Eivät enää leimanneet sammutinta.

Kuin uusi

Sammuttimen 10 v. ovat liian paljon. Jokin laki kieltää leimauksen. Täyshuolto tulisi maksamaan enemmän kuin uusi sammutin. Siis markettiin sammutinostoksille ennen katsastukseen menoa.

28

178

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Halpaa kerrankin

Jep, Honkkarissa 2 kg:n jauhesammutin 17.99€, käy hakemassa, jossain ottavat pelkästä tarkastuksest jopa 15€.. huh huh.

• Melko halpaa

Vielä halvemmalla kun touhuaa Rumatikillä.Liite hetken kuluttua.

• Tulee
        Melko halpaa kirjoitti:

Vielä halvemmalla kun touhuaa Rumatikillä.Liite hetken kuluttua.

Itse hörhö pöpireinojokinenhan http://urly.fi/aaz se siinä taas on asialla!

• Joksu valvoo
        Tulee kirjoitti:

Melko nopeana vahti 3.min menee.

• Joksu fani

Se minuakin v.ituttaa H-poika Kuopiosta

• Niin pitääkin!
        Joksu fani kirjoitti:

Se minuakin v.ituttaa H-poika Kuopiosta

• Puhaltaako?
        Niin pitääkin! kirjoitti:

Joksu aika vaivassa,onkohan kullut Rumatikistä,puhaltaako?

• Kuin myös reino!
        Puhaltaako? kirjoitti:

Joksu aika vaivassa,onkohan kullut Rumatikistä,puhaltaako?

• Sivusta seurannut
        Kuin myös reino! kirjoitti:

Toi on hyvä taktiikka, kun vastaat hörhölle aina samalla tavalla. Kyllästyy, kun ei synny vuoropuhelua.

• Oulussa tarjous_22/3

OULUSSA huomenaamuna klo 10 alkaen on RintaJouppi liikkeessä Zeppeliinin likellä ilmainen sammuttimien tarkastus.
        LUE Kalevasta ; siinä se oli mainostettu.

Ei ole kallis nyt ainakaan... lienee mainostemppu,,, ilmoituksessa oli merkintä myös makkaratarjoilusta jne.

• Joksu fani
        Sivusta seurannut kirjoitti:

Toi on hyvä taktiikka, kun vastaat hörhölle aina samalla tavalla. Kyllästyy, kun ei synny vuoropuhelua.

Joksu vastaa siinä itselleen . Hyvä Joksu !!
        Joko hyväilit itseäsi ja rumatikkiä?

• ei aktiivisille
        Oulussa tarjous_22/3 kirjoitti:

OULUSSA huomenaamuna klo 10 alkaen on RintaJouppi liikkeessä Zeppeliinin likellä ilmainen sammuttimien tarkastus.
        LUE Kalevasta ; siinä se oli mainostettu.

Ei ole kallis nyt ainakaan... lienee mainostemppu,,, ilmoituksessa oli merkintä myös makkaratarjoilusta jne.

Oli pullotarkastus kohdillaan, vaan olisiko pitänyt olla "aktiivisesri ostamassa jotain"? Siellä eräs naismyyjä ei kuulemamme mukaan ollut asiakasta kohtaan asiallinen, kun tämä ilmoitti ettei ole hankkimassa liikkeestä mitään hintojen kalleuden takia. Oli hämmästyttävää, että samainen esittelijä nähdäksemme alkoi herjaamaan kahvin juonnista ja muun tarjoilun käytöstä. Kuulosti siltä että vaikka oli yleinen kutsu tiloihin niin huonoja asiakkaita sinne ei kaivata. Oli jokseenkin ajattelematonta käytöstä tältä esittelijältä. Tilanne kertoo ajattelutavasta ainakin hänen puolelta.

• johann ny on markkin

Siihen uuteen tarttee kuulemma saada myös tarkastusleima. Saattavat myydä vanhaa tavaraa.
        Venepoliisi tarjosi yhdelle tutulle vakuutusmiehelle sakkoja tuliterän sammuttimen takia, mutta sai jotenkin puhuttua ympäri.

