Menin yksityiselle hammaslääkäriin, koska "yksityiset on parempia kuin kunnalliset" ja yksityiselle pääsin nopeammin.
Olin silloin raskausviikolla 27, josta olin infonnut myös lääkärille.
Minulla oli lohjennut hammas, jonka halusin paikattavan. Sielä ilmeisesti oli myös syvä reikä, mikä mitä ilmeisemmin olisi vaatinut juurihoitoa! Mutta lääkäri löi vain paikan ja kruunun päälle.
Huomasin, että suussani maistui mätä n. 1 tunti hammaslääkärireissun jälkeen. Ja maistuu edelleen, jos "imeskelen" hampaan kohdalta.
Kyllä ketuttaa, sillä rahaa paloi tähän "ammattilaiseen" päälle 200e. Ihan meni rahat kankkulan kaivoon.
Uudestaan pitäisi hammaslääkärille päästä, mutta mistäs rahat revitään.
Kysyisin, että kuinka mätivällä hampaalla on vaikutusta sikiöön?
:/
mätää ja raskaus
rv34
2
99
Vastaukset
- ljfojfopewef
Voi tulla kehityshäiriöita.
- aijai.. :(
Kelakorvausta voit hakea tähän (jos kuitti tallella ja et hakenut jo) ja tuohon tulevaan hammaslääkäri aikaan. Auttaa vähän
Raha on nyt sellainen juttu että se on ihan pakko lainata joltakin tai jostakin. Tämä pitää kumminkin hoitaa nopeasti, että jos teet hoitovirheestä ilmoituksen niin siinä kestäisi sen verran että en tiedä selviäisikö sikiö vahingolta ja sinä pahoilta kivuilta..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3511407- 639720
- 1405508
- 1443774
- 753730
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373625- 403368
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal243153- 632783
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak782558