Sauli - profetia v. 2007

Jeesus yksin

61

628

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jeesus seurassa

      En mie vain muista.

      • ---

        ---


    • Hyvä hyvä

      Aikamoinen ero tuolla profeetalla ja tällä palstalla esiintyvillä salaprofeetoilla. Tuossa on seitsemän vuoden takaa profetia, jonka voi koetella tänäkin päivänä ja profetoivan henkilön nimikin on tiedossa. Aulikki Hartikainen esiintyy ihan omalla nimellään ja kasvoillaan.

      Salaprofeetalta sen sijaan emme tiedä nimeä emmekä kasvoja. Profetioittensa koettelu ei seitsemän vuoden ajan jänteellä onnistu. Ihan kahden vuoden takaisistakaan puheistaan on salaprofeettaa vaikea saada vastaamaan, kun nikki aina kätevästi vaihtuu sitä mukaa kuin vanha nikki likaantuu vääristä profetioista.

      Tuossa olisi toimintamalli "Johannes leijona" -nikkiä käyttävälle salaprofeetallekin. Omalla nimellä, omilla kasvoilla ja profetiat avoimesti kristikansan koeteltavina.

    • Näin on

      Aulikki ei ole profeetta. Herra käyttää uskovaa Aulikkia, kuten käyttää muitakin omiaan. Aulikin kautta siis myös Herra puhuu.
      Kovasti ovat yrittäneet ja yrittävät vaientaa Aulikkiakin.

      Salaprofeettoja ei myöskään ole olemassa. Jokainen lukija tutkikoon tykönään kenenkin kirjoituksissa on lähteenä oikea Pyhä Henki. Vain uskovat voivat erottaa henget toisistaan.

      • No niinpä

        "Aulikki ei ole profeetta."

        Profeetta on kuka tahansa joka profetoi. Profetoiminen tarkoittaa viestin välittämistä Jumalalta. Maallikkokin voi olla profeetta. Aulikki täyttää profeetan kriteerit täysin, hän aivan alussa kertoo välittävänsä Pyhän Hengen viestin Saulille.

        "Salaprofeettoja ei myöskään ole olemassa."

        Salaprofeetta on henkilö, joka väittää profetoivansa mutta pitää henklilöllisyytensä salassa. Sellaisia on tällä palstallakin ja verkosta löytyy myös "Johannes-leijonan" nikillä toimiva henkilö.

        "Jokainen lukija tutkikoon tykönään kenenkin kirjoituksissa on lähteenä oikea Pyhä Henki."

        Jokainen tutkikoon ja voihan sitä tykönäänkin tehdä, mutta se ei ole mikään määräys. Profeetta voi toimia seurakunnan kokouksessakin ja profetiaansa saa arvioida muut jo siinä paikan päällä. Ei koettelua tarvitse yksinään tehdä ja koettelunsa tuloksia muilta piilottaa.

        "Vain uskovat voivat erottaa henget toisistaan."

        Erehtyvä henki ei voi olla Jumalasta. Siksipä väärät profetiat kertovat meille heti kuka kanavoi erehtyvää henkeä.


    • Näin menee

      Profeetta on virka. Jumala käyttää kaikkia omiaa jollakin tavalla. Antaa armolahjoja tahtonsa mukaan. Kenelle opettamisen lahja, kenelle kielten selittämisen lahja, kielillä puhumisen lahja, profetoimisen lahja myöskin. Aulikin puhe on seiskalta ja kesken Jumalan sanan opettamisen alkoi profetoimaan Saulille. Kuuntelin tuolloin ohjelman.
      Suosittelen, että lopetamme profeetoista pilkallisen keskustelun. Ateistien mielestä kun kaikki uskovat ovat profeetoita. Väärin tosin, mutta sotkeehan silläkin totuutta.

      Jos uskot kaiken iltapäivälehtien otsikoista, sinulta puuttuu medianlukutaito. Jos uskot kaikki psyk. pot. "profetiat" ja alat syyttämään jota kuta, sinulta puuttuu todellisuudentaju. Niitä voi opetella ja uskova rukoilla itselleen myös henkien erottamisen armolahjaa.

      • yrtswm

        Kukaan järkevä ihminen ei ole tarpeellinen paljastamaan omaa henkilöllisyyttään, vaikka Jumala antaisi viestin.
        Kuulkoon ´tai olkoon kuulematta. Oma on asiansa. Jokainen on itse vastuussa, mitä uskoo, mitä ei.


      • ---
        yrtswm kirjoitti:

        Kukaan järkevä ihminen ei ole tarpeellinen paljastamaan omaa henkilöllisyyttään, vaikka Jumala antaisi viestin.
        Kuulkoon ´tai olkoon kuulematta. Oma on asiansa. Jokainen on itse vastuussa, mitä uskoo, mitä ei.

        Itsekkyys, ääri-individualismi ja nihilismi ovat siis mielestäsi vain hyviä asioita?

        Mm. Leo Meller ja Jouko Piho ovat väittäneet Jumalan antaneen heille viestejä. He siis eivät ole mielestäsi järkeviä?


      • Oion sinua
        yrtswm kirjoitti:

        Kukaan järkevä ihminen ei ole tarpeellinen paljastamaan omaa henkilöllisyyttään, vaikka Jumala antaisi viestin.
        Kuulkoon ´tai olkoon kuulematta. Oma on asiansa. Jokainen on itse vastuussa, mitä uskoo, mitä ei.

        "Kukaan järkevä ihminen ei ole tarpeellinen paljastamaan omaa henkilöllisyyttään, vaikka Jumala antaisi viestin."

        Jos Jumalan viestin saanut ei välitä Raamatun antamasta mallista mitään, niin ei ole tarve. Jos profeetta haluaa kunnioittaa Raamatun antamaa mallia, niin sitten on tarve. Ihmettelen "profeettaa", jonka mielestä Raamatun mallista ei tarvitse välittää.

        "Jokainen on itse vastuussa, mitä uskoo, mitä ei."

        Ei ole. Me kristityt olemme vastuussa heikommasta veljestämme. Me emme ole mitään kaineja, vaan olemme todellakin veljemme vartijoita.


      • Niinhän se

        "Profeetta on virka."

        Toki. Jumala voi asettaa siihen kenet haluaa.

        "Suosittelen, että lopetamme profeetoista pilkallisen keskustelun."

        Salaprofeettojen epäraamatullisen käyttäytymisen arvostelu ei ole profeetan pilkkaamista.

        "uskova rukoilla itselleen myös henkien erottamisen armolahjaa."

        Se armolahja taitaa puuttua sellaiselta henkilöltä, joka ohjaa lukijoitaan erehtyviä henkiä kanavoiman ihmisen välittämien sanomien pariin.


      • Tomua ja tuhkaa
        Oion sinua kirjoitti:

        "Kukaan järkevä ihminen ei ole tarpeellinen paljastamaan omaa henkilöllisyyttään, vaikka Jumala antaisi viestin."

        Jos Jumalan viestin saanut ei välitä Raamatun antamasta mallista mitään, niin ei ole tarve. Jos profeetta haluaa kunnioittaa Raamatun antamaa mallia, niin sitten on tarve. Ihmettelen "profeettaa", jonka mielestä Raamatun mallista ei tarvitse välittää.

        "Jokainen on itse vastuussa, mitä uskoo, mitä ei."

        Ei ole. Me kristityt olemme vastuussa heikommasta veljestämme. Me emme ole mitään kaineja, vaan olemme todellakin veljemme vartijoita.

