Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Väärät profetiat

HUOM

Kuka ihmeen" ääliö" jankuttaa ja jauhaa vain vääristä profetioista ja vastuusta? Mistä ihmeen vastuusta? Vastuuta pitää olla jos tulee sivustolle, että on asioista ja aiheista jollakin tavalla perillä. Kuka se on sanonut ja missä lukee, että profetian siirtäjä, kirjoittaja tai kukaties toinen lukija on vastuussa profetiasta ja sen oikeellisuudesta.
SEHÄN ON LUKIJAN ITSENSÄ ARVIOITAVA. Ei ole tarkoitettu trollien ivan, pilkan ja solvauksen kohteeksi. Jos ei ole rakentavaa sanottavaa lainkaan, vaan pelkkää kirjoittajien syyttämistä, on väärällä sivustolla.

58

127

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 234rtfgb

      Haukkaa välillä happea. Siellä on ihan kiva ilmakin.

    • 23rft, 245rtf, 24rtf

      Niin on, mutta minähän valvonkin, ettei asiallista tekstiä pääse läpi. Heti pistän trollin kommenttini.23rft, 245rtf, 24rtfgb, 234rfg, 2345rtfg, 2rfgh,23erfgv,234 rtfg,23rfhg , 2354rtfg.23rffg,234erdf,erttkl,234trg,23esfd,23rfgb,23erdf,234wertfg
      234trggb,234rfd,23r4tfg,234erf,23wrefv,123erf,234rtgbn,,234rtgbn,23rfgvb23fghf,
      23rfgbh, 23rtfgb,234rtgtg,1234rtfg

      • bää

        etkö ole vieläkään ymmärtänyt sitä asiaa, että trolleille on oma palsta suomi24 palstalla.mene sinne, eläkä takaisin tule, jos sinulla ei ole jotakin järkevää asiaa. kiitos.


      • 234er

        Soffiinaaaa. Tule jo.


      • 234rtfgf
        bää kirjoitti:

        etkö ole vieläkään ymmärtänyt sitä asiaa, että trolleille on oma palsta suomi24 palstalla.mene sinne, eläkä takaisin tule, jos sinulla ei ole jotakin järkevää asiaa. kiitos.

        Ehdottomasti samaa mieltä. Tuo jos kuka kuuluisi trollipalstalle. Ymmärsithän muuten, että pyysit tuossa ihan kristittyä henkilöä poistumaan täältä? Tätä minun (ateisti, joka on notkunut tällä tragikomediapalstalla jo pitkään) ikiomaa perskärpästäni, joka ei voi olla kopioimatta nimimerkkiäni joka kerta kun kirjoitan jotain ja tuuppaamasta tuota samaa litaniaa, jonka ilmeisesti on tallettanut omalle koneelleen (!) sen jatkoksi :)

        Muista samalla se tulit pilkanneeksi profeettaa, eli pyhää henkeä. Sitä ei kuulemma saa anteeksi.


    • 354rtfg.23rffg,234er

      niin, että väärää, väärää ja kuka vastaa minulle. Minä en osaa itse analysoida. Mikä on hypoteesi? Mikä on oikeaa asiaa sivustolla ja kuka vastaa. Kuka vastaa niista kullakin sivustolla. niin kuka vastaa jos kirjoitus ei toteudu, niin kuka vastaa. Onko lukija raukka omalla vastuullaan sivustolla, että kuka vastaa?

    • KTS(ei kirj.)

      Aina vaan väärää profetiaa . Soffiina tules kattoon...

      • Ja tämä en taaskaan ollut minä vaan syntinen, petoksellinen nikkiväärentäjä mutta mitä aloitukseen tulee, on totta että lukijan on itsensä arvioitava jokainen profetia ja me Soffiinan ja Jokkhantiin kans kyl arvioidaan!


      • Soffiina
        KTS kirjoitti:

        Ja tämä en taaskaan ollut minä vaan syntinen, petoksellinen nikkiväärentäjä mutta mitä aloitukseen tulee, on totta että lukijan on itsensä arvioitava jokainen profetia ja me Soffiinan ja Jokkhantiin kans kyl arvioidaan!

        Juuh. Nää on ammattimaisia asiakirjaväärentäjiä, monien muiden rikostensa ohella.


      • -jarmo-
        Soffiina kirjoitti:

        Juuh. Nää on ammattimaisia asiakirjaväärentäjiä, monien muiden rikostensa ohella.

        Mitä jos aloittaisit minusta! Kerro kaikki rikokset jotka olen täällä tehnyt tai tiedät ja todistat tehneeni. Luettele ne ja räävitään ne kunnolla ja yhdessä auki.


      • Kiusallinen kirja
        -jarmo- kirjoitti:

        Mitä jos aloittaisit minusta! Kerro kaikki rikokset jotka olen täällä tehnyt tai tiedät ja todistat tehneeni. Luettele ne ja räävitään ne kunnolla ja yhdessä auki.

        Raamattu ainakin sanoo muutamat asiat profeetoista, joiden profetiat eivät toteudu. Mutta laitetaan taas tuo kiusallinen kirja visusti kiinni etenkin jos siinä on asioita jotka eivät miellytä ylipappituomaria.


      • -jarmo-
        Kiusallinen kirja kirjoitti:

        Raamattu ainakin sanoo muutamat asiat profeetoista, joiden profetiat eivät toteudu. Mutta laitetaan taas tuo kiusallinen kirja visusti kiinni etenkin jos siinä on asioita jotka eivät miellytä ylipappituomaria.

        Kerro, kerro, jännittää oikeen mitä tuot. Avaa ihmeessä se kirja!


      • Kirja visusti kiinni
        -jarmo- kirjoitti:

        Kerro, kerro, jännittää oikeen mitä tuot. Avaa ihmeessä se kirja!

        Itse siis et ole sitä avannut? :D


    • KTs ei kirj.

