Profetoi Leo Meller 2003 Joensuussa. Tämä on Jumalan rangaistus Suomelle.
NOKIA menee konkurssiin
24
338
Vastaukset
- OFFI1000
Meller solokottaa niin sekavia että voi kolmesanaa sösselsönistä hyvin valittuna osua oikeaan , kun niitä tarkoitushakuisesti etsii.
- Tästä kyse
Ei Meller sekavia puhu, vaan sinulla ei keskittymiskyky riitä pysymään mukana.
- 234rtfgv
Ei Nokia enää oikeastaan voi mennä konkurssiin, ainakaan nimellä Nokia. Se myytiin Microsoftille, lukuunottamatta verkkopuolta. Mellerin pitäisi päivitellä profetioitaan. Tai sinun lukea uutisia.
- Huippu tyhmä
Sattui vaan Meller saamaan Jumalalta sanan jo 2003, jolloin ensimmäisiä irtisanottiin pieni määrä.
Ihmeellistä tuo valheen ruhtinaan toiminta. Luulisi olevan älliä edes sen verran, että vertaisi tilannetta v.2003, jolloin profetia annettiin.
Mutta ei.
Tässä tyhmyyden huippu. Tyhmempää en ole vielä tavannut kirjoitustaitoisena.
Ei Nokia enää oikeastaan voi mennä konkurssiin, ainakaan nimellä Nokia. Se myytiin Microsoftille, lukuunottamatta verkkopuolta. Mellerin pitäisi päivitellä profetioitaan. Tai sinun lukea uutisia. - 23rfgdf
Huippu tyhmä kirjoitti:
Sattui vaan Meller saamaan Jumalalta sanan jo 2003, jolloin ensimmäisiä irtisanottiin pieni määrä.
Ihmeellistä tuo valheen ruhtinaan toiminta. Luulisi olevan älliä edes sen verran, että vertaisi tilannetta v.2003, jolloin profetia annettiin.
Mutta ei.
Tässä tyhmyyden huippu. Tyhmempää en ole vielä tavannut kirjoitustaitoisena.
Ei Nokia enää oikeastaan voi mennä konkurssiin, ainakaan nimellä Nokia. Se myytiin Microsoftille, lukuunottamatta verkkopuolta. Mellerin pitäisi päivitellä profetioitaan. Tai sinun lukea uutisia.Huipputyhmä on muuten yhdyssana.
- Tyhmyyden huippu
23rfgdf kirjoitti:
Huipputyhmä on muuten yhdyssana.
Se onkin se tärkein asia huipputyhmälle valehtelijalle. Sillähän se valheesi unohtuukin.
Osuiko pilkut ja piste paikalleen. - 23rfg
Tyhmyyden huippu kirjoitti:
Se onkin se tärkein asia huipputyhmälle valehtelijalle. Sillähän se valheesi unohtuukin.
Osuiko pilkut ja piste paikalleen."Osuiko pilkut ja piste paikalleen" kuuluisi oikein kirjoitettuna "osuivatko pilkut ja piste paikoilleen?" Huomaa kysymysmerkki kysymyslauseessa. Tokihan sinä tuon tiesit, huippuälykkäänä profeettana :)
- Hoida itseäsi
23rfg kirjoitti:
"Osuiko pilkut ja piste paikalleen" kuuluisi oikein kirjoitettuna "osuivatko pilkut ja piste paikoilleen?" Huomaa kysymysmerkki kysymyslauseessa. Tokihan sinä tuon tiesit, huippuälykkäänä profeettana :)
Hyvä on nyt uskon, että yhtään asiaa et pysty vistimään totuudessa. Patologinen valehtelija kysymyksessä.
1. en ole huippuälykäs
2. en ole profeetta.
Jos sulla on yhtään järkeä tallella, niin suosittelen, että keskityt vain keskustelusivustojen kirjoitusvirheisiin. Siinä et vahingoita itseäsi niin pahasti kuin valehtelun kuninkaana. - 23r4tfgv
Hoida itseäsi kirjoitti:
Hyvä on nyt uskon, että yhtään asiaa et pysty vistimään totuudessa. Patologinen valehtelija kysymyksessä.
1. en ole huippuälykäs
2. en ole profeetta.
