Koska ne muuttuu vastaanottavaiseksi Raamatun sanalle?
Ateisteilla on kivenkovat sydämmet
21
139
Vastaukset
- kommentti 2
Jospa pojat lopetatte ton trollaamisen. Ikiateisti yrittää suitsia uskovien trollamista. Sitä ei edesauta, että te ateistit pidätte täällä omaa trolliklubia.
- kommentti 2
* trollaamista
- munamies.
kommentti 2 kirjoitti:
* trollaamista
Trolli sitä, trolli tätä. muuta et osaakkaan hokea.
- rty123zx
# Koska ne muuttuu vastaanottavaiseksi Raamatun sanalle? #
Helppo kysymys ja myös toteuttaa - kerrot kakkaa
"Ateisteilla on kivenkovat sydämmet"
Uskovaiseen tapaan täyttä potaskaa ja vielä väärin kirjoitettu: sydämet kirjoitetaan edelleen sydämet.
Minun sydämeni on lihas ja sellainen ei voi olla kovaa kuin kivi.
No, uskovaiset eivät osaa muuta kuin valehdella, sillä
heidän uskonsa perustuu suureen valheeseen.- wertyuiodfghjk
Ateistit levittää toisten esittämiä valheita totena.
- ,.mjzxhdvfzhglztdj
wertyuiodfghjk kirjoitti:
Ateistit levittää toisten esittämiä valheita totena.
Uskovaiset levittää reitensä häpylle hengelle.
Luotettavien tietojen mukaan juuri Raamattu on ne kovettanut.
- metros (ei kirj.)
Minun sydämeni on onneksi niin kova ettei se teidän jeesus-lässytyksille lämpene. Ja toki, kaikki mikä tässä maailmassa mättää on ateistien vika. Tämä on tullut jo selväksi ettei ateisteilla ole moraalia, arvoja eikä tapoja. Me emme kykene rakastamaan, meillä ei ole ystäviä ja olemme elämämme kanssa aivan hukassa. Näinhän se tietysti on. Mutta ajatelkaapa sitä asiaa vaikka näin että jos meitä ateisteja ei olisi, mihin te uskovaiset vertaisitte omaa valtavaa hyvyyttänne?
Minun sydän ei ole kova, mutta olen nähnyt, ettei Raamatun tarinoilla ole mitään merkitystä, joten sille olen ja pysyn kovana. Tyhjää täynnä koko kirja.
- jöllimies
Kovana tarvittaessa, mutta ei sydän
Ateistit ovat mielestäni lähimpänä jumalan totuutta.
1. he eivät usko raamattuun
2 he eivät usko jumalaan
He ovat jumalia itsePitäiskö aloituksesta tulla siihen tulokseen että kristityillä olis erityisen pehmeät sydämmet?
Mitä jos siitä Raamatusta kasvaa pois? Ensin tuntuu sana pehmeältä mutta sitten se osoittautuu kovaksi?
Kenet te tuomitte silloin?
Pehmeästä kovaksi vai kovasta pehmeäksi??? vai miten se oli?sagamar7 kirjoitti:
Mitä jos siitä Raamatusta kasvaa pois? Ensin tuntuu sana pehmeältä mutta sitten se osoittautuu kovaksi?
Pehmeästä kovaksi vai kovasta pehmeäksi??? vai miten se oli?Tässä aika osiva parodia.
https://lh3.googleusercontent.com/-CAcUiW9kANQ/TYHZ8Z8kaXI/AAAAAAAAAEI/wpAXBmmBfhs/s640/world history pope catholic atheist cartoon joke atheism godless cruelty.gif- wertyuiodfghjk
sagamar7 kirjoitti:
Pehmeästä kovaksi vai kovasta pehmeäksi??? vai miten se oli?Tämän valinnan jokainen tekee itse, sitä ei voi kukaan tehdä toisen puolesta.
- huithaiteli
Tässä on ikiateistille lisää luettavaa kun sinä niin tykkäät keskustella omasta uskostasi.
Jatkakaa. Minä vaadin että sinä muutut vastaanottavaiseksi muille uskonnoille.
(Kuulostaako kovalta?)- wertyuiodfghjk
Silloin kieltäisin Raamatun totuuden ja olisin melkein kuin ateisti.
- ...
wertyuiodfghjk kirjoitti:
Silloin kieltäisin Raamatun totuuden ja olisin melkein kuin ateisti.
Valmistatko leipäsi kristinuskon reseptin mukaan?
Hes. 4:12
Syö leipäsi ohuina kakkuina, jotka paistat heidän nähtensä ihmislannalla."
Aloittaja haluaa ihmisen muuttuvan vastaanottavaiseksi Raamatun sanalle.
Sen takia sanoin edellisen mielipiteen. En tietenkään halua että kukaan lähtisi seuraamaan uskontoja, koska olen pehmeä ihminen. Kaikki valitsevat elämänsä itse. Mutta aloittaja sanoo ihmisten olevan kovia jotka eivät häntä ja raamattuaan kuuntele.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?1022306- 1151801
- 881449
- 1331397
- 1171266
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘741248Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis631111- 511067
- 36992
- 33844