        Jospa aloittaisit se oikomisen itsestäsi. Puhut nimittäin skeidaa.
        Emme todellakaan ole veljemme vartijoita, jos olemme Jeesuksen Kristuksen omia. Hän on pomomme, esimiehemme ja häntä tottelemme. Hän ilmoittaa duunit. Niihin duuneihin ei koskaan kuuluu veljiemme vartiointi, sen tekee pomomme itse.
        Tietenkin autamme tarvittaessa sen, mitä pystymme kulloisessakin tilanteessa.
        Esimiehemme on, jota tottelemme.
        "Ei kukaan tule minun luokseni, ellei Isä häntä vedä."
        Ei kaikki pelastu, jotka huutavat Herra, Herra, vaan ne, jotka tekevät taivaallisen Isän tahdon.
        Eiväthän kaikki ole evankelistoja, eivät kaikki puhu kielillä jne.

        Henkilöllisyyden esittäminen, paljastaminen keskustelusivuilla on kiellettyä.
        Miksikö? Juuri niiden edesvastuuttomien takia, joita suomi on täynnä. Jos taas esiintyy opettajana, kiertää evankelistana jne. on asia erikseen. Sanat tulee Herralta, ei ihmiseltä. Kuulkoot tai olkoot kuulematta.
        Ei Jumala halua uskovan tyhmyyksiä tekevän. Ikään kuin uskovat olisivat Pöljältä kotoisin. Jumala ei jaa, eikä anna kunniaansa kenellekään. Raamattu sanoo. että meidän tulee vähetä ja Jeesuksen Kristuksen suurentua.

        Ja toden totta. Kipaisehan vastaamassa ketjuun, jossa kysytään, että missä srk. on profeetan virka. Katsos kun ei voi ilman srk;n nimittämistä profeetaksi muuttua. Älä siis kerskaa itselläsi, Xiinakaan.

        Profeetallista viestiä Jumala kyllä antaa omilleen ilman, että olisi profeetta. Ihan itse olen myös saanut sellaista sanomaa, mutta en usein kylläkään.


      • Näin se menee
        Niinhän se kirjoitti:

        "Profeetta on virka."

        Toki. Jumala voi asettaa siihen kenet haluaa.

        "Suosittelen, että lopetamme profeetoista pilkallisen keskustelun."

        Salaprofeettojen epäraamatullisen käyttäytymisen arvostelu ei ole profeetan pilkkaamista.

        "uskova rukoilla itselleen myös henkien erottamisen armolahjaa."

        Se armolahja taitaa puuttua sellaiselta henkilöltä, joka ohjaa lukijoitaan erehtyviä henkiä kanavoiman ihmisen välittämien sanomien pariin.

        Netistä löydät kyllä kaikenlaista omassa lihassasi, huumeitakin. Siksi sinun tulee muistaa, että tämä ei ole satuosasto, ei myöskään keksintöosasto, mutta raamatulliset profetiat ovat totta. samoin ne viestit, jotka jokainen tunnistaa oikeaksi.

        Menneiltä vuosilta tapaus. Täällä taas huudettiin, väärä profeetta, väärä profeetta, väärä profetia, väärä, väärä... ja sitten oikeasti omituinen kirjoittaja väänteli omia sääntöjään viesteistä.
        Rupesin vastaamaan, että mielestäni sanoma oli aito, oikea, Herralta saatu.
        Kuinkas kävikään. Aloitin viestin kuten ymmärsin, mutta sitten alkoikin ,sen kummemmin ajattelematta mitään, tulla tekstiä, joka ei ollut minulle ominaista.
        Lopuksi muistan tulleen tekstin, että kun Minä annan sanani, niin sen ymmärtävät kaikki.


      • Kerron sinulle
        Tomua ja tuhkaa kirjoitti:

        Jospa aloittaisit se oikomisen itsestäsi. Puhut nimittäin skeidaa.
        Emme todellakaan ole veljemme vartijoita, jos olemme Jeesuksen Kristuksen omia. Hän on pomomme, esimiehemme ja häntä tottelemme. Hän ilmoittaa duunit. Niihin duuneihin ei koskaan kuuluu veljiemme vartiointi, sen tekee pomomme itse.
        Tietenkin autamme tarvittaessa sen, mitä pystymme kulloisessakin tilanteessa.
        Esimiehemme on, jota tottelemme.
        "Ei kukaan tule minun luokseni, ellei Isä häntä vedä."
        Ei kaikki pelastu, jotka huutavat Herra, Herra, vaan ne, jotka tekevät taivaallisen Isän tahdon.
        Eiväthän kaikki ole evankelistoja, eivät kaikki puhu kielillä jne.

        Henkilöllisyyden esittäminen, paljastaminen keskustelusivuilla on kiellettyä.
        Miksikö? Juuri niiden edesvastuuttomien takia, joita suomi on täynnä. Jos taas esiintyy opettajana, kiertää evankelistana jne. on asia erikseen. Sanat tulee Herralta, ei ihmiseltä. Kuulkoot tai olkoot kuulematta.
        Ei Jumala halua uskovan tyhmyyksiä tekevän. Ikään kuin uskovat olisivat Pöljältä kotoisin. Jumala ei jaa, eikä anna kunniaansa kenellekään. Raamattu sanoo. että meidän tulee vähetä ja Jeesuksen Kristuksen suurentua.

        Ja toden totta. Kipaisehan vastaamassa ketjuun, jossa kysytään, että missä srk. on profeetan virka. Katsos kun ei voi ilman srk;n nimittämistä profeetaksi muuttua. Älä siis kerskaa itselläsi, Xiinakaan.

        Profeetallista viestiä Jumala kyllä antaa omilleen ilman, että olisi profeetta. Ihan itse olen myös saanut sellaista sanomaa, mutta en usein kylläkään.

        "Emme todellakaan ole veljemme vartijoita, jos olemme Jeesuksen Kristuksen omia."

        Taidat ymmärtää väärin mitä "veljen vartioimisella" tarkoitin. Ehkä minun olisi pitänyt paremminkin sanoa, että meillä on vastuu ettei kristitty veljemme joudu lankeemukseen. Lue Raamatusta lisää mitä tarkoitin:

        "9. Katsokaa kuitenkin, ettei tämä vapautenne koidu heikoille loukkaukseksi.
        10. Sillä jos joku näkee sinun, jolla on tieto, aterioivan epäjumalan huoneessa, eikö hänen omatuntonsa, kun hän on heikko, vahvistu epäjumalille uhratun syömiseen?
        11. Sinun tietosi kautta turmeltuu silloin tuo heikko, sinun veljesi, jonka tähden Kristus on kuollut.
        12. Mutta kun te näin teette syntiä veljiä vastaan ja haavoitatte heidän heikkoa omaatuntoaan, niin teette syntiä Kristusta vastaan.
        13. Sentähden, jos ruoka on viettelykseksi veljelleni, en minä ikinä enää syö lihaa, etten olisi viettelykseksi veljelleni. "

        Tuo ei tarkoita pelkkää syömistä. Opetuksen ydin on, ettemme omalla toiminnallamme saa saattaa heikompaa veljeämme lankeemukseen. Sen johdosta on väärin opastaa lukijoitaan erehtyvien henkien pariin tai jaella profetioita, joita itse ei perinpohjin koettele.

        "Henkilöllisyyden esittäminen, paljastaminen keskustelusivuilla on kiellettyä."

        Kerro se Jouko Piholle ja kaikille muillekin, jotka esiintyvät täällä omalla nimellään. Itse asiassa olet väärässä, ei tämä foorumi kiellä ketään rekisteröitymästä ja keskustelemasta omalla nimellään.

        "Miksikö? Juuri niiden edesvastuuttomien takia, joita suomi on täynnä."

        Kun juuri osoitin, että foorumi ei kiellä rekisteröitymästä omalla nimellään, eikä Jumalakaan ole ainoatakaan salaprofeettaa Raamatussa asettanut, osoittautuu vastaväitteesi automaattisesti vääräksi. Ei Jumala antanut Joonan väistellä Niiniven "edesvastuuttomia", vaan vei profeetan vasten tämän tahtoakin Niiniven asukkaille profetoimaan. Eikä ollut Joonalla pussia päässä henkilöllisyytensä suojana.

