Millaiset piirteet

lottamari<3

toisessa ärsyttävät sinua, mitkä taas saavat sinut ihailemaan häntä?

24

261

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ätmel

      Pienet tissit ärsyttää. Isoja ihailen.

      • lottamari<3

        Nyt en tarkoittanut ulkoisia ominaisuuksia vaan luonteenpiirteitä.,.sori.,kun en heti tajunnut kertoa mistä oli kysymys.

        Minua itseäni ärsyttää laiskuus ja saamattomuus, yleinen möllöttävä itsekeskeinen olotila ja paskanjauhaminen.

        En muut,.mitä muilla?


      • Ätmel
        lottamari<3 kirjoitti:

        Nyt en tarkoittanut ulkoisia ominaisuuksia vaan luonteenpiirteitä.,.sori.,kun en heti tajunnut kertoa mistä oli kysymys.

        Minua itseäni ärsyttää laiskuus ja saamattomuus, yleinen möllöttävä itsekeskeinen olotila ja paskanjauhaminen.

        En muut,.mitä muilla?

        Semmonen pihtaava luonne on ärsyttävä. Kiimaista nymfoluonnetta ihailen.


      • lottamari<3
        Ätmel kirjoitti:

        Semmonen pihtaava luonne on ärsyttävä. Kiimaista nymfoluonnetta ihailen.

        Ei tarvitse pihdata, jos kohde on oikea ja haluttaa. Koirakin kiimassaan voi nylkyttää vieraan jalkaa luullen sitä himokkaaksi nartuksi.

        Kyllä sitä nainen on vaikka millainen nymfo kun se oikea astuu ovesta sisään.


      • 17+19
        lottamari<3 kirjoitti:

        Nyt en tarkoittanut ulkoisia ominaisuuksia vaan luonteenpiirteitä.,.sori.,kun en heti tajunnut kertoa mistä oli kysymys.

        Minua itseäni ärsyttää laiskuus ja saamattomuus, yleinen möllöttävä itsekeskeinen olotila ja paskanjauhaminen.

        En muut,.mitä muilla?

        Millaiset piirteet sais sinut kiinnostumaan lihavasta ätmistä?


    • 4+1

      Hien ja peseytymättömyyden haju. Nuo ärsyttää miehissä julkisilla paikoilla. Ruotsinsuomalainen kaverimies sai hepulit joskus tultuaan Suomeen ja törmättyään tähän haisevien miesten kulttuuriin.

      Pidän ihmisistä, jotka jo muut huomioidakseen pitävät itsestään ja hygieniastaan huolta.

      • 1+1

        Sun on parempi kulkea kaasunaamari naamalla, tai pyykkipoika nenässä, jos et pysty tarkentamaan täällä palstalla, tai edes itsellesi millainen hienhaju?
        Pultsari joka ei peseydy koskaan, vai laiskamato joka peseytyy kerran viikossa tai kahdessa, vaiko pilkkaatko työmiehiä, jotka lähtee töiden jälkeen hikisinä himaan?


    • Guruji

      Luonnevikaisuus, valehtelu ja manipulointi. Siis nämä ovat niitä ihailtavia, tavoiteltavia ominaisuuksia, joihin ei kuka hyvänsä ilmeisesti vain yllä.

    • Ähkis ähkis

      Sisäisistä ominaisuuksista erityisesti pimpin tiukkuutta ihailen.

      • lottamari<3

        Eikö tuo ole ulkoinen ominaisuus? Ei se miehen löysäkään naisessa ihailua herätä :)


    • Usein ärsyttävät nämä ns. tunneihmiset, jotka eivät läheisissäkään ihmissuhteissa koe tarvetta perustella sanomisiaan, valintojaan, päätöksiään tai yhtään mitään millään muulla kuin "musta nyt vaan tuntuu siltä". Kun tunne ihminen sanoo että tunteet ovat tärkeitä, hän tarkoittaa lähinnä omia tunteitaan. Niinpä on siis täysin ymmärrettävää että tunneihminen ilmaisee omia tuntemuksiaan avoimesti ja ylpeästi kiukuttelemalla, mököttämällä ja huutamalla, koska pitäähän tärkeät tunteet nyt saada ilmaista. Vastaavasti jos tunneihmistä vähänkin ärsyttää joku asia kumppanissa nenäkarvasta yksittäiseen kommenttiin, hän informoi asiasta välittömästi. Kaiken muun hyvän lisäksi näillä hörhöillä on taipumus vielä korostaa omaa ystävällisyyttään ja epäitsekkyyttään, voi perseen perse.

      Ihailen ennakkoluulottomia ja uusille ajatuksille avoimia ihmisiä, jotka näkevät asiat mittakaavassa eivätkä hermostu tai stressaannu pikkuasioista. Myös asialleen omistautuneet (esim. kasvissyönti, feminismi, ympäristöaktivismi, mitä näitä nyt on) mutta silti rationaalisen ja kiihkottoman lähestymistavan säilyttäneet ihmiset herättävät kunnioitusta.

