Yhtä asiaa olen ihmetellyt kovastikin. Nimittäin sitä, että tämä Teuvo-herra jaksaa puhua niin pahasti muista aktiivikirjoittajista.
Yleensä hampaissa on sellainen kirjoittaja, joka arvostelee Teuvoa ja hänen outoja raamattukäsityksiä.
Minusta on hyvä, että arvostelua harrastetaan, sillä muuten nämä erikoiset opintuulet saavat vapaasti liihottaa ja myrkyttää ihmisten sieluja.
Minkä takia Teuvo rienaa?
25
<50
Vastaukset
- Asko Anteron poika
Mehän saamme vapaasti hänet kirota, kuten rakas Paavalimme on opettanut:
Gal. 1:9
Toistan sen, minkä olen ennenkin sanonut: jos joku julistaa teille evankeliumia, joka on vastoin sitä minkä olette saaneet, hän olkoon kirottu.- Kummastunut
No mutta teuvo, miksi taas kirjoitat toisen nimimerkillä?
- Teuvo Kalervonpoika
2. Piet. 3:16
niinkuin hän tekee kaikissa kirjeissään, kun hän niissä puhuu näistä asioista, vaikka niissä tosin on yhtä ja toista vaikeatajuista, jota tietämättömät ja vakaantumattomat vääntävät kieroon niinkuin muitakin kirjoituksia, omaksi kadotuksekseen. - siksi rienaa
Teuvo Kalervonpoika kirjoitti:
2. Piet. 3:16
niinkuin hän tekee kaikissa kirjeissään, kun hän niissä puhuu näistä asioista, vaikka niissä tosin on yhtä ja toista vaikeatajuista, jota tietämättömät ja vakaantumattomat vääntävät kieroon niinkuin muitakin kirjoituksia, omaksi kadotuksekseen.Kun hän on psykopaatti kapiainen, joka on armeijassa tottunut siihen että hänelle ei vastaan sanota. Katoava luonnonvara nykyisessä armeijassa, onneksi.
- Hyvä.
siksi rienaa kirjoitti:
Kun hän on psykopaatti kapiainen, joka on armeijassa tottunut siihen että hänelle ei vastaan sanota. Katoava luonnonvara nykyisessä armeijassa, onneksi.
Analyysi
- Varmasti totta
siksi rienaa kirjoitti:
Kun hän on psykopaatti kapiainen, joka on armeijassa tottunut siihen että hänelle ei vastaan sanota. Katoava luonnonvara nykyisessä armeijassa, onneksi.
Se varmasti vaikuttaa, varsinkin kun hän todennäköisesti on ollut enimmäkseen alokkaiden kanssa tekemisissä, jotka opetetaan tekemään kaikki vastaansanomatta. Sellainen asema muokkaa ihmisluonnetta.
Varmasti totta kirjoitti:
Se varmasti vaikuttaa, varsinkin kun hän todennäköisesti on ollut enimmäkseen alokkaiden kanssa tekemisissä, jotka opetetaan tekemään kaikki vastaansanomatta. Sellainen asema muokkaa ihmisluonnetta.
Saa-ta-nan todennäköisyys on mitä törkeintä valhetta:
Ei Suomen ilmatilaa jatkuvasti valvovat tutka-asemat ole koskaan olleet alokkaiden koulutuspaikkoja.- Näinseon.
TeuvoSuni kirjoitti:
Saa-ta-nan todennäköisyys on mitä törkeintä valhetta:
Ei Suomen ilmatilaa jatkuvasti valvovat tutka-asemat ole koskaan olleet alokkaiden koulutuspaikkoja.Ihmisiä, jotka eivät ole saaneet kyseenalaistaa sinua on sinulla kuitenkin ollut alaisina. Sinä et kestä sitä, että sinua kyseenalaistetaan.
Näinseon. kirjoitti:
Ihmisiä, jotka eivät ole saaneet kyseenalaistaa sinua on sinulla kuitenkin ollut alaisina. Sinä et kestä sitä, että sinua kyseenalaistetaan.
Jos minä en kestäisi kaltaistesi Saa-ta-nan palvelijoiden kyseenalaistamisia, niin turhaan olisi Kristus minulle Henkeänsä antanut.