        "Ei Jumala halua uskovan tyhmyyksiä tekevän. Ikään kuin uskovat olisivat Pöljältä kotoisin."

        Jumala on Raamatussa antanut mallin siitä miten profeetat toimivat henkilöllisyytensä julkisuuden osalta. Raamatusta et pussi päässään profetoineita salaprofeettoja löydä.

        "Jumala ei jaa, eikä anna kunniaansa kenellekään."

        Ei toki. Mutta siitä huolimatta kuulijat tiesivät kuka Mooses, Elia, Jesaja ja muut olivat. Profeetan henkilöllisyyden tunteminen ei vie Jumalalta kunniaa, kuten Raamatusta hyvin näemme, joten vastaväitteesi ei päde.

        "Raamattu sanoo. että meidän tulee vähetä ja Jeesuksen Kristuksen suurentua."

        Kun vielä kertoisit miten tämä liittyy Jumalan Raamatussa antamaan malliin profeetan toiminnasta. Ilmestyskirjassakin toimivat kaksi profeettaa tulee näkemään koko maailma. Ei heillä tule olemaan säkkiä päässä profetoidessaan, jotta henkilöllisyytensä salaisuus säilyy.

        "Älä siis kerskaa itselläsi, Xiinakaan."

        En tiedä kenelle tämä on tarkoitettu tai kenen luulet minun olevan.

        "Kipaisehan vastaamassa ketjuun, jossa kysytään, että missä srk. on profeetan virka."

        Jaaha, vai pitää aloittamaasi ketjua käydä siis katsomassa.


      • Vaihda aihetta
        Niinhän se kirjoitti:

        "Profeetta on virka."

        Toki. Jumala voi asettaa siihen kenet haluaa.

        "Suosittelen, että lopetamme profeetoista pilkallisen keskustelun."

        Salaprofeettojen epäraamatullisen käyttäytymisen arvostelu ei ole profeetan pilkkaamista.

        "uskova rukoilla itselleen myös henkien erottamisen armolahjaa."

        Se armolahja taitaa puuttua sellaiselta henkilöltä, joka ohjaa lukijoitaan erehtyviä henkiä kanavoiman ihmisen välittämien sanomien pariin.

        Onko sulla kaikki lepakot kotiutuneet vintille? Todennäköisesti ei. Voit lopettaa raamatun opettamisen harhasi.

        Todellisuudentaju hukassa selvästi. Sano se Jouko Piholle. Hölmökö olet?
        Tietenkin ne, jotka ovat julkisuuden henkilöitä voivat kirjoittaa omana itsenään. Tavallinen kirjoittaja ei saa julkaista toisen, eikä mielellään omaakaan henkilöllisyyttä juuri kaltaistesi takia. Miksiköhän? No siksi, että et ymmärrä lukea teksriä, vaan hyökkäät henkilöä vastaan. Nettipoliisi tämän tästä varoittaa myös. Saa postia.


      • .,.,
        Vaihda aihetta kirjoitti:

        Onko sulla kaikki lepakot kotiutuneet vintille? Todennäköisesti ei. Voit lopettaa raamatun opettamisen harhasi.

        Todellisuudentaju hukassa selvästi. Sano se Jouko Piholle. Hölmökö olet?
        Tietenkin ne, jotka ovat julkisuuden henkilöitä voivat kirjoittaa omana itsenään. Tavallinen kirjoittaja ei saa julkaista toisen, eikä mielellään omaakaan henkilöllisyyttä juuri kaltaistesi takia. Miksiköhän? No siksi, että et ymmärrä lukea teksriä, vaan hyökkäät henkilöä vastaan. Nettipoliisi tämän tästä varoittaa myös. Saa postia.

        Vaihda aihetta on vastaus nim. Kerron sinulle ja oion sinua.


      • Kerron lisää
        Vaihda aihetta kirjoitti:

        Onko sulla kaikki lepakot kotiutuneet vintille? Todennäköisesti ei. Voit lopettaa raamatun opettamisen harhasi.

        Todellisuudentaju hukassa selvästi. Sano se Jouko Piholle. Hölmökö olet?
        Tietenkin ne, jotka ovat julkisuuden henkilöitä voivat kirjoittaa omana itsenään. Tavallinen kirjoittaja ei saa julkaista toisen, eikä mielellään omaakaan henkilöllisyyttä juuri kaltaistesi takia. Miksiköhän? No siksi, että et ymmärrä lukea teksriä, vaan hyökkäät henkilöä vastaan. Nettipoliisi tämän tästä varoittaa myös. Saa postia.

        "Voit lopettaa raamatun opettamisen harhasi."

        Jos olen opettanut jotain harhaisesti, niin ole hyvä ja yksilöi missä olen mennyt harhaan. Ennen kuin sitä pystyt tekemään, vaikuttaa lähinnä siltä että sinulla on kova into leimata minua.

        "Tavallinen kirjoittaja ei saa julkaista toisen, eikä mielellään omaakaan henkilöllisyyttä"

        Kuka tahansa kirjoittaja voi aivan vapaasti kirjoittaa omalla nimellään. Aiemmassa viestissäsi väitit, että se on kiellettyä. Nyt myönnät jo, että kyse on vain että sitä "mielellään" ei saa tehdä.

        "juuri kaltaistesi takia. Miksiköhän? No siksi, että et ymmärrä lukea teksriä, vaan hyökkäät henkilöä vastaan."

        Ketähän omalla nimellään kirjoittanutta vastaan olen hyökännyt? Osoittaisitko sen minulle, vai syytteletkö mieluummin vailla parempaa tietoa? Ketä vastaan ylipäätään olen hyökännyt? Olen arvostellut salaprofeettaa, joka ei noudata Raamatun antamaa mallia profeetan käyttäytymiselle ja joka johdattaa lukijoitaan erehtyviä henkiä kanavoivan henkilön sivustolle. Se ei ole minulta hyökkäämistä, vaan oikeutettua arviointia.


      • ---
        Kerron lisää kirjoitti:

        "Voit lopettaa raamatun opettamisen harhasi."

        Jos olen opettanut jotain harhaisesti, niin ole hyvä ja yksilöi missä olen mennyt harhaan. Ennen kuin sitä pystyt tekemään, vaikuttaa lähinnä siltä että sinulla on kova into leimata minua.

        "Tavallinen kirjoittaja ei saa julkaista toisen, eikä mielellään omaakaan henkilöllisyyttä"

        Kuka tahansa kirjoittaja voi aivan vapaasti kirjoittaa omalla nimellään. Aiemmassa viestissäsi väitit, että se on kiellettyä. Nyt myönnät jo, että kyse on vain että sitä "mielellään" ei saa tehdä.

        "juuri kaltaistesi takia. Miksiköhän? No siksi, että et ymmärrä lukea teksriä, vaan hyökkäät henkilöä vastaan."

        Ketähän omalla nimellään kirjoittanutta vastaan olen hyökännyt? Osoittaisitko sen minulle, vai syytteletkö mieluummin vailla parempaa tietoa? Ketä vastaan ylipäätään olen hyökännyt? Olen arvostellut salaprofeettaa, joka ei noudata Raamatun antamaa mallia profeetan käyttäytymiselle ja joka johdattaa lukijoitaan erehtyviä henkiä kanavoivan henkilön sivustolle. Se ei ole minulta hyökkäämistä, vaan oikeutettua arviointia.

        Tyhmäkin osaa näköjään kirjoittaa. Tietenkin julkisuuden henkilöt ovat oma asiansa. Lue hyvä ihminen säännötkin välillä. Jos et osaa niin kuuntele edes mediaa, Nettipoliisi useita kertoja valistanut hörhöistä. Olet asioista ulkona, mutta mitä teet täällä hourimassa.

