jakaja

royal2

osaisko joku sanoa, onko dodgen 325 cid vm. -57 virranjakaja erilainen, kuin uudemmissa esim 318 cid kaseissa ?





























Osaisko joku kertoa onko dodgen ( 325) vm. -57 virranjakaja pahoon erilainen, kuin 318 koneessa alkaen -60. Tarkoitus olis laittaa kärjetön sytkä tuohon royaliin, sellainen löytyis halvalla ( 75 $ ) ameriikasta, mutta vuosimalllleihin alkaen -60

2

164

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Olkaapa hyvä

      Kun haeskelin yhteensopivia osia Poly V8 ja LA pikkulohkon välillä niin koska 325cid kuuluu noihin Poly moottoreihin ja on "pikkulohkoinen"(ei siis Early Hemi tms),siis kuten tutumpi ns ryppyreuna 318kin niin pitäisi sopiman ihan suoraan uudemman LA pikkulohkon(67-)virranjakaja,niin kärjellinen kuin kärjetönkin suoraan noihin Poly koneisiin.

    • Käy nätisti ny

      Niinkuin tuossa "olkaapa hyvä"kirjoittikin niin pitäs Englanniksi hakusanaksi LA ja A eli Polymoottoreiden yhteensopivat osat,siis jotain tyyliin Poly A and LA V8 mopar interchancible parts,niin löytyy eräältä sivulta linkki ja luettelo osista jotka ovat yhteneväisiä ja kyllä,virranjakaja luettelon mukaan kuuluu niihin.
      Mikäli halajat kärjetöntä sytytystä niin Pertronix Ignitor on helppo,halpa ja varma eikä tarvi mitään boxeja tms ruuvailla,elikkäs pystyy laittamaan vanhaan orkkisjakajaan näppärästi(siis ehjään ja välyksettömään tietty).
      Mikäli tuo sinun orkkis väljä tms niin ostat hyvän käytetyn ja muunnat sen Pertronixille on päällepäin kuin kärjetön orkkis tai hommaat Pertronixin koko jakajan ja sillä siisti.
      Kurkkaa Pertronix firman sivuille,siellä infoa ja ainakin itse todella tyytyväinen.
      Löytynee muitakin jos tykkää boxeja ruuvailla konetilaan....

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      591
      4071
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3418
    3. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2959
    4. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2901
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2234
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2171
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      2107
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1935
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1930
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1879
    Aihe