Nainen voi saada lapsen yksinkin

Ikisinkku M

Aika tasa-arvoista kun miehellä ei sitä oikeutta ole:

http://www.iltalehti.fi/nainen/2014032518155744_na.shtml

Jos mies haluaa suomessa saada lapsen on hänen pakko isolla riskillä sitoutua kiukkuiseen femakkonaiseen ainakin sinne asti kun lapsi tulee täysi-ikäiseksi koska erossahan lapsi annetaan aina äidille ja mies lypsetään taloudellisesti kuiviin. Onko tämä muka tasa-arvoa?

Kaikki yh-äidit pitäisi tukien vastineeksi velvoittaa tekemään lapsi kaikille ei-parisuhteessa oleville miehille jotka lapsen haluaa. Synnytyksen jälkeen luonnollisesti tällainen lapsi pitäisi antaa isälle eikä suoda synnyttäjä-yhärille edes tapaamisoikeutta, näin päästäisiin tasa-arvoiseen tilanteeseen tässä asiassa.

14

199

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
      • Ikisinkku M

        Ei mulla oikeastaan mutta minusta tasa-arvon pitäisi tässäkin asiassa toteutua kun se nin monessa muussakin on niin kovin tärkeää ja tämä nyt on räikein mahdollinen syrjintä miestä kohtaan.

        Edelleenkin väitän että mies ei voi saada lasta yksin, ehkä joku piip voi saada mutta yksinelävä normaali, syntyperältään suomalainen heteromies ei voi ilman isoja sitoumuksia saada pelkästään itselleen lasta, jos löydät sellaisen tapauksen niin laita linkki.


    • Jenkeissä on jonkin verran semmosia että mies voi palkkata naisen sijaissynnyttäjäksi. Sillon voi ihan yksinäinen mieskin saada lapsen yksinään ilman että tarvii olla lapsen äitiä papereissa mainittuna. On vähän sillon sama tilanne kuin jos nainen on yksinhuoltajana ettei lapsella ole tunnustettua isää.

      Suomessa mitä oon asiasta kuullu niin ainaki joku aika sitten vastaava järjestely oli laiton tai jotain muuta ettei onnistu. Mut en oo varma asiasta.

      • twiikeri1

        Se että se sijaissynnytys on laitonta, ei tarkoita etteikö sitä tehtäis. Tehdäänhän eutanasioitakin koko ajan. Tiedän yhden suomalaisen naisen, joka synnytti lapsen homoparille. Se vaan pitää tehdä salaa ja hyvin luotettavan henkilön kanssa, mutta toisella isällä ei ole isän oikeuksia.


    • terveisiäavaa

      Mitä jos se sattui olla AT-miehen spermaa?

    • Kiskisu

      Enpä ole kuullut lapsia haluavista miehistä muuten kuin että moni esiintyy sellaisena mutta tuntuu tyytyvän lapsentekopuuhiin ilman näkyvää tulosta. Miehet kun yleisesti kuvittelevat, että heillä on joku universaali oikeus seksiin ilman lisääntymistä. Ikävästi vaan seksi ja lisääntyminen edelleen kuuluvat yhteen.

      • Ikisinkku M

        Niinhän se on helppo teidän naisten ajatella, vähän yksioikoisia kun olette ette voi tajuta että mieskin ihan yhtä paljon voi haluta perhettä ja lapsia, pienten jalkojen tepsutusta parketille. Mies vaan on niin paljon huonommassa asemassa ettei se uskalla edes toivoa kun jos sen ääneen sanoo sitten sille muka pitäisi kelvata mikä tahansa nainen kun kaikki ne voi synnyttää. Lyhytnäköisesti kuvittelette että kun mies haluaa kauniin ja fiksun naisen että se olisi vain seksin vuoksi, kyllä se aivan yhtä paljon on sen vuoksi että kyllä sitä tahtoisi mahdollisille lapsille myös hyvät geenit ja hyvän äidin eikä mitään itsensä pilannutta jakariyhäriä jo jännämiehen kanssa tehtyine penskoineen.


      • Kiskisu
        Ikisinkku M kirjoitti:

        Niinhän se on helppo teidän naisten ajatella, vähän yksioikoisia kun olette ette voi tajuta että mieskin ihan yhtä paljon voi haluta perhettä ja lapsia, pienten jalkojen tepsutusta parketille. Mies vaan on niin paljon huonommassa asemassa ettei se uskalla edes toivoa kun jos sen ääneen sanoo sitten sille muka pitäisi kelvata mikä tahansa nainen kun kaikki ne voi synnyttää. Lyhytnäköisesti kuvittelette että kun mies haluaa kauniin ja fiksun naisen että se olisi vain seksin vuoksi, kyllä se aivan yhtä paljon on sen vuoksi että kyllä sitä tahtoisi mahdollisille lapsille myös hyvät geenit ja hyvän äidin eikä mitään itsensä pilannutta jakariyhäriä jo jännämiehen kanssa tehtyine penskoineen.

