosti tunteensa, siksi huolettaa ettemme, me, ns. normaalit tuhoa heidän aitouttaan ...

• sinettisormus
        sinettisormus kirjoitti:

Totta puhut ja olen itsekkin sitä joskus miettinyt, mitä kaikkea noille ihmisille tarjotaan, halutaan että he saavat elää mahdolisimman normaalia elämää ja siten tarjotaan jos mitä, moni heistä on kuitenkin aivan lapsen tasolla...
        Mutta ihmisinä, vammoistaan riippumatta he ovat niin ihanan ja rakastettavan aitoja, he näyttävät aidosti tunteensa, siksi huolettaa ettemme, me, ns. normaalit tuhoa heidän aitouttaan ...

Uskon, että nämä ihmiset, "autettavat" ovat luotuja tänne, jotta me normaalit voisimme oppia joitain heistä, heidän aitoudestaan ...

• -jarmo-

Kaikki laittomuus johtuu Jumalaa pelkäämättömyydestä. Eihän kukaan haluaisi ottaa vastuuta päälleen elävältä Jumalalta joka näkee ja kuulee kaiken, jopa sydämesi tunteet, jotka eivät ole ajatukseksi ehtineet. Sellainen tietoisuus on karu paikka kovimmallekin.... Mutta kun sitä ei ole!

Tästä maailmasta puuttuu elävän Jumalan pelko. Kyllä täällä kuolleita jumalia palvotaan pilvin pimein ja rikotaan niillekin tehdyt lupauksetkin heti kun ovesta ulos lähdetään. Kaikki on pelkkää kiiltokuvaa ja itsensä palvontaa, kehoitetaan elämään itselleen ja korostetaan itsekunnioitusta ja tuntoa. Kaikista on tullut yksinkertaisesti itsekeskeisiä ja sitä kautta rakkaudettomia. Empatia tulee sekin vain itsekeskeisyyden kautta. Auttamisen halu lähtee pätemisentarpeesta jne.

• sinettisormus

... ilman rakkautta emme ole mitään, eikä sanamme ja tekomme ole ilman rakkautta mitään ...

• -jarmo-
        sinettisormus kirjoitti:

... ilman rakkautta emme ole mitään, eikä sanamme ja tekomme ole ilman rakkautta mitään ...

Kyllä, ja ilman Jumalaa, ei ole Rakkautta. Meissä ei ole Rakkautta ilman Jumalaa ja koska tuo side on katkennut, niin siksi meillä on välimies, Jeesus Kristus ja Rakkaus voi tulla meihin Hänessä, Pojassa ja Hänen Hengessään.

• sinettisormus
        -jarmo- kirjoitti:

Kyllä, ja ilman Jumalaa, ei ole Rakkautta. Meissä ei ole Rakkautta ilman Jumalaa ja koska tuo side on katkennut, niin siksi meillä on välimies, Jeesus Kristus ja Rakkaus voi tulla meihin Hänessä, Pojassa ja Hänen Hengessään.

Aamen, -jarmo-, Aamen!

• Seurailija

Vaikka minä puhuisin ihmisten ja enkelien kielillä,
      mutta minulla ei olisi rakkautta, olisin vain kumiseva
      vaski tai helisevä kulkunen. 1Kor. 13:1

Siis ei mitään, meillä ei olisi mitään ilman rakkautta.

Mten sinetin tytär voi?

• sinettisormus

Aamen. Tuohon sanapaikkaan minäkin nojaan.
        Tytär pääsi sairaalasta kotiin, kokeet kyllä edelleen jatkuvat, sillä tulehdusta on, eikä tiedetä syytä, kuitenkin yksi paha epäilys on poissa, eikä enää eristystä tarvita.
        Luotan ja kiitäen olen rukoillut että Herra on hänet parantanut, samoin olen rukoillut myös sinun tyttäresi kohdalle, Seurailija, kiitäen, kuin se olisi jo tapahtunut, ja niin se on, onhan hän meille näin luvannut.
        Kyllä olen nyt ollut väsynyt tuon työnkin puitteissa, mutta uskon että sille on tarkoituksensa ja johdatuksensa ja onhan Herra senkin jo näyttänyt, että minun kuuluu olla näiden autettavien kanssa tässä hetkessä ja olen palkkaani jo heiltä saanut kun he tulevat aamuisin minua iloisina vastaan ja haluavat halata ja tuolissa olevatkin saattavat painaa päätään minuun kiinni, näyttäessään kiintymyksensä, se on sitä parasta palkkaa...

