Joo eli oon 16 vuotias tyttö ja mua vaivaa ilmavaivat. Tää on tiiätteks ihan sika noloo, ku harrastan lentopalloo ja välillä kun syötän niin siinähän hypätään ja siinähän sitten tulee pieru.(välillä myös lämmitellessä jos tehään vaikka kyykkyhyppyjä)
Mä en tiiä mitä tekisin koska nykyää mua pierettää jatkuvasti, ihan koko ajan. mulla ei oo mahakipuja ja maha ei muutenkaan oo löysällä, mut mä tarttisin tähän apuu..
ilmavaivat
8
118
Vastaukset
- Edelyn'
Millaista ruokavaliota syöt? Sinulle on voinut muodostua laktooriintoleranssi tai jos syöt rasvaista ruokaa niin se saa suolen sekaisin aika äkkiä. No se miten keho reagoi eri ruoka-aineisiin ja ruokiin on niin yksilöllistä, että joudut itse vain kokeilemaan mikä aiheuttaa sinulle ilmavaivoja. Jos kehtaat niin kannattaa kysyä onko suvussa herkkyyttä tietyille ruoakaineille tai lääkkeille jos käytät niitä.
- Vilja pois
Jätä viljatuotteet pois niin ongelma häviää.
- jospa apu löytyis
Joillain vilja, toisilla maito saa aikaan pieretystä. Syynä voi olla myös muita yksittäisiä ruoka-aineita. Yritä kokeillen löytää mahdollinen syypää vaivaas.
- ex ilmavaivaton
Minun ongelmani oli taas päinvastainen ei tullut pierua vaikka kuin yritti piereskellä. Ummetus tuo kavala tauti vaivasi vuoden ajan. Sai päivittäin käydä useamaan kertaan istumassa vaikka tiesi että turhaa se oli, eikä ollut yhtä viikkoa että suoli olisi pelannut normaalisti enkä tiedä syytä että miksi, mutta kaurapuuroa kun nykyään syön säännöllisesti niin suoli pelaa, siinä sellainen vaiva mitä ei toivo itselleen tulevan. Vieläkin kärsin seurauksista, onneksi vaiva taaksejäänyttä elämää.
- viljaton.
Mulla on piereskelyä 30 vuotta ja ummetusta.
Jätin viljat. Ihan kaikki, niin vaivat hävisi.
Myös kaali ja pavut aiheuttaa ilmavaivoja, mutta tuskin niitä joka päivä syöt?
Hyviä rasvoja pitääkin syödä n. 60-80 grammaa päivässä eli rasva ei todellakaan mitään ilmavaivoja aiheuta.
http://personal.inet.fi/koti/remeli/aitoa_ruokaa.htm
Toinen voisi olla laktoosi-intoleranssi eli maito pois.
Kypsytetyissä juustoissa ei ole laktoosia ja sitten on hyvä maustamattomia jogurtteja, jotka ovat hylaa. - nauru pidentää ikää
antakaa hyvät ihmiset pierun tulla!
mikään ei vapauta tunnelmaa kuin railakas pieru, vaikkapa hississä. itse olen pikemminkin yrittänyt saada sellaista ruoka-valiota että saisin aikaan mahdollisimman hyvän hajuefektin.
mikään ei ole hauskempaa kuin oikein ätläkänhajuinen tuhnu hississä. siitä riittää monet naurut pitkäksi aikaa!
suosittelen! - joskus poksahtaa
Jos tuolla joku nauraa, niin naura sinä omille pieruilles. Jos joltain pieru tulee, niin nauramaan tai päivittelemään ei kannta sivullisen alkaa.
Kyllähän turhaa yskimistä, pierua ym, sellaista ihmiskehon ,menteliä itsekukin välttää, mutta jos se on tullakseen niin ei siitä kannata sen kummempaa haloota rakentaa.- Ex-pierupetteri
Tämähän on tietysti hyvin yksilöllistä. Minulla kuitenkin aiheuttaa ilmavaivoja Suklaa, niin paljon kun sitä rakastankin:(
Muutama vuosi sitten minullakin oli paljon runsaammin ilmavaivoja ja käytiin verikokeissakin, muttei allergioita ilmennyt.
Nyt olen alkanut sitten vahtia syömisiäni enemmän(rasvaiset tuoat pois, maitoa juon normaalisti, vähemmän herkkuja, sipsejä ei ollenkaan...) itselläni ainakin monien juhlien jälkeen tulee vaivoja, eli silloin ku tulee epäterveellisesti syötyä ja herkuteltua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi474097Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal623753- 703288
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak963190Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no892154- 352108
- 241959
- 381939
- 311921
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k231844