Ei pieni pikkupokien helliminen kusella ole rikos!
Ei pieni pikkupokien helliminen kusella ole rikos!
25
156
Vastaukset
- pedofiili emakkopoik
pedofiili emakkopoika?
- kikuik78
Se on!
- selitys
kikuik78 kirjoitti:
Se on!
Kusella siitetty, Emakko Seponpoika
- EmakkoPoika
Minäkin tiedän joulupukin ja hammaskeijun käyneen äitisi emättimessä.
- 3154184
7
- oi8o8liol8
Tuota Emakkoa pitää tosiaan hieman käsitellä kusella.
- ghyuio
edrftgyuio
- edofiili emakkopoika
edofiili emakkopoika?
- Ei pieni pikkupokie
Ei pieni pikkupokien
23.3.2014 06:48
-6
Ei pieni pikkupokien helliminen kusella ole rikos! - yhuuyuyu
Älä marise! Teidän kakarankakaroistanne ei ainutkaan haluaisi todellisuudessa takaisin täältä minnekään Äyräpäähän. Siellä joutuisi tekemään työtä ja raivaamaan. Täällä on kaikki valmiina ja mukavasti hoidettuna.
Teidän "karjalaantakaisinitkunne" ällöttää fiksuimpia suomalaisia ja osaa teidän omaa sakkiannekin! Ei sitä saatananmoista marinaa pidä sallalaiset, ei saarista tulleet tai petsamolaiset, mutta kannaksen itkuvirsimiehet ovat itkeneet 70 vuotta. - Pian palautetaan....
Pian palautetaan.... Pian palautetaan.... Pian palautetaan.... Pian palautetaan.... Pian palautetaan.... Pian palautetaan.... Pian palautetaan....
- ytyhy76h5
Kas vain! EmakkoPoika on saanut tyypillisen karjalaisten itsekehukohtauksen, jossa valtavasti valetta, paatosta ja typerää sontaa!
- Onko Avara sontalaar
Onko Avara sontalaarisi pysynyt auki nyt pakkasella?
- 26ppp
5555555555555
- +654+4+8
6666
- Se Avarakatseinen
Tänne kirjoittaa joku sonta nimimerkilläni, kuin olisi karjalainen, mutta sen täytyy olla mutanttiryssä Tehtaankadulta. Vain minä olen Se Avarakatseinen se oikea. Vain minulla on mitätön palli ja sontainen pää. Voin ottaa EvakkoPojalta kusta ja pallia suuhuni vaikka koko päivän, jos se vain antaa!
- Se avarakatseinen
Tänne kirjoittaa joku sonta nimimerkilläni, kuin olisi karjalainen, mutta sen täytyy olla mutanttiryssä Tehtaankadulta. Vain minä olen Se Avarakatseinen se oikea. Vain minulla on mitätön palli ja sontainen pää. Voin ottaa EvakkoPojalta kusta ja pallia suuhuni vaikka koko päivän, jos se vain antaa!
- Tosi on tosi
Olen ihmetellyt näitä virtsaan keskittyviä keskusteluja karjalaisessa ympäristössä kunnes eilen ymmärsin syyn.
Karjalaisella miehellä on pidempi ohutsuoli ja sen takia suolisolmut ovat perimässä yleisiä ja kertoi Viipurissa ollut sotilaslääkäri jonka nimi ei jäänyt mieleen kertoi kaikilla varsakivusta valittaneilla olleen kyseisen solmun ja kaikki heistä olivat karjalaisia. - The evakkokatseinen
Tämähän on varmasti sivuston sairain paikka. Tiedä sitten miksi ovat valinneet juuri tämän seurustelupalstakseen. Saattaa tietysti olla vaan yksi skitsofreenikko keskustelemassa keskenään.
- rekijätökset
Täällä keskustelevat Karjalan Liiton aktiivijäsenet keskenään. Siitä johtuu että palstan kirjoitukset vaikuttavat sinusta ulkopuolisesta vähän omituisilta.
- Se Avarakatseinen
rekijätökset kirjoitti:
Täällä keskustelevat Karjalan Liiton aktiivijäsenet keskenään. Siitä johtuu että palstan kirjoitukset vaikuttavat sinusta ulkopuolisesta vähän omituisilta.
- Sepon serkku
Se Avarakatseinen kirjoitti:
no toi on miehen puhetta.
- Olen lukenut mm. Lau
Olen lukenut mm. Lauri Puotasen evakkomuistelmien kirjaseta ja kuullut muutenkin niistä evakoista, joita purettiin Ilmajoen asemalle 1944 kesällä.
Paikalliset noutamaan tulleet hevoset kavahtivat evakoiden hajua.
Ihmiset olivat täynnä paiseita. Vaatteet haisivat paskalta ja kuselta ja naiset kulkivat reidet levällään kuivuneessa kuukautisveressään.
Isännät eivät suostuneet ottamaan pyhäkärryilleen tätä porukkaa, vaan rengit kävivät vaihtamassa sontakärryt tilalle.
Kylissä piti ensimmäiseksi järjestää syrjäisiä joukkopeseytymispaikkoja. Kerrotaan kalakuolemista ohi vrtaavassa joessa, kun evakot olivat kylpeneet siinä vartin.
Ei sieltä kannattasi pikkupoikien kanssa kusileikkejä harrastavan Evakko/emakkoPojan paljon soittavan suutaan.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo räyhää: kansan on muututtava
Orpon mukaan kansa ei elä kokoomuksen kanssa samassa todellisuudessa, ja sen vuoksi kansan on muututtava. Kas kun ei san3183750Muovikassikartelli
Kauppaketjut ovat yhdessä sopineet muovikassin yksikköhinnaksi 59 senttiä. Milloin viranomaiset puuttuvat tähän kartell322058- 1001703
Aidon persun tunnistaa Marinin palvonnasta
Oli kyse sitten Halla-ahosta tai Putinista. Ensimmäisenä aidolle persulle tulee mieleen Marin.451674Hallintooikeus..
"Asemakaavapäätös pysyy voimassa.Poikkeamista ja rakentamista koskevat luvat hylättiin" kertoo Pyhäjärven Sanomat netti.1091422- 1451215
Olen rakastunut
varattuun joka ei eroa. Miten tunteista eroon? Tämä ei ole tavanomaista. On elämäni suuri rakkaus.1041156- 821123
Ootko A-nainen vielä vihainen?
Siitä että en uskaltanut kohdata itseäni silloin kun olit kukassa? Olen tajunnut että tein tosi tökerösti sua kohtaan ja104964Jos se joskus oli molemminpuolista
niin hyvin me molemmat onnistuttiin pitämään toinen epätietoisena.74894