Testaa eroottinen pääomasi

Mitä saitte?

24

307

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lottamari<3

      Kone vastasi minulle, että Rotunaiset voi ohittaa tämän testin ja siirtyä sivutulo-osioon.

    • Heikko, surprise. Enemmän pännii se, että mitä hemmetin tunareita ylellä on töissä, "kuinka monta rastia laitoit?". Eikö siellä ole yhtä koodaria joka osaisi laskea montako rastia sieltä postataan?!?!

    • atm1

      kohtalainen

    • nainen hämeestä

      Mulla oli vahva
      22/24

      "Jos valitsit 17 - 24 väittämää,
      sinun eroottinen pääomasi on vahva.Sinut tunnistaa hyvästä ryhdistä ja vahvasta itsetunnosta.
      Keskustelet, leikittelet ja huolehdit tyylikkyydestäsi.
      Sutinaa riittää intiimielämän puolella ja vapautunut olemuksesi lipuu joidenkin mielestä kadehdittavan kitkattomasti läpi arkisten tilanteiden.
      Sinä kuitenkin tiedät, ettei mikään ole tullut ilmaiseksi.
      Olet nähnyt vaivaa fyysisen ja sosiaalisen viehättävyytesi eteen."

    • pieni ja kiimainen

      Kohtalainen.

    • 40 +nainen :)

      Vahva oli.

    • Kiskisu

      Mua ärsyttää kaikki yhteisöt ja yksityiset, jotka käyttää Google Formsia/Docsia tällaisten kyselyjen toteuttamiseen. Eikö tässä kaikki maksa Ylelle veroa, luulisi olevan talossa rahaa tehdä omat lomakkeet.

    • Yodjsar

      Aika hölmö testi kun niputtaa naisten ja miesten viehättävyystekijät yhteen.

      Toki ihan hyvä checklist selvitykseen mitä voi kehittää omassa viehättävyydessä.

    • yksi rasti - aika heikosti!

    • ätmi-sinkku

      Heikko olin mun tulos, eikä ihme.

    • Pomo1

      Tässä testissä on ongelmana se että sen on tehnyt nainen.

      Siis nainen joka kuvittelee tuntevansa miehet, miesten seksuaalisuuden ja miesten seksin ja että miehellä riittäisi automaattisesti vientiä jos on perusasiat kunnossa.

      Jokainen mies tietää että tuo nainen on väärässä.

      Minulla miehenä testistä tuli tulokseksi että eroottinen pääomani olisi vahva ja että lipuisin muka elämässä vaivattomasti eteenpäin ja naista kaatuisi.

      Ei pidä paikkaansa. Tuo sopii ainoastaan naisiin, sillä naisten ei tarvitse tehdä huomattavaa vaikutusta miehiin.

      Olen yrittänyt vietellä naisia jo siitä lähtien kun niistä aloin jotain tajuamaan ja parin vuoden sisällä on vastassa jo nelikymppiset. Tulokset ovat naisrintamalla erittäin heikot. Ensimmäistäkään naista en ole omilla viettelytaidoillani saanut vieteltyä ja yrityksen puutteesta on turha syytellä. Jopa nykyisessä suhteessa seksiä on vain silloin kun avovaimo sattuu olemaan himokkaalla päällä. Eli aika heikkoa on jopa vakituisesssa parisuhteessa.

      Kaksi naista on elämäni aikana lähestynyt minua ja kumpikin noista naisista on reagoinut samoin, eli seksiä on ollut vain silloin kun he ovat sitä halunneet. Niin ja toinen noista naisista on nykyinen avovaimoni.

      Ensimmäisen naisen taso oli noin 6/10. Nykyisen naisen taso 5/10

      Suoraan sanottuna minä en ole seksuaalisesti kiihottanut naisia vaikka kunto on ollut hyvä ja vartalo kunnossa. Ulosannissakaan ei ole ollut mitään vikaa ja tulen toimeen lähes kaikkien ihmisten kanssa. Ulkonäköä ei ole kukaan väittänyt rumaksi.

      En enää tiedä että mitä tässä pitäisi parantaa kun talous on kunnossa, fyysinen ja älyllinen kunto on hyvä, sosiaalinen verkosto on vahva ja monipuolinen, tyyli on kunnossa, samoin kuin myös seksuaaliset taidot, avoimuus ja aktiivisuus.

