Mielipiteitä pukeutumissäännöistä?

kalevi pertsa

Mitä mieltä olette pukeutumissäännöistä? Minusta hyvät säännöt vaikka valvonta taitaa usein ontua varsinkin kuljettajilta itseltään. Onneksi mm. farkut on kielletty ja teepaidat.

17

283

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Läähättäjä.
    • ihan sama

Aikuiset ihmiset eivät tarvitse tässä asiassa mitään mielipiteitä. Jos työ vastaanotetaan tehdään työt työnantajan ja alan sopimusten mukaisesti ja niillä pukeutumissäännöillä mitä on. Jokainen pitäköön vaikka stringejä vapaa-ajallaan.

Turhaa pas..n lätisemistä aikuisilta ihmisiltä.

• jokainen tyylillään

Itte olen pitänyt tummia salihousuja, fleecepusakkaa ja lenkkareita. Ei ole tullut kukaan ainakaan vielä valittamaan. Illalla taas vuoroon ...

• Järkeä saa käyttää.

Pimeässä ja kiireisessä vuorossa on joskus mennyt mustat verkkaritkin läpi... ei niitä kukaan erota suorista housuista yöllä, jos et edes autosta kerkeä nousemaan.

• pipapää

Lontoon mustat taksit ovat tunnettuja laadustaan. Niiden kuskeilla on varmaan vormutkin viimeisen päälle, pitäiskö ottaa sieltä mallia?

• 14+2

"Lontoon mustat taksit ovat tunnettuja laadustaan. Niiden kuskeilla on varmaan vormutkin viimeisen päälle, pitäiskö ottaa sieltä mallia?"

pitäsköhän ottaa mallia myös palkkauksesta?

• föörmanni

Nelisen vuotta ajanut farkuissa, on kuitenkin housut jalassa..kesällä shortsit muuten liian hiki. Aina kun jollain asemalla käy laukkuja laittaa taakse niin Se takana oleva pussihousu soittaa tarkulle, siinä on sit naurussa pitelemistä puolin jos toisin kun menee metsälään esittelee tarkastajapikkuhitlerille uffin mannehousuja...viimeks nauroin kuset housuun kun Se kyrpänaama helotti punasena kuin majakka et " no Nii nyt näytät kuljettajalta"...Buhahaaa

• retro esa

Naurettavaa edes vaatia pukeutumaan kuin kansanryhmä joka ei töitä ole päivääkään tehny saati TYÖAUTOLLA ajanut.

• hölmö.kö
        retro esa kirjoitti:

Naurettavaa edes vaatia pukeutumaan kuin kansanryhmä joka ei töitä ole päivääkään tehny saati TYÖAUTOLLA ajanut.

Mitä se sulle kuuluu?

• suora kraka

Minusta mustat tai tummansiniset suorat housut ovat ainoa oikea valinta kuljettajille ja isännille myös. Farkut, reisitaskut ynnä muut aivan perseestä eivätkä ole arvokkuutta nähneetkään. Ja mitä romaneihin tulee niin miehet pukeutuvat paremmin kuin valtaväestö.

• Tolppa apina

Kyllä mustat Farkut on ihan jees !

• Pettersson

Työvaatetus: Oranssi haalari,jossa tuulettuva takamus ja taksi n:ro selässä
      valkoisella painettuna.

• kldponfdondvfknvfnk

http://yle.fi/uutiset/uskonnonvapaus_vai_tyonantajan_maarays/7141269

Olen sitä mieltä, että haluan ajaa t-paidassa ja verkkareissa koska ne ovat mukavat päällä. Olen myös sitä mieltä, että koska uskonnon takia ei saa syrjiä ja siksi mm. muslimit ja sikhit saavat valita työasunsa, myös uskonnottomien pitää sada valita työasunsa yhdenvertaisuuden nimissä. Siis romukoppaan kaikki pukeutumissäännöt ja päälle mitä huvittaa. Eipä sitten tarvitse vääntää tapaus kerrallaan, että saako tuo ja sallitaanko tämä.

• stailikohilleen

Farkut tosi jees, suorathousut irstaat

• Herrasmiäs

Pellen puvut teillä olla pitäisi! Sopisi paremmin käytöstapoihinne.

• niinkö?

Hieno kommentti! Vieläkö luokittelet itsesi herrasmiehiin? Ei se, että on puku tee herrasmiestä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma

Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.
      Maailman menoa
      275
      2875
    2. Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala

Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka
      Maailman menoa
      47
      2280
    3. Israel euroviisujen 2.

Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is
      Uskonnot ja uskomukset
      347
      1987
    4. Persujen puoluekokous 2026

Missä ja Milloin pidetään ?
      Maailman menoa
      113
      1717
    5. Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?

Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois
      Maailman menoa
      105
      1644
    6. Mun mielestäni on tosi loukkaavaa

Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra
      Ikävä
      212
      1365
    7. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
      Ikävä
      66
      1307
    8. Mikä se viehättävin

Asia on kaivatussasi?
      Ikävä
      68
      1243
    9. Mikä kaivatussasi

Viehättää ulkoisesti ja mikä sisäisesti?
      Ikävä
      55
      1179
    10. Rakas nainen ymmärsin

Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl
      Ikävä
      77
      1151
    Aihe