"Jo ollessasi äidin kohdussa minä valitsin sinut tähän tehtävään. Se eläketulo,mikä sinulla on, saa sinulle riittää ja loppuelämäsi olet minun palveluksessani.
Menet, minne minä sinut lähetän ja puhut kaikki, mitä minä käsken sinun puhua .Älä ihmisiä pelkää, sillä minä olen kanssasi ja pelastan sinut.
Äläkä heitä kauhistu, etten minä kauhistuttaisi sinua heidän edessään. Ja jos ilman minun tahtoani johonkin ryhdyt, minä panen sen eteen mustan seinän."
Totuus onkin niin ihmeellinen asia, että siinä on joka päivä kaltaisillasi Jumalan paaduttamilla ihmettelemistä.
Minäpä kerron nyt sinulle henkilökohtaisesti, vaikka en tiedä minkä uskonlahkon riettauden virrasta sinä Totuuden Henkeä herjaat?
Eikä siinä pitäisi olla mitään outoa, että sinäkin suhtaudut vihamielisesti Teuvo-herraan, joka on saanut Hengen ja tehtävän monin verroin suuremmalta Herralta, Jeesukselta Kristukselta.
Ja hän jo eläessään tiesi, minkälaisen kohtalon kohteeksi hänen valisemansa opetuslapset täällä Saa-ta-nan hallisemassa maailmassa joutuvat.
Näin hän kertoi siitä Isälleen:
"Minä olen ilmoittanut heille sanasi, ja he ovat saaneet osakseen maailman vihan, koska eivät kuulu maailmaan, niin kuin en minäkään kuulu."
Tässä sinulle niitä opintuulia, joilla Saa-ta-na on tämänkin kansan jo aikoja sitten lihottanut ja myrkyttänyt.
Paavalin opeilla - tietenkin:
"Armosta Jumala on teidät pelastanut antamalla teille uskon. Pelastus ei ole lähtöisin teistä, vaan se on Jumalan lahja."
Tähän on Saa-tanan eriomainen vaihtoehto Kristuksen määräämälle ahtaalle portille, ja tällaisia uskoja se on tähänkin maahan synnyttänyt"
adventistit
aglikaanit
agrigolalaiset
arkkimunkkilaiset
armonvirtalaiset
baalbelklaiset
babtistit
birkittalaissisaret
branhamilaiset
cityseurakuntalaiset
dominikaanit
elämänsanalaiset
slevy:n miespapit
slevy:n naispapit
elämänlähdeläiset
eläväsanalaiset
ekumeeniset
exoduslaiset
gnostilaiset
henotesläiset
helluntailaiset
hengenuudistuslaiset
heränneet
esikoiset
ilosanomalaiset
israelinystävät
jehovalaiset
Jeesuksen pyhän veren papit
Jeesuksen ruumislaiset
Jeesus on herralaiset
katolilaiset kylväjät
kansanraamattuseuralaiset
kalleimman veren sisaret
kansanlähetysläiset
Kellonkartanolaiset
koivuniemiläiset
korpelaiset
kotikirkkolaiset
kulmakivenseurakuntalaiset
kulmakiviseurakuntalaiset
kuninkaansoturit
kristilliset eläkeläiset
kriisipalvelulaiset
kotisatamalaiset
luterilaiset
lähetysseurakuntalaiset
luthersäätiöläiset
lasarusveljet
lähdekalliolaiset
lännenhunttarilaiset
maranatalaiset
majakkalaiset
metodistit
mormoonit
munkkiluostarin munkit
nunnaluostarin nunnat
nokialaismissiolaiset
onewayhouselaiset
ortodoksit
pelastusarmeijalaiset
patmoslaiset
palatsiseurakuntalaiset
paavalinsynodilaiset
paratiisikotilaiset
petripaavolalaiset
pikkuesikoiset
priskillalaiset
pyhänikolauslaiset
perjantaikristuksellelaiset
raamattupuhuulaiset
radiodeiläiset
rauhansanalaiset
rauhanyhdistysläiset eli
vanhoillislestadiolaiset
ristiinnaulitut
risteyspaikkalaiset
ristiretkeläiset
riverseurakuntalaiset
ropolaiset
rukouspalvelulaiset
rukousystäväläiset
ruusuristiläiset
ristiinnaulittulaiset
saalemilaiset
sanansaattajalaiset
sanajaylistysläiset
savenvalajalaiset
scientologilaiset
siloalaiset
stefanuslaiset
suomenraamattuopistolaiset
teologisetinstuuttilaiset
tabernaakkelilaiset
takeitnowlaiset
timoteusyhteisöläiset
tuomasmessulaiset
totuudenystäväläiset
tunnustukselliset luterilaiset
torontonsiunaajalaiset
uusheränneet
uusapostoliset
uusiviiniläiset
valon enkelit
vapaakirkolliset
vanhauskoiset
vapaamuurarit
viadolorosalaiset
vineyardilaiset
yhteyskristuksessalaiset
yhteysliikeläiset
yeshualaiset
Kun nämä saavat kuulla vaikka yhden lauseen totuutta, se kirotaan heti, ja vieläpä Raamattuun vedoten:
"Julistipa kuka tahansa teille evankeliumia, joka on vastoin meidän julistamaamme -- vaikkapa me itse tai vaikka taivaan enkeli -- hän olkoon kirottu."
