Miksi Nato ottaisi suomen?
Ihan hullu ajatus. Nato on nykyisin rauhanliitto joka välttää viimeiseen asti konflikteja.
Natolle ei ole mitään hyötyä siitä jos me kuulumme siihen ja sitä paitsi sijaintimme on sellainen että sitä on vaikea puolustaa, joten tässä sitä ollaan pelon ilmapiirissä ja Putinin armoilla.
Olisi pitänyt liittyä Natoon silloin kun Baltian maatkin liittyivät Ja Jeltsin olisi antanut Karjalankin takaisin.
Kysynkin ketkä vastaavat sen ajan poliittisista päätöksistä!
Maanpetturit!
EI NATO HUOLI SUOMEA ENÄÄÄ.....
2
<50
Vastaukset
- pexxxxe
Siitä vastaa Halonen.
Hän makasi rähmällään ja odotti liittymistä Neuvostoliittoon "rauhanomaisin keinoin" Kirjoituksesi aiheuttaa epäilyksiä kaltaistesi todellisista motiiveista. Jos NATO:lle ei olisi nyt mitään hyötyä Suomesta, niin ei sille olisi ollut mitään hyötyä Halosenkaan aikana. Jos taas NATO olisi hyväksynyt Suomen jäseneksi silloin, niin kyllä sen pitäisi hyväksyä nytkin.
Eivät asiat siitä ole muuttuneet muuten kuin Venäjän osalta Ukrainan suhteen.
Itse pidin tarkoituksen mukaisena pysytellä silloin liittoutuman ulkopuolella, mutta nykyisessä tilanteessa olen tullut toisiin ajatuksiin. Tosin saattaa olla, että NATOon liittyminen olisi sujunut helpommin silloin, mutta kyllä siihen liittyminen pitäisi olla mahdollista nytkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 894160
Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä1032333Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?312228Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell932034Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian281867- 311840
Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni91547- 281521
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei1841306- 721122