      Joo, Enkeleitähän täällä trollaakin. Muslimi sotkee Raamatun sanaa jne...
      Soffiinaaaa, tuuss kattoon... Rekisteröityä nikkiä ei voi väärentää, että vääriä todistuksia ja silleen.

    • Yksikään...

      Jos profetia ei pidä paikkaansa niin onko se silloin profetia vaiko asianomaisen oma ennustus arvaus mikä lieneekään.

      • Xiina

        PH:n nimissä annettu valheprofetia on Pyhän Hengen pilkkaa, sillä se on annettu PH:n profetian nimissä.


      • kts ei kirj.

        Soffiinaaaaa... tuus kattoon...
        Eivät edes ymmärrä sitä mitä minä muslimina, että raamatussa profetiat 2000 vuoden takaa, eikä vieläkään ole toteutuneet. Sitten ne vaatii totetumista heti. Voi niitä ymmärtämättömiä.
        Soffiinaaaaa... tuus kattoon. Ne ei kuulu meijän lössiin.
        Soffiinaaa....


      • kts ei kirj.
        Xiina kirjoitti:

        PH:n nimissä annettu valheprofetia on Pyhän Hengen pilkkaa, sillä se on annettu PH:n profetian nimissä.

        Xiinaa.. tuus kattoon ... Eivät tiedä kuinka Herra puhuu , kenelle puhuu ja millä aikavälillä katsoo parhaaksi varoitella ihmisiä. Eivät tiedä kuinka Herra toimii. Me tiedetään. Puhuipa joku päällä tai toisella niin me pannaan matalaksi kaikki - samalla nostetaan itseämme viisaaksi. Niin, sitähän me olemmekin.


    • Ei saa "koetella"!

      Ei lukijan pidä arvioida mitään vaan on uskottava jokainen palstaprofeetan sana sellaisenaan täysin ja heti ja välittömästi koska kuulemma muuten syyllistyy Pyhän hengen pilkkaan josta seuraa täysin armottomasti varma iankaikkinen kidutusrangaistus helvetissä.

    • KTs ei kirj.

      Soffiinaaaaa... tuus kattoon... nyt ne keksi, että tämä on joku- ei ihmisten palsta.
      Syyllistyy siihen ja siihen ja keksivät kidutusrangaistuksiaaan. Hyi hele....tti.
      Eikö niille raamattu riitä, vielä keksivät itse satujaan. Hyi, hyi, hyi...
      Soffiinaaaaa... tuus kattoon...
      Ei saakoetella- kirjoittavat. Mitä koetella kun eivät edes tiedä ja ymmärrä, mitä ko. koetteleminen tarkoittaa. Ei sitä erikseen "koetella". Pitää tuntea Jumalan sana ja katsoa mielessään jo, että onko samansuuntainen "punainen lanka" olemassa. Sitä paitsi uskovat tunnistavat Herransa äänen. Samaoin kuin mekin oman ruhtinaamme äänen.
      Soffiinaaa........

    • Kerron lisää

      "Kuka ihmeen" ääliö" jankuttaa ja jauhaa vain vääristä profetioista ja vastuusta? Mistä ihmeen vastuusta?"

      Siitä vastuusta, joka kristityllä on heikompaa veljeään kohtaan. Emme saa johdattaa veljiämme lankeemukseen. Meitä on kehotettu koettelemaan profetiat. Onko oikein olla tekemättä niin ja julkistaa sivustollaan jokainen profetiaksi väitetty ilmoitus? Mitä jos sellaista tehdessään julkaiseekin sellaisia vääriä profetioita, jotka johdattavat heikomman veljen lankeemukseen? Eikö veljen lankeemuksesta olekin vastuu profeetian julistaneen lisäksi sen julkistajalla? Eikö oikea menettelytapa olisikin koetella jokainen profetia niin hyvin kuin kykenee ja julkistaa vain ehdottomasti oikeina pitämänsä?

      Lue Room. 14:21 ja ymmärrä, että sen periaate soveltuu kaikkeen muuhunkin kuin ruokaan.

      • -jarmo-

        Mihin lankeemukseen? Jeesuksen odottamisenko?


      • Tee näin
        -jarmo- kirjoitti:

        Mihin lankeemukseen? Jeesuksen odottamisenko?

        "Mihin lankeemukseen? Jeesuksen odottamisenko?"

        Lankeemuksella tarkoitetaan Raamatussa lankeamista pois pelastuksesta. Termillä on raamatullisessa kielenkäytössä useimmiten negatiivinen sävy. Viittaamassani roomalaiskirjenkään kohdassa ei puhuta lankeemisesta Jeesuksen odottamiseen. Ihmettelen, miten ole raamatunjaetta voinut niin tulkita. En ole koskaan kuullut Paavalin sanoja ymmärrettävän tuolla tavalla kuin miten sinä ymmärsit. Miten sinua oikein on opetettu?

        Tarkoitin sitä, että väärä profeetta voi eksyttää heikomman veljemme. Siksi henkilön, joka saattaa profetioita kaikkien luettavaksi, tulee huolellisesti koetella kaikki julkistamansa profetiat ja julkistaa vain ne, joiden osalta on varma niiden oikeellisuudesta ja lähteestä. Muussa tapauksessa julkistaja tulee tekemänsä julkistamistyön johdosta osalliseksi heikomman veljen mahdollisesta lankeemuksesta. Me kristityt olemme vastuussa veljistämme, olemmehan kaikki samaa Kristuksen ruumista. Se vastuu toimii sekä tehtävänä levittää Jumalan sanaa, että heikompien veljien varjelemisena lankeemukselta. Lue uudestaan viittaamani raamatunkohta ja lue se tällä kertaa ajatuksella.


      • -jarmo-
        Tee näin kirjoitti:

        "Mihin lankeemukseen? Jeesuksen odottamisenko?"

