"BlueFinance: Teillä ei ole ollut meiltä lainaa. Voimme nyt siirtää 200e tilille ensilainaksi. Seuraava laina on 200-700e, esim. 500e. ILMAINEN hakemus: www.bluefinance.fi"
BlueFinance pommittaa taas...
7
341
Vastaukset
- Laita niille
pommituskielto. Helppo juttu.
- Voi eikäääää!111
Mikä tämän topicin pointti oli?
Teenkö minä vastaavan topicin jos liikennevalot vaihtuvat punaisesta vihreiksi. Oliko yllätys, että jos olet ollut heidän vippikeisarinsa niin he markkinoivat sinulle tuotteitaan, joilla tekevät voittoa.
Voi elämän kevät!Itse asiassa en ole ollut asiakkaana heillä...
Pointti oli se että BF se vaan porskuttaa niinkuin nuo mainitsevasi liikennevalotkin.- Törkeää...
ex_vippaaja kirjoitti:
Itse asiassa en ole ollut asiakkaana heillä...
Pointti oli se että BF se vaan porskuttaa niinkuin nuo mainitsevasi liikennevalotkin.Sain myös tuollaisen viestin...Ei kiitos!
Joo. Sama viesti tuli tänne.
Otin yhteyttä asiakaspalveluun ja pyysin lopettamaan moisen ts. kielsin markkinoinnin omaan numerooni. Vastaus tuli pian, eivät enää lähettele mainosviestejä..... katotaan...
- ainavippari
Otin yhteyttä asiakaspalveluuun ja pyytelivät anteeksi. TÖRKEÄÄ!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 743397
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)753127Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.683002On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle662671Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli442182- 611739
Huomenna heitän järjen
romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,251707- 351705
Hyvää huomenta
Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.181679- 601628