• Seurailija
        sinettisormus kirjoitti:

Aamen. Tuohon sanapaikkaan minäkin nojaan.
        Tytär pääsi sairaalasta kotiin, kokeet kyllä edelleen jatkuvat, sillä tulehdusta on, eikä tiedetä syytä, kuitenkin yksi paha epäilys on poissa, eikä enää eristystä tarvita.
        Luotan ja kiitäen olen rukoillut että Herra on hänet parantanut, samoin olen rukoillut myös sinun tyttäresi kohdalle, Seurailija, kiitäen, kuin se olisi jo tapahtunut, ja niin se on, onhan hän meille näin luvannut.
        Kyllä olen nyt ollut väsynyt tuon työnkin puitteissa, mutta uskon että sille on tarkoituksensa ja johdatuksensa ja onhan Herra senkin jo näyttänyt, että minun kuuluu olla näiden autettavien kanssa tässä hetkessä ja olen palkkaani jo heiltä saanut kun he tulevat aamuisin minua iloisina vastaan ja haluavat halata ja tuolissa olevatkin saattavat painaa päätään minuun kiinni, näyttäessään kiintymyksensä, se on sitä parasta palkkaa...

Nöyränä pitää olla ja tukeutua sanaan ja lupauksiin..., Kiitos kiitos että olet rukoillut tyttäreni puolesta niin olen minäkin sinun "Älä pelkää usko ainoastaan niin hän paranee".....hän paranee, kiitos Jumalalle..... Eilinen hellareitten rukousilta on mielessä jatkuvasti, se oli todella hieno... siellä varmistettiin niin paljon uskoa..

Vanhempi mies joka yleensä istuu hiljaa rukouksissa oli eilen ihan täynnä pyhäähenkeä eikä todellakaan ollut hiljaa!.. tiesin että hän on ollut ennen palava saarnamies, kierrellyt paljon mutta on ollut hiljempaa viime vuodet..

Eilen hän rukoili ihmisten puolesta, ihmisiä kaatuikin paljon.. Pyysin että hän rukoilisi tyttäreni puolesta, masennuksensa vuoksi.. Hän tuli eteemme ja sanoi tiedon sanat" Kaikki murheet mitä koet lapsesi vuoksi saat jättää minun huolekseni, siis Herran"... Mies kysyi pitääkö tiedonsanat paikkansa, onko jotain lapsihuolia?.. sanoimme vain että pitää paikkansa!!! hän, tämä mies ei todellakaan tiedä että lapsihuoli on.. Sanat tuli Jumalalta.. Nyt tiedetään missä mennään, hermoilut saavat jäädä, avioliitto murheetkin, rakkaudettomuus, kaikki saa väistyä.. En ota enää mistään pulttia/paineita kaikki murheet on Herran käsivarsilla.. Tuntuu ihmeelliseltä mutta tiedän sen että hermoilua ei enää tarvi, Usko lisääntyi eilen, nyt uskallan luottaa lupauksiin.. Kummallista sekin että tämä luottamus alkoi lisääntymään jo muutama päivä sitten!!!!ennen en uskaltanut olla aivan varma, eilen asia varmistui lopullisesti... Älä pelkää, usko ainoastaan", ei muuta tarvi.. Kiitos ja Kunnia Herrallemme Aamen.. (nyt varmaan joku epäilee että olen seonnut lopullisesti )... voi ollakkin niin heh..

• sinettisormus
        Seurailija kirjoitti:

Nöyränä pitää olla ja tukeutua sanaan ja lupauksiin..., Kiitos kiitos että olet rukoillut tyttäreni puolesta niin olen minäkin sinun "Älä pelkää usko ainoastaan niin hän paranee".....hän paranee, kiitos Jumalalle..... Eilinen hellareitten rukousilta on mielessä jatkuvasti, se oli todella hieno... siellä varmistettiin niin paljon uskoa..

