korvausvaade Kauhajoen kaupungille !

Santikko suuri

puoli miljoonaa euroa, vaihtoehtoisesti kaupunginjohtajan virka

Ote kirjeestä Päivi Räsäselle, toivon hyvä Ministeri ,että te kristityn vastuulla panette nyt tämän asian järjestykseen erittäin rivakasti. On myös mahdollista että venäjän nationalistit hyödyntävät tätä sotkua ja alkavat pakkoperiä Suomen asianajajaliitosta vaatimaani 6,9 miljoonaa euroa, Suomen valtiolta 1 milj, pojalleni 300 000 e , äidilleen 100 000 e , Melikalle 100 000 e plus Suomen passi , Keuruun ja Kauhajoen kaupungeilta kummaltakin 0,5 milj. Käytän nuo varat yleishyödylliseen tarkoitukseen työpaikkojen luomiseksi Kauhajoelle ja Keuruulle. Hajotan kummastakin poliittiset puolueet ja siirrymme internetpohjaiseen suorademokratiaan. kaikki turhat virat pois ja veroaste putoaa 50 %, yrittäjät juoksevat kilpaa kauhajoelle työpaikkoja luomaan. Lasse hautalan kaltaiset takaisin SONTAA luomaan

Suomen valtion syytteeseenpanolle on muitakin aiheita .
Ensimmäisen pidätyksen jälkeen synnyinkunnassani Kauhajoella,olin 13.4.2006 pidettyjen huoltajuuskäräjien jälkeen asianajaja Aila Koulun väitteiden takia jopa 2,5 kk suljetussa pakkohoidossa,jossa huumatulle potilaalle tehtiin kaikenlaista kurjaa ,mm´´seksuaalisia rasitustestejä´´ ts. väkivaltaa,tarkemmin lakimies Jari Kattelus Seinäjoki.Suomen mielenterveyden keskusliiton tutkija Markku Salo sanoi YLE 1 n asiaohjelmissa jokunen vuosi sitten miten Suomessa pannaan kemialliseen pakkohoitoon joka vuosi noin 8000 ihmistä ja heistä yli 1000 oli Salon havainnon mukaan täysin terveitä, liian terveitä Suomessa vaadittavaan ´´keskitasoon´´ verraten. Tämä on Suomen kansallinen häpeä,Salo sanoi. Korvausvaateeni Strasbourgissa Suomen valtiolle ja Kauhajoen kaupungille ovat isoja

Ari Kuukalla on sairaalan johtajan [email protected] raportti jossa todetaan ettei mitään sekotiloja tai agressioita lainkaan löydetty, tämä mies on ihan terve, pakkoeristämiseen eikä isä/poika suhteen katkaisuun ole MITÄÄN syytä. Mutta Kuukka ei näyttänyt sitä 2010 huoltajuuskäräjillä,suojellakseen Aila Koulua ja Tanja Heiskasta,eikä lainkaan lähettänyt käräjistä päätöstä,saati perusteluja, vaikka PB osoitteeni Agadirissa todistettavasti oli hänen sihteerillään.

Koska asia tuli liian kiusalliseksi, käräjien jälkeen perusturvajohtaja [email protected] määräsi kovaan sävyyn minut poistumaan sinne mistä tulinkin, elikkä pohjois Saharaan asuntovaunuuni, jossa yhä olen,eikä Rabatin konsulaatti suostu auttamaan perheoikeudellisissa asioissa vaikka lain mukaan pitäisi.

Vanhanen kertoi pidattamisen ja kovan kohtelun johtuvan siita etta han oli puhunut puhelimessa serkkuni Matti Koivumaen kanssa; joka on Helsingin Kaivokadun Sampopankin johtaja; joka itse aiemmin kertoi minulle pelkaavansa pankkimiehen uransa pilaantuvan tallaisen sukulaissuhteen takia; Mutta pidatettaessa Keuruun poliisi sanoi ensin etta pitaahan mies pirattaa kun on ollut noin kauan ulukomailla

Myohemmin syyksi sanottiin puolalaisten naisten kunnian loukkaaminen; mutta [email protected] paasti minut paasiaisen jalkeen putkasta ja sanoi etta kylla nyt pitaisi jotakin ihmisoikeuksia tallekkin saada joka ei tuota isompiin rikoksiin ole syyllinen ; ja etta rikoskarajat tasta kaikesta pitaa aloittaa
mutta Keuruun poliisin komisario [email protected] ei halunnut ; koska sikalaisessa hyvaveli verkostossa; jota myos mafiaksi voisi kutsua sen rikollisuuden takia; olisi liian moni tarkea tyyppi karahtanyt

Kansanedustaja Kirsti Elomaa kuuli 16.5.2010 Ruotsinlaivalla mitä on tapahtunut ja kiljaisi, voi saa.tna mitä ne sossuämmät tässä maassa häärää! Koska te Päivi Räsänen olette lääkäri ja vastuussa poliisien rikoksista, nyt teidän pitäisi kiljaista vähän kovempaa,ennenkö sen tekevät venäläiset

Vanhanen väittää ettei hän muista tuollaista sanoneesa, mutta KAIKKI keskustelut myös poliisiasemalta ja Tampereen turvakodista [email protected] ovat äänifileillä,sd kortit Ari Kuukalla.Puolan osalta lakimiehellä [email protected]

Kun tällä palstalla nimimerkki sossutäti sanoo ´´että taatusti olet JOTAIN pahaa pojallesi tehnyt ´´Saksalainen Schuller sanoi kuulleensa että minua ja kotiamme kohtaan tunnettu viha johtui paitsi kateudesta ja anopin juonittelusta, myöskin JUUTALAISESTA alkuperästäni ? Ja jos minun on todella pyydettävä apua uusnatseilta ihmisoikeuksien saamiseksi sudeettijuutalaisille, tässä voi kyllä alkaa kellot kumista pelottavalla tavalla. Mutta se ei ole minun vikani, ja jos Suomi 24 serveri estaarikosuhria pyytämästä apua julkisesti, sitä puidaan Strabourgissa sitten

lukekaa kirjeeni Keuruun kirkkoherralle, joka sanoi olevansa ajattelutavaltaan sama kuin minä, siis käräjätuomari Erkki Marttilan ja arvauskeskuksen johtajan Tuomo Reinan mukaan ´´mielisairas´´ www.unianova.eu/ossi.poikonen.htm

0

298

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?

Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial
        Maailman menoa
        21
        1800
      2. Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin

Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras
        Maailman menoa
        156
        1789
      3. Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä

Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva
        Maailman menoa
        347
        1514
      4. Mies profiloin sinut

Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.
        Ikävä
        209
        1122
      5. Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot

Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks
        Kaste
        422
        1118
      6. Mitä haluaisit

Tehdä kaivattusi kanssa?
        Ikävä
        142
        1116
      7. Salainen kastekoulutus

Millainen on helluntailainen kastekoulutus ja kauanko se kestää ?
        Kaste
        285
        995
      8. Känsäkoura ja hotelli

Tietoa kuka ostanut?
        Kuhmo
        11
        985
      9. Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."

Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt
        Suomalaiset julkkikset
        4
        969
      10. Pirkanlinna yleisötapahtuma

Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks
        Ähtäri
        49
        928
      Aihe