Nyt sarasvuo syyttää, että ei ole sen vika, että nelosella ei ole katsojia.. Nelosella on keskimääräinen viikkotavoittavuus 76% katsojista. Valitettavasti tämä sarasvuon paska ohjelma laski tämän luvun torstai iltaisin 17%:iin.
Sarasvuo itkee taas
5
110
Vastaukset
Televisiossa Sarasvuo on jäykkä ja töksähtelevä.
En ole käynyt kuulemassa häntä kirkossa, mutta seurakuntaväen innostuneisuus viittaisi siihen, että hänessä olisi ainesta uskonnolliseksi sananjulistajaksi livenä yleisön edessä.
Rantalaisesta tuli muslimi - tulisiko Sarasvuosta pappi? Opiskelemaan vain!- Olen varma että
sen ohjelmalla olisi ollut katsojia jos se olisi esimerkiksi ottanut vieraakseen oman akkansa kertomaan veritankkauksesta ja epoista.
- Kysyn vaan.
Täsmälleen. Otsikko "Virpi puhuu suunsa puhtaaksi ja paljastaa kaiken" olisi kerännyt 2 - 3 miljoonaa katsojaa.
Tosi surkea ja huono pelimies ja suunnittelija tuo saraspöö. Että eikö se ole karvansa jo näyttänyt, eikö firmoissa soi hälytyskellot!!! Ostaako joku oikeasti tsemppaus palveluita Trainers House nimisestä tyhjäpää puljusta?
- njp8o
Omahyväinen, itsekäs ihminen. ja .........................
Onneksi nelonen YMMÄRTI lopettaa sen ohjelman.- Ple!
Aiemmin köyhille vidduillut kapitalistonnuolija on kohta itse leipäjonossa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi434006Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal513651- 703218
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak933087Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no882066- 352028
- 241889
- 311841
- 341830
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k231774