Ihan tyhmänä

Höpönlöpö

Ihan tyhmänä kysyn, että saavatko adventtikirkon pastorit korvausta siitä, että päivystävät ja vastailevat tämän palstan ketjuihin vai tekevätkö sitä ihan muuten vaan? Näyttäisi siltä, että joku vuorosysteemi on olemassa, välillä vastaa yksi ja sitten taas toinen.

5

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • uskollisuus ismille

      Flink ja Jarlau vuorottelevat.
      Sillä onhan Jarlau myynyt sielunsa adventismille ikuisesti ja hän adventistipastoreille uskollinen.

    • Minun mielestäni Adventtipastorit ei vastaile juuri mihinkään täällä,kun
      ovat niin varpasillaan mitä uskaltavat sanoa...

      Eivät puolusta oppiaan kun eivät siihen raamatullaan läheskään aina kykene !

      Jonninjoutavia hölönpölöjä kyllä ollaan muistaasioista sanomassa mitkä ei liity
      opillisiin näkökulmiin !

      • Adventistipastorit pyrkivät pitämään ensin omat "erityisoppinsa" hyvin vakan alla ja ne esitetään vain ns."pyhälle jäännökselle"...

        Ensin uskotellaan ulospäin "muille", että olemme ihan tavallinen kirkkokunta siinä missä muutkin mutta kun olet liittynyt heihin, niin sitten alkaa tämä "Ellenistien" erityisoppien suma kasaantua... ja ovelasti he sillä vähän raamattua tutkineen ihmisen harhauttavat pauloihinsa, josta ei sitten olekaan enää niin helppo irtaantua ja raamattukin alkaa tuntua entistä sekavammalta eeppokselta...

        Adventistit ei halua kristittyjen "ekumeniaa" vaan tahtovat vain erityisopeillaan vahvistaa omaa kantaansa ns. " Jumalan jäännöskansana "


      • ihmettelen vain
        Kopittelija007 kirjoitti:

        Adventistipastorit pyrkivät pitämään ensin omat "erityisoppinsa" hyvin vakan alla ja ne esitetään vain ns."pyhälle jäännökselle"...

        Ensin uskotellaan ulospäin "muille", että olemme ihan tavallinen kirkkokunta siinä missä muutkin mutta kun olet liittynyt heihin, niin sitten alkaa tämä "Ellenistien" erityisoppien suma kasaantua... ja ovelasti he sillä vähän raamattua tutkineen ihmisen harhauttavat pauloihinsa, josta ei sitten olekaan enää niin helppo irtaantua ja raamattukin alkaa tuntua entistä sekavammalta eeppokselta...

        Adventistit ei halua kristittyjen "ekumeniaa" vaan tahtovat vain erityisopeillaan vahvistaa omaa kantaansa ns. " Jumalan jäännöskansana "

        Adventismista on vaikea päästä eroon ja siitä on esimerkkinä Jarlau.
        Onko käytössä amerikkalaiset aivopesumenetelmät ja miksi adventismille joku ihminen myy sielunsa (ikuisesti)?

        Oletko sinä yhtä uskollinen "adventtitotuudelle" kuin tämäkin onnellinen mies?
        http://2.bp.blogspot.com/_B7Xg3VJHeSY/SNaQLOCV2PI/AAAAAAAAAX8/NS5KQYLlc14/s400/Tattoo.jpg


    • Pastori vain armosta

      Kymmenysvaroista ja uhrilahjoista otamme palkkiomme.

      Me olemme varoittaneet kuitenkin seurakuntalaisia lukemasta tätä palstaa.
      Mitä vähemmän tavallinen rivijäsen tietää arveluttavista puuhasteluistamme ja tämän palstan paljastuksista, sen parempi.

      Mm. nimimerkki "pyh!" on toiminut äänitorvenamme tällä palstalla, joskin hän esiintyy myös muilla nimimerkeillä, että tulisi sellainen vaikutelma lukijoille, että hänen kaltaisen kannan omaavia olisi useitakin kirkkomme sisällä.

      Liian pitkälle menevät paljastukset kirkkokunnastamme ja jäsenten liiallinen valistaminen kirkkomme harjoittamista vääryyksistä kun ei ole imagollemme hyvästä lainkaan. Pyrimme siis kaikin keinoin vähättelemään epäkohtia ja väärinkäytöksiä liikkeemme sisällä ja vierittämään syyn aina esim. "pakanoiden" panetteluksi ja jopa suoranaisesti kokonaan heidän syykseen.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      194
      2035
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      133
      1128
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1063
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      21
      795
    5. 58
      786
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      711
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      628
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      574
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      538
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      522
    Aihe