Australia on viime aikoina merkittävästi vaikeuttanut jussufien pääsyä maahan ja kyselytutkimukset osoittavat, että kansa suosii tätä tiukkaa linjaa. Äskettäin jussuffiilinen yleisradio ABC vahingossa paljasti mistä tämä johtuu:
http://video.heraldsun.com.au/v/204422/BOLT-EDITORIAL
Australia ei halua jussufeja
17
106
Vastaukset
- Jussuf (se sama)
Voi voi... kyllä Australiassa kannatetaan kielenopetusta. Ainoastaan Suomen maaseudun asukkaat kieltäytyvät oppimasta mitään muuta kuin kotiseudun murretta.
- Jasser (joku muu)
Jep jep... Australiassa ja itse asiassa ihan kaikkialla länsimaissa kannatetaan kaikenlaisten aineiden opetusta. Ainoastaan jussufit kieltäytyvät oppimasta mitään muuta kuin koraania.
- Jussuf (se sama)
Jasser (joku muu) kirjoitti:
Jep jep... Australiassa ja itse asiassa ihan kaikkialla länsimaissa kannatetaan kaikenlaisten aineiden opetusta. Ainoastaan jussufit kieltäytyvät oppimasta mitään muuta kuin koraania.
Suomen maaseudulla vihataan kielenopetusta. He kutsuvat kielenopetuksen kannattaja "jussufeiksi" ja ensimmäiseksi haluavat poistaa ruotsinkielen opetuksen kouluista. Seuraavana englanti, saksa ja venäjä.
- Jasser (joku muu)
Jussuf (se sama) kirjoitti:
Suomen maaseudulla vihataan kielenopetusta. He kutsuvat kielenopetuksen kannattaja "jussufeiksi" ja ensimmäiseksi haluavat poistaa ruotsinkielen opetuksen kouluista. Seuraavana englanti, saksa ja venäjä.
Suomeen veronmaksajien rahoilla elämään tulleet jussufit vihaavat kaikenlaista opetusta, ml. kielenopetusta. He kutsuvat kunnollisen koulutuksen kannattaja "maalaisiksi" ja ensimmäiseksi haluavat poistaa suomenkielen opetuksen kouluista. Seuraavana englanti, saksa ja venäjä. Myös kaikki tiedeaineet ja historia ovat jussufien poistolistalla. Ruotsi varmaan säilyy, kun ko. maa on niin rähmällään jussufien vaatimusten ja terrorismin edessä.
- Jussuf (se sama)
Minä olen kokenut negatiivista syrjintää, koska eivät ottaneet minua töihin Korkeasaareen paimentamaan rakkaita vuohia ja lampaita. Sanoivat testien jälkeen, että olen liian kiinnostunut eroottisesti pienistä eläimistä.
- pottunokka
Minä olen kokenut negatiivista syrjintää, koska eivät ottaneet minua töihin Korkeasaareen paimentamaan rakkaita vuohia ja lampaita. Sanoivat testien jälkeen, että olen liian kiinnostunut eroottisesti pienistä eläimistä.
Jussuf!
Sinun kannattaisi mennä psykiatrin juttusille ja jutella ongelmastasi. Jos vuohet kiinnostavat eroottisesti, se ei ole normaalia (ainakaan Suomessa) - Ruotsin lehtori
Ai että Australissa on kaikkien pakko opiskella ruotsinkieltä? Kuulostaa vielä typerämmältä kuin pakkoruotsi Suomessa. Vaikea uskoa.
- Jussuf (se sama)
Mulla kesti kauan (monta viikkoa) yrittää selittää isille ja äidille, mitä vääräuskoisten suomijunttien sanat "työ" ja "hyvä käytös" tarkoittavat. Meidän kotikielessä ei ole noita sanoja ollenkaan.
Sanojen Kela ja sossu tarkoituksen he olivat oppineet jo ennen Suomeen tuloa 20 vuotta sitten. - A. Vetopasuuna
Ausseilla ja mm. sveitsiläisillä on järkeä päässä. Valitettavasti samaa ei voi sanoa suomalaisista. Onneksi ruotsalaiset ovat vielä tyhmempiä - jotain lohtua.