      Ystävilläni on ollut aina paljon enemmän vientiä, vaikka heistä en sinällään erotu, enkä ole antanut heidän esimerkiksi cockblockailla yrityksiäni.

    • Ei ollut yllätys että heikko se on noiden väittämien mukaan, kun enemmän nuo kysymykset kyllä passaa naisille ei meille miehille...

      • sghlpiygh

        Eli miesten ei kuulu kiinnittää huomiota itsessään noihin osa-alueisiin, joista tuo pääoma koostuu, vaan vain mököttää hikikomerossaan tekemättä muutoksia itseensä? Naisillehan se on itsestäänselvää, että pitää nähdä vaivaa ollakseen viehättävä, sosiaalinen jne. Jos naiset huolehtisivat yhtä vähän itsestään, sosiaalisista taidoistaan, ulkonäöstään yms. kuin palstan ikisinkkumiehet olisivat hekin yhtä heikoilla eroottisen pääomansa suhteen.


      • cgcghhgk
        sghlpiygh kirjoitti:

        Eli miesten ei kuulu kiinnittää huomiota itsessään noihin osa-alueisiin, joista tuo pääoma koostuu, vaan vain mököttää hikikomerossaan tekemättä muutoksia itseensä? Naisillehan se on itsestäänselvää, että pitää nähdä vaivaa ollakseen viehättävä, sosiaalinen jne. Jos naiset huolehtisivat yhtä vähän itsestään, sosiaalisista taidoistaan, ulkonäöstään yms. kuin palstan ikisinkkumiehet olisivat hekin yhtä heikoilla eroottisen pääomansa suhteen.

        "Eli miesten ei kuulu kiinnittää huomiota itsessään noihin osa-alueisiin, joista tuo pääoma koostuu, vaan vain mököttää hikikomerossaan tekemättä muutoksia itseensä?"

        Ei, vaan että tekipä mies jotain itsensä kehittämiseksi, tulos ei siitä kuitenkaan paljoa, jos ollenkaan, parane.

        Ravintoloissa naisen ei tarvitse kuin istua paikalleen ja alkaa odottamaan sopivia miehiä saapuvaksi.

        Mies jos jää istumaan paikalle, hänen täytyy olla ytmi että naiset vaivautuisivat paikalle.


      • Marianne89
        cgcghhgk kirjoitti:

        "Eli miesten ei kuulu kiinnittää huomiota itsessään noihin osa-alueisiin, joista tuo pääoma koostuu, vaan vain mököttää hikikomerossaan tekemättä muutoksia itseensä?"

        Ei, vaan että tekipä mies jotain itsensä kehittämiseksi, tulos ei siitä kuitenkaan paljoa, jos ollenkaan, parane.

        Ravintoloissa naisen ei tarvitse kuin istua paikalleen ja alkaa odottamaan sopivia miehiä saapuvaksi.

        Mies jos jää istumaan paikalle, hänen täytyy olla ytmi että naiset vaivautuisivat paikalle.

        Naisen aito seksuaalinen vetovoima ja seksikkyys ovat jotain ihan muuta kuin sitä, montako kännistä miestä nainen teoriassa voisi saada sänkyynsä... Se on enemmänkin jotain joka syntyy yleensä itseluottamuksesta, tietynlaisesta seksuaalisesta "ylpeydestä", rohkeudesta heittäytyä mukaan flirttiin tyylillä ja sopivasta estottomuudesta. Varsinaisesta seksikkyydestä iso osa on nimenomaan seksuaalista tyylikkyyttä, pelisilmää ja tilannetajua, siis ihan naisillakin eikä pelkästään miehillä.


      • cgcghhgk kirjoitti:

        "Eli miesten ei kuulu kiinnittää huomiota itsessään noihin osa-alueisiin, joista tuo pääoma koostuu, vaan vain mököttää hikikomerossaan tekemättä muutoksia itseensä?"

        Ei, vaan että tekipä mies jotain itsensä kehittämiseksi, tulos ei siitä kuitenkaan paljoa, jos ollenkaan, parane.

        Ravintoloissa naisen ei tarvitse kuin istua paikalleen ja alkaa odottamaan sopivia miehiä saapuvaksi.

        Mies jos jää istumaan paikalle, hänen täytyy olla ytmi että naiset vaivautuisivat paikalle.

        Niputat yhteen naiset ja kauniit naiset. Kauniille naisille riittää vain tuo, tavalliset naiset ja varsinkin rumat naiset saisivat jäädä istumaan loppuiäkseen sinne baariin odottamaan.


