Kai tähän jonkun filtterinkin pystyisi itse koodaamaan käytettyjen avainsanojen perusteella, saatanpa joskus tehdäkin sen ja laittaa siihen linkin. Moni varmaan kiittelisi. asiallista keskustelusaittia kuitenkin kaipaisin...
Ei jaksa lukea vaseliineista, onko rekisteröintiä vaativia palstoja ?
15
169
Vastaukset
- lrbbj
jep jollain konstilla pitäis nää vitn kakarat saada pois täältä.
- huumorintajunen
tahtoisin läpsästä teitiä vaseliini kikkelillä naamariin!
- vaseliinikikkel
Jaa ja holle mee
- hoitoonohjaus
Tämä taitaa olla yksi sama sairas yksilö, joka näitä kirjoittelee. Luultavasti myös aikuinen ...
- Ne lähtee ihan
itsestään jos niiden viesteihin ei kukaan reagoi.
- juustokakkuresepti
työnnä filtteri peffaan ja väännä ripuli paskat,ni kyl se siitä!luulis ainaki,tai sit paskanen filtteri seinäs jos oikein hyvin oot pyllistänny ja tähdänny..........
- oo lukematta!
no miks luet sitte niit vaseliini juttuja?
- haha =D
Vaseliini rules!
- Herbert
haha =D kirjoitti:
Vaseliini rules!
Ich komme jaa
- der alte
wunderlicht,ja comme
- bier und wurst
Ist sehr gut jaa
- bitterwasse
jaah,das ich kartoffeln naturlicht
- wurst in skiebenhole
mun fetissi on,että joku ilkeä natsipukuinen läskikasa sylkisi mun peppuun
- Gunther von wurst
wurst in skiebenhole kirjoitti:
mun fetissi on,että joku ilkeä natsipukuinen läskikasa sylkisi mun peppuun
Smutsich satchen must man haben...jaa ich komme meine freunde
- hävinneet on
minne nää vaseliinraggarit hävinny?kovin hiljasta ollu viime aikoina?onks niiltä otettu koneet pois vai liekö ne pakkohoidos nyt?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial341962Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1651890Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva3821792Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2161248- 921123
Kiantama kartelli
Onko alhaisempaa kuin toimia ensin kartellissa ja lopuksi koittaa pelastaa nahkasa vasikoimalla muut kun jää kiinni? Eip34970- 95765
Kiantama oy
Tämän päivän uutiset.....https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000012036470.html.15698- 32674
Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä
Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise47665