TOSI seurakunta

Sovintoverellä ostet

Palstalla on arvosteltu seurakuntia ja kristrittyjä johtajia. En silti ole huolestunut seurakunnan puolesta. Raamattu ilmoittaa, että Jumala palauttaa seurakunnan ennalleen ja Hän tekee sen kaikella kiivaudellaan. Elävä Kivi murskaa vastustajat alleen. Mikään ei pysäytä Jumalan työtä.
Olen huolissani niistä, jotka sekaantuvat vihamielisyydeen ja syytösten tulvaan. Sinne hukkuu. Jumala seuraa niiden edesottamuksia, jotka vastustavat Hänen työtään. Kirous kohtaa niitä, jotka kiroavat seurakuntaa.
Hengellisten totuuksien ymmärtäminen vaatii Pyhän Hengen ilmoitusta. Kuuntele Jumalan suunnitelmaa rukoillen.
Jumala on seurakunnassaan.

1

181

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ja minä sanon sinulle: Sinä olet Pietari*, ja tälle kalliolle minä rakennan kirkkoni. Sitä eivät tuonelan portit voita. matt 16:18 Jeesus on itse sen kaitsija.
      Sovintoverellä ostet

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä tahtuu Kasperi Viita/Suviviita

Poliisia ja ambulanssia iso määrä.
      Seinäjoki
      90
      3914
    2. Kalasataman talossa lienee rakennusvirhe

Ei pitäisi olla mahdollista parvekkeen kautta tulipalon kiivetä katolle saakka kuin korkeintaan ylimmästä kerroksesta.
      Maailman menoa
      199
      1518
    3. Mikä on kaivattusi

ammatti?
      Ikävä
      76
      1400
    4. Kristillinen Kaste on syntisten kaste, ei itsensä uskoviksi julistaneiden kaste

Raamatun mukaan vain syntisyyden vuoksi kastetut saavat kasteen hyödyn, syntien anteeksisaamisen ja Pyhän Hengen lahjan
      Kaste
      240
      1100
    5. Kaipaatko nainen

Semmoista tosi hankalaa ja arkaa miestä? Pitäisitkö hänet aina omanasi jos saisit hänet? Miten huomioisit hänen herkkyyd
      Ikävä
      105
      1040
    6. Venäjä teki mahtavan iskun Kiovaan?

Miksi Ukraina ei kykene tekemään Moskovaan yhtä mahtavia iskuja.
      Maailman menoa
      326
      1023
    7. Onko kaivattusi ulkonäkö

tarpeeksi miellyttävä? 🥕
      Ikävä
      47
      949
    8. Nojatuoli !

Uutta kehiin, kun edellinen pikavauhtia täyttyi, pitäisikö kiittää näitä asian jouduttaneita? Pilvet leijaa, sadetta en
      80 plus
      132
      920
    9. Milloin ymmärsit

Milloin tunnistit, että sinulle kirjoitetaan ja kuka kirjoittaa? Tarkka päivämäärä ja kellonaika 😉 Önnönnöö, jos ei os
      Ikävä
      86
      919
    10. Mökille pariksi viikoksi hänen kanssaan

Ei teknologialaitteita. Niin ❤️
      Ikävä
      98
      899
    Aihe