        Lankeemuksella tarkoitetaan Raamatussa lankeamista pois pelastuksesta. Termillä on raamatullisessa kielenkäytössä useimmiten negatiivinen sävy. Viittaamassani roomalaiskirjenkään kohdassa ei puhuta lankeemisesta Jeesuksen odottamiseen. Ihmettelen, miten ole raamatunjaetta voinut niin tulkita. En ole koskaan kuullut Paavalin sanoja ymmärrettävän tuolla tavalla kuin miten sinä ymmärsit. Miten sinua oikein on opetettu?

        Tarkoitin sitä, että väärä profeetta voi eksyttää heikomman veljemme. Siksi henkilön, joka saattaa profetioita kaikkien luettavaksi, tulee huolellisesti koetella kaikki julkistamansa profetiat ja julkistaa vain ne, joiden osalta on varma niiden oikeellisuudesta ja lähteestä. Muussa tapauksessa julkistaja tulee tekemänsä julkistamistyön johdosta osalliseksi heikomman veljen mahdollisesta lankeemuksesta. Me kristityt olemme vastuussa veljistämme, olemmehan kaikki samaa Kristuksen ruumista. Se vastuu toimii sekä tehtävänä levittää Jumalan sanaa, että heikompien veljien varjelemisena lankeemukselta. Lue uudestaan viittaamani raamatunkohta ja lue se tällä kertaa ajatuksella.

        Tuota vastuuta nimenomaan olen pyrkinyt pitämään sen ainoan kaavan lävitse, että viekö sanomani kuulijaa lähemmäs Jeesusta Kristusta, vai kauemmas poispäin Hänestä.

        Haluankin tietää että mikä on sanomassani se mikä vie kuulijansa, "hiekomman veljen" pois päin Jeesuksesta Kristuksesta?

        Ja kerro ihmeessä esimerkki mitä tarkoitat asialla. Kyllä minä ymmärrän vallan mainiosti mitä tuolla tarkoitetaan. Tämä palsta on täynnä valon seuraajia ja muita menestyksen ja "hyvänilman lintuja", jotka ei takuulla vie kuin sen suuren lavean portin luo.


    • Tuus kattoon..

      Lankeemukseen johdattaa jokainen itsensä, joka keskustelusivustolle itsensä klikkaa. Ihan varmasti johdatta itse itsensä. Kukaan ei pakota. Tälläkin profetiat palstalla pelkkää trollaamista. Ei muuta. Heti kun alkaa uskovat keskustelemaan, tulee trolli paikalle, S---tana ei kärsi katsella uskovien juttuja, laittaa omansa sotkemaan ja valehtelemaan.

      Kuinka te siivilöitte hyttysen, mutta nielette kamelin?

      'Meitä on kehotettu koettelemaan profetiat.' Ai niinkö?
      No, silloin pitäisi taas olla ymmärrystä siitä koettelemisesta. Se ei todellakaan tule koetelluksi sillä, että kaikki profetiat haukkuu pystyyn ja laittaa matalaksi. Mitätöi sillä ja tällä Raamatunlauseella viestin. Se ei ole koettelemista. Jos et tunne raamattua, eikä sulla ole Pyhää Henkeä, niin unohda koko juttu. Siirrä sivua, sillä
      todellakin tietoa pitää olla ja ymmärrystä siihen "koettelemiseen"
      Toivonkin, että keslustelusivustolla ei "koetella" mitään. Vain omia mielipiteitä, siihen on sivusto tarkoitettukin. Aihe tulee aloituksen tekstistä.

      • Olet vartija

        "Lankeemukseen johdattaa jokainen itsensä, joka keskustelusivustolle itsensä klikkaa."

        Eihän pelkkä klikkaaminen lankeemukseen johda. Ymmärrät sen varmaan itsekin, jos vaikka klikkaat itsesi tyhjälle sivulle, jolla ei ole mitään sisältöä.

        Sen sijaan sivulla oleva sisältö voi johtaa varsinkin heikomman veljen lankeemukseen. Sivulla olevasta sisällöstä on vastuussa se, joka on sen sinne laittanutkin. Me olemme Isälle vastuussa jokaisesta sanomastamme sanasta ja ajattelemastamme ajatuksesta, kuten itsekin voit Uudesta testamentista lukea.

        "Ihan varmasti johdatta itse itsensä."

        Tuo kirjoittamasi ei sovi lainkaan yhteen sen kanssa mitä Paavali kirjoittaa roomalaiskirjeessä heikompien veljien varjelemisesta lankeemukselta, joten olen mieluummin Paavalin kannalla kuin sinun. Tuo sinun kirjoittamasti tuo mieleen Kainin tokaisun "Olenko minä veljeni vartija?". Kyllä sinä olet.

        Profetioita summittain julkaisevallakin henkilöllä on vastuu siitä, mitä hänen julkaisemansa tekstit aiheuttavat heikommassa veljessä. Sitä on turha Taivaan Isän edessä selittää, että minä vain pökkäsin verkkoon mitä muut kirjoittivat ja itsehän lankesivat jos lankesivat. Sopii koettaa tuollaista selitystä.

        "Mitätöi sillä ja tällä Raamatunlauseella viestin. Se ei ole koettelemista."

        Jos profetia ei toteudu, ei se ole Herralta. Niin yksinkertaista se on:

        "21. Ja jos sinä ajattelet sydämessäsi: 'Mistä me tiedämme, mikä sana ei ole Herran puhetta?' niin huomaa:
        22. kun profeetta puhuu Herran nimessä, ja kun se, mitä hän on puhunut, ei tapahdu eikä käy toteen, niin sitä sanaa Herra ei ole puhunut; julkeuttaan se profeetta on niin puhunut; älä pelkää häntä." "


      • Ole rauhassa
        Olet vartija kirjoitti:

        "Lankeemukseen johdattaa jokainen itsensä, joka keskustelusivustolle itsensä klikkaa."