    • Marianne89

      "Jos vastasit myöntävästi 9-16 väittämään, on eroottinen pääomasi kohtalainen."

      Niin vähän arvelinkin että keskivertoa pukkaa, aika tavallisena tallaajana kun olen itseäni jo pitkään pitänyt.

    • 18+17

      no perkele se meni nollaan.. no eipä mitää uutta -huumoritonläskipaska

    • bebe

      Todella vahva!!

      Melkein kaikki meni heilahtaen. :) Tosin, kyllä minä sen olen jo ennen tuota testiäkin arvaillut (ja tullut kerrotuksi) ;)

    • glassy_woman

      Tulokseksi tuli vahva, mutta pitkiä aikoja sitä saa kuitenkin selibaatteilla (ellei omaa kivaa lasketa), koska ei vaan tuu kunnolla kohdattua missään "säväyttäviä miehiä", muuta kuin ehkä ohimennen kadulla :D Hankalaa on, kun sitä ei tuu paljoakaan käytyä yöelämässä terveiden elämäntapojen tähden ja halun pitää kroppa kondiksessa, työskentelen naisvaltaisella alalla, harrastukset on lähinnä yksilöurheilua ja kavereidenkaan tuttaviipiiriin ei kuulu kivoja sinkkumiehiä niin missään ei vaan tuu kohdattua sit näitä tervehenkisiä ja fiksuja miehiä kivalla ulkonäöllä varustettuna :/ Baarien ja nettimaailman tasoa kun ei voi järin korkeaksi sanoa, ainakaan miesten osalta..

    • Joku vaan

      "Puolet eroottisesta pääomasta koostuu perimästä."

      Tämä oli juuri se, mitä hainkin. Kyllähän sitä moni voi tehdä omalle itselleen monenlaisia asioita, voi aina parantaa sosiaalisia taitoja, voi parantaa hiustyyliä, voi hankkia kuntosalilla lihasmassaa ja liikunnalla saada liikunnallisuutta, voi pukeutua omaan tyyliin ja ulkonäkönsä mukaisesti, jne.

      Mutta kuten tuossa jo sanotaan, jotkut ihmiset vain syntyvät MUUTENKIN viehättäviksi, heillä on parempi ulkonäkö jo SYNNYNNÄISESTI, heillä on tilannetajua ja sosiaalisuutta jo SYNNYNNÄISESTI, jne.

      Eli vaikka tekisin ihan mitä tahansa, niin en pääsisi sille tasolle kuin haluan. Juuri tätä olen hakenut jatkuvasti tällä palstalla ja viimeinkin siihen tuli varmistus. Puolet on PERIMÄÄ ja puolet voi tehdä itse. Mutta toiset saavat jo lähtiessään niin paljon enemmän että vaikka tekisin ihan mitä tahansa, niin se ei minua auttaisi. En pääsisi samalle tasolle.

      Sain tuosta testistä tulokseksi 13, 17 pistettä, niin minulla olisi ollut vahva eroottinen pääoma. Kuitenkin minulla ei ole ollut minkäänlaista kiinnostusta naisten osalta. Minulla pitäisi olla kohtalainen seksuaalinen pääoma ja kuulemma pienellä viilauksella sen pitäisi muka olla vahva.

      Ööö, 25 vuotta, eikä minkäänlaista kiinnostusta naisten osalta. Kyllä tuo jo jotain kertoo tästä testistä.

      Olen käynyt 6 vuotta salilla ja pelaan jalkapalloa, käytän tyylikkäitä vaatteita, hiustyylini sopii minulle, jne. Mutta kuitenkaan naiset eivät minusta ole kiinnostuneita. Fakta vain on edelleen se, että minkä helvetin takia minä panostaisin itseeni yhtään mitään naisten saannin kannalta, kun en voi tehdä SITÄ VAIKUTUSTA, jonka haluan tehdä?

      Jos kerran seksikkyydestä puolet tulee perimästä ja puolet voi tehdä itse, niin okei, voin tehdä sen puolet itse, mutta miten saatanan vitussa minä saan sen toisen puolen eli sen perimän? Ymmärrättekö, että minä haluan itselleni MOLEMMAT, KUMMATKIN puolet? Minä haluan SEKÄ perimän ETTÄ sen oman itseni kehittämisen. Mutta minua ei kiinnosta se oman itseni kehittäminen vittujakaan, ennen kuin saan sen perimän.

