Mistä pidät itsessäsi ? Mistä saavutuksistasi olet ylpeä ? Mitä et muuttaisi itsessäsi ?
Voin itse listata tähän ainakin nämä:
- en pidä itseäni pahan näköisenä. Viimeinkin voin olla suht tyytyväinen kun katson peiliin. Kasvot on sopusuhtaiset etc
- suorista, lähes valkoisista hampaistani. Oon huomannut ettei se kaikille ole niin itsestäänselvyys, ja varsinkin se kun saa kehuja muilta niistä vaikken ennen olekkaan kiinnittänyt niihin huomiota
- olen perusterve, vähän mahaongelmia mutta ratkon niitä parhaillaan. Suvussa ei muita sairauksia kuin psoriaasis
- olen lopettanut tupakoinnin. Luulin tämän olevan mahdotonta, mutta vakituisesti lopetin n 6kk sitten ja kokonaan ilman oon ollut n 4kk
- mulla on vähän kavereita, mut monta ystävää joille voi uskoutua asiasta kuin asiasta
- oon laihtunut melkein 10kg. 6v oon murehtinut painoani ja voinut melkein pahoin katsoessa peiliin. Tämä on jo saavutus, mutta 10kg pois vielä niin oon tavoitepainossa. Bmi:n mukaan oon normaalipainon rajoissa n. 2kg päästä
- oon jaksanut opiskella, ja toivottavasti pääsen nyt syksyllä taas kouluun
Mistä pidät itsessäsi ?
LearningToLikeYourself
0
62
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774642- 1801937
- 1241620
- 1321176
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161101- 351046
- 78943
- 52916
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78882- 4848