Vaikka Ukrainan pakoon pötkinyt presidentti Janukovitsh (alias Januko-vitsi) hylkäsi Ukrainan EU-neuvottelut saatuaan mojovan rahaläjän ystävältään Putinilta, juuri sama sopimus allekirjoitettiin poliittisilta osiltaan tänään EU:n huippukokouksessa!
Taloudelliset osat allekirjoitetaan sen jälkeen, kun Ukrainassa on pidetty presidentinvaalit ja parlamenttivaalit myöhemmin tänä keväänä.
Näin joutui Venäjä toteamaan, että yhteiset juonittelut Januko-vitsin kanssa Ukrainan luisumisesta Venäjän määräysvallan alle voidaan tämän jälkeen heittää historian roskakoriin.
Harmittaakohan venäjämielisiä yhtään?
Januko -vitsin maanpetossuunnitelma koki kolauksen
8
<50
Vastaukset
- Melkoinen kelmi
Janukovitsh lupasi palata Kiovaan, joten kaikki Suomenkin venäjämieliset odottavat vesi kielellä näkevänsä tämän vaatimattoman ex-presidentin jälleen hoitamassa yksityisen eläintarhansa elukoita loistohuvilansa puistossa
- Janua vituttaa
kun kaikki 50 loistoautoa jäi talliin Kiovaan ja 50 miljardin kansalta ryöstetty omaisuus on jäissä.
Itsemurha-ajautuksia pukkaa varmaan. - KOKO IÄNIKUINEN
SOTKU ON VENÄJÄN JA UKRAINAN MAFIA PORUKOIDEN PATJA ,- KOKO PASKA !!!
TILANNE ON SE, että SIELLÄ VENÄJÄN KAINALOSSA HALVEKSITAAN REHELLISYYTTÄ; JA HUIJAREILLA ON AINA OLLUT VENÄJÄN VALTION SUOSIO TAKAPIRUNA, ja JUST SIKSI SIELLÄ EI LUOTA KUKAAN KENEENKÄÄN, SILLÄ JOKA IKINEN PETTÄÄ TOISENSA HETI,-KUN SIITÄ SIITÄ ON HYÖTYÄ ITSELLEEN !!!- Rosvojoukko?
Siis ihan sama kuin Venäjällä!
Vain pelko joutua Putinin FSB:n kynsiin hillitsee joitakin rikollisia, mutta kansalta rahat ryöstäneet oligarkit saavat Putinin lellikkeinä poliittisen koskemattomuuden.
- Justitia
Joutuukohan Vihtori oikeuteen?
on aika varmaa, että Viktor Janukovitsh sai Kremlistä määräyksen ammuttaa mielenosoittajia Kiovan kaduilla hengiltä.
Jos miestä ei jossain lynkata, voiko hän joutua Haagin kansainväliseen oikeuteen massamurhaajana?- Jussi Putkinen
Todisteet puhuvat toisin. Niistä todisteista EU ei halua kuulla.
- Tällaisia gangsterei
Näitä niitä riittää...
http://www.iltasanomat.fi/ulkomaat/art-1288668441662.html?ref=rss- Korruptio jyllää
Taitaa olla Putinin kavereita. "Yhteyksiä Venäjän mafiaan"?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2812926Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka522313Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3481997- 1151733
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1081675Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121375- 661317
- 681253
- 581232
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl771181