• Rahat pois pankista

Kataisen Jyrki on murheellinen mies Ukrainan kriisin takia. Pidetään me karavaanarit yhtä,eikä kettuilla toisillemme,ettei vaan tule kolmas maailmansota ryssien takia. Siinä menee vaunut ja autot paskaks jos sota alkaa,eli puhalletaan nyt yhteiseen hiileen,eikä turhia vitsailla.pitää hommata paljon kaasua jemmaan ja säilykkeitä ym retkimuonaa. Sitten maastokuviollinen pressu suojaksi ja korpeen sellaisen metsäautotien päähän ,mihin ryssä ei osaa.

• Tyäeläkeläinen

Rahaa jäänyt pankkiin,touhutaan Rumatikillä kesäaikaan.

• Pankkiin?
        Tyäeläkeläinen kirjoitti:

Rahaa jäänyt pankkiin,touhutaan Rumatikillä kesäaikaan.

• Joksu Kuopiosta
        Pankkiin? kirjoitti:

Ai mitkä rahat piilotetaan?, ei minulla mitään rahaa ole. Kaikki rahat menevät Fiatin remontteihin.

• Joksu Kuopiosta
        Joksu Kuopiosta kirjoitti:

Ai mitkä rahat piilotetaan?, ei minulla mitään rahaa ole. Kaikki rahat menevät Fiatin remontteihin.

Kyllä meidän Savolaisten kuuluu saada tarkastus ilmaiseksi . On vähän murheita Fiattini kanssa. Lue vaikka minun vikalistani Fiatistani.

• Se on hyvä auto
        Joksu Kuopiosta kirjoitti:

Kyllä meidän Savolaisten kuuluu saada tarkastus ilmaiseksi . On vähän murheita Fiattini kanssa. Lue vaikka minun vikalistani Fiatistani.

Vähän on ollut minullakin ongelmia Fiatin kanssa.. ei juuri ollenkaan. Mitä nyt jarrupalat ja renkaat ovat kuluneet 80 th. kilometrin aikana.

• hyvä on
        Se on hyvä auto kirjoitti:

Vähän on ollut minullakin ongelmia Fiatin kanssa.. ei juuri ollenkaan. Mitä nyt jarrupalat ja renkaat ovat kuluneet 80 th. kilometrin aikana.

On tietysti, hyvä auto jos on vielä kopissa rumatikki. Kuka sitä nyt omaansa moittii.
        On Ferrarin kanssa samasta konsernistakin

• kamalaauto
        Se on hyvä auto kirjoitti:

Fiat on kertakäyttöauto ! En kannata romua korjata , Vaan ostaa uusi ,kun halpa on . Onko sinulla moneskin moottori jo menossa , Entä iskunvaimentimien laakerit ??
        Huom. Deltta-autossa korjataan niitä romuja . Miten on tietokone toiminut ?? Jokos olet uuden vaihtanut??
        Jos käyt joskun rakkineellasi Unkarissa ,osta sieltä muutama boksi varastoon .
        Ovat noin 850 eur halvempia /kpl,kuin samat boksit Deltta-autossa.
        Jää rahaa silloin ,muihin remontteihin.
        Ai Ai Fiat. Ei Fiatti ole Ferrari ,vaikka samassa maassa kasataankin jollakin tavalla.
        Menikö päiväsi nyt pilalle Tuurissa.
        Onko siellä Tuurissa halpaa Lauantaimakkaraa . Lihaa kun et pysty ostamaan

• Hyvä Joksu
        kamalaauto kirjoitti:

Fiat on kertakäyttöauto ! En kannata romua korjata , Vaan ostaa uusi ,kun halpa on . Onko sinulla moneskin moottori jo menossa , Entä iskunvaimentimien laakerit ??
        Huom. Deltta-autossa korjataan niitä romuja . Miten on tietokone toiminut ?? Jokos olet uuden vaihtanut??
        Jos käyt joskun rakkineellasi Unkarissa ,osta sieltä muutama boksi varastoon .
        Ovat noin 850 eur halvempia /kpl,kuin samat boksit Deltta-autossa.
        Jää rahaa silloin ,muihin remontteihin.
        Ai Ai Fiat. Ei Fiatti ole Ferrari ,vaikka samassa maassa kasataankin jollakin tavalla.
        Menikö päiväsi nyt pilalle Tuurissa.
        Onko siellä Tuurissa halpaa Lauantaimakkaraa . Lihaa kun et pysty ostamaan

Olet oikeassa !!!