Vanhempi mies joka yleensä istuu hiljaa rukouksissa oli eilen ihan täynnä pyhäähenkeä eikä todellakaan ollut hiljaa!.. tiesin että hän on ollut ennen palava saarnamies, kierrellyt paljon mutta on ollut hiljempaa viime vuodet..

Eilen hän rukoili ihmisten puolesta, ihmisiä kaatuikin paljon.. Pyysin että hän rukoilisi tyttäreni puolesta, masennuksensa vuoksi.. Hän tuli eteemme ja sanoi tiedon sanat" Kaikki murheet mitä koet lapsesi vuoksi saat jättää minun huolekseni, siis Herran"... Mies kysyi pitääkö tiedonsanat paikkansa, onko jotain lapsihuolia?.. sanoimme vain että pitää paikkansa!!! hän, tämä mies ei todellakaan tiedä että lapsihuoli on.. Sanat tuli Jumalalta.. Nyt tiedetään missä mennään, hermoilut saavat jäädä, avioliitto murheetkin, rakkaudettomuus, kaikki saa väistyä.. En ota enää mistään pulttia/paineita kaikki murheet on Herran käsivarsilla.. Tuntuu ihmeelliseltä mutta tiedän sen että hermoilua ei enää tarvi, Usko lisääntyi eilen, nyt uskallan luottaa lupauksiin.. Kummallista sekin että tämä luottamus alkoi lisääntymään jo muutama päivä sitten!!!!ennen en uskaltanut olla aivan varma, eilen asia varmistui lopullisesti... Älä pelkää, usko ainoastaan", ei muuta tarvi.. Kiitos ja Kunnia Herrallemme Aamen.. (nyt varmaan joku epäilee että olen seonnut lopullisesti )... voi ollakkin niin heh..

Kiitos ja Kunnia Herran !!!
        Sait todella eilen kuulla Jumalan sanat, juuri sinulle, ja henkilökohtaisesti. Talleta ne rakkauden kääreeseen sydämeesi ja anna sen sanan ihanasti kasvattaa uskoasi, silloinkin kun tunnet itsesi heikoksi, ota ne sanat ja virvoita ja lohduta niillä mielesi, älä koskaan päästä niitä unholaan, sinulle on luvattu suuria asioita, Seurailija! kiitäen käy hänen eteensä, ylistäen häntä kohti ojennu !!!
        Aamen.
        Halleluja, halleluja ...!

• sinettisormus
        sinettisormus kirjoitti:

Sait todella eilen kuulla Jumalan sanat, juuri sinulle, ja henkilökohtaisesti. Talleta ne rakkauden kääreeseen sydämeesi ja anna sen sanan ihanasti kasvattaa uskoasi, silloinkin kun tunnet itsesi heikoksi, ota ne sanat ja virvoita ja lohduta niillä mielesi, älä koskaan päästä niitä unholaan, sinulle on luvattu suuria asioita, Seurailija! kiitäen käy hänen eteensä, ylistäen häntä kohti ojennu !!!
        Aamen.

https://www.youtube.com/watch?v=UCKn1G7V444

• sinettisormus

• Seurailija
        sinettisormus kirjoitti:

Aamen.

Kiitos sinetti, teen noin kuin sanot.. en unohda..
        Osaat innostaa.. Hyvältä tuntuu.
        Ei osaa oikein kirjoittaa kun heräsin juuri
        päikkäreiltä lenkin jälkeen,
        pää nukkuu vielä..
        Nyt katson tuon pikahaastattelun minkä
        olet tuonut tänne.. Kiitos Jumala..

• sinettisormus
    • sinettisormus
      • -jarmo-

Kiitos Sinetti, videota katsellessa "aamenet" ja "hallelujaat" pursuavat sydämestä, varsinkin kun Jeesusta Kristusta kiitetään ja hänen kuvaansa kirkastetaan!

Todistus elämän muutoksesta on aina mukava kuulla ja kon joku on pässy irti tästä oravanpyörästä. Ihmiset ovat tässä maailmassa kiinni kuin Matrix elokuvan ihmiset, eivätkä tiedä tai ymmärrä vaikka ketoisi. Jonkun pitää ulkopuolelta tulla ja sanoa että nyt herää haaveilemasta ja avaa silmasi. Haluatko nähdä karun mutta lopulta niin ihanan totuuden ikuisesta elämästä, vai jatkaa elämistä kauniissa valheessa kunnes kuolet ikuisesti?

