Mutta ensiksi on avattava silmät ja parantaa tavat.
www.jw.org/fi/
Jumala ottaa helluntalaisektin avosylin vastaan
7
98
Vastaukset
- Pasi Toivonen
JW:n mukaan ihmisellä ei ole kuolematonta sielua, joten hän häviää olemattomiin, ja paratiisia varten Jumala luo hänestä kopion. Alkuperäistä ei enää ole.
Loogista. Kiitos, mutta minä olen jo Jumalan oma :)
Jeesus Kristus on Herrani ja pelastajani. Hän on kuollut aloittajankin puolesta - meidän kaikkien puolesta - ja sovittanut syntimme. Ota sinäkin vastaan pelastus, joka tarjotaan yksin armosta.- df g f
"Ota sinäkin vastaan pelstus"
Mitä varusteita "pelastusveneenne" sisältää? Mitä sinne nousevilta edellytetään? df g f kirjoitti:
"Ota sinäkin vastaan pelstus"
Mitä varusteita "pelastusveneenne" sisältää? Mitä sinne nousevilta edellytetään?Luulin, että tämä ketju oli poistettu, mutta luotsi tai ylläpito olikin sen siirtänyt tälle palstalle.
"Mitä varusteita "pelastusveneenne" sisältää? Mitä sinne nousevilta edellytetään?"
Jeesus on se pelastusvene. Kun syntinen menee "Jeesus-pelastusveneeseen", niin se riittää pelastukseen, kun siinä vain pysyy.- todellakin,todellaki
uusi.luomus kirjoitti:
Luulin, että tämä ketju oli poistettu, mutta luotsi tai ylläpito olikin sen siirtänyt tälle palstalle.
"Mitä varusteita "pelastusveneenne" sisältää? Mitä sinne nousevilta edellytetään?"
Jeesus on se pelastusvene. Kun syntinen menee "Jeesus-pelastusveneeseen", niin se riittää pelastukseen, kun siinä vain pysyy.kyllä se on vartiotorniseura se pelastusvene, jos koko ikänsä ponnistelee pysyäkseen pelastusveneessä, voi mahdollisesti selviytyä voittajana ja UM kirjaa kovasti tutkien ja aina pitää auliisti ottaa uutta valoa kun sitä pelastusveneemme annetaan
todellakin,todellaki kirjoitti:
kyllä se on vartiotorniseura se pelastusvene, jos koko ikänsä ponnistelee pysyäkseen pelastusveneessä, voi mahdollisesti selviytyä voittajana ja UM kirjaa kovasti tutkien ja aina pitää auliisti ottaa uutta valoa kun sitä pelastusveneemme annetaan
Mutta, eikös Raamattu sano näin:
"Sillä ei Jumala ole määrännyt meitä vihaan, vaan saamaan pelastuksen Herramme Jeesuksen Kristuksen kautta" (1 Tess 5:9).
"Eikä ole pelastusta yhdessäkään toisessa; sillä ei ole taivaan alla muuta nimeä ihmisille annettu, jossa meidän pitäisi pelastuman" (Apt 4:12).
- aivot pesty?
Älä viitsi levittää täällä lahkon propagandaa. Jos oikeasti avaat omat silmäsi niin ymmärrät ettei VT-seura edusta mitään totuutta. Mutta lahkomieliset tai aivopestyt tätä ei helposti ymmärrä.
Kannattaisi ajatella enemmän kuin uskoa sokeasti tuollaisiin amerikkalaisiin lahkoihin joiden historia on täynnä valehtelua ja epämääräisyyksiä. Ja joka perustuu mielenhallintaan ja aivopesuun.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1091185
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1171004- 125906
- 94761
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten286713Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74641Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54606Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48569- 75504