http://www.tv7.fi/vod/player/?program=30310
Kannattaa katsoa.
90 min. taivaassa
32
326
Vastaukset
- Tässä
Menikös se linkki oikein
http://www.tv7.fi/vod/player/?program=30310- Hyvä juttu
Minulla on kirja asiasta. Tässä videossa oli lyhennetty ja tiivistetty asiaa.
- ---
---
- ...
...
- ...
Hyvä juttu kirjoitti:
Minulla on kirja asiasta. Tässä videossa oli lyhennetty ja tiivistetty asiaa.
...
- Ihana todistus
Ihanaa, että näemme taivaassa uskovana myös uskovat läheisemme. Herra pelastaa.
- Ihana kosto
Ihanaa, että ne läheiset jotka kuolivat joku synnin hitunen päällä, ovat helvetissä iankaikkisessa kidutusrangaistuksessa!
- ...
....
- Amen, amen
Amen. On pakko sanoa niin todistukselle.
- Oikein hyvä
Hyvä, että niin moni on videon katsonut.
- ---
---
- hajä
Niinpä. Vajaa vrk. ja 60-70 on jo saanut tietää totuuden.
- ei mene ihan näin
Mikähän tämänkin tarinan "totuus" on? Miettikääpä ja tutkikaapa tarkemmin!!
Ensinnäkin, Herraa ei ole kukaan nähnyt, muuta kuin näyissä, unissa. Todellista kuolemaa joka on lopullinen, hän ei kokenut, eli mitä videon kokemukset olivat todellisuudessa? Aika paljon tuttuja ja sukulaisia tuntui olevan siellä "taivaassa".. - ---
ei mene ihan näin kirjoitti:
Mikähän tämänkin tarinan "totuus" on? Miettikääpä ja tutkikaapa tarkemmin!!
Ensinnäkin, Herraa ei ole kukaan nähnyt, muuta kuin näyissä, unissa. Todellista kuolemaa joka on lopullinen, hän ei kokenut, eli mitä videon kokemukset olivat todellisuudessa? Aika paljon tuttuja ja sukulaisia tuntui olevan siellä "taivaassa"..Totuusko? Tuollaisesta kirjoittelemalla tienaa ihan hyvin. Entistä paremmin jos pääsee vieraaksi jonkin jenkkiläisen rahatpois-saarnaajan televisio-ohjelmaan.
- vas, tai
--- kirjoitti:
Totuusko? Tuollaisesta kirjoittelemalla tienaa ihan hyvin. Entistä paremmin jos pääsee vieraaksi jonkin jenkkiläisen rahatpois-saarnaajan televisio-ohjelmaan.
Niin, siis mitä väliä sillä tähän hetkeen on millaista on taivaassa?
Pitäis keskittyä muuhunkin kuin haihatteluun (esim viemään evankeliumia Herra Yahushua lampahille). - ---
vas, tai kirjoitti:
Niin, siis mitä väliä sillä tähän hetkeen on millaista on taivaassa?
Pitäis keskittyä muuhunkin kuin haihatteluun (esim viemään evankeliumia Herra Yahushua lampahille).No sitä väliä, että jaksaa odottaa juhlia ja tietää, että ne ovat hienot.
- ...
--- kirjoitti:
Totuusko? Tuollaisesta kirjoittelemalla tienaa ihan hyvin. Entistä paremmin jos pääsee vieraaksi jonkin jenkkiläisen rahatpois-saarnaajan televisio-ohjelmaan.
...
- Bisnes on bisnes ja
Mooses on Mooses.
- Kritik
Joo. Ei mene yhan näin Tuomiot eivät ole vielä olleet. Niihin voi mennä vielä aikaa tuhannen vuotta, monien kohdalla
- Ei kukaan?
Joh.3:13. Ei kukaan ole noussut ylös taivaaseen, paitsi hän, joka taivaasta tuli alas, Ihmisen Poika, joka on taivaassa.
- Herännyt oli pappi
Raamatun sana ei häviä uskomattomien väärentämisellä.
Totuus ei muutu selittämällä se tyhjäksi.
Totuus Raamatussa ei muutu, vaikka ottaisi Raamatusta jakeen pois asiayhteydestään ja sitä tyrkyttäisi selityksesksi.
Vai ei kukaan? Joh.3 kertoo näin ja tästä asiasta.
Johanneksen evankeliumi:
3:1 Mutta oli mies, fariseusten joukosta, nimeltä Nikodeemus, juutalaisten hallitusmiehiä.
3:2 Hän tuli Jeesuksen tykö yöllä ja sanoi hänelle: "Rabbi, me tiedämme, että sinun opettajaksi tulemisesi on Jumalasta, sillä ei kukaan voi tehdä niitä tunnustekoja, joita sinä teet, ellei Jumala ole hänen kanssansa."