        Eihän pelkkä klikkaaminen lankeemukseen johda. Ymmärrät sen varmaan itsekin, jos vaikka klikkaat itsesi tyhjälle sivulle, jolla ei ole mitään sisältöä.

        Sen sijaan sivulla oleva sisältö voi johtaa varsinkin heikomman veljen lankeemukseen. Sivulla olevasta sisällöstä on vastuussa se, joka on sen sinne laittanutkin. Me olemme Isälle vastuussa jokaisesta sanomastamme sanasta ja ajattelemastamme ajatuksesta, kuten itsekin voit Uudesta testamentista lukea.

        "Ihan varmasti johdatta itse itsensä."

        Tuo kirjoittamasi ei sovi lainkaan yhteen sen kanssa mitä Paavali kirjoittaa roomalaiskirjeessä heikompien veljien varjelemisesta lankeemukselta, joten olen mieluummin Paavalin kannalla kuin sinun. Tuo sinun kirjoittamasti tuo mieleen Kainin tokaisun "Olenko minä veljeni vartija?". Kyllä sinä olet.

        Profetioita summittain julkaisevallakin henkilöllä on vastuu siitä, mitä hänen julkaisemansa tekstit aiheuttavat heikommassa veljessä. Sitä on turha Taivaan Isän edessä selittää, että minä vain pökkäsin verkkoon mitä muut kirjoittivat ja itsehän lankesivat jos lankesivat. Sopii koettaa tuollaista selitystä.

        "Mitätöi sillä ja tällä Raamatunlauseella viestin. Se ei ole koettelemista."

        Jos profetia ei toteudu, ei se ole Herralta. Niin yksinkertaista se on:

        "21. Ja jos sinä ajattelet sydämessäsi: 'Mistä me tiedämme, mikä sana ei ole Herran puhetta?' niin huomaa:
        22. kun profeetta puhuu Herran nimessä, ja kun se, mitä hän on puhunut, ei tapahdu eikä käy toteen, niin sitä sanaa Herra ei ole puhunut; julkeuttaan se profeetta on niin puhunut; älä pelkää häntä." "

        Mitä sä hölötät? Keskustelusivustot eivät ole koskaan tyhjiä. Ateistithan täällä sotkee.
        Hyvä onkin kun välillä on oikean raamatunopettajan selityksiä raamatusta. Se on hyvä, ei ole satuja. Siksi ateistien, teistien ja muiden kirjoitukset ovat vain keskustelua, ei opetusta. Lopeta vääristely. Et ole opettaja.


      • Että niinkö?
        Olet vartija kirjoitti:

        "Lankeemukseen johdattaa jokainen itsensä, joka keskustelusivustolle itsensä klikkaa."

        Eihän pelkkä klikkaaminen lankeemukseen johda. Ymmärrät sen varmaan itsekin, jos vaikka klikkaat itsesi tyhjälle sivulle, jolla ei ole mitään sisältöä.

        Sen sijaan sivulla oleva sisältö voi johtaa varsinkin heikomman veljen lankeemukseen. Sivulla olevasta sisällöstä on vastuussa se, joka on sen sinne laittanutkin. Me olemme Isälle vastuussa jokaisesta sanomastamme sanasta ja ajattelemastamme ajatuksesta, kuten itsekin voit Uudesta testamentista lukea.

        "Ihan varmasti johdatta itse itsensä."

        Tuo kirjoittamasi ei sovi lainkaan yhteen sen kanssa mitä Paavali kirjoittaa roomalaiskirjeessä heikompien veljien varjelemisesta lankeemukselta, joten olen mieluummin Paavalin kannalla kuin sinun. Tuo sinun kirjoittamasti tuo mieleen Kainin tokaisun "Olenko minä veljeni vartija?". Kyllä sinä olet.

        Profetioita summittain julkaisevallakin henkilöllä on vastuu siitä, mitä hänen julkaisemansa tekstit aiheuttavat heikommassa veljessä. Sitä on turha Taivaan Isän edessä selittää, että minä vain pökkäsin verkkoon mitä muut kirjoittivat ja itsehän lankesivat jos lankesivat. Sopii koettaa tuollaista selitystä.

        "Mitätöi sillä ja tällä Raamatunlauseella viestin. Se ei ole koettelemista."

        Jos profetia ei toteudu, ei se ole Herralta. Niin yksinkertaista se on:

        "21. Ja jos sinä ajattelet sydämessäsi: 'Mistä me tiedämme, mikä sana ei ole Herran puhetta?' niin huomaa:
        22. kun profeetta puhuu Herran nimessä, ja kun se, mitä hän on puhunut, ei tapahdu eikä käy toteen, niin sitä sanaa Herra ei ole puhunut; julkeuttaan se profeetta on niin puhunut; älä pelkää häntä." "

        Voi raukkaa. Älä jauha väärää oppia Raamatusta. Ei voi ottaa jaetta sieltä ja toista täältä ja alkaa opettajaksi. Kokonaisuudet," punainen lanka," kenelle sanottu ja missä tilanteessa. Todellakin raamattua voi lukea niin kuin pirukin tekee ja löytää jakeita perusteeksi kun repii ne asiayhteydestään. Löytyy raamatusta sana siitäkin ja Raamatulla voi sen perustella suoraan, että - Jumalaa ei ole. Se on tietenkin väärää opetusta, mutta samoin teet sinäkin. Kuuntele viisaampiasi ja mene raamattukursseille.


    • bää

      Luin profetian, että Jumala on puhdistamassa omiaan NYT. Raamattuhan sanoo, että lopunaikana pyhät pyhittyy ja saastanen saastuu. täällä näkee kuka on saastanen ja kuka ei.

      • Oikea Tsuhna

        Tämä on väärä profetia. Tällaista ei voi ihminen havaita, ainakaan tällä foorumilla. Noin puhuu vain väärä profeetta.


      • -jarmo-
        Oikea Tsuhna kirjoitti:

        Tämä on väärä profetia. Tällaista ei voi ihminen havaita, ainakaan tällä foorumilla. Noin puhuu vain väärä profeetta.

