Sivari=paskahousu

Vitun_vässykät

Sivarit ovat Suomen yhteiskuntarakenteen alinta saastaa. Äitin tissiä imevä sivarivätys ei ole koskaan tehnyt tuottavaa työtä. Sivarit ovat hyödyttömiä, velttoja, laiskoja ja tyhmiä paskahousuja.

Tämä on totuus joka ei pala tulessakaan.

28

299

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pohnis1

      Provoa paljonkin?

    • Viisas pääsee vähemm

      Sama meininki oli Rooman aikana.

      Prolet joutui eturintamaan, älymystö biletti linnoissa samaan aikaan.

      Nykyään tunnettuja sivareita ovat mm. kaikki amerikkalaiset, britit ja muut länsimaalaiset.

      Kreikassa, Israelissa jaTurkissa eli ns. paskamaissa on vielä asevelvollisuus.

    • Menolippu 22

      Pelottaako jo kun kohta tulee kutsu? Et uskalla mennä ilman sivareit sotaan?

      Jopa pressa luulee että Suomi on seuraava Ukrainan jälkeen.

    • Mee töihin

      Justhan mä sain kuntsarin kun on hommat luistanut niin mallikkaasti täällä virastolla.
      Pomoni on toiminut Rajavartiossa töissä ja on ollut esikunassa hommissa, kummasti arvostaa meitä sivareita täällä. Just valitsi yhden entisen sivarin tänne vuoden loppuun saakka hommiin vaikka tarjolla oli armeijan käynyttäkin sakkia.

    • mmmm ihanaa

      tuoksuuko sinunkin pallihikesi juustonaksuille? saanko tulla kasarmille nuuhkimaan kassejasi ja kenties nuolemaan niitä?

    • Vitun_vässykät

      Se sivarisaasta älähtää, johon totuus kalataa. Vätysmäinen sivarisaasta on hyödyllisimmillään lannoitteena, tosin kannabiksen ja eineksistä saatujen lisäaineiden kyllästämä ruho tuskin on siinäkään tarkoituksessa kovin tasokas.

      • Sä sit jaksat xD

        Saasta saasta saasta xDD. Ootko joku papukaija? Kun seuraavan kerran yrität provosoida, niin laita jotain yritystäkin siihen, jookos?
        lisäksi:
        >Kalataa
        Jäikö perus_koulu kesken xDD

        Saarioisten perunasoselaatikkoa söin työpaikalla viimeviikolla kun en jaksanut kummoisempia eväitä tehdä.

        Kannabis toki maistuu silloin tällöin : )


    • Vitun_vässykät

      Minä en ole käynyt mitään perkeleen sivaria. Kävin hintin, kuten jokainen tosimies!

    • nauran tälle

      Suomihan on seuraava Ukrainan jälkeen. Johan täällä on venäläiset ruoat kaupoissa myynnissä, enää puuttuu ostajat.

      Reservin kieltäytyminen on järkevä ja hyvä teko, ei ole isänmaata enää. EU puolustakoon itse itseään.

    • dtfghdfhgdfggfg

      Vitun_vässykät ostan sulle mekon että pääset sinne iskän viereen:D kasva mieheksi äläkä netissä itke luuseri!

    • Vitun_vässykät

      Loisivien sivarivätysten säälittävä vikinä ja ruikutus ei muuta sitä tosiasiaa, että sivairt ovat hyödyttömiä loisia.

    • dtfghdfhgdfggfg

      Missä vässykät haluan mekon?Jos tulisit minua vastaan et uskaltaisi sanoa mitään:D Oletko jälkeenjäänyt tai muuten rajoittunut kuten sinut viestit olettaa? Olen silloin kiltimpi..

    • Vitun_vässykät

      Olen tällä hetkellä avohoidossa. Epävakaa persoonallisuuteni aiheuttaa minulle välillä vaikeuksia. Kannatan silti armeijan käymistä. Saunominen isolla miesporukalla ja nukkuminen hikisten miesten kanssa on parasta mitä tiedän.

      Menkää sivarivässykät inttiin niin saatte kokea miehekästä läheisyyttä tosimiehiltä.

    • Res. ev lut vän vääp

      ...puhumattakaan "tyhmävemputuksesta" illalla. Meidän tuvassa sen leikin nimi oli "Kuka tulee ensin". Ja ne silmäpelit sen aikana, ooh... tyyliin "Ajattelin just sinua, pus"

    • Laatutavaraa

      Hah! Taidat olla armeijan vätys. Me sivarit olemme hemmetin ahkeria, oikeita työmyyriä, reippaita, iloisia, toisista välittäviä, veronmaksajia.

      Mistä sivarit on tehty? Sivarit on tehty raudan lujasta tahdosta, timantin kovasta uskosta. Sivarit on tehty valaen kuumuudessa, hiessä ja hiekassa, pikimustalla tiellä, kestämään heikkojen luonteet, masentuneiden mielet. Sivarit on valettu yhdestä ja samasta, alkujuuresta, mielen ja ajatuksen tuolta puolen. Sivarit on tehty tahdosta korkeimman, tehty heikkojen puolustukseksi. Sivarit - luonteen lujuutta ja mahdollisuuksia täynnä!