Näin tukevan pohjan on Saa-ta-na Jumalan paaduttamille varmistanut, kun he vielä todistavat, että joka ainut Raamatun sana on Jumalan sanaa, joka todesta otettava.- 1 on joukosta poissa
vapaamuurarit
???
viadolorosalaiset - Ei pidä unohtaa
1 on joukosta poissa kirjoitti:
vapaamuurarit
???
viadolorosalaisetNiin ja
- sunilaiset - Itseäsi vahingoitat
Itsellesi vahingoksi sinä Raamatun sanaa vesität ja halveksit.
- 1on joukosta poissa
Ei pidä unohtaa kirjoitti:
Niin ja
- sunilaisetEi se muistaakseni ole Teuvon listalla ollutkaan.
1 on joukosta poissa kirjoitti:
vapaamuurarit
???
viadolorosalaisetKyllä ne siellä ovat, jos siedät lukea listan tarkasti.
Moneen vuoteen en ole tuota päivittänyt, joten varmasti monta lahkoa sieltä puuttuu, sillä Saa-ta-nahan synnyttää niitä kuin sieniä sateella.- Ei pidä unohtaa
1on joukosta poissa kirjoitti:
Ei se muistaakseni ole Teuvon listalla ollutkaan.
Kaikki lahkot kuuluu sinne. Ei pidä unohtaa sunilaisia.
Itseäsi vahingoitat kirjoitti:
Itsellesi vahingoksi sinä Raamatun sanaa vesität ja halveksit.
Jos totuus olisi yhdenkin kerran tämän 26 vuoden aikana minua vahingoittanut, olisin täällä teidän Paavalinne tavoin rakkain veljenne, tiukassa Saa-ta-nan enkelin vartioinnissa.
- Itsellesi kadotuksek
TeuvoSuni kirjoitti:
Jos totuus olisi yhdenkin kerran tämän 26 vuoden aikana minua vahingoittanut, olisin täällä teidän Paavalinne tavoin rakkain veljenne, tiukassa Saa-ta-nan enkelin vartioinnissa.
Olisi toki parempi, että vahingoittuisit ajassa, mutta Pietarin sanat:" Omaksi kadotukseksi" onkin jotain paaaaaljon pahempaa. Totisesti toivon, että sinulle tapahtuisi täällä jotain sellaista, joka estäisi sinun joutuvan Raamatun sanan vääntämisestä ikuiseen kadotukseen.
Itsellesi kadotuksek kirjoitti:
Olisi toki parempi, että vahingoittuisit ajassa, mutta Pietarin sanat:" Omaksi kadotukseksi" onkin jotain paaaaaljon pahempaa. Totisesti toivon, että sinulle tapahtuisi täällä jotain sellaista, joka estäisi sinun joutuvan Raamatun sanan vääntämisestä ikuiseen kadotukseen.
Totuuden paljastaminen Saa-ta-nasta ja sen palvelijoista ei ole Raamatun sanan väärentämistä muille kuin kaltaisille, tuon Pedon pettämille ja Jumalan jo paaduttamille.
Samankaltaisille ihmisille, kuin mitä oli Jeesuksen oma kansakin:
"Te olette lähtöisin Saatanasta. Hän on teidän isänne, ja hänen halunsa te tahdotte tyydyttää.