        Päin vastoin !!!


    • Ällistyny Tsuhna

      Tämä on oikea profetia.

    • bää

      kun Jumala puhdistaa omiaan, niin uskovat heittävät loputkin syntinsä poissa ja pyrkivät täydellisyyteen, niin kuin Jeesus on. kun taas syntinen atte saastuu edelleen, jos pelastus ei kiinnosta häntä. se käy niin, että uskovat muuttuu hänen silmissään entistä oudommiksi ja häntä kiinnostaa eri synnit monessa muotoa. mielikuvitus vain puuttuu tässä, mitä saastanen tekeekään.

      • 2987

        Harhaoppia. Tuota ihmisen pyhitysaskelien oppia opettavat niin gnostilaiset vapaamuurarit, helluntailaiset kuin AA-liike. Kaikille yhteistä on, että se opettaa ihmisen erilaisilla hyvillä teoilla voivan kohota jumalalliselle / Kristuksen tasolle. Todellisuudessa tuo oppi kieltää Jeesuksen sovitustyön ja antaa kunnian ihmiselle ja joka on olemukseltaan satanismia, jota juuri itsekin julistat.

        Nyt bää tulit paljastaneeksi, että olet satanisti, palvot ihmistä, itseäsi.


    • kts ei kirj.

      Soffiinaaaa, tuus kattoon kun oletkin kirjoittanut nikillä 2987 kuinka sinä silleen.

    • Soffiina

      Koko tämäkin ketju todistaa tämän foorumin "profeettojen" olevan henkivaltojen vaikutuksessa.

      Olemme KTS:n kanssa astuneet Saa'tanan varpaille ja helluntairiivaajat huutavat pilkkaansa. Tämä ketju on faktaa.

      • Soffixiina on oikees. Ne on suorastaan riivattuja. Ihan psykoosissa.

        Oireet ovat ilmeiset ja kaikkien nähtävissä.


      • Soffiina
        KTS kirjoitti:

        Soffixiina on oikees. Ne on suorastaan riivattuja. Ihan psykoosissa.

        Oireet ovat ilmeiset ja kaikkien nähtävissä.

        Tiedämme myös mistä tämä alkoi. Kun aloitin Itse Jumalan sanaan perustuvan profetian, Ilmestyskirjan käsittelyn, eikä vääräprofeetta osannut sanoa siitä sanaakaan, hän aloitti lahkolaisineen tämän kiusantekokampanjan sinua ja minua vastaan.

        Hän heti ketjun alusta asti kaikin tavoin pyrki ohjaamaan keskustelun pois itse Jumalan sanasta. Hän ei osaa "selittää" kuin ihmisten valhenäkyjä. Mutta Jumalan sanan edessä hän vaikeni ja vihastui.

        Tämä on paljastuneen vääränprofeetan, -jarmon- ja ystäviensä kostoa kaikki. MOT.


      • Tuus kattoon....
        Soffiina kirjoitti:

        Tiedämme myös mistä tämä alkoi. Kun aloitin Itse Jumalan sanaan perustuvan profetian, Ilmestyskirjan käsittelyn, eikä vääräprofeetta osannut sanoa siitä sanaakaan, hän aloitti lahkolaisineen tämän kiusantekokampanjan sinua ja minua vastaan.

        Hän heti ketjun alusta asti kaikin tavoin pyrki ohjaamaan keskustelun pois itse Jumalan sanasta. Hän ei osaa "selittää" kuin ihmisten valhenäkyjä. Mutta Jumalan sanan edessä hän vaikeni ja vihastui.

        Tämä on paljastuneen vääränprofeetan, -jarmon- ja ystäviensä kostoa kaikki. MOT.

        Soffiinaaaa. Sinä et ole raamatunopettaja. Osalta osuu sanasi oikeaan, mutta suurelta osin väärää selitystä. Opi ihan muilta kuin muslimeilta ja palestiinalaisilta.


      • -jarmo-
        Soffiina kirjoitti:

        Tiedämme myös mistä tämä alkoi. Kun aloitin Itse Jumalan sanaan perustuvan profetian, Ilmestyskirjan käsittelyn, eikä vääräprofeetta osannut sanoa siitä sanaakaan, hän aloitti lahkolaisineen tämän kiusantekokampanjan sinua ja minua vastaan.

        Hän heti ketjun alusta asti kaikin tavoin pyrki ohjaamaan keskustelun pois itse Jumalan sanasta. Hän ei osaa "selittää" kuin ihmisten valhenäkyjä. Mutta Jumalan sanan edessä hän vaikeni ja vihastui.

        Tämä on paljastuneen vääränprofeetan, -jarmon- ja ystäviensä kostoa kaikki. MOT.

        Ei ole Soffiina kyse siitä etten olisi voinut kommentoida siellä sun omalla pikku ketjullas mutta ei siellä ollu mitään järkeä olla. Sinä ja KTS yhdessä muodostatte täällä kokonaisuudessaan jo sellaisen riita-kaksikon ettei paremmasta väliä. Ei teidän kanssanne saa hedelmällistä keskustelua aikaan.


      • Soffiina
        Tuus kattoon.... kirjoitti:

        Soffiinaaaa. Sinä et ole raamatunopettaja. Osalta osuu sanasi oikeaan, mutta suurelta osin väärää selitystä. Opi ihan muilta kuin muslimeilta ja palestiinalaisilta.

        En olekaan Raamatun opettaja, eikä ketju ole opetusketju, vaan Jumalan sanan lukemisen ketju. Kovin yrität Saa'tana, profeettojesi kautta minua vähätellä. Et sietänyt kun toin Jumalan sanan sinun valheittesi keskelle, joilla profeettojesi kautta haluat eksyttää ja pelotella heitä, jotka ovat valheisiisi mielistyneet. Vai kiinnostaa sinua muka olenko Raamatun opettaja vai en? Salli minun hymyillä. Olen elävässä uskossa viholliseesi Jeesukseen Kristukseen, etkä sinä pilkkaprofeettojesi kautta minua vaienna.