- Jussuf (se sama)
Suomeen on paljon vaikeampi muuttaa kuin Australiaan. Esim. paluumuuttajalta vaaditaan Suomessa verotustiedot kahdelta edelliseltä vuodelta, riittävä varallisuus, työpaikka ja todistus sen pysyvyydestä ainakin vuodeksi, asunto ja varat sen maksamiseen.
Hyvin harva maa maailmassa vaatii tällaisia asioita paluumuuttajalta. Muiden muuttajien on sitten annettava samoja tietoja pidemmältä ajalta, luullakseni.
Australiassa on hyvin suuri joukko maahanmuuttajia. Jos lukisit historiaa, ymmärtäisit että koko maan kansantalous perustuu maahanmuuton tuomaan varallisuuteen. - A. Vetopasuuna
Suomeen on paljon vaikeampi muuttaa kuin Australiaan. Esim. paluumuuttajalta vaaditaan Suomessa verotustiedot kahdelta edelliseltä vuodelta, riittävä varallisuus, työpaikka ja todistus sen pysyvyydestä ainakin vuodeksi, asunto ja varat sen maksamiseen.
Hyvin harva maa maailmassa vaatii tällaisia asioita paluumuuttajalta. Muiden muuttajien on sitten annettava samoja tietoja pidemmältä ajalta, luullakseni.
Australiassa on hyvin suuri joukko maahanmuuttajia. Jos lukisit historiaa, ymmärtäisit että koko maan kansantalous perustuu maahanmuuton tuomaan varallisuuteen.Jauhat skeidaa kuten tavallisesti. Kun palasin Yhdysvalloista Suomeen mitään tuollaista ei vaadittu. Sinulla ilmeisesti on taustassasi jotain hämärää jos moisia tietoja vaadittiin - sen tosin voi päätellä jo nimimerkistäsikin. Minkään maan varallisuus ei perustu lukutaidottomien afrikkalaisten ja musulmaanien invaasioon - päinvastoin ovat ajaneet maiden taloudet kuralle loisimalla sosiaaliturvalla ja tekemällä rikoksia. Australia ja Sveitsi tekevät erittäin viisaasti kun eivät päästä tätä viheliäistä porukkaa maahansa. Heillä on tulevaisuus. Suomi ja Ruotsi ovat omansa jo tuhonneet.
- Jussuf (se sama)
A. Vetopasuuna kirjoitti:
Jauhat skeidaa kuten tavallisesti. Kun palasin Yhdysvalloista Suomeen mitään tuollaista ei vaadittu. Sinulla ilmeisesti on taustassasi jotain hämärää jos moisia tietoja vaadittiin - sen tosin voi päätellä jo nimimerkistäsikin. Minkään maan varallisuus ei perustu lukutaidottomien afrikkalaisten ja musulmaanien invaasioon - päinvastoin ovat ajaneet maiden taloudet kuralle loisimalla sosiaaliturvalla ja tekemällä rikoksia. Australia ja Sveitsi tekevät erittäin viisaasti kun eivät päästä tätä viheliäistä porukkaa maahansa. Heillä on tulevaisuus. Suomi ja Ruotsi ovat omansa jo tuhonneet.
Älä valehtele... et ole koskaan muuttanut minnekään sieltä Pönttövaarasta.
Los Angelesin konsulaatin mukaan nuo vaaditaan kaikilta. Paperit ovat vieläkin tallessa.
Mitään "hämärää" ei asiaan liity. Mihin tahansa muuhun maahan on helpompi muuttaa kuin Suomeen. - Ahmed (se vuohi)
Los Angelesin konsulaatin mukaan nuo vaaditaan kaikilta. Paperit ovat vieläkin tallessa.
Mitään "hämärää" ei asiaan liity. Mihin tahansa muuhun maahan on helpompi muuttaa kuin Suomeen.Ei uskoisi ett' Suomeen on vaikeinta muuttaa, kun katsoo täällä olevien muslimiloisien määrää.