• sinettisormus
        -jarmo- kirjoitti:

Kiitos Sinetti, videota katsellessa "aamenet" ja "hallelujaat" pursuavat sydämestä, varsinkin kun Jeesusta Kristusta kiitetään ja hänen kuvaansa kirkastetaan!

Todistus elämän muutoksesta on aina mukava kuulla ja kon joku on pässy irti tästä oravanpyörästä. Ihmiset ovat tässä maailmassa kiinni kuin Matrix elokuvan ihmiset, eivätkä tiedä tai ymmärrä vaikka ketoisi. Jonkun pitää ulkopuolelta tulla ja sanoa että nyt herää haaveilemasta ja avaa silmasi. Haluatko nähdä karun mutta lopulta niin ihanan totuuden ikuisesta elämästä, vai jatkaa elämistä kauniissa valheessa kunnes kuolet ikuisesti?

Minun tavoite on tuoda esiin ELÄVÄ JUMALA. Hän on todella Elävä ja on läsnä kanssamme joka hetki, Rakastaen ja antaen meille turvaa, kun vain haluamme hänet ottaa vastaan ja olemme avoimia hänen kuulemiselle, me voimme nähdä hänen kasvonsa kaikkialla ja myös kuulla hänen äänensä kaikkialla.
        Tästä kertoo Psalmi 19.
        Herätkää tästä maailman valheesta ja etsikää totuutta hänen sanastaan ja virittäkää aistinne avoimiksi jotta löydätte hänet ja avatkaa sydämenne hänelle.

• Seurailija

Aamen, juuri noin asiat ovat kuin Pikahaastiksessa, pahalle ei saa antaa pikkusormeakaan, eikä ketään saa tuomita, ei itseäänkään.. "Olkaa raittiita, valvokaa. Teidän vastustajanne, Paholainen kulkee ympäri kuin ärjyvä leijona etsien kenet voisi niellä." Piet. 5:8

Paholainen on koko ajan valmiina lannistamaan ja nujertamaan sinut..

Mutta meillä on Vapahtaja, Jumalan lähettämä, turvatkaamme häneen.

"Heittäkää kaikki murheenne hänen päälleen, sillä hän pitää
        teistä huolen." Piet. 5:7

Aamen.

• Seurailija
        sinettisormus kirjoitti:

Minun tavoite on tuoda esiin ELÄVÄ JUMALA. Hän on todella Elävä ja on läsnä kanssamme joka hetki, Rakastaen ja antaen meille turvaa, kun vain haluamme hänet ottaa vastaan ja olemme avoimia hänen kuulemiselle, me voimme nähdä hänen kasvonsa kaikkialla ja myös kuulla hänen äänensä kaikkialla.
        Tästä kertoo Psalmi 19.
        Herätkää tästä maailman valheesta ja etsikää totuutta hänen sanastaan ja virittäkää aistinne avoimiksi jotta löydätte hänet ja avatkaa sydämenne hänelle.

Olet sinetti jo onnistunut tuomaan esille ELÄVÄN JUMALAN!.. AAMEN.

• sinettisormus
        Seurailija kirjoitti:

Olet sinetti jo onnistunut tuomaan esille ELÄVÄN JUMALAN!.. AAMEN.

Kiitos Seurailija, nämä sanasi tuntuvat hyvälle ... joidenkin kohdalla vain saa tehdä enemmän työtä ja vääntä jopa rautalangasta ja ainahan tulee uusia lukijoita ja vastaan tulijoita, joten työmme ei kyllä lopu. Todistukset hänen ihmeistään ovat parasta todistusta hänen elävästä olemassa olostaan.
        Kiitos ja Kunnia Herralle, Jumalallemme hänen suurista ihmeistään joista saamme nauttia ja myös jakaa iloiten ja nöyrästi muille.
        Aamen.