        Vetoat heikkouteeni, kuten aina teet, vähätellessäsi kristittyä. Mutta juuri heikkouden kautta tulee Jumalan voima ilmi. Sinun seuraajasi ovat kyllä kovaäänisiä pilkkaajia tällä foorumilla, pilkkaavat heikkoa Kristusta, Jumalan karitsaa. Mutta heidän loppunsa tulee sinun mukanasi, eikä heillä, kuten sinullakaan, ole puolustajaa.

        Ja minun Herrani, Karitsa on myös Juudan Leijona, jonka voimasta ja suun henkäyksestä sinä kerran kaadut. Mutta vielä sinulla on valta pilkata ja hyvin sen teetkin, seuraajiesi kautta. Kunnes tulee hiljaisuus.
        http://www.youtube.com/watch?v=CJX43l9-Qx0


      • Soffiina
        -jarmo- kirjoitti:

        Ei ole Soffiina kyse siitä etten olisi voinut kommentoida siellä sun omalla pikku ketjullas mutta ei siellä ollu mitään järkeä olla. Sinä ja KTS yhdessä muodostatte täällä kokonaisuudessaan jo sellaisen riita-kaksikon ettei paremmasta väliä. Ei teidän kanssanne saa hedelmällistä keskustelua aikaan.

        Se olit kyllä sinä, joka siinä ketjussa jo heti alussa aloitit riidan ja minun solvaamiseni. Et siedä Jumalan sanaa. Olet tämän itse todistanut.


      • Xiina
        -jarmo- kirjoitti:

        Ei ole Soffiina kyse siitä etten olisi voinut kommentoida siellä sun omalla pikku ketjullas mutta ei siellä ollu mitään järkeä olla. Sinä ja KTS yhdessä muodostatte täällä kokonaisuudessaan jo sellaisen riita-kaksikon ettei paremmasta väliä. Ei teidän kanssanne saa hedelmällistä keskustelua aikaan.

        Tämä ei ole sinun, ei lahkosi, eikä kenenkään oma foorumi. Jota ei jokin aihe kiinnosta, hänen ei tarvitse aiheeseen osallistua.

        Minullakin on oikeuteni halveksimaasi Ilmestyskirjan "pikku ketjuun". Kukaan ei vaadi sinua, tai ketään muutakaan siihen osallistumaan. Mutta ei. Sinä kyllä, vaikket ketjua tunnustakaan, nimenomaan ja alusta asti aloitit hyökkäyksen sitä vastaan, käyttäen hyväksesi minun heikkouttani, etten ole joku "väkevä opettaja" kuten teillä harhalahkoissa on tapana ihmisestä odottaa. Ei, minä en pyrkinyt opettamaan ketjussa, toin esille JUMALAN SANAN, jota tosin kommentoin.

        Tätä sinä et sietänyt. Että Jumalan sana itse sai puhua ja joku halveksimasi uskova jopa kommentoi sitä, ilmeisesti paremmin kuin itse olisit osannut. Tätä hengettömyyttäsi yritit peittää vähättelemällä koko ketjun olemusta.

        Vaikka minä olisin huono kristitty, Jumalan sana pysyy, sitä ei voi huonokaan kristitty, ei edes paholainen itse kaataa.

        "Se sana seisoo vahvana, he ei voi sitä kesttää...!"
        ;


      • -jarmo-
        Soffiina kirjoitti:

        Se olit kyllä sinä, joka siinä ketjussa jo heti alussa aloitit riidan ja minun solvaamiseni. Et siedä Jumalan sanaa. Olet tämän itse todistanut.

        Solvaamisen? Nuhtelin sinua ettet kirjoita tyypillistä luterilaista korvasyyhyyn saarnaa anteeksiannosta ilman katumusta, jota se minusta vaikutti olevan.


      • -jarmo-
        Xiina kirjoitti:

        Tämä ei ole sinun, ei lahkosi, eikä kenenkään oma foorumi. Jota ei jokin aihe kiinnosta, hänen ei tarvitse aiheeseen osallistua.

        Minullakin on oikeuteni halveksimaasi Ilmestyskirjan "pikku ketjuun". Kukaan ei vaadi sinua, tai ketään muutakaan siihen osallistumaan. Mutta ei. Sinä kyllä, vaikket ketjua tunnustakaan, nimenomaan ja alusta asti aloitit hyökkäyksen sitä vastaan, käyttäen hyväksesi minun heikkouttani, etten ole joku "väkevä opettaja" kuten teillä harhalahkoissa on tapana ihmisestä odottaa. Ei, minä en pyrkinyt opettamaan ketjussa, toin esille JUMALAN SANAN, jota tosin kommentoin.

        Tätä sinä et sietänyt. Että Jumalan sana itse sai puhua ja joku halveksimasi uskova jopa kommentoi sitä, ilmeisesti paremmin kuin itse olisit osannut. Tätä hengettömyyttäsi yritit peittää vähättelemällä koko ketjun olemusta.

        Vaikka minä olisin huono kristitty, Jumalan sana pysyy, sitä ei voi huonokaan kristitty, ei edes paholainen itse kaataa.

        "Se sana seisoo vahvana, he ei voi sitä kesttää...!"
        ;

        Kylläpäs sinulla on paljon vihaa minua kohtaan...


      • Xiina
        -jarmo- kirjoitti:

        Solvaamisen? Nuhtelin sinua ettet kirjoita tyypillistä luterilaista korvasyyhyyn saarnaa anteeksiannosta ilman katumusta, jota se minusta vaikutti olevan.

        En minä kirjoittanut mitään tuollaista.

        Sinä kommentoit apostoli Johanneksen tervehdystä Jumalan seurakunnille: "armoa ja rauhaa!"