        Suomi 24 palvelussa ei saa:
        Julkaista omia tai muiden yhteystietoja kuten osoitetta, puhelinnumeroa tai sähköpostiosoitetta (poislukien Suomi24 Tori ja tutkimusaineiston keruu keskusteluista)


      • Luehan tarkemmin
        --- kirjoitti:

        Tyhmäkin osaa näköjään kirjoittaa. Tietenkin julkisuuden henkilöt ovat oma asiansa. Lue hyvä ihminen säännötkin välillä. Jos et osaa niin kuuntele edes mediaa, Nettipoliisi useita kertoja valistanut hörhöistä. Olet asioista ulkona, mutta mitä teet täällä hourimassa.

        Suomi 24 palvelussa ei saa:
        Julkaista omia tai muiden yhteystietoja kuten osoitetta, puhelinnumeroa tai sähköpostiosoitetta (poislukien Suomi24 Tori ja tutkimusaineiston keruu keskusteluista)

        "Tietenkin julkisuuden henkilöt ovat oma asiansa."

        Raamatun antaman mallin mukaan profeetat ovat julkisuuden henkilöitä...

        "Lue hyvä ihminen säännötkin välillä."

        Missä siellä kielletään kirjoittamasta omalla nimellä? Laita toki linkki, jos olet niin varma että siellä niin lukee.

        "Nettipoliisi useita kertoja valistanut hörhöistä. Olet asioista ulkona, mutta mitä teet täällä hourimassa."

        Jos sinun mielestäsi profeetan ei kuulu toimia kuten Raamattu antaa mallin, taidat olla sinä se joka tässä olet ulkona. Toki Jumalan antama malli Raamatussa on tärkeämpi kuin mitä joku nettipoliisi kirjoittaa. Ei Raamattu tunne salaprofeettoja eikä pussi päässä profetointia.

        "Suomi 24 palvelussa ei saa:
        Julkaista omia tai muiden yhteystietoja kuten osoitetta, puhelinnumeroa tai sähköpostiosoitetta"

        Ja oman nimen tai kasvojen julkaiseminen kielletään siis missä?


      • ---
        Luehan tarkemmin kirjoitti:

        "Tietenkin julkisuuden henkilöt ovat oma asiansa."

        Raamatun antaman mallin mukaan profeetat ovat julkisuuden henkilöitä...

        "Lue hyvä ihminen säännötkin välillä."

        Missä siellä kielletään kirjoittamasta omalla nimellä? Laita toki linkki, jos olet niin varma että siellä niin lukee.

        "Nettipoliisi useita kertoja valistanut hörhöistä. Olet asioista ulkona, mutta mitä teet täällä hourimassa."

        Jos sinun mielestäsi profeetan ei kuulu toimia kuten Raamattu antaa mallin, taidat olla sinä se joka tässä olet ulkona. Toki Jumalan antama malli Raamatussa on tärkeämpi kuin mitä joku nettipoliisi kirjoittaa. Ei Raamattu tunne salaprofeettoja eikä pussi päässä profetointia.

        "Suomi 24 palvelussa ei saa:
        Julkaista omia tai muiden yhteystietoja kuten osoitetta, puhelinnumeroa tai sähköpostiosoitetta"

        Ja oman nimen tai kasvojen julkaiseminen kielletään siis missä?

        Narsistille ja psykopaatille vastaus: Laita vaikka kuvasi, mutta älä edellytä muita rikolliseksi.


      • Vielä viimeiseksi
        --- kirjoitti:

        Tyhmäkin osaa näköjään kirjoittaa. Tietenkin julkisuuden henkilöt ovat oma asiansa. Lue hyvä ihminen säännötkin välillä. Jos et osaa niin kuuntele edes mediaa, Nettipoliisi useita kertoja valistanut hörhöistä. Olet asioista ulkona, mutta mitä teet täällä hourimassa.

        Suomi 24 palvelussa ei saa:
        Julkaista omia tai muiden yhteystietoja kuten osoitetta, puhelinnumeroa tai sähköpostiosoitetta (poislukien Suomi24 Tori ja tutkimusaineiston keruu keskusteluista)

        Minä kirjoitin:

        "Jos olen opettanut jotain harhaisesti, niin ole hyvä ja yksilöi missä olen mennyt harhaan."

        Sinä kirjoittelit:

        "Tyhmäkin osaa näköjään kirjoittaa."
        "mutta mitä teet täällä hourimassa."
        "Onko sulla kaikki lepakot kotiutuneet vintille? Todennäköisesti ei."
        "Todellisuudentaju hukassa selvästi."
        "Hölmökö olet?"

        Osoitat minun olevan aivan oikeassa, kun arvelin:

        "Ennen kuin sitä pystyt tekemään, vaikuttaa lähinnä siltä että sinulla on kova into leimata minua."

        Päätetään ilta Raamatun sanaan:

        "22. Mutta minä sanon teille: jokainen, joka vihastuu veljeensä, on ansainnut oikeuden tuomion; ja joka sanoo veljelleen: 'Sinä tyhjänpäiväinen', on ansainnut suuren neuvoston tuomion; ja joka sanoo: 'Sinä hullu', on ansainnut helvetin tulen. "

        Hyvää yötä.


      • Missä lukee, missä
        --- kirjoitti:

        Narsistille ja psykopaatille vastaus: Laita vaikka kuvasi, mutta älä edellytä muita rikolliseksi.

        Voiko noin tyhmää ihmistä ollakaan. Pelkkää skeidaa ja tyhmyyttä. Lisäksi houkuttelee muita rikokseen, sekin on kiellettyä. Missä lukee, misssä lukee. Pitäisköhän sen oman järjenkin jotakin sanoa. Älä vastaa, sillä tiedän ettei järkesi mitään sano.


      • Missä kielletty
        --- kirjoitti:

        Narsistille ja psykopaatille vastaus: Laita vaikka kuvasi, mutta älä edellytä muita rikolliseksi.

        "Laita vaikka kuvasi, mutta älä edellytä muita rikolliseksi."

        Mistä rikoksesta puhut? Ei Raamatun profeetoille antaman mallin noudattaminen ole mitenkään rikollista. Eikä oman nimen ja kuvan käyttäminen edes ole foorumin sääntöjen vastaista, kuten itsekin lainnauksellasi säännöistä osoitit.

        Raamattu ei tunne salaprofeettoja, eikä pussi päässään kukaan profetoinut.


      • Jopa purkautui
        Missä lukee, missä kirjoitti:

        Voiko noin tyhmää ihmistä ollakaan. Pelkkää skeidaa ja tyhmyyttä. Lisäksi houkuttelee muita rikokseen, sekin on kiellettyä. Missä lukee, misssä lukee. Pitäisköhän sen oman järjenkin jotakin sanoa. Älä vastaa, sillä tiedän ettei järkesi mitään sano.

        "Lisäksi houkuttelee muita rikokseen, sekin on kiellettyä. "

        Mihin rikokseen? Raamatunko profeetoille antaman mallin noudattaminen on rikos? Kieltävätkö foorumin säännöt oman nimen ja kuvan käytön? Eivät kiellä.

        Raamattu ei tunne salaprofeettoja, eivätkä Jumalan omat profetoineet pussi päässään.

        "Narsistille ja psykopaatille vastaus:"
        "Voiko noin tyhmää ihmistä ollakaan."
        "Pelkkää skeidaa ja tyhmyyttä."
        " Älä vastaa, sillä tiedän ettei järkesi mitään sano."

        Näin Raamattu:

        "22. Mutta minä sanon teille: jokainen, joka vihastuu veljeensä, on ansainnut oikeuden tuomion; ja joka sanoo veljelleen: 'Sinä tyhjänpäiväinen', on ansainnut suuren neuvoston tuomion; ja joka sanoo: 'Sinä hullu', on ansainnut helvetin tulen. "


      • Ääliö
        Vielä viimeiseksi kirjoitti:

        Minä kirjoitin:

        "Jos olen opettanut jotain harhaisesti, niin ole hyvä ja yksilöi missä olen mennyt harhaan."

