Mistä pidät itsessäsi ? Mistä saavutuksistasi olet ylpeä ? Mitä et muuttaisi itsessäsi ?
Voin itse listata tähän ainakin nämä:
- en pidä itseäni pahan näköisenä. Viimeinkin voin olla suht tyytyväinen kun katson peiliin. Kasvot on sopusuhtaiset etc
- suorista, lähes valkoisista hampaistani. Oon huomannut ettei se kaikille ole niin itsestäänselvyys, ja varsinkin se kun saa kehuja muilta niistä vaikken ennen olekkaan kiinnittänyt niihin huomiota
- olen perusterve, vähän mahaongelmia mutta ratkon niitä parhaillaan. Suvussa ei muita sairauksia kuin psoriaasis
- olen lopettanut tupakoinnin. Luulin tämän olevan mahdotonta, mutta vakituisesti lopetin n 6kk sitten ja kokonaan ilman oon ollut n 4kk
- mulla on vähän kavereita, mut monta ystävää joille voi uskoutua asiasta kuin asiasta
- oon laihtunut melkein 10kg. 6v oon murehtinut painoani ja voinut melkein pahoin katsoessa peiliin. Tämä on jo saavutus, mutta 10kg pois vielä niin oon tavoitepainossa. Bmi:n mukaan oon normaalipainon rajoissa n. 2kg päästä
- oon jaksanut opiskella, ja toivottavasti pääsen nyt syksyllä taas kouluun
Mistä pidät itsessäsi ?
LearningToLikeYourself
0
60
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut romahti Haapaveellä, kiitos Ilkka!
Persut saivat historiallisen tappion haapaveellä! Kiitos Ilkka!1162674- 862324
Nyt tiedän
Että joku on lahjonut jonkun tai olemme idiootteja. Nuo kokkareiden päsmärit tuli valituksi valtuustoon. Onnea vaan kai651830- 561777
- 1661713
Oletko ymmärtänyt
Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?1581566Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin
"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I461556- 1221362
Jokainen suomalainen on velvollinen puolustamaan Suomea
Kaikilla Suomen kansalaisilla on maanpuolustusvelvollisuus eli velvollisuus osallistua Suomen puolustamiseen. Miesten m3711271Paraneeko ilmapiiri nyt?
Paraneeko kunnallispolitiikan ilmapiiri nyt kun persuilla meni vaalit päin pers3ttä ja änkyräpersut tipahtivat vilttiket281259