      "Ihminen pystyy vaikuttamaan omaan eroottiseen pääomaansa paljon. Jos et ole syntynyt kuvankauniina tai missin mittoihin sopivana, huumorintaju, sosiaaliset taidot ja charmi vahvistavat eroottista pääomaasi."

      Siis mitä vittua, oikeasti? Jos mies on syntynyt perimältään sellaiseksi, että hänellä on ERITTÄIN KOMEAT kasvot, pituutta miehekkäästi, miehekäs ja naisia viehättävä puheääni, iso kalu, kunnon seksitaidot, huumorintajua, sosiaalisia taitoja ja charmia. Niin mies ILMAN noita ulkoisia piirteitä ei voi tehdä SAMANLAISTA VAIKUTUSTA kuin mies, jolla on nuo ulkoiset piirteet. Tuollaisella miehellä on sekä perimä ETTÄ nuo sosiaaliset taidot, huumorintaju ja charmi.

      Joo, minullakin voi olla huumorintajua, sosiaalisia taitoja ja charmia, mutta enhän minä miehenä voi tehdä SAMANLAISTA VAIKUTUSTA, koska minulta puuttuu ne ulkoiset piirteet, se PERIMÄ edelleen. Minulta puuttuu siis se toinen puoli.

      Totta hevon saatanan vitussa myöskin ERITTÄIN KOMEALLA miehellä voi olla charmia, sosiaalisia taitoja ja huumorintajua, mutta mitä vitun hyötyä niistä on ilman noita ulkoisia avuja, koska en voi tehdä naisiin SAMANLAISTA vaikutusta? Miksi ihmeessä minä panostaisin noisin sisäisiin piirteisiin, kun en kerran voi saada KAIKKIA NIITÄ PIIRTEITÄ, joita haluan?

      Ihan oikeasti, nuo ovat aivan paskaa ihan alusta lähtien. Onhan se ihan kiva joo panostaa huumorintajuun, sosiaalisiin taitoihin, asenteeseen ja itseluottamukseen, mutta huomata, että naiset viehättyvät KAIKISTA ENITEN niistä miehistä, joilla on noiden piirteiden LISÄKSI MYÖSKIN ULKONÄKÖÄ.

      Minä haluan molemmat, SEKÄ perimän, ETTÄ sen itsensä kehittämisen.

      • Joku vaan

        SYNNYNNÄINEN KOMEUS, tyylikkyys, energisyys, intiimi seksuaalisuus, seksuaalinen vetovoima, sosiaaliset taidot, asenne, itseluottamus, jne.

        Jos miehellä on NUO KAIKKI PIIRTEET, on kyseessä mies, josta naiset kiinnostuvat KAIKISTA ENITEN.

        Mutta jos miehellä ei ole synnynnäistä komeutta, niin hänen viehättävyytensä naisten silmissä laskee. Koska naiset viehättyvät MYÖSKIN ulkoisista piirteistä, niin totta hevon saatanan vitussa ulkoisten piirteiden puute heikentää miehen seksuaalista vetovoimaa. Aivan kuten sosiaalisten taitojenkin puute heikentää miehen seksuaalista vetovoimaa.

        Minä kun haluankin tarjota TUON KAIKEN. Synnynnäisestä komeudesta ja perimästä lähtien KAIKEN. Ei minua kiinnosta vittujakaan kehittää naisten osalta yhtään mitään piirteitä, ellei minulla ole noita SYNNYNNÄISIÄ PIIRTEITÄ. Koska tiedän, että niiden piirteiden puute heikentää MERKITTÄVÄSTI SEKSUAALISTA VETOVOIMAA, niin silloin minua ei kiinnosta pätkän vertaa mitkään muut asiat.

        Joo, käyn salilla 3 kertaa viikossa, pelaan jalkapalloa, soitan kitaraa, pukeudun tyylikkäästi (neuleita, kauluspaitoja, t-paitoja, juhlapuku sellaisia juhlia varten, pikkutakki, jne.), olen katsonut ja päätellyt, minkälainen hiustyyli sopii itselleni, käytän miesten tuoksuja, jne.