        Sinä kirjoittelit:

        "Tyhmäkin osaa näköjään kirjoittaa."
        "mutta mitä teet täällä hourimassa."
        "Onko sulla kaikki lepakot kotiutuneet vintille? Todennäköisesti ei."
        "Todellisuudentaju hukassa selvästi."
        "Hölmökö olet?"

        Osoitat minun olevan aivan oikeassa, kun arvelin:

        "Ennen kuin sitä pystyt tekemään, vaikuttaa lähinnä siltä että sinulla on kova into leimata minua."

        Päätetään ilta Raamatun sanaan:

        "22. Mutta minä sanon teille: jokainen, joka vihastuu veljeensä, on ansainnut oikeuden tuomion; ja joka sanoo veljelleen: 'Sinä tyhjänpäiväinen', on ansainnut suuren neuvoston tuomion; ja joka sanoo: 'Sinä hullu', on ansainnut helvetin tulen. "

        Hyvää yötä.

        Haista p..... eksyttäjä.


      • Kerron näin
        Ääliö kirjoitti:

        Haista p..... eksyttäjä.

        Nimimerkin "Ääliö" valinnut henkilö tuli yösydännä palstalle kirjoittamaan muun muassa seuraavaa:

        "Haista p..... eksyttäjä."

        Olisi ollut kristillisempää jatkaa eteenpäin Raamatun lukemista edellisessä viestissäni antamasta jakeesta. Siinä lukee näin:

        "23 "Jos siis olet viemässä uhrilahjaasi alttarille ja siinä muistat, että veljelläsi on jotakin sinua vastaan,
        24 niin jätä lahjasi alttarin eteen ja käy ensin sopimassa veljesi kanssa. Mene sitten vasta antamaan lahjasi.
        25 "Tarjoa vastapuolellesi sovintoa jo silloin, kun vielä olet hänen kanssaan matkalla oikeuteen."

        Viime yönä unettomuutesi aikaan opetit palstalla muissa samoihin aikoihin lähettämissäsi Raamatun lukemisen tärkeyttä, jottei eksy. Sinulla vaikuttaisi olevan opetusten soveltamisessa hieman parantamisen varaa.


    • Eivät ole järkeviä

      "Väittäneet Jumalan antaneen heille viestejä"

      • ---

        Oletko itse saanut Jumalalta viestejä? Tiedätkö ketään kuka olisi?


    • Sauli vai

      Saul.
      Saul kuningas Jumalan itsensä valitsema.

      Oisko Suomessa vastaavaa, kuten "metsämökin tonttu"?

    • Totuutta

      Kyllä Jumala on puhunut minulle, vastannut muutamiin kysymyksiinikin. Naapurin asioista ei Hän puhu muille. Suvustani ylimalkaisesti kylläkin. Tiedän sieltä monta ateistia, jotka Herra vielä pelastaa. Sanojensa mukaan.

    • 76210

      Rukouskokouksissa useampi saa jotakin yleista srk:lle.

    • Uskis'

      Niin tapahtui ja tapahtuu koko ajan. Tervemenoa kokouksiin.

    • Paljon mahdollista
    • pihon sivulta...

      toisenlainen näky niinistöstä...

      Tiina Nenosen näky muutaman vuoden takaa

      Olen saanut hengessä kehotuksen laittaa juuri nyt esille erään näyn, joka näytettiin muutama vuosi sitten.

      Näyssä Suomen presidenttinä oli Sauli Niinistö. Hän ilmoitti tiedotusvälineissä

      - jotenkin sivumennen, vähätellen ettei syntyisi mitään kohua - että Raamatun merkityksen tulisi olla sama kuin muidenkin TARUKIRJOJEN.

      Niinistön mielestä oli VANHANAIKAISTA, että Raamattua tulkittiin Jumalan Sanana.

      Hän painotti, ettei Raamattuja takavarikoitaisi, mutta se olisi vain "kirja kirjojen joukossa".

      Niinistö siis kielsi Raamatun PYHYYDEN ja JUMALISUUDEN.
      Koetelkaa tämäkin näky hengessänne.

      • Näin se käy

        "Niinistö siis kielsi Raamatun PYHYYDEN ja JUMALISUUDEN.
        Koetelkaa tämäkin näky hengessänne."

        Koettelemme sitä siten, että seuraamme toteutuuko se.


      • ....

        Kepposet on uni/näky tehnyt


    • Nostetaas vähän jotta tiedetään että Sauli on Jumalan ehdokas!

      HYVÄ!

    • dosion

      Ei maansa ja kansansa pettänyt mies voi olla koskaan Jumalan mielisuosiossa,paremminkin kuuluu hiilihankomiehen leiriin.

    • Jobinpostia

      1Sam.16:14 Mutta henki poistui Saulista, ja Herran lähettämä paha henki vaivasi häntä.

    • Erno__Susimaa

      KTS
      9.1.2018 14:11
      Nostetaas vähän jotta tiedetään että Sauli on Jumalan ehdokas!

      HYVÄ!
      .
      .
      No mutta!

      Mitenkä tämä nyt näin meni ja kuinka on mahdollista, sillä kaikkein luotettavimman tuntuisen profeetan mukaan (siis hänen joka on aivan yhtä luotettava kuin Harri Veijonen) on Jumala valinnut Paavo Väyrysen omaksi ehdokkaakseen. Tämän asian oikeaksi todistaa siis Jouko Piho.
      Ettei virkaan asetettavan valinta menisi liian yksinkertaiseksi, on Jumala määrännyt myös itse Jouko Pihon tämän maan johtajaksi!

      -Mikäli lukijoiden joukossa on niitä jotka eivät ole tästä kaikesta tietoisia, todisteet löytyvät internetin sivuilta niin itsensä Väyrysen kuin Pihon julkaisemina. Tämä ristiriita herättääkin kysymyksen: Onko Jahve riidoissa itsensä kanssa koska ei osaa valita vain yhtä ehdokasta.

      • HyvääHuomiota

        Erittäin aiheellisia huomioita.
        Mistähän syystä "profeetoilta" tuollaiset asiat unohtuu....


      • HyvääHuomiota kirjoitti:

        Erittäin aiheellisia huomioita.
        Mistähän syystä "profeetoilta" tuollaiset asiat unohtuu....

        "Profeetoilla" kelkka kääntyy asiassa kuin asiassa niin vinhaa vauhtia ettei perässä pysy.


      • aina_osuu
        KTS kirjoitti:

        "Profeetoilla" kelkka kääntyy asiassa kuin asiassa niin vinhaa vauhtia ettei perässä pysy.

        Ainahan osumien todennäköisyys kasvaa sitä mukaan kuin vaihtoehtoja lisätään. Kun presidentinvaaleissakin on vain tietty rajattu määrä ehdokkaita, niin jonkun povarin kohdalle oikea tulos sattuu pakosti. Sama tosisia pätee tietysti kaikiin muihinkin asioihin.


    • Anonyymi

      50 vastausta tunnetuilta suomalaisilta: Tämän takia aion ottaa korona­rokotteen
      Eri alojen vaikuttajat kertovat IS:lle, miksi ottavat rokotteen.

      https://www.is.fi/kotimaa/art-2000007670344.html

      9.12.

      Koronarokotteesta liikkuu paljon väärää tietoa, ja moni empii sen ottamista.

      Valtiojohdon huipulta sekä Tasavallan presidentti Sauli Niinistö että pääministeri Sanna Marin ovat kertoneet ottavansa rokotteen heti, kun heidän vuoronsa tulee.

      6. Päivi Räsänen, kansanedustaja

      – Rokotteilla on ollut valtavia terveyshyötyjä ihmiskunnan historiassa. Eivät mitkään muut innovaatiot ole tuottaneet yhtä paljon terveyttä kuin rokotteet. Luotan siihen, että hyödyt ovat suuremmat kuin mahdolliset sivuvaikutukset ja riskit. Alustavien tutkimustulosten mukaan ne ovat hyvin vähäisiä.