• kesää kohti
        Seurailija kirjoitti:

Aamen, juuri noin asiat ovat kuin Pikahaastiksessa, pahalle ei saa antaa pikkusormeakaan, eikä ketään saa tuomita, ei itseäänkään.. "Olkaa raittiita, valvokaa. Teidän vastustajanne, Paholainen kulkee ympäri kuin ärjyvä leijona etsien kenet voisi niellä." Piet. 5:8

Paholainen on koko ajan valmiina lannistamaan ja nujertamaan sinut..

Mutta meillä on Vapahtaja, Jumalan lähettämä, turvatkaamme häneen.

"Heittäkää kaikki murheenne hänen päälleen, sillä hän pitää
        teistä huolen." Piet. 5:7

Aamen.

Kunpa tämän jaksaisi aina muistaa :(
        Tämä nykymaailma on kova. Sen näkee ja kuulee joka päivä omassa työssään..

Tämä pvä oli rankka!
        Kunpa jaksaisi aina puolustaa sitä heikompaa :((..kunpa olisin vahvempi..epäoikeudenmukaisuus rehottaa..
        Mutta kuten sanoit seurailija, meillä on kuitenkin Vapahtaja
        turvatkaamme häneen. Minäkin :)

http://www.youtube.com/watch?v=TTHk1mGW3Us

• Seurailija
        sinettisormus kirjoitti:

Kiitos Seurailija, nämä sanasi tuntuvat hyvälle ... joidenkin kohdalla vain saa tehdä enemmän työtä ja vääntä jopa rautalangasta ja ainahan tulee uusia lukijoita ja vastaan tulijoita, joten työmme ei kyllä lopu. Todistukset hänen ihmeistään ovat parasta todistusta hänen elävästä olemassa olostaan.
        Kiitos ja Kunnia Herralle, Jumalallemme hänen suurista ihmeistään joista saamme nauttia ja myös jakaa iloiten ja nöyrästi muille.
        Aamen.

Aamen!!!.. sitte kun työ loppuu niin sitten se on loppu. Ihmeet, ja todistukset ihmeistä niistä tuleekin lisääntymään ja parasta todistustahan ne Jumalasta ovatkin. Kiitos ja Kunnia Herralle. Aamen.

• Seurailija
        sinettisormus kirjoitti:

Aamen.

Katsoppa sinetti ja katsokaa muutkin, (jos ette ole nähneet)..Tv7 Isännän pöydässä jakso numero 92, vieraana Jaakko Romu..(vuodelta 2011).. Hyvä todistus.

• sinettisormus
        Seurailija kirjoitti:

Katsoppa sinetti ja katsokaa muutkin, (jos ette ole nähneet)..Tv7 Isännän pöydässä jakso numero 92, vieraana Jaakko Romu..(vuodelta 2011).. Hyvä todistus.

Tässäpä tämä ...

http://www.tv7.fi/vod/player/?program=15676

• sinettisormus

• Seurailija
        sinettisormus kirjoitti:

Kiitos Herralle, tämä on MAHTAVA todistus !!!

Kiitos Herralle todellakin, Jaakon todistus oin mahtava!!! eikä hyvä niinkuin itse sanoin.. Silmään tarttui toinenkin mahtava todistus, jakso numero 87 vieraana Ralf Lindström.. Sekin kannattaa katsoa.. Kiitos sinetille että toit tänne tuon Jaakko Romun todistuksen.. Kunnia Jeesukselle. Aamen

• sinettisormus
        Seurailija kirjoitti:

Kiitos Herralle todellakin, Jaakon todistus oin mahtava!!! eikä hyvä niinkuin itse sanoin.. Silmään tarttui toinenkin mahtava todistus, jakso numero 87 vieraana Ralf Lindström.. Sekin kannattaa katsoa.. Kiitos sinetille että toit tänne tuon Jaakko Romun todistuksen.. Kunnia Jeesukselle. Aamen

http://www.tv7.fi/vod/player/?program=12619

• Seurailija

Voimia sinulle kesää kohti, ei me jakseta olla vahvempia kuin mitä olemme. Elämme tosi kurjassa ja epäoikeudenmukaisessa ajassa koska ihminen turvautuu omiin voimiinsa ja viisauteensa.. Jumala rakastaa kuitenkin meitä heikkoja ja Turvamme on täydellinen. Aamen.