• Joksu vaan

• Hyvä on
        Joksu vaan kirjoitti:

Minua ei hävetä edes ajella Fiatilla.

http://dolan.naurunappula.com/screen/e0/4e/e04e8906310db6cc/0/39639.jpg

Joksun vikalista

No tässä listani on. Kun tuntuu kaikki haluavan listaani näkyville
        Puuttuu vielä listastani, mutta koitan täydentää sitä myöhemmin

Minun VIATISTA särkeentyi nämä eikä ollut paljonajettu ,oli italialainen helle kesän kuljin ,Tässä listani:

Ei koskaan Fiatia

VIATTI Ransitinreuhu oli meillä kanssa,vikoja oli yötäpäivää

804 km paripyörän takarenkas hajosi Klo.19.07.
        1150km Rumatikin 3002sytytytin ei sytytänyt.1000 e maksoi korjaus Delttalla
        1743 km hävisi Potapotin tankin korkkki ja roiskutti
        1780km etuvalosta palo lyhytlamppu ja parkkimis valaisin
        2106 km Portapotin pumppu lakkasi toimimasta Klo.13.09. Jäätyi Portapotti
        2810 km ratiosda kääntyi kanava yötäpäivää Niuvassa eri asemalle
        3275 km tv-antenninputken kiinnitys petti katosta
        3600 km likavemärin hana jäätyi umpeen Petosen ABCllä Öllölässä
        4790 km peruutuskamera pimeni, on tärkeävärkki
        5317 km tuulilasiin tuli kivi ja halkesi
        5709 km akku sökähti,uusi akku kun laitoin niin ei startannut ei mitään, eivät tienneet sitä REIJON DIESELISSÄ! Tilasin toisesta liikkeestä 2 sulaketta
        6900 km ulkooven toppari irtosi
        7121km huohotinputki jäätyi,vaikka ajo tietokone näytti lämmintä Klo.18.06.
        7222km monet laakerit meni, oli syttyä palamaan paripyörät
        7500 km pakoputken kannatinkumilenkki katkesi.makasin melkein päivän alla
        7775km ilmamäärämittari paloi 6kertaa, ei ole kuin ropottivahteisessa ja maksoi 1000e/kpl
        8000 km ei saanut ropottivaihtetta päälle Klo.09.12. sateella.eivät osanneet, Lapinautossa laittaa uutta ilmamäärämittaria päälle. rovaniemellä
        8700 km niveleitä rupesi menemään kartaanista,ostin ne Tamgearilta enkä Motonetistä kun eivät vastanneet puhelimeeni
        9100 kmRumatikin puhallin ei puhaltanut lämmintä pahviputkista. uusi pahviputki oli Kuopissa Klo.16.57. Starkilla kallista
        9438km takaiskunvaimentimesta vuosi yötäpäivää öljyä Tuurin pihassa

Oli vasta ajettu 200000tuhatta km kun oli tuotu tuo italialainen hellekesänkuljin saksasta vm 2.8 turpodiesel. Aina ajoin 25 000 vuodessa kun oli yhtenä autona yötä päivää. Autonkäyttö päästövero oli 485 e/kg minulla Joksulla
        Eivät ottaneet rintaJoupille kun oli vielä velkaa 9 vuotta Santanderille,eikä REIJON AUTOSSA tienneet.

Joksun pannu sökähti

• Palstavahti Joksu
        Hyvä on kirjoitti:

Joksun vikalista

No tässä listani on. Kun tuntuu kaikki haluavan listaani näkyville
        Puuttuu vielä listastani, mutta koitan täydentää sitä myöhemmin

Minun VIATISTA särkeentyi nämä eikä ollut paljonajettu ,oli italialainen helle kesän kuljin ,Tässä listani:

