Joo, töttöröö pojat. Se on JayJay, Suomen oma Zei Kotleri. Joo, dietti edenny ihan hyvin, metabolia käy ihan hyvin toistaiseksi.
Sellasta vaan löksin kertoo, et käytiin eilen yhden tutun Yarexin kanssa ottaa vähän sellasta ystävyysmatsia kehässä. Se vihdoin otti mun haasteen vastaan, ku oon sitä monasti pyytäny. Oon sanonu sille leikkisästi et teen hakkelusta siitä kehässä.
No eihän siinä, alotettiin matsi ja mä ajattelin, et otan heti alussa löysät pois ja aloin vetää nyrkkiä taakse. Ja saman tien tunnen ku ropina alkaa omassa päässä. Sen jälkeen en muistakkaan enää mitään. Olin kuulema sen jälkeen hakannu kolme minuuttia kehän nurkkatolppaa, sen jälkeen menny naisten täyteen pukuhuoneeseen, laskenu housut ja laulanu rasputiinia, tanssinu ripaskaa säestämällä sitä läpsimällä itseä paljaalle perseelle. Sen jälkeen olin menny takas salille, alkanu halaa säkkiä ja samalla itkeny vuolaasti ja sanonu itkusenä, et mä oon kyllä oikeesti tosi vittumainen jätkä.
En sit tiedä, et miten toi on päättyny. Mut jotenkin mä oon kotiin päässy sohvalle nukkuu ja tänään on särkeny koko päivän päätä. Oon syöny lohdutukseks 2 tuubia pringlesejä. Ja oon kuullu, et nestehukka voi aiheuttaa päänsärkyä, ni oon juonu kaks lekaa pepsiä.
Pakko sanoo, et kyl se Yarex on tosi taistelulajien mestari.
Yarexin kanssa ottelua.
DaJayJay
1
<50
Vastaukset
- ....................
Vähänkö sä oot mysteeri
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään
Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää1383839Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri3362974Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla
Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt91882Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."
Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa51608Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?
Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja41089- 71934
Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar38864- 44774
- 65741
Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat23731