Itse katselin Star Trek - Enterprise tv-sarjan viimeistä eli 4.tuotantokautta. On hyvä sarja. Ulkona paistaa kivasti aurinko. No käväsin kaupassa, en muuta. Pimennysverhot kiinni ja Star Trek pyörimään. Suunnitelmissa on hommata kaikki sarjat ja leffat eipä tuosta hyllystä puutu enää kuin yksi sarja kokonaan ja toisesta sarjasta muutama kausi. Sit olisi kaikki leffat ja sarjat hyllyssä. Hyviä sarjoja!
Hyvin saa aikaa yksinkin kulumaan. Näin tulee koko elämä menemään. Jes!
Voimia kaikille sinkuille ja tsemppiä!
Miten viikonloppusi meni?
7
100
Vastaukset
- ätmi
Pelasin Hitman: Absolutionin läpi.
- 12+1
Tylsä viikonloppu kuten aina ja taas pitäisi jaksaa 5 työpäivää tämän turvin :S
- 19+17=?
Olin koko viikonlopun Tukholman risteilyllä netissä torstaina tapaamani naisen kanssa, eli ihan hyvin meni viikonloppu ;)
- "atm"
Tuli juotua tässä viikon aikana varmaan yli 40 annosta alkoholia. Helposti olis kyllä mennyt vieläkin enemmän. Pitäisköhän sitä nyt pysytellä alkosta erossa vähän pidemmän aikaa? Voi vaan tuo maksa sanoa pian että poks.
- "atm"
Eihän sitä nyt ainakaan naisten takia kannattaisi itseään ennen aikaiseen hautaan juoda.
Kävin kaverin kanssa baarissa ja muistin taas, miksi en juuri käy ko. paikoissa. Jostain syystä tulee aina pienoinen morkkis, vaikken edes tekisi mitään tyhmää. Tai ehkä juuri siksi: saan taas konkreettisen muistutuksen siitä kuinka sosiaalisesti estoinen ja kankea olen niin moniin muihin verrattuna. Vaikka juomat on hyviä ja ihmiset kivoja, ei voi olla miettimättä miten kaikki muut näyttävät tuntevan toisensa ja minä en ketään, plus tietenkin se ettei sellasita humalatilaa olekaan joka saisi minut pitämään tanssilattialle menemistä edes mahdollisuutena.
- Marianne89
Pe-la katsoin tv:tä ja boksilta Simpsoneita kuten jo toisessa "mitä teet viikonloppuna" -ketjussa totesin. Tänään tapasin taas yhden kaverimiehen ja mentiin mm. kävelylle. Nyt illan päätteeksi nautin muutaman siiderin jälleen tv:n ääressä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1105875Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631453833Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503285Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4652691Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2681720- 871396
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde321383Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito151346- 771268
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1541255