Kun valtio kaikin tavoin rankaisee yksilöä tässä yhteiskunnissa moninaisin veroin, niin kuinka kukaan uskoo, että sen omistama UHKAPELIYHTIÖ pelaisi reilua peliä ja antaisi YKSILÖN voittaa koskaan mitään isompaa pottia?
Tuhkatkin pesästä mentaliteettihan on maamme ideologia.
Kuinka monta lottomiljonääriä sinä tunnet? Taikka edes kenotonnivoittajaa? Tai muuta suurvoittajaa?
Aivan. Et taida tuntea ketään.
Kyllähän se manipulointi jotakuinkin on nähtävissä Kenon riveissä ja jos ei joka ainoassa pelissä muutenkin.
Kuka uskoo Veikkauksen suurvoittoihin??!
12
92
Vastaukset
- aputukilisä
Montako HIV positiivista henkilöä sinä tunnet ? Heitä on paljon-paljon enemmän kuin lotossa suuria rahoja voittaneita, kyllä sinun pitäisi muutama tuntea.
- 1311121
Mistä tiedät, vaikka tuntisinkin.
- 19+17
Kuka ylipäätään kertoo muille kuin enintään perheenjäsenille, jos voittaa mitään isompaa? Saatat tietämättäsi tuntea montakin voittajaa.
- 2424222
No suvun kesken juttu kiirisi. Ja tadaa, myös jos itse voittaisi, olisi sekin jokin todiste. Mutta kas vaan, eipä taida tälläkään palstalla supervoittajia juurikaan löytyä. ;)
Jos on vuosikymmeniä pelkkä O Tur - kyllähän sitä alkaa vähän ihmetellä. - En tunne, mutta
Tiedän. Erään opettajan luokassa oppilas, jonka perhe nappasi päävoiton. Oliko muuta kysyttävää ?
- 13231
mikä kunta ja koska
- 12312213
jos ei lävähdä löttövoittoa itselle, en usko
- 7+13?098
"Kuinka monta lottomiljonääriä sinä tunnet?"
Kuinka monta homoseksuaalia tunnet? Tutkimusten mukaan noin seitsemän prossaa ihmisistä on homoseksuaaleja.
Tunnetko yhtään sadan henkilön lähipiiristä? - 34242
kerro ensin montako lottomiljonääriä sinä tunnet
- ggfgghhh
lumevoittajia kaikki tyynni. voittokertomukset kesäharjoittelujoiden kynästä. kaikki yhtä typeriä.
- E.T3
Minä minä minä se oon
- paska321
Ja minä se en oo
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo räyhää: kansan on muututtava
Orpon mukaan kansa ei elä kokoomuksen kanssa samassa todellisuudessa, ja sen vuoksi kansan on muututtava. Kas kun ei san2402734- 1011144
Nainen, nyt esitän muutaman skenaarion
Asumme yhdessä ja seurustelemme. 1. On ilta ja olet sohvalla makoilemassa ja räpläät kännykkääsi. Makuuhuoneesta kuulu1221098Oikea kaste on syntisten kaste
Oikea kaste on syntisten kaste. Vain syntisiä tulee kastaa. Itsensä uskoviksi ja vanhurskaiksi julistaneita ei tule ka581005Kristillinen kaste toimitetaan upottamalla veteen - pään valelukaste ei kelpaa
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen puhdistautumiseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali verta1531002Upotuskaste on raamatullisin kaste
Jokainen raamattua lukenut tietää sen. Päivänselvä asia. Vauvalle annettu kaste ei löydy raamatusta.717917- 63851
- 42839
Perussuomalaisten kansanedustajalta erittäin raju puheenvuoro eduskunnassa massamaahanmuuttoa vastaa
https://www.is.fi/politiikka/art-2000012019924.html Hyvä, että perussuomalaiset tuo Suomen kansalle tätä vihervasemmisto238825- 130820