http://yle.fi/uutiset/lapsilisista_hallituksella_useita_erilaisia_saastomalleja/7153533
Lapsilisät verolle ??? mitä hyötyä tästä on ja kenelle? Ainoa hyöty on verovirastojen virkailijoille ja heidän sukulaisilleen, jos lapsilisät pannaan verolle tarvitaan melkoinen joukkio hoitamaan homma verotoimistoissa, eli verovirkailijoin siskonkummin kaimatkin saavat hommia verorosvojen parissa !
Miksi ei yksinkertaisesti panna tulorajaa? jonka yli tienaaville ei lapsilisiä makseta, satojatuhansia jopa miljoonia vudessa tienaavat eivät tarvitse enään lapsilisiä, eli nämä wahlroosit, ollilat ja siilasmaat pois lapsilisä listoilta !
Late Lapista. SSSS Ry!
TUOREIN VITSI TENAVATÄHTI HALLITUKSELTA !
8
100
Vastaukset
- Eläkeläinen
Miksi lapsilisiä maksetaan ollenkaan?
Ne voi maksaa työmarkkinatuen, peruspäivärahan, sosiaalituen, äitiyspäivärahan tai kodinhoitotuen lisukkeiksi eli sellaisille jotka niitä tarvitsevat. Tarvittaessa yksinhuoltajalisällä korotettuna. Kaikilta muilta pois.
Ei ilmaista tukea pidä maksaa kenellekään työssä käyvälle.
Valtio näkisi kuinka paljon säästyy humpuukkirahaa heti laakista.
Kun tein työurani vaimoni kanssa emme koskaan tarvinneet käyttää lapsilisiä. Ne menivät lasten säästötileille joiden hallinnan he saivat aikanaan.- Late Lapista.
Eläkeläiseltä tuli pätevä ehdotus, vain vähimmin tienaavat tarvitsevat lapsilisiä, eivät miljonäärit!
wahlruusin maataloustukiaisillakin makseltaisiin monet lapsilisät!
Late Lapista. SSSS Ry!
- Ei tarvetta tukeen
Rajaksi riittää talouden 30 000 € bruttotulot vuodessa.
- Late Lapista.
Riittäiskö tuokaan pääkaupunkiseudulla? siellähän on asuminen huippu kallista, tosin mikä pakko on asua pääkaupunkiseudulla!
Suomi voisi kuitenkin lopettaa eestiin lapsilisien maksamisen ja antaa nekin rahat SUOMALAISILLE !
Samoin Suomessa asuvat ulkomaalaiset eivät ole monikaan ansainneet Suomen sosiaaliapua ja lapsilisiä!
Late Lapista. SSSS Ry!
- Aslak Ruskeapää
Toimeentulotukihakemuksen mukana lapsilisä, EI MUUTA TARTTE!
- u88yh frtt
eikö sitä voi maksaa vähemmän, niin ei tartte ottaa osaa takaisin
- Hölmölästä kajahtaa
No mitä järkeä on ensin korottaa lapsilisää ja sitten verottaa sitä, joillain ei nyt oikein ole järki mukana tässäkään hommassa.
- Late Lapista.
Tällä tenavatähti kataloisen ja tutti jurppilaisen kokoonkoppuloimalla sixpässi hallitusella on ollut järki kateissa heti alusta alkaen !
Late Lapista. SSSS Ry!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2812926Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka522313Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3481997- 1151733
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1081675Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121375- 661317
- 681253
- 581232
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl771181