      25. Tapio Luoma, arkkipiispa

      – Aion ottaa koronarokotteen, koska niin suojaan paitsi itseäni myös muita. Elämä on kallisarvoinen lahja, ja sitä on suojeltava. Luoja on antanut meille ihmisille myös järjen ja ymmärryksen, ja niiden ansiosta meillä on apunamme nykyaikainen lääketiede.

    • Anonyymi

      https://www.joukopiho.fi/

      31.8.2023

      Uskovan naisen uni Raamatun merkityksen mitätöimisestä

      Vuosia sitten näin unen, jossa eteeni näytettiin televisio, jossa Sauli Niinistö oli antamassa lausuntoa. Siinä hän sanoi suunnilleen näin: ”Raamattuja ei toki kielletä, mutta sen merkitys on enää sama kuin muidenkin tarukirjojen.”

      Tämä on nyt ollut mielessä Päivi Räsäsen oikeudenkäynnin aikana. Toivon todella, ettei uni käy toteen. Käykö niin, että Euroopan ihmisoikeustuomioistuin saa tämän Raamattuun ja sananvapauteen liittyvän oikeudenkäynnin ratkaistua Raamatun pyhyyden mitätöimiseen?

      Jumala armahtakoon Suomen maata!

    • Anonyymi

      https://nokialainen.blogspot.com/2014/06/aulikki-hartikainen-vaara-profeetta.html

      tiistai 10. kesäkuuta 2014
      Aulikki Hartikainen – Väärä profeetta + keskustelua Sauli Niinistöstä ja Suomen kansallisesta tilanteesta
      PÄIVITETTY 24.3.2015 (katso lopusta)

      Tässä haluan tuoda esille erään Suomessa vaikuttavan herätyssaarnaajan, nimeltään Aulikki Hartikainen, edesottamuksia kun hän tuoreella julistuksellaan mm. sanoo hallitustamme, pääministeriämme ja presidenttiämme vanhurskaiksi.

      Tämä ottaa minua niin paljon pannuun että haluan paljastaa tämän väärän profeetan joka on tullut kuuluisaksi mm. Sauli-profetiastaan joulukuussa 2007 (26.12.2007 eli tasan 3 vuotta sen jälkeen kun Sauli Niinistö roikkui puhelinpylväässä Thaimaassa tsunamin aikana) joka myöhemmin tulkittiin tarkoittamaan presidenttiämme Sauli Niinistöä. Uskon että tässä on voimakas eksytys kyseessä.

      Sauli Niinistö ja Jyrki Katainen kuuluvat nimittäin Illuminatiin ja he ovat yhtä kaukana vanhurskaudesta kuin päivä on yöstä. Ihmettelen että uskovaisten piirissä, lähinnä vapaissa suunnissa,

      Hartikaisen väärät profetiat on otettu vastaan niinkin myötämielisesti. Onko tämän maan uskovat todellakin näin paljon eksyneet totuuden tieltä? J

      eesus varoitti Öljymäen puheessaan kolmesti uskovaisia eksymästä viimeisinä päivinä (Matt. 24:4-5,11,23-26). Viimeistään tämän toukokuisen Hartikaisen 'profetian', jossa siis julistettiin mm. pääministerimme Katainen vanhurskaaksi ja 'profetoitiin' suurta herätystä alkavaksi Suomessa keväällä, pitäisi herättää kaikkien kuulijoiden mielet ajattelemaan missä oikein mennään kristillisellä kentällä.

      Aulikki Hartikainen muuten edustaa Polvijärven pastoritiimiä Piipponen & Hartikainen, joka on tunnettu karismaattisesta julistuksestaan johon kuuluu myöhäissadeopetus, menestyksen saarnaaminen ja väärillä ihmeteoilla mässäily tai ihmeiden korostaminen nykyaikana amerikkalaista äärikarismaattisuutta matkien (Matt. 7:21-23) sekä rahankeruu. He esiintyvät usein TV7:lla (Polvijärven Pastori -ohjelma). Seuraavassa eräs keskustelu aiheeseen liittyen.

      -------------

      lue loput linkistä!

    • Anonyymi
    • Anonyymi
    • Anonyymi

      https://www.joukopiho.fi/

      8.12.2017

      Tuulan 7.12.2017 näkemä näky boakäärmeestä Jenni Haukion eli Suomen kimpussa

      Kerron viimeöisen (7.12.2017) näyn. Muistan vain tämän kohdan, jonka näin monta kertaa. Oli Jenny Haukio, presidentin vaimo, jonka jalkaan nilkasta asti kietoutui boakäärme.

      Se kietoutui niin huomaamatta, että vasta kun se oli niin syönyt sen jalan sisälleen, se huomattiin. Ei voinut enää tehdä mitään!

      Kaikki oli tapahtunut niin huomaamatta ja nopeasti. Jalka oli eloton ja harmaa. Boa imi voiman jalasta.

      Tämä oli hyvin salakavalaa - kaikki olivat aivan pöyristyneitä ja yllättyneitä. Oltiin kyllä varauduttu normaalikokoisiin pieniin käärmeisiin, mutta ei kukaan osannut odottaa boakäärmettä! Sen tulo oli kaikille kauhistus!

      Ann-Mari Palon selitys:

      Jenni Haukio edustaa Maan Äitiä. Kysymys on Suomi Äidistä, Suomen maasta.

      Suomi on poikennut laittomuuteen, pois Jumalan pelosta, Jumalan kunnioittamisesta. Ei ole Jumalan pelkoa silmien alla.

      On poljettu lait, jotka isämme ovat rakentaneet Jumalan sanan pohjalle. Suomi on lähtenyt omille teilleen ja vaeltanut omavoipaisuudessaan, ihmisviisaudessaan. Sisään on luikertanut mahtipontinen boakäärme. Se on "ulkomaalainen", suurin käärme koko maailmassa. Ei siis suomalaista perua. Olemmehan tottuneet pikkukäärmeisiin jotka Suomesta ovat. Nämä pikkukäärmeet ovat kyllä tiedossa päättäjilläkin, ja näihin käärmeisiin on huomio kiinnitetty. Tämä boa on toisenlainen käärme = Saatana, ISO ja ovela.

      Iso käärme on tullut EU:n myötä salakavalasti hyvältä ja oikealta näyttävin pyrkimyksin turruttaen mielenliikkeet erilaisilla oikealta näyttävillä tasa-arvon pyrkimyksillä, suvaitsevaisuudella, väärällä oikeudenmukaisuudella saastuttaen Jumalan puhtauden ja totuuden.

      Nämä pyrkimykset syrjäyttävät köyhän, vanhukset, lesket ja lapsiperheet. Pyrkimykset ovat valkeuteen pukeutuneita suuria valheita, jotka hyväksyvät synnin ja jumalattomuuden, esim. homolaki, eutanasia, suurmoskeijahanke, Suomi on kovaa vauhtia jakamassa Israelia jne.

      Mielistellään ja kumarretaan enemmän luotua kuin Luojaa. Nyt tämä boakäärme on tarttunut lujalla kuristavalla otteellaan saaliiseensa, Suomineidon nilkkaan ja käärme aiheuttaa toisen jalan kuoleman. Jalasta tulee eloton ja voimaton.

      Nämä saatanalliset voimat ovat imeneet voiman, ja Suomi seisoo enää yhden jalan varassa.

      Tämä huomataan kuitenkin vasta sitten kun sen jalka on jo syöty, eli vihollinen on saanut ikään kuin jalansijan. Ja kun voima on poissa, ei ole enää mitään tehtävissä.

      Vasta silloin ikään kuin aukeaa silmät ja ymmärrys ja päättäjät ovat kauhuissaan, ei osattu odottaa tällaista jättisuurta käärmettä.

