Koska Jumala on sen kaikesta Rakkaudesta antanut meille ihmisille!
http://www.jewishencyclopedia.com/articles/10177-lucifer
^ Stars were regarded throughout antiquity as living celestial beings (Job xxxviii. 7).
- kun aamun tähdet riemuiten karkeloivat ja Jumalan pojat huusivat ääneen iloaan? (Job 38:7)
Minäkin iloitsen ja nautin nähdessäni näin öisin kun tähdet tuolla riemuin karkeloivat. Olen niin äärettömän iloinen siitä että meidän Rakastava Jumala on tarjonnut meille tämän äärimmäisen luotettavan ja uskomattoman hienon kirjan jonka kautta voimme kaikki elää! Ne jotka eivät suostu elämään tämän kirjan mukaan, saavat kohtalokseen ikuisen tulen, kadotuksen, helvetin lieskat ja äärimmäistä tuskaa! Tosin minä tulen iloitsemaan tästä! Tulen nauramaan yhdessä Jumalan kanssa heidän vierellään heidän haudalla. Tai siis eiväthän he mitään hautaa tule saamaan VAAN IKUISTA TUSKAA!
Mistä tiedämme että Raamattu on luotettava kirja!
10
93
Vastaukset
- tämmöstäkinon
- siunattu Jumala
Sellainen se meidän Jumala on.
- Niinpä minä nauran, kun teidän käy huonosti, pilkkaan, kun tulee aika jota kauhistutte (Sananlaskut 1:26)
>>Ne jotka eivät suostu elämään tämän kirjan mukaan, saavat kohtalokseen ikuisen tulen, kadotuksen, helvetin lieskat ja äärimmäistä tuskaa! Tosin minä tulen iloitsemaan tästä! Tulen nauramaan yhdessä Jumalan kanssa heidän vierellään heidän haudalla. Tai siis eiväthän he mitään hautaa tule saamaan VAAN IKUISTA TUSKAA!>>
Onpas sinulla hienot tulevaisuuden kuvitelmat. Todella huomaavaista jumalasi taholta!- Puistattavaa
Ei uskoisi millaisia tyyppejä keskuudessamme saattaa liikkua.
Tarkoitin siis aloituksen tekijää.
- Jumala armahtakoon
Aloittaja "siunattu Jumala" on luultavasti ateisti tai muu jumalaton, joka rienaa kristittyjä. Jos hän kuitenkin vastoin luuloani on kristitty, Jumala hänet armahtakoon siltä kohtalolta, jota hän muille toivoo.
- Selvät merkit
Minusta hän vaikuttaa "tosiuskovaiselta" nehän ne tapaa hekumoida toisten kadotukseen joutumisella, tälläkin palstalla päivät pitkät.
- siunattu Jumala
Ai siltä kohtalolta että luopuisi uskomasta siihen että tähdet ovat eläviä olentoja?
- mene hoitoon
Vain sairas mieli pystyy kirjoittamaan mitään sellaista kuin aloittaja. Tuskin on kristitty edes.
- Vilpitön uskossaan
Aloittajahan on malliesimerkki aidosta kristitystä, kuvittelee olevansa itse joku ns:n. Jumalan valittu.
Hekumoi Raamattuun uskomattomien, IKUISELLA TUSKALLA!
- totta 1
Kysymykseen vastaus. Uskomalla se antaa varmuuden Raamatun uskottavuudesta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1261720
- 1051205
Postimerkki kirjeeseen ja kortiin maksaa jo 3 euroa!
https://yle.fi/a/74-20229241 Kyllä tämä on järjetön hinta, Posti tuhoaa itsensä tällä hinnalla, täytyyhän Postin "Herro1381071- 49979
Keitä oli kunnanjohtajan erottajat?
Kouluja ei ole varaa ylläpitää mutta johtajasopimukseen palaa 100000 euroa ja uuden johtajan hakuprosessi maksaa kymmeni51880- 128877
Atte Harjanne usuttaa eläkeläisvihaan
Karmeeta kuultavaa aamun uutislähetyksessä, kun Atte Harjanne, tunnettu eläkeläisvihaaja, suitsii sukupolvien välistä v240858Helsingin Mäntymäki muuttui Kultajuhlan jälkeen kaatopaikaksi.
Mitä se kertoo jääkiokosta ja lätkäfaneista? Saikkua huomenna huusi fani yöllä?70745Pridekulkue kiellettävä?
Näin täällä suoraan vaaditaan. Perusteina mitä mielikuvituksellisimmat tarinat. No, miksi ihmeessä kukaan ei ole samalla178729Mä oon tyytyväinen, että ei ole enää tunteita.
Samalla tajusin, että sun kohdalla tykkäsin enemmän niistä tunteista kuin sinusta persoonana. Halusin väkisin nähdä sinu55719