Viime syksynä huomasin kaulassani molemmilla puolilla melko isot patit, ilmeisesti turvonneet imusolmukkeet? En ole varma kuuluuko niiden olla noin ja miten kauan olivat jo olleet siinä, patit tuntuvat tunnustellessa kaulaa ja ainakin itse huomaan ne myös kun pelistä katson. Lisäksi oikealle puolelle on tässä kevään aikana ilmestynyt tämän isomman patin alapuolelle hieman pienempi ja pitkulaisempi patti minkälaista ei ole vasemmalla puolella.
Lisäksi nyt tässä kevään aikana on limaa alkanut kertymään kurkkuun, jatkuvasti saa olla rykimässä limaa pois.
Rintakehän kipua on myös silloin tällöin, kipu tuntuu useimmiten pistävältä kivulta koko rintakehän alueella. Kipu saattaa ilmaantua välillä ihan yhtäkkiä ja esim. lepotilassa, välillä ruokailun jälkeen, välillä jonkin rasvaisen, esim. sipsien syönnin jälkeen tai alkoholin nauttimisen jälkeen. Mutta ei kuitenkaan joka kerta kun olen syönyt tai juonut jotain.
Mitähän tämä voisi olla? Silloin kun nämä ensimmäiset patit huomasin, olimme mieheni kanssa asuneet n. puoli vuotta vanhassa rintamamiestalossa, joten mietinkin olisiko sisäilmassa jotain. Tosin hometalolta kotimme ei kyllä vaikuta, mutta eihän sitä tiedä...
Ensimmäisenä "oireena" huomasin siis nämä kaksi pattia ja muut "oireet" ovat tulleet jälkeenpäin. Mieleen tuli myös mahdollinen syöpä?
Olen 30-vuotias nainen ja tupakoin. Niin, ja mitään flunssaa ei ole ollut pitkään aikaan joten siitä nämä eivät johdu.
Patteja kaulassa, limaa kurkussa...
Nellitar
2
258
Vastaukset
- vointia.
Käypä nyt tarkistuttamassa ainakin kilpirauhasarvosi,on turha
pähkäillä asiaa jos sen voi hoitaa tyroksiinilla, aika yleinen vaiva
nykyään. - 3+3
Ne on nielurisat.
Lääkäri tutkii niiden terveyden.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1575970
- 1145555
Olen miettinyt kauan
miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h465247Vanhempi mies
Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa323255- 552789
Ostiko maailma sinut minulta?
Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue252601- 432290
- 232090
Minne sä aina välillä joudut
Kun pitää hakemalla hakea sut sieltä ja sitten oot hetken aikaa esillä kunnes taas menet piiloon, en ymmärrä 🤔❤️ Oot ta131900On niin vaikea olla lähelläsi
En saa ottaa kädestäsi kiinni, en saa halata. En saa silittää hiuksiasi. Enkä saa sinua koskaan omakseni. ☔ Miehelle na151821