Pääsivät työleiriltä. Nyttemmin sieltä on lähtenyt Jannekin. Miksi..?
Ari ja Juha ovat voittajia!
7
1558
Vastaukset
- todellinentietäjä
Pitäähän senkin kotona välillä käydä...
- Pankakoski
Ari on kyllä niin komea mies, varsinainen vilkkusilmä ja symppis. Ottajia Arille varmasti riittää.
- Ritva 3
Tervehdys Kaikki RAKKAAT. Tunnetko ARIN,maajussille ohjelmasta,En havittele ARIA,olen vanha.Haluaisin vain kannustaa Häntä eteenpäin.Te,jotka tunnette ARIN ,laitatteko Hänen puh,numeron tai sukunimen ja osoitteen. Lämmin KIITOS Teille ja onnellista elämää.Onnellista oloa KAIKILLE ja Suuri KIITOS.Ritva 0445242530
- Vitsikö?????
Täh???????
- löytö
Minä voisin taas olla hänestä kovinkin kiinnostunut:)
- enseuraaen
Tiiän se Juhan, eipä sekää oo lähelle sitä akkaa menny ku kylil näkyy :D
- Juuseri mikä juuseri
No ei kai kukaan järkevä menekään, kun tietää että ilmaista työvoimaa vain haluais sitä rotiskoaan laittamaan.
Tilatkoon kirvesmiehen sinne ja maksakoon työstä. Niin muutkin ihmiset tekevät, ainakin fiksut.
Juuserit on taas ihan oma lukunsa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 12710488
- 525070
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html422261Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1052078- 281986
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131621Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,411432Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta291114Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v331051Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk54987