• kesää kohti

Viisaita ja lohduttavia ovat sanasi seurailija.
        Jumalalle kiitos ja kunnia!

Hyvää yötä kaikille!

http://www.youtube.com/watch?v=t3mQa4SOhh4

• zekattu

• Valitettava tosiasia

"Olin työskentelemässä vammaisten parissa tai ..."

Raamattu valitettavasti sanoo, että vammaiset eivät pääse mukaan.

3. Moos 21:18-20: Älköön lähestykö kukaan, jossa on joku vamma, älköön kukaan sokea tai ontuva, kukaan kasvoiltaan tahi jäseniltään muodoton, jalkansa tai kätensä taittanut, kyttyräselkäinen tai surkastunut, silmävikainen tai ihotautinen tai rupinen tai kuohittu.

Nämä eivät pääse siis taivaaseen. Ja ainoa vaihtoehtohan on, kuten tiedämme, iankaikkinen kidutusrangaistus helvetissä.

Näin se nyt vaan on Raamatun eli Jumalan sanan mukaan. Sille ei mitään voi.

• -jarmo-

Eheei kuule, nyt olit käsittäny väärin... sillä Matteus 5:3 "Autuaita ovat hengellisesti köyhät, sillä heidän on taivasten valtakunta.

• -jarmo-

Niin, äläkä hyvä ihminen käytä tuota "siis" sanaa, se on tehty sellaisille jotka osaavat tehdä johtopäätöksiä. Muuten ihan hauska löytö Raamatusta. Oletko lukenut vuorisaarnaa? Juuri nuo Mooseksen kirjan kohdat viittaavat siihen ja kun osaat tehdä johtopäätöksiä, niin huomaat sen ihan itsekin.

Kas kun vain yksi oli täydellinen.

• Seurailija

Hyvä -jarmo-. Siinä vaiheessa kun saavutaan taivaan portille niin ihmisiä ei laiteta pärstän ja ulkomuodon mukaiseen järjestykseen niinkuin täällä maan päällä usein laitetaan... Suuri osa vammaisista on elänyt elämänsä paljon siveämmin, rehellisemmin, eli tehnyt vähempi syntiä. Monet heistä käyttäytyvät kuin pikkulapset, raamattu sanoo että lapsen kaltaisten on taivaan valtakunta, eli suuri osa heistä on koko ikänsä taivaskelpoinen... Kaikkien ihmisten pitäisi kääntyä ja tulla lasten kaltaisiks!i. Vammaisuus on tältä tärkeimmältä näkökulmalta katsottuna suuri siunaus eikä este taivaaseen pääsylle.. Raamattua ei saa lukea kuin paholainen.
      Auton jarruremonttikin menee pieleen jos lukee korjausohjeet väärästä kohtaa..

Siunausta ja Jumalan varjelusta tälle päivälle, kaikille ihmisille, ulkonäköön tai psyykkiseen tilaan katsomatta. Aamen.

• zekattu

Aamen!

• -jarmo-

Olet kyllä "seuralija" ihan helmi :)

• sinettisormus

Huomenta kaikki !!!
      "Valitettava tosiasia" kertoi tuosta Raamatun epäkohdasta, joka on totta, mikään sanassa ei sodi toisiaan vastaan, näin Herra on sanonut. Ja totta on ettei taivaassa ole murhetta eikä itkua ei syntiä eikä sairautta, ne eivät sinne pääse.
      Jumala antoi meille kuitenkin uudenliiton ja Poikansa lunastamaan verellänsä täältä, iankaikkiseen elämään, niilli jotka sen haluavat ottaa vastaan. Hän parantaa ja pelastaa ja vapahtaa saastaiset, syntiset, sairaat, pitaaliset, sokeat, kuivuneet kädet jne. Hän ajaa pois riivaajat ja antoi tämän esimerkiksi meille että me voimme tehdä samoja tekoja kuin hän. Matt.17. Herra parantaa kuunvaihde tautisen. Matt.25. kannattaa lukea huolella josta jo ketjun alussa kirjoitin. Herra sanoo: "Minkä teette yhdelle näistä vähäisimmistä veljistäni sen te teette minulle." Hän ei kääntänyt selkää yhdellekkään sairaalle tai syntiselle ja emme tee mekään, kun meillä on hänen rakkautensa sydämessämme.
      Kun ihminen kuolee Herraan uskoen, hän saa kuoleman portilla uuden puvun ja tuo sairas ja raihnainen ruumis jää tänne maailmaan, muuttuen tomuksi, sairaus ja synti ei mene taivaaseen, vaan tuo ihana uusi luomus.
      Jesaja 35:5-6 sanoo näin:
      Silloin avautuvat sokeain silmät ja kuurojen korvat aukenevat.
      Silloin rampa hyppii niinkuin peura ja mykän kieli riemuun ratkeaa;
      sillä vedet puhkeavat erämaahan ja aromaahan purot.

