Palstalla riehuu joku yksilö, joka arvattavasti on Venäjän maailmanlaajuisesta arvostelusta siipeensä ottanut venäläismielinen iirom...ssss.
Eikö tuo rassukka yksinkertaisesti vain voisi pysyä poissa palstalta, jos Venäjän viimeaikaisten töppäysten aiheellisesti nostattama maailmanlaajuinen kritiikki vie näiltä johanbäckmanneilta yöunet tai muita stressin oireita?
Ovatko venäläismieliset häiriköitä?
3
<50
Vastaukset
- Pikkupennut on
pikkupentuja...
- Kuka on se hullu?
Ei minua häiritse lainkaan. Olen tehnyt paljon töitä hullujenhuoneella ja mitä hullumpia kaverit ovat, sitä hauskempia.
Erään kerran juotiin kahvia varastossa jonne tietysti tuli kavereita juttelemaan ja yksi huomasi, että Reiska puuttuu. Hän kysyi, että tietääkö kukaan missä hän on? Yksi tiesi, että hän on piirisairaalassa yrittämässä terveen papereita, että pääsisi töihin.
Kysyjä katsoi vastannutta pitkään ja lausui lopulta hyvin hartaalla äänellä "KYLLÄ HULLU MIES!"
Kun olin lopettanut nauramisen, oli aika lähteä piikkaamaan betonia, kuten joka jumaIan aamu vuosikymmenien ajan. - sama jätkä
Yks tissu alkoholipalstalta sekosi ja tuli tännekin spämmimään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial131693Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1351679Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva2561212Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221088Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2101066- 285955
- 128939
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt3897Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks49868- 10865