Jos sulla on yhtään järkeä tallella, niin suosittelen, että keskityt vain keskustelusivustojen kirjoitusvirheisiin. Siinä et vahingoita itseäsi niin pahasti kuin valehtelun kuninkaana.Eikös tämä ole keskustelusivusto: ) Ja olethan sinä profeetta. Yksi palstan tuotteliaimmista. ja osumatarkkuuskin on ihan hyvä palstan yleisen tason huomioonottaen. Älä ole turhan vaatimaton :)
Oikein mukavaa päivänjatkoa sinullekin! - 23rft, 245rtf, 24rtf
23r4tfgv kirjoitti:
Eikös tämä ole keskustelusivusto: ) Ja olethan sinä profeetta. Yksi palstan tuotteliaimmista. ja osumatarkkuuskin on ihan hyvä palstan yleisen tason huomioonottaen. Älä ole turhan vaatimaton :)
Oikein mukavaa päivänjatkoa sinullekin!23r4tfgv
23rft, 245rtf, 24rtfgb, 234rfg, 2345rtfg, 2rfgh,23erfgv,234 rtfg,23rfhg , 2354rtfg.23rffg,234erdf,erttkl,234trg,23esfd,23rfgb,23erdf,234wertfg
234trggb,234rfd,23r4tfg,234erf,23wrefv,123erf,234rtgbn,,234rtgbn,23rfgvb23fghf,
23rfgbh, 23rtfgb,234rtgtg,1234rtfg
Joo. Kyllä minä profeettana tarkistan tämän sivun, että minun tahtoni tapahtuu. Valheen kaikella voimalla toimin. Olenhan laiska, joutava työtön, joten aikaa minulla on, eikä mitään rajoja. Minunko pitäisi kunnioittaa jotkin, joitakin. Ei onnistu. Kierrän useimmilla sivustoilla trollina, mutta tämä on tärkein. - ---
23r4tfgv kirjoitti:
Eikös tämä ole keskustelusivusto: ) Ja olethan sinä profeetta. Yksi palstan tuotteliaimmista. ja osumatarkkuuskin on ihan hyvä palstan yleisen tason huomioonottaen. Älä ole turhan vaatimaton :)
Oikein mukavaa päivänjatkoa sinullekin!Keskusteluilla on määrätyt teemat.
- ---
Eilen sinä povailit koko Suomen olevan menossa konkurssiin. Tänään pudotit ennustetta pelkkään Nokiaan, joka siis ei enää edes ole suomalainen firma. Jännityksellä odotellaan mitä huomenna tapahtuu.
- Huippu tyhmä
Vaihda vaan nikkiä, ei auta. Valheen kuningas tunnistetaan.
Melleri puhe löytyy netistä v. 2003.
Erilainen ennuste koko Suomea koskevaa. Meno kovaa alaspäin, joten ihan on mahdollista kaikki. Ei ole kysymys pienenstä notkahduksesta. - Valheenkuningas
Huippu tyhmä kirjoitti:
Vaihda vaan nikkiä, ei auta. Valheen kuningas tunnistetaan.
Melleri puhe löytyy netistä v. 2003.
Erilainen ennuste koko Suomea koskevaa. Meno kovaa alaspäin, joten ihan on mahdollista kaikki. Ei ole kysymys pienenstä notkahduksesta.Huipputyhmä tyhmyyden huippu piiloutuu nikkien taakse. Kirjoittaa ja pilkkaa multinikkejä.
23rft, 245rtf, 24rtfgb, 234rfg, 2345rtfg, 2rfgh,23erfgv,234 rtfg,23rfhg , 2354rtfg.23rffg,234erdf,erttkl,234trg,23esfd,23rfgb,23erdf,234wertfg
234trggb,234rfd,23r4tfg,234erf,23wrefv,123erf,234rtgbn,,234rtgbn,23rfgvb23fghf,
23rfgbh, 23rtfgb,234rtgtg,1234rtfg
- krisu aalto
Pahasti tappiollinen NOKIA puhelimet ei ole vielä Microsoftin omaisuutta. Aasiasta ei tule lupaa kauppaan koska patenttikiistoja. Verovelkaa on Intialle joka kasvaa korkoa. kun kauppa ei toteudu, menee NOKIA verkkopuoli sen mukana konkurssiin.
- ---
Nokian (jos puhutaan koko konsernista) omistuspohjasta Suomessa ei ole kovin paljoa:
http://www.nokia.com/fi-fi/tietoa-nokiasta/sijoittajat/osaketiedot/suurimmat-osakkeenomistajat/
Yhtiö ei ole ollut suomalainen enää pitkiin aikoihin.