Saa-ta-na on ollut murhaaja alusta asti. Hän on kaukana totuudesta, se on hänelle vieras.
Kun hän valehtelee, hän todella puhuu omiaan, sillä hän on valehtelija ja valheen isä."- Tee parannus!
TeuvoSuni kirjoitti:
Totuuden paljastaminen Saa-ta-nasta ja sen palvelijoista ei ole Raamatun sanan väärentämistä muille kuin kaltaisille, tuon Pedon pettämille ja Jumalan jo paaduttamille.
Samankaltaisille ihmisille, kuin mitä oli Jeesuksen oma kansakin:
"Te olette lähtöisin Saatanasta. Hän on teidän isänne, ja hänen halunsa te tahdotte tyydyttää.
Saa-ta-na on ollut murhaaja alusta asti. Hän on kaukana totuudesta, se on hänelle vieras.
Kun hän valehtelee, hän todella puhuu omiaan, sillä hän on valehtelija ja valheen isä."Luovu siis valehteluistasi ja Sanan vääntämisestä.
Tee parannus! kirjoitti:
Luovu siis valehteluistasi ja Sanan vääntämisestä.
"Eivät terveet tarvitse parantajaa, vaan sairaat!"
Saa-ta-nan valheiden ja sen palvelijoiden paljastaminen on Sanan väärentämistä vain kaltaisillesi, Saa-ta-nan tekopyhittämille ja Jumalan paaduttamille.- Tee parannus.
TeuvoSuni kirjoitti:
"Eivät terveet tarvitse parantajaa, vaan sairaat!"
Saa-ta-nan valheiden ja sen palvelijoiden paljastaminen on Sanan väärentämistä vain kaltaisillesi, Saa-ta-nan tekopyhittämille ja Jumalan paaduttamille.Jeesus: "Tee parannus ja usko evankeliumi."
- Huomatkaa
Ei pidä unohtaa kirjoitti:
Kaikki lahkot kuuluu sinne. Ei pidä unohtaa sunilaisia.
Ei voi olla sunilaisia, kun ei ole kuin yksi suni, joka pitää itseään ainoana valittuna.
Tee parannus. kirjoitti:
Jeesus: "Tee parannus ja usko evankeliumi."
Eikö Saa-ta-nan Paavalille sanelema armo-oppi sinua pelastanutkaan, kun sinun on pitänyt ryhtyä ihmistekoihin; Tekemään paranausta?
- Armoriittää
Opetuslapselle riittää, että hänelle käy niinkuin hänen opettajalleen, ja palvelijalle, että hänelle käy niinkuin hänen isännälleen. Jos he perheenisäntää ovat sanoneet Beelsebuliksi, kuinka paljoa enemmän hänen perheväkeään!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal1254793Veli Sofia teki urosmehiläisen työn
Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa113459Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no1283231Hjallis Harkimon, 72, Jasmine-rakas, 37, paljastaa suhteen alusta: "Vähän..."
Liikemies, kansanedustaja Hjallis Harkimo ja tuottaja-juontaja Jasmine Pajari ovat pariskunta. He asuvat yhdessä Sipooss282686Unisex-vessat
Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu822414Jutta Larm, 52, haluaa kumota tämän piintyneen ikämyytin
Oletko samaa mieltä? Jutta Larm on 52-vuotias ja tehnyt pitkän uran yrittäjänä. Hän haluaa kumota tämän piintyneen ikämy181793Henri Alen tilittää yllättäen Vappu Pimiän uudesta MasterChef -pestistä: "Vaikka hän ei..."
Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Hän liittyi uudella MasterChef Suomi -kaudella arvovaltaiseen tuomaristoo91414Vastuun ottaminen omasta hyvinvoinnista
Olen huomannut tuttavapiirissäni ihmisiä, joilla on mt-diagnooseja. Sen sijaan, että millekään asialle yritettäisiin teh1201283Minkä kouluarvosanan 4-10 annat Beck-leffoille?
Vähiin käy ennen kuin loppuu... Beck-elokuvia on tullut tv:stä jopa 2-3 viikossa. Nyt leffojen esitystiheys on muuttunut101249Jäit kiinni siitä
että katselet minua. Käänsin pääni, minäkin etsin sinua, ja meidän katseemme kohtasivat. Eikä se haittaa - molemmat ky41218