Ei koskaan Fiatia

VIATTI Ransitinreuhu oli meillä kanssa,vikoja oli yötäpäivää

804 km paripyörän takarenkas hajosi Klo.19.07.
        1150km Rumatikin 3002sytytytin ei sytytänyt.1000 e maksoi korjaus Delttalla
        1743 km hävisi Potapotin tankin korkkki ja roiskutti
        1780km etuvalosta palo lyhytlamppu ja parkkimis valaisin
        2106 km Portapotin pumppu lakkasi toimimasta Klo.13.09. Jäätyi Portapotti
        2810 km ratiosda kääntyi kanava yötäpäivää Niuvassa eri asemalle
        3275 km tv-antenninputken kiinnitys petti katosta
        3600 km likavemärin hana jäätyi umpeen Petosen ABCllä Öllölässä
        4790 km peruutuskamera pimeni, on tärkeävärkki
        5317 km tuulilasiin tuli kivi ja halkesi
        5709 km akku sökähti,uusi akku kun laitoin niin ei startannut ei mitään, eivät tienneet sitä REIJON DIESELISSÄ! Tilasin toisesta liikkeestä 2 sulaketta
        6900 km ulkooven toppari irtosi
        7121km huohotinputki jäätyi,vaikka ajo tietokone näytti lämmintä Klo.18.06.
        7222km monet laakerit meni, oli syttyä palamaan paripyörät
        7500 km pakoputken kannatinkumilenkki katkesi.makasin melkein päivän alla
        7775km ilmamäärämittari paloi 6kertaa, ei ole kuin ropottivahteisessa ja maksoi 1000e/kpl
        8000 km ei saanut ropottivaihtetta päälle Klo.09.12. sateella.eivät osanneet, Lapinautossa laittaa uutta ilmamäärämittaria päälle. rovaniemellä
        8700 km niveleitä rupesi menemään kartaanista,ostin ne Tamgearilta enkä Motonetistä kun eivät vastanneet puhelimeeni
        9100 kmRumatikin puhallin ei puhaltanut lämmintä pahviputkista. uusi pahviputki oli Kuopissa Klo.16.57. Starkilla kallista
        9438km takaiskunvaimentimesta vuosi yötäpäivää öljyä Tuurin pihassa

Oli vasta ajettu 200000tuhatta km kun oli tuotu tuo italialainen hellekesänkuljin saksasta vm 2.8 turpodiesel. Aina ajoin 25 000 vuodessa kun oli yhtenä autona yötä päivää. Autonkäyttö päästövero oli 485 e/kg minulla Joksulla
        Eivät ottaneet rintaJoupille kun oli vielä velkaa 9 vuotta Santanderille,eikä REIJON AUTOSSA tienneet.

Joksun pannu sökähti

Hei Pojaat ! Eiks tullut taas minulta hieno linkki klo 16.18 . Ei paljon edes hoitajani auttanut. Ainoastaan nauroivat ,kun on hyvä kommentti. Vai nauroivatko sille ,kun liikutin nahkaani edestakaisin peitonalla. Ei he sanonut mitään.
        Rumatikillä mennään suvella.

• On se Joksu
        Palstavahti Joksu kirjoitti:

Hei Pojaat ! Eiks tullut taas minulta hieno linkki klo 16.18 . Ei paljon edes hoitajani auttanut. Ainoastaan nauroivat ,kun on hyvä kommentti. Vai nauroivatko sille ,kun liikutin nahkaani edestakaisin peitonalla. Ei he sanonut mitään.
        Rumatikillä mennään suvella.

Tuli tuli Joksu.Oli taas pelkkää asiaa sinulta. Yleensä ne linkit tulevatkin sinulta yöllä klo 02.16 . Samalla kun olet sexsipuhelimessa Gay puolella puhelinvastaavana .

• Joks-berg
        On se Joksu kirjoitti:

Tuli tuli Joksu.Oli taas pelkkää asiaa sinulta. Yleensä ne linkit tulevatkin sinulta yöllä klo 02.16 . Samalla kun olet sexsipuhelimessa Gay puolella puhelinvastaavana .

Joksua kiitetään jo julkisestikin klo 02.16 hyvästä hoidosta. Niin sitä pitää . Olet tehnyt mahtavaa työtä

http://dolan.naurunappula.com/screen/e0/4e/e04e8906310db6cc/0/39639.jpg

• Joksu fani

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään

Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää
      Maailman menoa
      138
      3809
    2. Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa

Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri
      Maailman menoa
      336
      2944
    3. Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla

Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt
      Tv-sarjat
      8
      1855
    4. Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."

Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa
      Suomalaiset julkkikset
      5
      1588
    5. Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?

Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja
      Tv-sarjat
      4
      1069
    6. Mun kaikkialta häviäminen

Ei liity sinuun. Muista se. ❤️ Mua kiusataan enkä mä enää jaksa.
      Ikävä
      71
      914
    7. Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan

Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar
      Kaste
      38
      854
    8. Onko teillä

minkä tyyppisiä seksifantasioita kaivattunne kanssa?
      Ikävä
      44
      764
    9. Inhottaa ajatus siitä

Miten monia olet pannut.
      Ikävä
      64
      724
    10. Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan

Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat
      Kuhmo
      22
      708
    Aihe