3:3 Jeesus vastasi ja sanoi hänelle: "Totisesti, totisesti minä sanon sinulle: joka ei synny uudesti, ylhäältä, se ei voi nähdä Jumalan valtakuntaa."
3:4 Nikodeemus sanoi hänelle: "Kuinka voi ihminen vanhana syntyä? Eihän hän voi jälleen mennä äitinsä kohtuun ja syntyä?"
3:5 Jeesus vastasi: "Totisesti, totisesti minä sanon sinulle: jos joku ei synny vedestä ja Hengestä, ei hän voi päästä sisälle Jumalan valtakuntaan.
3:6 Mikä lihasta on syntynyt, on liha; ja mikä Hengestä on syntynyt, on henki.
3:7 Älä ihmettele, että minä sanoin sinulle: teidän täytyy syntyä uudesti, ylhäältä.
3:8 Tuuli puhaltaa, missä tahtoo, ja sinä kuulet sen huminan, mutta et tiedä, mistä se tulee ja minne se menee; niin on jokaisen, joka on Hengestä syntynyt."
16:25 Mutta Aabraham sanoi: 'Poikani, muista, että sinä eläessäsi sait hyväsi, ja Lasarus samoin sai pahaa; mutta nyt hän täällä saa lohdutusta, sinä taas kärsit tuskaa.
16:26 Ja kaiken tämän lisäksi on meidän välillemme ja teidän vahvistettu suuri juopa, että ne, jotka tahtovat mennä täältä teidän luoksenne, eivät voisi, eivätkä ne, jotka siellä ovat, pääsisi yli meidän luoksemme.' >> Jakeen lisätiedot
16:27 Hän sanoi: 'Niin minä siis rukoilen sinua, isä, että lähetät hänet isäni taloon
16:28 - sillä minulla on viisi veljeä - todistamaan heille, etteivät hekin joutuisi tähän vaivan paikkaan.'
16:29 Mutta Aabraham sanoi: 'Heillä on Mooses ja profeetat; kuulkoot niitä.'
16:30 Niin hän sanoi: 'Ei, isä Aabraham; vaan jos joku kuolleista menisi heidän tykönsä, niin he tekisivät parannuksen.'
16:31 Mutta Aabraham sanoi hänelle: 'Jos he eivät kuule Moosesta ja profeettoja, niin eivät he usko, vaikka joku kuolleistakin nousisi ylös.'" - amen
Jumala näyttää ihmisille, että Minä olen Herra. Kaikkivaltias, kaikkivoipa, jolla on valta taivaassa ja maan päällä.
- Eimen
Amenta vaan.
- Höpöhöpöhöö !
Voi, voi !
Jos tälläinen naurettava taivaassa käyminen menee uskovalla läpi, niin pitäkää hyvänänne !
Älkääkä missään nimessä etsikö totuutta Raamatusta, vaan uskokaa ihmisiin ja valheisiin jos haluatte !
Lasten mielisten usko ei ole samaa kuin tyhmyys !
Kukakohan esintyy valkeuden enkelinä ? Kukakohan sanoi, ette te suinkaan kuole ?
Jos raamatusta tuntee edes perusteet, niin tietää 100% varmuudella että kaverin taivaassa käyminen on potaskaa !
En lähde perustelemaan sen enempää, ottakaa Raamattu käteen jos yhtään totuus kiinnostaa.- Pitäisi lukea
Joo. Minä otin Raamatun. Ei siinä lukenut mitään Piperin kuolemasta, eikä heräämisestä, eikä sitä, missä vietti väliajan.
- heheheheheheh'
Heh heh heh,,, silleen. Siinäpä vasta kaikkitietävä. Tuskin Piper oli kuollutkaan ja tuskin elää nytkään, heh heh heh...
- zekattu
Henkimaailman kokemuksia
http://www.divinerevelations.info/ Don Piper kuuluu olevan VALHEPROFEETTA!!!!!:
http://www.jesus-is-savior.com/Wolves/don_piper.htm- Oikein viisas
kekek-kekek
Valheprofeetta sanoo, ettei saa olla muita valheprofeettoja kuin minä.
Ateisti ufo-luotsi kertoo, että kuuluu olevan valheprofeettoja. Siinäpä vasta viisas mies. - 48i kj
Hyvä mies kun tuli kertomaan kokemuksestaan kaikille. Kuulkoot tai olkoon kuulematta.
- Taivaasta
Lisää todistuksia vaaan.
- Jesus_love_us_68
kyllä tuo Don Piper on ihan Jeesuksen oma ,niin kuin sinäkin kekek-kekek......
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi423970Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal423585- 703178
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak913030Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no882026- 351998
- 241849
- 311801
- 331789
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k231734