Mistä tiedämme että Raamattu on luotettava kirja!

siunattu Jumala

Koska Jumala on sen kaikesta Rakkaudesta antanut meille ihmisille!

http://www.jewishencyclopedia.com/articles/10177-lucifer
^ Stars were regarded throughout antiquity as living celestial beings (Job xxxviii. 7).

- kun aamun tähdet riemuiten karkeloivat ja Jumalan pojat huusivat ääneen iloaan? (Job 38:7)

Minäkin iloitsen ja nautin nähdessäni näin öisin kun tähdet tuolla riemuin karkeloivat. Olen niin äärettömän iloinen siitä että meidän Rakastava Jumala on tarjonnut meille tämän äärimmäisen luotettavan ja uskomattoman hienon kirjan jonka kautta voimme kaikki elää! Ne jotka eivät suostu elämään tämän kirjan mukaan, saavat kohtalokseen ikuisen tulen, kadotuksen, helvetin lieskat ja äärimmäistä tuskaa! Tosin minä tulen iloitsemaan tästä! Tulen nauramaan yhdessä Jumalan kanssa heidän vierellään heidän haudalla. Tai siis eiväthän he mitään hautaa tule saamaan VAAN IKUISTA TUSKAA!

10

93

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tämmöstäkinon
      • siunattu Jumala

Sellainen se meidän Jumala on.

- Niinpä minä nauran, kun teidän käy huonosti, pilkkaan, kun tulee aika jota kauhistutte (Sananlaskut 1:26)

• >>Ne jotka eivät suostu elämään tämän kirjan mukaan, saavat kohtalokseen ikuisen tulen, kadotuksen, helvetin lieskat ja äärimmäistä tuskaa! Tosin minä tulen iloitsemaan tästä! Tulen nauramaan yhdessä Jumalan kanssa heidän vierellään heidän haudalla. Tai siis eiväthän he mitään hautaa tule saamaan VAAN IKUISTA TUSKAA!>>

Onpas sinulla hienot tulevaisuuden kuvitelmat. Todella huomaavaista jumalasi taholta!

• Puistattavaa

Ei uskoisi millaisia tyyppejä keskuudessamme saattaa liikkua.
        Tarkoitin siis aloituksen tekijää.

• Jumala armahtakoon

Aloittaja "siunattu Jumala" on luultavasti ateisti tai muu jumalaton, joka rienaa kristittyjä. Jos hän kuitenkin vastoin luuloani on kristitty, Jumala hänet armahtakoon siltä kohtalolta, jota hän muille toivoo.

• Selvät merkit

Minusta hän vaikuttaa "tosiuskovaiselta" nehän ne tapaa hekumoida toisten kadotukseen joutumisella, tälläkin palstalla päivät pitkät.

• siunattu Jumala

Ai siltä kohtalolta että luopuisi uskomasta siihen että tähdet ovat eläviä olentoja?

• mene hoitoon

Vain sairas mieli pystyy kirjoittamaan mitään sellaista kuin aloittaja. Tuskin on kristitty edes.

• Vilpitön uskossaan

Aloittajahan on malliesimerkki aidosta kristitystä, kuvittelee olevansa itse joku ns:n. Jumalan valittu.
        Hekumoi Raamattuun uskomattomien, IKUISELLA TUSKALLA!

• totta 1

Kysymykseen vastaus. Uskomalla se antaa varmuuden Raamatun uskottavuudesta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Muistatko kaivattusi

Syntymäpäivän? Päivämäärä riittää. 🌹
      Ikävä
      126
      1720
    2. 105
      1205
    3. Postimerkki kirjeeseen ja kortiin maksaa jo 3 euroa!

https://yle.fi/a/74-20229241 Kyllä tämä on järjetön hinta, Posti tuhoaa itsensä tällä hinnalla, täytyyhän Postin "Herro
      Maailman menoa
      138
      1071
    4. Mulla on ikävä

sua nainen ja niitä katseita ❤️ Lupaatko, että katseemme kohtaa taas?
      Ikävä
      49
      979
    5. Keitä oli kunnanjohtajan erottajat?

Kouluja ei ole varaa ylläpitää mutta johtajasopimukseen palaa 100000 euroa ja uuden johtajan hakuprosessi maksaa kymmeni
      Ilmajoki
      51
      880
    6. Miten pääsee ujon naisen pään sisään?

Siis tosi tosi tosi ujon...
      Ikävä
      128
      877
    7. Atte Harjanne usuttaa eläkeläisvihaan

Karmeeta kuultavaa aamun uutislähetyksessä, kun Atte Harjanne, tunnettu eläkeläisvihaaja, suitsii sukupolvien välistä v
      Maailman menoa
      240
      858
    8. Helsingin Mäntymäki muuttui Kultajuhlan jälkeen kaatopaikaksi.

Mitä se kertoo jääkiokosta ja lätkäfaneista? Saikkua huomenna huusi fani yöllä?
      Maailman menoa
      70
      745
    9. Pridekulkue kiellettävä?

Näin täällä suoraan vaaditaan. Perusteina mitä mielikuvituksellisimmat tarinat. No, miksi ihmeessä kukaan ei ole samalla
      Luterilaisuus
      178
      729
    10. Mä oon tyytyväinen, että ei ole enää tunteita.

Samalla tajusin, että sun kohdalla tykkäsin enemmän niistä tunteista kuin sinusta persoonana. Halusin väkisin nähdä sinu
      Ikävä
      55
      719
    Aihe