        Tässä sinä astuit kuvioon huutaen ja syyttäen, kiistäen apostolin rauhantervehdyksen seurakunnalle, ryhtyen vääristelemään omaa kommenttiani siihen. Edelleen levität valhettasi muka "luterilaisesta väärästä armosta", josta ei tuossa raamatunjakeessa, eikä omassa kirjoituksessani ollut ollenkaan kyse.


      • Xiina
        -jarmo- kirjoitti:

        Solvaamisen? Nuhtelin sinua ettet kirjoita tyypillistä luterilaista korvasyyhyyn saarnaa anteeksiannosta ilman katumusta, jota se minusta vaikutti olevan.

        Xiina14.3.2014 12:24
        Tämä sana nousee esiin jo alkutekstissä: "Armo teille ja rauha häneltä, joka on ja joka oli ja joka tuleva on, ja niiltä seitsemältä hengeltä, jotka ovat hänen valtaistuimensa edessä,"

        Profetia sisältää armon ja rauhan sanat. Vaikkakin tuleva profetia kertookin myös monista tulevista julmuuksista, sen sanoma on "Armo ja rauha teille". Keneltä? Jeesukselta, "Häneltä joka oli ja joka tuleva on", myös Hänen valtaistuimensa edessä olevilta seitsemältä hengeltä.

        "Johannes seitsemälle Aasian seurakunnalle." Johannes on profetoija, hän tahtoo myös itse sanoa, ettei hänen sanomansa ole pelon sanoma, vaan armon ja rauhan sanoma, Kristukselta Jeesukselta, Jeesuksen opetuslapsen, apostoli Johanneksen kautta.

        Tässä on aidon profetian ydin: profetia on Jumalan omaa sanaa, Itsensä Kristuksen puhetta ja ilmoituksen luonteesta huolimatta se sisältää lohdutuksen ja voiman.

        Keille Johannes profetoi? Seurakunnille. Tuolloisille Aasian, eli nyk. Turkiksi kutsutun alueen seitsemälle seurakunnalle, jotka olivat myöskin tulevien aikojen kristillisten seurakuntien hengellinen esikuva ja symbooli.
        .

        -jarmo-14.3.2014 12:50
        Tuo on korvasyyhyyn saarnaa... ja vakavaa eksytystä. Armoa ilman katumusta, syntien anteeksiantoa ilman parannuksen tekoa ja Taivasta ilman hel_vettiä.

        Perusluterilaista hapatusta, jota kannattaa karttaa ja nöyrtyä syntisenä katuen armahdettuna Jeesuksessa Kristuksessa. Armotalous ei ole automaatti!
        ;


      • Ne hedelmät
        Soffiina kirjoitti:

        En olekaan Raamatun opettaja, eikä ketju ole opetusketju, vaan Jumalan sanan lukemisen ketju. Kovin yrität Saa'tana, profeettojesi kautta minua vähätellä. Et sietänyt kun toin Jumalan sanan sinun valheittesi keskelle, joilla profeettojesi kautta haluat eksyttää ja pelotella heitä, jotka ovat valheisiisi mielistyneet. Vai kiinnostaa sinua muka olenko Raamatun opettaja vai en? Salli minun hymyillä. Olen elävässä uskossa viholliseesi Jeesukseen Kristukseen, etkä sinä pilkkaprofeettojesi kautta minua vaienna.

        Vetoat heikkouteeni, kuten aina teet, vähätellessäsi kristittyä. Mutta juuri heikkouden kautta tulee Jumalan voima ilmi. Sinun seuraajasi ovat kyllä kovaäänisiä pilkkaajia tällä foorumilla, pilkkaavat heikkoa Kristusta, Jumalan karitsaa. Mutta heidän loppunsa tulee sinun mukanasi, eikä heillä, kuten sinullakaan, ole puolustajaa.

        Ja minun Herrani, Karitsa on myös Juudan Leijona, jonka voimasta ja suun henkäyksestä sinä kerran kaadut. Mutta vielä sinulla on valta pilkata ja hyvin sen teetkin, seuraajiesi kautta. Kunnes tulee hiljaisuus.
        http://www.youtube.com/watch?v=CJX43l9-Qx0

        Jos lopetat itsesi kehumisen ja muiden syyttämisen, näkökykysi paranee. Hedelmät muuttuu miellyttäviksi osaltasi. Hedelmistään se puu tunnetaan.


      • Kristuksessa heikko
        -jarmo- kirjoitti:

        Kylläpäs sinulla on paljon vihaa minua kohtaan...

        Minä vihaan Saa'tanaa, varsinkin sitä Valkoista, joka hurskaaksi pukeutuneena hyökkää Jumalan sanaa ja kristittyjen heikkoutta vastaan. Sama Per'kele se on, niin mustana kuin valkoisenakin.

        Tekopyhät haluavat nähdä vahvan Kristuksen, vahvat kristityt. He eivät siedä ristillä olevaa heikkoa Kristusta, eivätkä Hänen heikkoja lapsiaan, näitä he pilkkaavat. Vasta kun Kristus, uhrattu Jumalan Karitsa saapuu Voittajana maahan, myös heikot kristityt saavat saman kunnian: Kunnianruunun päähänsä. Mutta vielä me olemme ristillä, yhdessä Kristuksen kanssa, tekopyhien syljettävinä ja pilkattavina.

        Kyllä sinä tämän tiedät. Syljithän lapsinesi Häntä jo ristillä.


      • -jarmo-
        Xiina kirjoitti:

        En minä kirjoittanut mitään tuollaista.

        Sinä kommentoit apostoli Johanneksen tervehdystä Jumalan seurakunnille: "armoa ja rauhaa!"

        Tässä sinä astuit kuvioon huutaen ja syyttäen, kiistäen apostolin rauhantervehdyksen seurakunnalle, ryhtyen vääristelemään omaa kommenttiani siihen. Edelleen levität valhettasi muka "luterilaisesta väärästä armosta", josta ei tuossa raamatunjakeessa, eikä omassa kirjoituksessani ollut ollenkaan kyse.