Tämä Jesaja 35 kannattaa lukea kokonaan, se kertoo ihmisen uskontiestä.
      Illalla näin näyn käärmeestä joka luikerteli kuvaan ja mielessäni huusin sille: mene pois,minä tiedän kuka olet, Jeesuksen Kristuksen nimessä häivy, Jeesus on minun Herrani " ja tuo käärme luikerteli pakittaen koloonsa hyvin pelokkaan näköisenä. Kiitos ja Kunnia Herralle!!! Olin juuri mietiskellyt, enne tuota näkyä vastausta tuohon väitteeseen ettei sairaat pääse taivaaseen eikä heitä saisi auttaa vaan kääntää selkä ja sain vastauksen kuin tiedon sanoina, tuon mitä yllä kirjoitin, Jeesus on meidät lunastanut ja hän meidät tahtoessamme parantaa ja pelastaa ja vapauttaa!!!
      Aamen.
      Herran Rauhaa ja Siunausta kaikille.

• Seurailija

Kiitos sinetti kun osasit noin laajasti käydä asiaa läpi, Pyhähenki toi sanat ja sinä kirjasit ne ylös....

Noita käärmeitä on näkynyt minunkin näyssäni, yksi lähti peräänikin ja kun löysin kiviä millä olisin kivittänyt sen niin en enää löytänyt sitä käärmettä..huomasin kyllä että kivetkin on liaan pieniä ei niillä olisi saanut käärmeeltä henkeä pois..

Seuraavassa näyssä otin saman mutta isommaksi kasvaneen käärmeen käteeni ja ajattelin vääntää siltä niskat nurin mutta silloin kissa hyppäsi apuun samalle kädelle ja puri siltä niskan poikki.. Sitten näin näyn että niitä käärmeitä oli vaikka kuinka paljon mutta en kuitenkaan pelännyt niitä mutta vihaan niitä.

Kummallista tuo samainen kissani kuoli kohta tuon näyn jälkeen, se oli saanut myrkkyä jostain, kuoli koviin tuskiin, seuraavan käärmeen joudun tappamaan itse kun pieni apurini on kuollut.. Ja se näky kun taistelin paholaisen kans, molemmilla kädet isku asennossa... Oikein tunnen tämä paholaisen läsnäolon, se yrittää vesittää kaiken, se on vienyt rakkauden, se on tuonut masennuksen, se on vienyt tyttäreltäni mahdollisuuden lapsensa hoitamiseen, se yrittää viedä ihan kaiken..

Mutta profeetat puhuu toista kieltä, täysin toista!!!, he puhuvat Jeesuksen apuun tulosta!!!, että kaikki pahan vallat poistuu!!! ja rakkaus ja pyhähenki saa vallan!!!, Hän on nähnyt ja kuullut rukoukset ja kohta on vapautumisen hetket.. Koettelemus on ollut raju, todellinen erämaa missä ei kasva mitään hyvää...
      Nyt on jo varmuus annettu, täydellinen rauha siitä että apu todellakin tulee, nyt on jo hyvä olla vaikka maailmamme yhä järiseekin.

Kiitos Rakas Jeesus Kristus että saamme olla sinun veresi suojassa ja se veri vapauttaa kaikesta pahan vallasta. Kiitos Jeesus Kristus että saamme olla Voittajan puolella ja että koko perhekuntani kokee pelastuksen, paholaisen iskulta otetaan voima pois, se joutuu poistumaan sinne minne se kuuluukin!!!..