      • lottamari<3

        Hyvin sanottu ja olen samaa mieltä kanssasi tuosta perustelemattomuudesta. Ihminen joka ei osaa perustella ajatuksiaan ja päätöksiään ei mielestäni voi tuntea itseään kovin hyvin, eikä toista senkään vertaa.

        Samaa mieltä myös tuosta ihailusta. Ihailen samoin ennakkoluulottomuutta ja avointa mieltä ja asennetta. Kiinnostus, asioiden tutkiminen ja paneutuminen syvällisesti johonkin, niin että tietää mistä puhuu ja osaa puhua toisten kanssa muustakin kuin säästä.


      • ätmi

        Oletko, se_vinee, alkanut deittailemaan naisten kanssa, vai miten tuollaiset "tunneihmiset" ovat sinulle ongelma nyt?


      • ätmi kirjoitti:

        Oletko, se_vinee, alkanut deittailemaan naisten kanssa, vai miten tuollaiset "tunneihmiset" ovat sinulle ongelma nyt?

        Löytyyhän noita molemmista sukupuolista. Vaikka jotain tilastollisia eroja löytyisikin, niin tuskin mikään luonteenpiirre tai vastaava ominaisuus on varattu yksinomaan miehille tai naisille.


      • ätmi
        se_vinee kirjoitti:

        Löytyyhän noita molemmista sukupuolista. Vaikka jotain tilastollisia eroja löytyisikin, niin tuskin mikään luonteenpiirre tai vastaava ominaisuus on varattu yksinomaan miehille tai naisille.

        Et vastannut mun kysymykseen!


    • firebird

      Kateus, jatkuva yrittäminen nokittaa, ei näe vikoja itsessä, pomo, raivoaa jostain typerästä, itserakkaus, egoismi, seinähulluus.
      Ihailtavat piirteet: huumori, hyvyys, reiluus, rentous, cooleus, kyky puolustautua, ettei seurassa tarvitse pelätä, älykkyys, suuri tietomäärä.

    • 345345345

      Nöyristely omaksi hyväksi on pahinta ;((.

    • Kiskisu

      Ihailen ihmisiä, jotka aina nousee vaikka ne olisi lyöty maahan. Aina ne nousee ja jatkaa, aina on hyvää elämässä jonka takia kannattaa jatkaa.

      Vastaavasti ruikutus ja luovuttaminen ärsyttää, asenne että ei tästä mitään tuu ja kaikki on vaikeeta, ei kannata yrittää ja aina ennenkin on mennyt pieleen niin menee nytkin. Minä en sellasta jää kuuntelemaan.

      • 16+8

        No mitä teet sitten tällä palstalla? Mene muualle.


      • Kiskisu
        16+8 kirjoitti:

        No mitä teet sitten tällä palstalla? Mene muualle.

        Luen tasan mitä ketjuja huvittaa. Pidä sinä huoli omista asioistasi.


      • 10+1
        Kiskisu kirjoitti:

        Luen tasan mitä ketjuja huvittaa. Pidä sinä huoli omista asioistasi.

        "Vastaavasti ruikutus ja luovuttaminen ärsyttää, asenne että ei tästä mitään tuu ja kaikki on vaikeeta, ei kannata yrittää ja aina ennenkin on mennyt pieleen niin menee nytkin. Minä en sellasta jää kuuntelemaan."

        Silti luet täällä joka ikisen vuodatuksen.


      • Kiskisu
        10+1 kirjoitti:

        "Vastaavasti ruikutus ja luovuttaminen ärsyttää, asenne että ei tästä mitään tuu ja kaikki on vaikeeta, ei kannata yrittää ja aina ennenkin on mennyt pieleen niin menee nytkin. Minä en sellasta jää kuuntelemaan."

        Silti luet täällä joka ikisen vuodatuksen.

        Minä tiedän mitkä aloitukset luen ja mitä en. Sinä et tiedä minun lukemisista mitään. Tämän ketjun aihe esimerkiksi ei ole kenenkään henkilökohtaista valitusta, paitsi mitä nyt sinä yrität säälittävästi vіttuilla. Ehkä olemassaolosi on niin onnetonta, että huomioni tuottaa kolkkoa tyydytystä sulle. Mutta laputa tiehesi nyt, sulla ei ole mitään annettavaa.


    • Just näin

      Kyllähän se itsekehu on yks turn-off. Ex-tyttöystävä kuvitteli itsensä kypsemmäksi kuin mikä hänen ikänsä on (21v).

    • naisessa viehättävät

      Naisessa viehättävät eniten Allun piirteet.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      109
      1185
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      117
      1004
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      906
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      94
      761
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      286
      713
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      641
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      606
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      569
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      504
    Aihe