        Mutta minua ei voisi vähempää kiinnostaa noiden juttujen tekeminen naisten takia. Ei todellakaan. Ei minua kiinnosta minkäänlaiset kohtaamiset naisten kanssa, koska tajuan itsekin, etten ole SITÄ KAIKKEA TODELLAKAAN, mitä haluan olla. Voin tehdä ihan mitä vain, voin olla ihan mitä vain, jne. mutta silti, ne kaikki puutteeni, joita EN VOI SAADA, johtavat siihen, etteivät naiset minusta tappele. Eivät naiset tee minulle JATKUVASTI ALOITTEITA, eivät naiset anna JATKUVASTI SEKSUAALISTA HUOMIOTA, eivät naiset tarjoa minulle jatkuvia seksiehdotuksia, jne.

        Niin se vain menee. Joten minua ei voisi vähempää kiinnostaa minkäänlaiset kohtaamiset naisten kanssa, koska en kerran voi tarjota KAIKKEA, mitä haluan. Tajuan, että ulkoisten piirteiden puute on MERKITTÄVÄ PUUTE miehen seksuaalisessa vetovoimassa. Ulkonäkö houkuttelee vastakkaista sukupuolta, niin se vain menee. Ketä muuta väittää, puhuu pelkkää HEVON PASKAA ja pahasti.

        "Ei, vaan että tekipä mies jotain itsensä kehittämiseksi, tulos ei siitä kuitenkaan paljoa, jos ollenkaan, parane."

        Mies voi toki tehdä paljon, mutta tulos ei siitä paljoa parane kyllä. Jos mies on SYNTYMÄSSÄ SAANUT PALJON, niin totta kai, kun hän panostaa itseensä, tulee myöskin tuloksia. Mutta jos ei ole saanut syntymässä juuri mitään, niin suuretkaan muutokset omassa itsessään eivät tee miehestä MAAILMAN HALUTUIMPIA MIEHIÄ, niin se vain menee. Kyllä siihen tarvitaan PAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAALJON MUUTAKIN.

        Ja oikeastaan tuossa jo myönnetäänkin se, että jos miehellä on kohtalainen eroottinen pääoma, niin sillä ei vielä pitkälle pääse. Voi olla, että sillä ei saa naisia ollenkaan. Kuten aina todettua, ne PARHAIMMAT MIEHET ovat juuri niitä, ketkä valitsevat parhaimmat naiset, ketkä saavat ENITEN aloitteita naisilta, ketkä saavat ENITEN seksiehdotuksia, jne.

        Tuollaisella kohtalaisella pääomalla et tee hevon vittujakaan. Aivan sama, onko se heikko vai kohtalainen, ilman jää 99,9 prosettisesti aina.


    • piiloalfa

      8 pointsia. En ihan pääse panemaan...

    • Tulipa 14, vaikka ihan suht. rehellisesti mielestäni vastasin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Maanantai päivää

      On tää yhdenlainen paikka... No huomenta nyt kuitenkin. 🐺❤️🖤🫤☕
      Ikävä
      197
      3164
    2. Pelkään sua.

      Ja haluan ihan älyttömästi. Voiko näin kirjoittaa naiselle.
      Ikävä
      96
      1738
    3. Ollaan samanlaisia

      Samannäköisiäkin? Herkkiä, pohdiskelevia, syvästi tuntevia? Aistin kuvienkin perusteella paljon samankaltaisuutta. Siksi
      Ikävä
      91
      1396
    4. Kaipaatko vielä häntä?

      Entistä kumppaniasi?
      Suhteet
      194
      1268
    5. Huomenna taitaa

      Päästä selvittelee ja kyselee vähän asiota. Sun verisukulaisten kanssa🤣 naiselle
      Ikävä
      18
      1023
    6. En mä mies tiedä

      Missä mennään, mitä me toisillemme ollaan. Pyörit mielessä, mutta kuitenkin pelkään jotain. Pelkään myös sitä, että olin
      Ikävä
      25
      992
    7. Jokos olet nainen

      Päässyt sinuiksi tämän palstan kanssa ja huomannut miten turhaa tänne on mitään kirjoitella. Yhteys meillä kyllä löytyy
      Ikävä
      91
      968
    8. Menikö sulla

      Jutut liian pitkälle?
      Ikävä
      45
      965
    9. Rehellisesti vieläkö toivot

      Että löydämme yhteyden uudelleen välillemme vai onko nykyinen tilanne hyvä? Tietäisitpä kuinka paljon olen kaivannut sin
      Ikävä
      44
      960
    10. Okei, mä ymmärrän...

      Et halua mitään. Mutta mikä juttu tää oli? Sun taholta? 49 vuotiaalle.
      Ikävä
      11
      952
    Aihe