    • Kysyjä

      Jos sivari=paskahousu, niin eikö silloin ole sivarikeskus=paskahousukeskus?

    • Tsuhna sjeuravana
    • Vitun_vässykät

      Paskahoususivarien itku kyllä huvittaa, ollaan niin "kovia" poikia äitsykän tietsikan takana.

      • Mikäs tässä

        Kannattaisko sunkin vaikka keskittyä siihen kuntouttamiseen kun kerran avolla olet, Ainoa joka täällä itkee on sä : D. Onko sinulla kenties huono lapsi-äiti suhde, kun puhut äidistä jokaisessa viestissäsi? Tällä hetkellä kirjoittelen kyllä sivaripaikan tietokoneelta, äiti ei ole minulle tietokonetta ostanut vaan ostin omani ihan omilla rahoilla. Uskomatonta, eikö totta? Ensi viikolla 4hl 1kl ja laskettelemaan Ylläkselle juurikin oman äitini kanssa : ). Mukavaa kevättä kaikille, myös sinulle!


      • Vitun_vässykät
        Mikäs tässä kirjoitti:

        Kannattaisko sunkin vaikka keskittyä siihen kuntouttamiseen kun kerran avolla olet, Ainoa joka täällä itkee on sä : D. Onko sinulla kenties huono lapsi-äiti suhde, kun puhut äidistä jokaisessa viestissäsi? Tällä hetkellä kirjoittelen kyllä sivaripaikan tietokoneelta, äiti ei ole minulle tietokonetta ostanut vaan ostin omani ihan omilla rahoilla. Uskomatonta, eikö totta? Ensi viikolla 4hl 1kl ja laskettelemaan Ylläkselle juurikin oman äitini kanssa : ). Mukavaa kevättä kaikille, myös sinulle!

        Pahoittelen käytöstäni. Sairastan epävakaata persoonallisuushäiriötä ja olen juuri päässyt avohoitoon ja kuntoutukseen. Huonon itsetunnon vuoksi minun on pakko yrittää päteä edes tällä palstalla haukkumalla teitä vässyköiksi. Mitä äitini rintoihin tulee niin pidän niistä hyvin paljon ja katselen niitä salaa äitini ollessa suihkussa ja masturboin samalla itseäni. En voisi kuvitellakaan asuvani muualla kuin kotona äitini kanssa.


      • Ak47
        Vitun_vässykät kirjoitti:

        Pahoittelen käytöstäni. Sairastan epävakaata persoonallisuushäiriötä ja olen juuri päässyt avohoitoon ja kuntoutukseen. Huonon itsetunnon vuoksi minun on pakko yrittää päteä edes tällä palstalla haukkumalla teitä vässyköiksi. Mitä äitini rintoihin tulee niin pidän niistä hyvin paljon ja katselen niitä salaa äitini ollessa suihkussa ja masturboin samalla itseäni. En voisi kuvitellakaan asuvani muualla kuin kotona äitini kanssa.

        ..kahdesta kiveksestä.


      • Ak47
        Ak47 kirjoitti:

        ..kahdesta kiveksestä.

        ??!!??


    • Hei SOTA sankari

      Mitä järkee olis edes tehdä mitään tämän eteen?

      • Kuralle meni

        - 46% verotus joka on maailman korkein.
        - Neukut tulossa rajan yli
        - Hallitus hajalla
        - Valtionvelka uskomattoman suuri, pommi tulossa


        Ainoa toivo Talvivaarassa joka on saastuttanut kolmasosan Suomesta


        Nalle ja muut rajamiehet muuttavat muualle, arvatkaa miksi?


      • ergergergerg
        Kuralle meni kirjoitti:

        - 46% verotus joka on maailman korkein.
        - Neukut tulossa rajan yli
        - Hallitus hajalla
        - Valtionvelka uskomattoman suuri, pommi tulossa


        Ainoa toivo Talvivaarassa joka on saastuttanut kolmasosan Suomesta


        Nalle ja muut rajamiehet muuttavat muualle, arvatkaa miksi?

        Mitä vielä, 60 % veroa, 60 % on KORKEIN VEROASTE!! MIETI!!!

        Valtio saa vapaasti varastaa palkasta yli puolet!!!!!!!!!!
        KOMMUNISTINEN SOSSUHALLITUS PASKAKSI VAIKKA VENÄLÄISVOIMIN!


      • hyh...
        ergergergerg kirjoitti:

        Mitä vielä, 60 % veroa, 60 % on KORKEIN VEROASTE!! MIETI!!!

        Valtio saa vapaasti varastaa palkasta yli puolet!!!!!!!!!!
        KOMMUNISTINEN SOSSUHALLITUS PASKAKSI VAIKKA VENÄLÄISVOIMIN!

        mitään ryssiä kaivata täällä. mieluummin asun vaikka ruotsissa kuin ryssien valtaamassa suomessa


    • drtfhxdfghdfhghgfh

      Vitun_vässykällä ei ole vielä kivekset vielä laskeutunut siksi täällä riehuu:D Voiko säälittävämpää olla?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      66
      4643
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2269
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1784
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1518
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      31
      1459
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1318
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1237
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1146
    9. 23
      1092
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1014
    Aihe