        En ole sanonut, ettei joku mies voisi haluta lapsia, mutta enemmistö haluaa seksiä ilman lapsia, näin väitän. Siitä nuo saamani miinuksetkin kertovat ;)

        Luulisi että esim. deittipalveluissa mies, joka ilmoittaa haluavansa lapsen, olisi suosittu.


      • Ikisinkku M
        Kiskisu kirjoitti:

        En ole sanonut, ettei joku mies voisi haluta lapsia, mutta enemmistö haluaa seksiä ilman lapsia, näin väitän. Siitä nuo saamani miinuksetkin kertovat ;)

        Luulisi että esim. deittipalveluissa mies, joka ilmoittaa haluavansa lapsen, olisi suosittu.

        Ei kun ne miinukset kertovat siitä kuinka kliseisen väärässä olet.

        "Luulisi että esim. deittipalveluissa mies, joka ilmoittaa haluavansa lapsen, olisi suosittu."

        Niin varmaan olisi mutta arvaapa millaiset naiset sitä suosiota osoittaisivat? No ne olisi ensinnäkin yksinhuoltajia jotka tyrkyttäisi jännäapinan jälkeläisiä perillisiksi ja/tai niin ylipainoisia että niille itselleen ja myös lapselle raskaaksi tuleminen olisi vaarallista. Kauniit ja hyvägeeniset, äideiksi sopivat naiset eivät ottaisi yhteyttä kun heille itselleen jo tulee jokapäivä tuhat yhteydenottoa muutenkin, ei ne ehdi itse valkkaamaan.


      • Kiskisu
        Ikisinkku M kirjoitti:

        Ei kun ne miinukset kertovat siitä kuinka kliseisen väärässä olet.

        "Luulisi että esim. deittipalveluissa mies, joka ilmoittaa haluavansa lapsen, olisi suosittu."

        Niin varmaan olisi mutta arvaapa millaiset naiset sitä suosiota osoittaisivat? No ne olisi ensinnäkin yksinhuoltajia jotka tyrkyttäisi jännäapinan jälkeläisiä perillisiksi ja/tai niin ylipainoisia että niille itselleen ja myös lapselle raskaaksi tuleminen olisi vaarallista. Kauniit ja hyvägeeniset, äideiksi sopivat naiset eivät ottaisi yhteyttä kun heille itselleen jo tulee jokapäivä tuhat yhteydenottoa muutenkin, ei ne ehdi itse valkkaamaan.

        Sitä on kokeiltu vai.

        Helpompi on puristaa kivestä kyyneliä kuin miehestä hellyyttä. Lisää miinuksia!!


      • Ikisinkku M
        Kiskisu kirjoitti:

        Sitä on kokeiltu vai.

        Helpompi on puristaa kivestä kyyneliä kuin miehestä hellyyttä. Lisää miinuksia!!

        Sen verran on ilmaista kokeiltu että tuli todetuksi ettei sieltä mies kerjäämättä löydä kunnon naista, jääköön siis muille ne parinhaut.

        "Helpompi on puristaa kivestä kyyneliä kuin miehestä hellyyttä"

        Et usko tuota itsekään, miehissä on rutkasti hellyyttä mutta pakkohan se kaikki on piilottaa kun ei siitä meriitiksi ole naisten kanssa.


      • Kiskisu
        Ikisinkku M kirjoitti:

        Sen verran on ilmaista kokeiltu että tuli todetuksi ettei sieltä mies kerjäämättä löydä kunnon naista, jääköön siis muille ne parinhaut.

        "Helpompi on puristaa kivestä kyyneliä kuin miehestä hellyyttä"

        Et usko tuota itsekään, miehissä on rutkasti hellyyttä mutta pakkohan se kaikki on piilottaa kun ei siitä meriitiksi ole naisten kanssa.

        Mä en pysty nyt keskittymään vastaukseen kun tossa sivussa vaihtuu e-kontaktin pärstät koko ajan. Eikä noi naamatkaan mutta nimimerkit. Hepaliini? Toppari?


      • ätmi
        Kiskisu kirjoitti:

        Mä en pysty nyt keskittymään vastaukseen kun tossa sivussa vaihtuu e-kontaktin pärstät koko ajan. Eikä noi naamatkaan mutta nimimerkit. Hepaliini? Toppari?

        Käyttäisit AdBlockia ja muita vastaavia, niin sivusto olisi hieman mukavampi käyttää.


      • Kiskisu
        ätmi kirjoitti:

        Käyttäisit AdBlockia ja muita vastaavia, niin sivusto olisi hieman mukavampi käyttää.

        Ei ole tullut ladattua. Nyt olisi pressuhalleja myynnissä. Kovasti tekisi mieli ostaa. Päivällä kun juteltiin silkkipöksyistä, niin eikö ne Espritin feikiksi todetut pöksyt ilmestyneet sivun reunan mainokseen, niin kun joku vielä sen jälkeen olis ne halunnut ostaa.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      122
      1310
    2. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      50
      1194
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      122
      1173
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      1013
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      99
      863
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      323
      809
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      714
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      636
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      619
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      602
    Aihe