Samaa pelastus sanomaa haluan viedä eteenpäin ja haluan rukoilla sinetin ja muidenkin täällä olevien puolesta, sillä lailla ja siinä tahdissa kuin Jumala haluaa, mutta valmiina pimeimmässä yössäkin, valo loistakoon 24h ja haluan tältä uskoltani vielä paljon enempi kun kahleet ovat pois.. Aamen.

• sinettisormus

Herra todella antoi tuohon vastauksen, pääni oli aivan tyhjä kun luin tuon väitteen ja ajattelin että tutkin tuon asian aamulla mutta Herra antoi vastauksen kun kävin maate, ne tuli kuin tiedon sanoina ja itsekkin yllätyin kuinka selvästä asiasta oli kyse. Sitä ei sovi unohtaa, Herramme sovitustyötä. Noita käärmeitä minäkin useasti olen nähnyt ja tunsin että tämä käärme oli tullut tällä sairaus asialla eksyttämään, laitoin tämän asian uuden ketjun aloitukseksi, niin tärkeä asia on kyseessä. Joten jatkuu ketjussa (6) ....

• -jarmo-
        sinettisormus kirjoitti:

Herra todella antoi tuohon vastauksen, pääni oli aivan tyhjä kun luin tuon väitteen ja ajattelin että tutkin tuon asian aamulla mutta Herra antoi vastauksen kun kävin maate, ne tuli kuin tiedon sanoina ja itsekkin yllätyin kuinka selvästä asiasta oli kyse. Sitä ei sovi unohtaa, Herramme sovitustyötä. Noita käärmeitä minäkin useasti olen nähnyt ja tunsin että tämä käärme oli tullut tällä sairaus asialla eksyttämään, laitoin tämän asian uuden ketjun aloitukseksi, niin tärkeä asia on kyseessä. Joten jatkuu ketjussa (6) ....

Hyvin teit ja hyvässä hengen voitelussa kirjoitit. Hieno homma :)

Kyseessähän ei ollut epätietoinen vaan tyypilinen provokaatio. Noh, jokainen sen tajus. Parempi näihin on silti perustelu tuoda. Olen itse juuri samalla asenteella, etten hyväksy Raamatussa ristiriitoja, niihin on etsittävä syynsä ja NE ON.

Siunauksellista huomenta, Sinetti ja Seurailija

• Seurailija
        sinettisormus kirjoitti:

Aamen.

• sinettisormus
        -jarmo- kirjoitti:

Hyvin teit ja hyvässä hengen voitelussa kirjoitit. Hieno homma :)

Kyseessähän ei ollut epätietoinen vaan tyypilinen provokaatio. Noh, jokainen sen tajus. Parempi näihin on silti perustelu tuoda. Olen itse juuri samalla asenteella, etten hyväksy Raamatussa ristiriitoja, niihin on etsittävä syynsä ja NE ON.

Siunauksellista huomenta, Sinetti ja Seurailija

Toden totta tunsin Hengen ylläni ja kiittelin Herraa tuosta ihanasta vastauksesta tuolla vuoteeni pohjalla ...
        Siunauksellista huomenta teillekkin, -jarmo- ja Seurailija ja tietysti kaikki muut!

• sitten kun

Jännä olisi kuulla jatkoa,kun jatkuu.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?

Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial
      Maailman menoa
      8
      1656
    2. Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin

Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras
      Maailman menoa
      128
      1653
    3. Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä

Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva
      Maailman menoa
      251
      1179
    4. Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot

Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks
      Kaste
      422
      1078
    5. Mies profiloin sinut

Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.
      Ikävä
      199
      1038
    6. Mitä haluaisit

Tehdä kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      128
      929
    7. Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."

Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt
      Suomalaiset julkkikset
      2
      866
    8. Känsäkoura ja hotelli

Tietoa kuka ostanut?
      Kuhmo
      10
      845
    9. Pirkanlinna yleisötapahtuma

Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks
      Ähtäri
      48
      843
    10. Kuka omistaa keltaisen vanhan aravan?

Pitäs saada rakennuksen omistajaan yhteys, rappukäytävät on siivottomassa kunnossa. Hiekkaa ja roskia rappusissa, lisäks
      Haapavesi
      29
      837
    Aihe