Jumala ottaa helluntalaisektin avosylin vastaan

Liity voittajiin

Mutta ensiksi on avattava silmät ja parantaa tavat.

www.jw.org/fi/

7

98

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pasi Toivonen

      JW:n mukaan ihmisellä ei ole kuolematonta sielua, joten hän häviää olemattomiin, ja paratiisia varten Jumala luo hänestä kopion. Alkuperäistä ei enää ole.

      Loogista.

    • Kiitos, mutta minä olen jo Jumalan oma :)

      Jeesus Kristus on Herrani ja pelastajani. Hän on kuollut aloittajankin puolesta - meidän kaikkien puolesta - ja sovittanut syntimme. Ota sinäkin vastaan pelastus, joka tarjotaan yksin armosta.

      • df g f

        "Ota sinäkin vastaan pelstus"

        Mitä varusteita "pelastusveneenne" sisältää? Mitä sinne nousevilta edellytetään?


      • df g f kirjoitti:

        "Ota sinäkin vastaan pelstus"

        Mitä varusteita "pelastusveneenne" sisältää? Mitä sinne nousevilta edellytetään?

        Luulin, että tämä ketju oli poistettu, mutta luotsi tai ylläpito olikin sen siirtänyt tälle palstalle.

        "Mitä varusteita "pelastusveneenne" sisältää? Mitä sinne nousevilta edellytetään?"

        Jeesus on se pelastusvene. Kun syntinen menee "Jeesus-pelastusveneeseen", niin se riittää pelastukseen, kun siinä vain pysyy.


      • todellakin,todellaki
        uusi.luomus kirjoitti:

        Luulin, että tämä ketju oli poistettu, mutta luotsi tai ylläpito olikin sen siirtänyt tälle palstalle.

        "Mitä varusteita "pelastusveneenne" sisältää? Mitä sinne nousevilta edellytetään?"

        Jeesus on se pelastusvene. Kun syntinen menee "Jeesus-pelastusveneeseen", niin se riittää pelastukseen, kun siinä vain pysyy.

        kyllä se on vartiotorniseura se pelastusvene, jos koko ikänsä ponnistelee pysyäkseen pelastusveneessä, voi mahdollisesti selviytyä voittajana ja UM kirjaa kovasti tutkien ja aina pitää auliisti ottaa uutta valoa kun sitä pelastusveneemme annetaan


      • todellakin,todellaki kirjoitti:

        kyllä se on vartiotorniseura se pelastusvene, jos koko ikänsä ponnistelee pysyäkseen pelastusveneessä, voi mahdollisesti selviytyä voittajana ja UM kirjaa kovasti tutkien ja aina pitää auliisti ottaa uutta valoa kun sitä pelastusveneemme annetaan

        Mutta, eikös Raamattu sano näin:

        "Sillä ei Jumala ole määrännyt meitä vihaan, vaan saamaan pelastuksen Herramme Jeesuksen Kristuksen kautta" (1 Tess 5:9).

        "Eikä ole pelastusta yhdessäkään toisessa; sillä ei ole taivaan alla muuta nimeä ihmisille annettu, jossa meidän pitäisi pelastuman" (Apt 4:12).


    • aivot pesty?

      Älä viitsi levittää täällä lahkon propagandaa. Jos oikeasti avaat omat silmäsi niin ymmärrät ettei VT-seura edusta mitään totuutta. Mutta lahkomieliset tai aivopestyt tätä ei helposti ymmärrä.

      Kannattaisi ajatella enemmän kuin uskoa sokeasti tuollaisiin amerikkalaisiin lahkoihin joiden historia on täynnä valehtelua ja epämääräisyyksiä. Ja joka perustuu mielenhallintaan ja aivopesuun.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      109
      1185
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      117
      1004
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      906
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      94
      761
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      286
      713
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      641
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      606
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      569
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      504
    Aihe