- A. Vetopasuuna
Mitään "hämärää" ei asiaan liity. Mihin tahansa muuhun maahan on helpompi muuttaa kuin Suomeen.Katoppa - olet jo oppinut kirjoittamaan oikein "Los Angeles". Kohtahan sua voidaan pitää varsinaisena amerikantuntijana. Kokeilepa seuraavaksi astetta vaikeampia "Kissimmee" ja "Mississippi". Jos saat joskus huijattua viisumin itsellesi ja jostain (sossusta?) pummattua matkarahat, niin käyppä kattelemassa. Ei sitten tarvitse wikistä luettuja juttuja täällä kirjoitella.
- Totta puhuen
Australiassa on hyvin suuri joukko maahanmuuttajia. Jos lukisit historiaa, ymmärtäisit että koko maan kansantalous perustuu maahanmuuton tuomaan varallisuuteen.Jussufilla on vaikea päästä ihan mihin tahansa maahan. Itse asiassa useampi maa ei edes päästäisi häntä rajan yli.
- Jussuf (se sama)
Esimerkki suomalaisten maajussien sekoilusta:
Ennen yritin seurustella ujon ja nauravaisen, kaupunkiin opiskelemaan tulleen ison maalaistalon tyttären kanssa. Ehdotin tytölle kihlautumista ja samalla tervehdyskäyntiä hänen vanhempiensa luokse.
Suurin odotuksin lähdimme maalle. Tytön kotitalo oli todella iso ja varakkaan näköinen. Sen ympärillä oli paljon peltoja ja metsää. Tytön vanhemmat pitivät minua vain tytön tummaihoisena opiskelukaverina ja olivat ystävällisiä.
Kaikki muuttui, kun aloin puhua kihlautumisesta. Emäntä älähti ja isäntä kirosi monta kertaa peräkkäin. Hän huusi: "ULOS JA ÄKKIÄ!!!". Hän vetäisi käteen pitkävartisen harjan ja lähti juoksemaan perääni. Juoksin pelästyneenä henkeni edestä.
Lopulta jouduin nolona kävelemään lähes 10 km lähimmälle bussipysäkille. Koko reissu otti kovasti kunniani päälle ja sain syyn alkaa vihata suomalaisia maajusseja.
Onneksi Kela ja sossu ovat korvanneet jo vuosien ajan kärsimykseni ja tukeneet minua taloudellisesti. - Kappas...
Näyttää siltä, että Australia tosiaankin on onnistunut vähentämään merkittävästi laittomasti maahan tunkeutuvien jussufien virtaa: https://www.facebook.com/photo.php?fbid=10152553206187464&set=a.10152125227512464.1073741831.13561467463&type=1&relevant_count=1
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eutanasia?
Kertokaas omia mielipiteitä eutanasiaan liittyen. Onko mielestäsi oikein vai väärin ja miksi?1112436Eutanasia - miksi eläimelle sallitaan armokuolema, mutta ihmiselle ei?
Olen pitkään ihmetellyt yhtä asiaa Suomessa. Kun koira kärsii parantumattomasta sairaudesta ja kovista kivuista, eläinlä511203Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal1775122Veli Sofia teki urosmehiläisen työn
Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa333740Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no1963564Hjallis Harkimon, 72, Jasmine-rakas, 37, paljastaa suhteen alusta: "Vähän..."
Liikemies, kansanedustaja Hjallis Harkimo ja tuottaja-juontaja Jasmine Pajari ovat pariskunta. He asuvat yhdessä Sipooss503159Unisex-vessat
Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu1092894Jäit kiinni siitä
että katselet minua. Käänsin pääni, minäkin etsin sinua, ja meidän katseemme kohtasivat. Eikä se haittaa - molemmat ky132488Sosiaalidemokratia romahtanut kautta maailman
nuoret eivät enää kannata järjetöntä aatetta, joten demarien täytyy hakea kannattajia mamuista. Ruotsin sos.demit jo kie532185Jutta Larm, 52, haluaa kumota tämän piintyneen ikämyytin
Oletko samaa mieltä? Jutta Larm on 52-vuotias ja tehnyt pitkän uran yrittäjänä. Hän haluaa kumota tämän piintyneen ikämy191985