Ja kauppa on satavarma :) Vai koska tämä konkurssi olisi odotettavissa? Tokihan profeetta senkin osaa kertoa? - ktisu aalto
--- kirjoitti:
Nokian (jos puhutaan koko konsernista) omistuspohjasta Suomessa ei ole kovin paljoa:
http://www.nokia.com/fi-fi/tietoa-nokiasta/sijoittajat/osaketiedot/suurimmat-osakkeenomistajat/
Yhtiö ei ole ollut suomalainen enää pitkiin aikoihin.
Ja kauppa on satavarma :) Vai koska tämä konkurssi olisi odotettavissa? Tokihan profeetta senkin osaa kertoa?Odotetaan ja katsotaan. Kun Meller tämän ilmoitti, kertoi myös varovaisen toiveen Jumalalle että se tapahtuisi hänen elämänsä aikana. Näin hän toivoi ilmeisesti sitä varten että voisi itse olla vastaamassa asioista kun N on konkurssissa.
Jos ei konkurssia tule voidaan Mellerin profetaalisuus kyseenalaistaa.
Nauhoitus löytyy esim saarnat.net Leo Meller NOKIA googlettamalla. - ---
ktisu aalto kirjoitti:
Odotetaan ja katsotaan. Kun Meller tämän ilmoitti, kertoi myös varovaisen toiveen Jumalalle että se tapahtuisi hänen elämänsä aikana. Näin hän toivoi ilmeisesti sitä varten että voisi itse olla vastaamassa asioista kun N on konkurssissa.
Jos ei konkurssia tule voidaan Mellerin profetaalisuus kyseenalaistaa.
Nauhoitus löytyy esim saarnat.net Leo Meller NOKIA googlettamalla.Uskallatko oikeasti kyseenalaistaa erään maailman vaikutusvaltisimmista profeetoista? Miehen, joka itse on sanonut olevansa Jumalan voideltu ja näin ollen koskematon ja erehtymätön?
- ...............
--- kirjoitti:
Uskallatko oikeasti kyseenalaistaa erään maailman vaikutusvaltisimmista profeetoista? Miehen, joka itse on sanonut olevansa Jumalan voideltu ja näin ollen koskematon ja erehtymätön?
En epäile etteikö hän olisi Jumalan profeetta. Nyt on vahvat merkit että Nokiaan sijoittaneet menettävät rahansa konkurssin myötä. Katsotaan ja nähdään.
- ---
............... kirjoitti:
En epäile etteikö hän olisi Jumalan profeetta. Nyt on vahvat merkit että Nokiaan sijoittaneet menettävät rahansa konkurssin myötä. Katsotaan ja nähdään.
Mitkä merkit? Siis muitakin, ihan aitoja ja oikeita merkkejä, ei vain Mellereiden jorinoita. Mikä Nokian/Microsoftin nykyisessä tilanteessa mielestäsi viittaa konkurssiin?
- Anonyymi
--- kirjoitti:
Mitkä merkit? Siis muitakin, ihan aitoja ja oikeita merkkejä, ei vain Mellereiden jorinoita. Mikä Nokian/Microsoftin nykyisessä tilanteessa mielestäsi viittaa konkurssiin?
No tietysti se viittaa konkurssiin että Nokia ostaa kalifornalaisyhtiön 2,3 miljardilla dollarilla.
Sitäpaitsi merkkejä tulevista voi löytää jo kauan ennen kuin ne toteutuvat jos ja kun jaksaa seurata tapahtumia mm. erilaisiin yhtiöihin liittyen ja mitä maailmalla on suuntana niiĺlä aloilla yleensäkin. Sen jälkeen onkin helppo esittää niitä mukamas profetioina ja saada yksinkertaiset ja asiosta tietämättömät uskovaiset huutamaan hallelujaa itse itsensä profeetaksi ylentäneelle.
- Voi hyvin
Tarkoitat varmaan Nokia Missiota?
- ååppå
Ai sitä kaikkien profeettojen syvästi kunnioittaman Koiviston Markun poppoota?
- Anonyymi
fqsa
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1176096Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta334217- 823372
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä183006Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2582120Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882014Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui441892- 1441819
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81706Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881579