        >Profetia sisältää armon ja rauhan sanat. Vaikkakin tuleva profetia kertookin myös monista tulevista julmuuksista, sen sanoma on "Armo ja rauha teille".<

        Ilmestyskirja on kaikkea muuta! Se on Jumalan vihan profetia, jollaista ei ole koskaan ennen ollut ja jollaista ei koskaan enää tule.

        Sitten kun sinulla on tapana kertoa epätotuuksia, kuten kutsua toisia hulluiksi jne. minua olet nimitellyt ja niistä olen sinua aiheellisesti ojentanut.

        Minusta tuntuu että sinulla on ongelmana lähinnä se ettet kestä pienintäkään oikeaa kristiikkiä, samalla kuin itse sallit itsellesi käyttää asiatonta kieltä.
        Minä suhtaudun monesti jopa asialliseen kritiikkiin sanoin "perustele sanasi" ja sinun tapanasi on hyökätä toisinajattelijaa vastaan, kyselemättä tämän perusteluja. Tällä tavalla saadaan aikaan varmasti riitoja ja kuten kaikki tiedämme, niin et tule täälä toimeen juuri kenekään kanssa. Miksiköhän?


    • Kts ei kirj.

      Joo. Meillä on oireita vieläkin, vaikka hoidot tehty ja lääkitys päällä. Niitä on meillä sellaisiakin oireita, joihin ei mikään pure. Hellareita me vihataan ja juutalaisia ja kristittyjäkin osaltaan, mutta ei niitä joita voidaan hyödyntää tyhmyytensä takia.
      Mutta muslimit ja palestiina on hyvä, oikein hyvä ja hamas on hyvä, oikein hyvä.
      Soffiinaaaaa.... tuus kattoon kuinka positiivisen näytteen annoin.
      Soffiiinaaaa. Soffiinaaaa on aina oikees.
      Muut ei ole meidän lössiä, ne ovat riivattuja psykoosissa.

      • Soffiina

        Hei Kootee, tajuuks kuka tää hullu on? Tämä teksti paljasti henkilön, jonka tosin olen jo aiemminkin täällä tunnistanut. Netmissiosta tuttu.

        Luepa hitaasti nuo hänen tekstinsä. Kyseessä ei ole sanis.


      • Soffiina
        Soffiina kirjoitti:

        Hei Kootee, tajuuks kuka tää hullu on? Tämä teksti paljasti henkilön, jonka tosin olen jo aiemminkin täällä tunnistanut. Netmissiosta tuttu.

        Luepa hitaasti nuo hänen tekstinsä. Kyseessä ei ole sanis.

        Sen jutut on hiukan muuttuneet, eli itse teksti ei asiaa suoraan osoita, tai yrittää olla ovela. Mutta HENKI paljastaa hänet. Ajattele Kootee HENKEÄ, mikä puhuu...


      • Muista lääke
        Soffiina kirjoitti:

        Hei Kootee, tajuuks kuka tää hullu on? Tämä teksti paljasti henkilön, jonka tosin olen jo aiemminkin täällä tunnistanut. Netmissiosta tuttu.

        Luepa hitaasti nuo hänen tekstinsä. Kyseessä ei ole sanis.

        Mikä on netmissio? Soffiinaaaa.. anna menneisyytesi olla, anna hellareiden olla, katso itseesi. Älä hae aina syyllisiä, sillä kun yhdellä sormella osoitat toista - 10 sormea osoittaa sinua. Amen.


      • Toivomus
        Soffiina kirjoitti:

        Sen jutut on hiukan muuttuneet, eli itse teksti ei asiaa suoraan osoita, tai yrittää olla ovela. Mutta HENKI paljastaa hänet. Ajattele Kootee HENKEÄ, mikä puhuu...

        Nyt puhuu sellainen henki, että ottakaapas yhteyttä siellä hoitolassa toisiinne, Soffiina ja kts. Tämä ei ole teidän keskinäinen solvaamiskerhonne. Erottakaa harhat todellisuudesta heti kun terveytenne sen sallii.


      • Soffiina
        Toivomus kirjoitti:

        Nyt puhuu sellainen henki, että ottakaapas yhteyttä siellä hoitolassa toisiinne, Soffiina ja kts. Tämä ei ole teidän keskinäinen solvaamiskerhonne. Erottakaa harhat todellisuudesta heti kun terveytenne sen sallii.

        Ahaa. Vai niin. Näin se oli Kootee. Tunnistin hengen.

        Vai solvaamme me? Kaikki nämä ketjut ja foorumit ovat täynnä valheita, false flagejä ja solvauksia KTS:stä ja minusta.


      • Jeesus On Herra
        Muista lääke kirjoitti:

        Mikä on netmissio? Soffiinaaaa.. anna menneisyytesi olla, anna hellareiden olla, katso itseesi. Älä hae aina syyllisiä, sillä kun yhdellä sormella osoitat toista - 10 sormea osoittaa sinua. Amen.

        Sinä olet syyllinen. Pilkkaaja. Jumalan lasten herjaaja. Minä puhun nyt sinulle Saa'tana. Olet vahvasti täällä läsnä, lastesi kautta. Olet herjaaja, kristittyjen vähättelijä, ylimielinen, Lucifer. Sinä itse.


    • Semmonen evankeliumi

      Onpa hyvä kun osaat puhua ihan itsellesikin. Jumalan omat ovat nöyriä ja tunnistavatkin omat syntisyytensä. Siitähän se puhdistus alkaa, itsestään.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      85
      2238
    2. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      50
      1934
    3. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      23
      1838
    4. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      77
      1658
    5. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      10
      1588
    6. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      77
      1502
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      24
      1403
    8. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1352
    9. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      72
      1321
    10. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1304
    Aihe