      Katsoisiko Jumala tätä kaikkea kauhistusta sivusta?

      Suomi on hyljännyt Herran, isiensä Jumalan ja palvellut luotua. Jumala on lähettänyt keskuuteemme profeettoja palauttaakseen kansan Jumalan tykö ja nämä varoittivat kansaa, mutta he eivät ole kuulleet.

      Ja niin kuin Sakarja sanoo, niin sanoo Jumala tänään Suomen kansalle: ”Miksi te rikotte Herran käskyt omaksi onnettomuudeksenne? Koska te olette hyljänneet Herran, hylkää Hänkin teidät.

      Siksi nyt Herra sallii tämän onnettomuuden Suomen kansalle. Tämä on näyn selvitys. Jos joku kokee jotain muuta, tuokoon esille.

      Uskon että kun ahdistuksessa kansa kääntyy Herran puoleen, Herra pelastaa ja armahtaa, niin kuin muinaisina aikoina, kun sodassa kansa huusi Herraa avuksi ja Herran apu tuli.

    • Anonyymi

      https://www.joukopiho.fi/

      Soshannan uni tammikuussa 2013

      Olin talossa, jossa oli monia ihmisiä, mielestäni nämä olivat uskovaisia.

      Talo oli aivan kuin "sinetöity". Ovea ei enää saanut avata kenellekään. Se oli ehdoton asia.

      Lähdin unessa liikkumaan "hengessä" talon ulkopuolelle ja näin, että talon ulko-ovea yritettiin saada auki.

      Miehiä ja naisia oli oven takana ja ympäri taloa etsien sisäänpääsyä taloon. Ihmiset huusivat ja kirkuivat kauhuissaan, ryskäsivät ovea ja ikkunoita.

      Ikkunat olivat niin vahvoja, etteivät ne särkyneet tai ne oli peitetty jollain.

      Nämä ihmiset huusivat, että heidän kuuluisi olla siellä talon sisällä.

      Itse ymmärsin, että he olivat tienneet, mitä on tulossa ja he olivat myöhästyneet, ja ovi oli sulkeutunut ja sinetöity.

      Talon sisäpuolella olevilla ei ollut minkäänlaista hätää. Heillä oli kaikki tarpeellinen siellä.

      Kuljin talosta poispäin. Näin että kyse oli sivistysvaltiosta. En osaa sanoa tarkalleen mikä, vain yleisesti.

      Näin että maa oli kauttaaltaan halkeillut. Oli maanvyörymiä, autoja oli törmännyt toisiinsa, vielä jotenkin pystyssä olevissa taloissa oli tulipaloja, kuolleita oli siellä täällä, ja elossa olevat ihmiset huusivat ja itkivät ja juoksentelivat päämäärättömästi sinne tänne.

      Tilannetta voisi kuvailla sanoilla ”täydellinen kaaos”. Sitä samaa näkymää riitti niin pitkälle kuin näki.

      Heräsin tämän jälkeen.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      https://www.joukopiho.fi/

      Nimimerkin "Yksi kansalainen" uni Sauli Niinistöstä 8.1.2011


      Oli alkamassa jalkapallo-ottelu. Ja siinä ottelussa oli erotuomarina Sauli Niinistö. Itse asiassa ottelussa oli vastakkain Suomi ja vastustaja oli yksinkertaisesti Suomen vastustaja.

      Heti ottelun alussa Suomi näytti saavan maalin. Katsojana näin että se oli maali, mutta pallo kimposi salamannopeasti takaisin kentälle.

      Suomalaiset luulivat juhlivansa maalia, muuta erotuomari Niinistö pysäytti ottelun ja halusi varmuuden siitä, mitä itse asiassa tapahtui.

      Ottelu oli keskeytyksissä. Niinistö ei osannut sanoa, hyväksyykö hän maalin vai ei. Hän kuunteli molempia osapuolia, ratkaisua ei syntynyt.

      Näin kellon, 15 minuuttia oli jo mennyt ja ottelu oli yhä poikki. Sitten Niinistö oli jo hyväksyä Suomen maalin, mutta hänellä ei ollut rohkeutta tehdä päätöstä, koska ei halunnut loukata toista osapuolta.

      Niinpä hän vetosi maalia edeltävään tilanteeseen, että maalia ei voitu hyväksyä, koska sitä ennen oli muka tapahtunut rike. Ottelu oli yhä vaan keskeytyksissä, aika juoksi, mutta ottelu oli seis.

      Sitten näin että ottelu loppui. Niinistöä en nähnyt ja Suomi oli jäänyt maaleitta samalla häviten vastustajalle.

      ------------

      Ymmärsin sitten valveilla, että uni kuvaa tulevia presidentinvaaleja. Niinistö jahkaa, ei saa päätöstä aikaan. Tämä päätös tulee olemaan myös huono päätös Suomen kannalta, hävisihän Suomi ottelun. Mutta eikös vaaleissa kansa ole tuomari, se päättää, mitä tapahtuu?

      Voin ymmärtää tämän niin, että tuomari onkin tämä Niinistö. Tekemällä kielteisen päätöksen presidentinvaalien suhteen hän on tehnyt suuremman päätöksen kuin minkä kansa voi sitten tehdä. Kansalta on otettu pois tämä valinnanoikeus, kansa joutuu valitsemaan jäljelle jääneistä.

      Ja epäilijöitä ja itseäni lohdutan sillä, että tämä oli vain uni. Aika näyttäköön mitä tapahtuu.

    • Anonyymi

      https://www.joukopiho.fi/

      Jukka Piirosen uni 14.10.2013

      Näin maanantain vastaisena yönä 14.10.2013 unen jossa keskustelin presidenttiin Sauli Niinistön kanssa. Sanoin hänelle: "Venäjä hyökkää Suomeen kahdesta neljään vuoden sisällä."

      Sen kuullessaan Niinistö hätkähti. Heräsin pian sen jälkeen.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Maailmanloppu odotettavissa aivan kohta pian

      Tälle sivulle kerään tuoreita maailmanlopun, ylöstempauksen ja muiden merkittävien ennaltatiedettyjen tapahtumien profetioita - etenkin suomalaisia - jotka toteutuvat.

      Varmasti mitään virheitä ei näissä profetioissa ikinä koskaan ole, sillä sanoohan 5. Mooseksen kirja, 18 luku, jae 22: "Jos se, mitä profeetta puhuu Herran nimissä, ei toteudu, se ei ole Herran sanaa vaan väärän profeetan röyhkeää puhetta. Älkää kuulko häntä."

      https://www.ilmatar.net/~np/misc/maailmanloppu.php

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      http://www.tv7.fi/shaukat-anjamin-profetia-paastoillassa-23-8/

      Shaukat Anjamin profetia 23.8.2018

      Paastoa ja rukousta Suomen puolesta -ohjelmassa 23.8. luettiin seuraava Shaukat Anjamin profetia:

      * * * * * * *

      Vainot, luopuminen ja herätys

      Herran Henki näytti, että seuraava Suomen hallitus ja eduskunta tulevat olemaan pahempia kuin aikaisemmat, mitä tulee kristinuskoon, Jumalan Sanaan, juutalaisiin ja Israeliin. On aika kristittyjen rukoilla vakavasti ja yhdessä.

      Kristittyjä tullaan vainoamaan avoimesti valtaapitävien taholta. He tulevat tekemään lakeja ja säädöksiä, joiden kautta vaikeutetaan Jumalan Sanan totuuden julistamista. Vain rukouksen kautta kristityt voivat selvitä tästä ajasta. Voimme kuitenkin rukoilla, että sellaista hallitusta ei muodosteta. Sanan opettaminen ja julistaminen tehdään vaikeaksi. Totuutta ei kärsitä.

      Monet joutuvat oikeuden eteen. Vankeustuomiot ovat myös mahdollisia. Kristittyjä syytetään vihanpuhujiksi, kun he puhuvat Jumalan Sanan totuutta. Kristittyjen vihaajat taas saavat helposti pilkata Jumalaa, Raamattua ja uskovaisia.

      Tässä vainon aallossa monet ahdistuvat ja luopuvat uskosta. Eturivin kristittyjä paljastetaan ja he luopuvat. Herran Henki näytti, että vihollinen tekee niin paljon suljettujen ovien takana, että jotkut ovat jo tekemässä kompromisseja ja ovat pian valmiit luopumukseen.

      Demokraattinen valtio ei tule suojelemaan kristittyjä samanarvoisina kansalaisina, vaan sen agenda on miellyttää niitä, jotka vastustavat Jumalaa, Hänen Sanaansa ja Hänen kansaansa.

      Näen paljon hengellisiä johtajia, pastoreita ja vanhimpia hämmentyneinä, koska he eivät ole valmiina tällaiseen aikaan. Rukoillaan, tehdään parannusta, valvotaan ja ollaan valmiit.

      Herra näyttää myös hyviä uutisia tämän vaikean ajan kestäessä. Ne, jotka ovat kestäviä vainoissa, jotka pysyvät uskollisina ja seuraavat Herraa, tulevat myös olemaan osa herätystä. Herätyksen laajuus ei ole meidän huolenamme. Jumala antaa armonsa uskollisille kristityille tehdä työtä lujasti yhdessä ja Herra suo herätyksen ja sadonkorjuun. Näen, että tuhannet ja tuhannet vielä pelastuvat.

      Kunnia Jumalalle!

      Shaukat Anjam
      Pihtipudas

    • Anonyymi

      https://www.joukopiho.fi/

      "April 30, 2011 Huhtikuun 30. 2011

      KUN KAIKKI KEINOT PETTÄVÄT

      Uskominen silloin, kun kaikki näyttää olevan mennyttä, miellyttää Jumalaa kaikkein eniten. Jeesus sanoi Tuomakselle: "Sen tähden, että minut näit, sinä uskot. Autuaat ne, jotka eivät näe ja kuitenkin uskovat!"(Joh.20:29).

      Siunattuja ne, jotka uskovat silloin, kun rukousvastauksista ei ole tietoakaan. He luottavat toivoon, kun kaikki keinot pettävät.

      Joku on ehkä joutunut toivottomaan paikkaan. Toivo on lopussa, kaikki keinot käytetty. Joku läheinen tietää kuolevansa pian, eivätkä lääkärit anna enää toivoa. Kuolema näyttää tulevan vääjäämättä. Toivo on poissa. Ihmettä, jota on rukoiltu, ei näytä tapahtuvan.

      Silloin juuri saatanan voimat hyökkäävät mieleesi pelolla ja vihalla. Mielesi täyttyy hämmentävistä kysymyksistä: "Missä on Jumalasi? Sinä rukoilit, kunnes kyyneleet loppuivat. Sinä paastosit. Sinä turvasit lupauksiin. Sinä luotit."

      Jumalaa pilkkaavia ajatuksia nousee mieleesi: "Rukous petti. Usko petti. Älä hylkää Jumalaa, mutta lopeta häneen luottaminen. Se ei kannata!"

      Mieleesi on ujutettu jopa epäilyjä Jumalaa olemassa olosta. Näitä välineitä saatana on käyttänyt kautta aikojen. Demonit ovat näin hyökänneet kaikkien aikojen hurskaimpia miehiä ja naisia vastaan.

      Niille, jotka vaeltavat juuri nyt kuoleman laaksojen ja varjojen läpi, kuuluu tämä sana: "Itku jatkuu läpi pimeyden ja hirveiden öiden. Siinä pimeydessä kuulet pian Isän kuiskauksen: "Minä olen kanssasi. En voi kertoa sinulle juuri nyt, miksi käyt läpi näitä asioita, mutta jonain päivänä kaikki selviää. Näet sitten, että se kaikki oli osa suunnitelmaani. Se ei ollut vahinko, eikä se ollut sinun epäonnistumisesi tulosta. Pysy lujana. Anna minun syleillä sinua kivun hetkinä."

      Rakkaani, Jumala on aina toiminut ainoastaan hyvyytensä ja rakkautensa tähden. Kun kaikki näyttää olevan lopussa, hänen rakkautensa voittaa. Pidä lujasti kiinni uskostasi. Pidä kiinni hänen Sanastaan. Täällä maailmassa ei ole muuta toivoa."

      • Anonyymi

        lainaus!

        David Wilkersonin Viimeinen Blogi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        lainaus!

        David Wilkersonin Viimeinen Blogi

        Roomalaiskirje 8

        24 Sillä toivossa me olemme pelastetut, mutta toivo, jonka näkee täyttyneen, ei ole mikään toivo; kuinka kukaan sitä toivoo, minkä näkee?

        25 Mutta jos toivomme, mitä emme näe, niin me odotamme sitä kärsivällisyydellä.

        --------------


        Room. 5:4

        mutta kärsivällisyys koettelemuksen kestämistä, ja koettelemuksen kestäminen toivoa;

        Jaak. 1:4

        Ja kärsivällisyys tuottakoon täydellisen teon, että te olisitte täydelliset ja eheät ettekä missään puuttuvaiset.

        ------------

        Ilm. 13:10

        Jos kuka vankeuteen vie, niin hän itse vankeuteen joutuu; jos kuka miekalla tappaa, hänet pitää miekalla tapettaman. Tässä on pyhien kärsivällisyys ja usko.

        Ilm. 14:12

        Tässä on pyhien kärsivällisyys, niiden, jotka pitävät Jumalan käskyt ja Jeesuksen uskon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Roomalaiskirje 8

        24 Sillä toivossa me olemme pelastetut, mutta toivo, jonka näkee täyttyneen, ei ole mikään toivo; kuinka kukaan sitä toivoo, minkä näkee?

        25 Mutta jos toivomme, mitä emme näe, niin me odotamme sitä kärsivällisyydellä.

        --------------


        Room. 5:4

        mutta kärsivällisyys koettelemuksen kestämistä, ja koettelemuksen kestäminen toivoa;

        Jaak. 1:4

        Ja kärsivällisyys tuottakoon täydellisen teon, että te olisitte täydelliset ja eheät ettekä missään puuttuvaiset.

        ------------

        Ilm. 13:10

        Jos kuka vankeuteen vie, niin hän itse vankeuteen joutuu; jos kuka miekalla tappaa, hänet pitää miekalla tapettaman. Tässä on pyhien kärsivällisyys ja usko.

        Ilm. 14:12

        Tässä on pyhien kärsivällisyys, niiden, jotka pitävät Jumalan käskyt ja Jeesuksen uskon.

        Ilm. 13:

        7 Ja sille annettiin valta käydä sotaa pyhiä vastaan ja voittaa heidät, ja sen valtaan annettiin kaikki sukukunnat ja kansat ja kielet ja kansanheimot.

        8 Ja kaikki maan päällä asuvaiset kumartavat sitä, jokainen, jonka nimi ei ole kirjoitettu teurastetun Karitsan elämänkirjaan, hamasta maailman perustamisesta.

        9 Jos kenellä on korva, hän kuulkoon.


    • Anonyymi

      Apostolien teot 12

      21 Niin Herodes määrättynä päivänä pukeutui kuninkaalliseen pukuun, istui istuimelleen ja piti heille puheen;

      22 siihen kansa huusi: "Jumalan ääni, eikä ihmisen!"

      23 Mutta heti löi häntä Herran enkeli, sentähden ettei hän antanut kunniaa Jumalalle; ja madot söivät hänet, ja hän heitti henkensä.

      24 Mutta Jumalan sana menestyi ja levisi.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      123
      9696
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      50
      2837
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      169
      2620
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      2049
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1816
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      15
      1637
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1547
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1501
    9. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      11
      1439
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1336
    Aihe