Bushmannin hyvät profetiat II

Kuten jokainen palstalainen huomasi, minun Jumalalta henkilökohtaisesti saamani profetiat toteutuivat viime kuussa 100 % tarkkuudella! Tähän ei moni pysty, joten voiko kukaan enää kiistää sitä, että saan viestini itseltään Jumalalta?

http://keskustelu.suomi24.fi/node/12096495

Koska kuukausi vaihtui, Jumala päätti ilmoittaa minulle lisää tietoa tulevaisuudesta.

Jumala ilmoitti minulle hyvin selkeästi, että hän ei ole tulossa nyt keväällä takaisin, ei ainakaan ennen kuin American Idolin uusin kausi päättyy, sillä Jumala pitää sarjasta hyvin paljon ja se on Hänen lempiohjelmansa tällä hetkellä, joten eläkää huoleti, maailmanloppu ei ole näköpiirissä muutaman lähikuukauden aikana!

Lisäksi Jumala vihjaili minulle, että Hän taitanee odottaa lopullista paluutaan siihen asti, kun jokaisella Häneen uskovalla on kaikki lainat maksettu, sillä Jumala ei ollenkaan pidä huijareista, eli maksakaa heti pois kaikki asuntolainanne, autolainanne, sekä kulutusluottonne, sekä kaikki mahdolliset velat ja muut toisille kuuluvan omaisuutenne, jos haluatte Jumalanne nähdä.

Jumala on sitä mieltä, että on väärin pankkeja kohtaan, jos lainat jäävät saamatta Hänen paluunsa takia, niin Hän ei hyväksy vääryyttä tässäkään asiassa ja pidättyy palaamasta takaisin, jos yhdelläkään uskovalla on euroakaan tai edes dollarin puolikasta lainaa kenellekään jäljellä.

Jumala ilmoitti olevansa oikeudenmukainen ja rakkaudellinen Jumala kaikessa kuolemattomuudessaan ja pyysi välittämään Alex-kasille oikein isot ja lämpimät terveiset!

Muuten Jumalalla ei ollut tällä kertaa sen suurempia viestejä saatikka murheita, vaan Hän kertoi, että elämä telluksella tulee jatkumaan kuten tähänkin asti. Välillä vähän maa tärisee ja jotkut saattavat jopa miekkoja kolistella, mutta Hän lupasi pistää korvatulpat, jos meteli käy liian suureksi, että kuulee paremmin American Idolin hyviä laulajia!

Ja pyysi myös, että rakastamme toisiamme!

T: Jumala, arvoisan Bushmannin välityksellä.

18

125

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • syö silliä juo kurav

      Se on hyvä kirjoittaa tuollaisia juttuja, kun on aprillipäivä. Tavallaan päsee tuomiopäivänä esittämään Herralle, että aprilliahan minä silloin kirjoitin, kyllä ne kuulijat sen ymmärsivät.

    • >>>> Se on hyvä kirjoittaa tuollaisia juttuja, kun on aprillipäivä. Tavallaan päsee tuomiopäivänä esittämään Herralle, että aprilliahan minä silloin kirjoitin, kyllä ne kuulijat sen ymmärsivät. >>>

      Helppo siinä on Jumalan valittua pilkata. Jokainen Jumalalta saamani profetia on toteutunut täydellisesti, niin siinäpä sitä on koetusta kerrakseen.

      Toisin oli vaikkapa eräällä epileptisella hupakolla, kotiäidillä, joka ennusteli niitä näitä, jotka olivat puutaheinää jokainen. Noin 160 vuotta sitten ennusteli, että Jeesus on tulossa pikaisesti takaisin ja Jumala nauroi makeasti noille epäonnistuneille ja typerille ennustuksille.

      Kertoi minulle, että Hänellä on varattu erikoiskohtelu moiselle valehtelijalle, joka kehtasi höynäyttää viattomia ihmispoloja.

      Jumalako muka jossain teltassa syntejä ynnäilemässä?

      Mutta profetioita saa koetella vapaasti. Jos Jumala päättää tulla takaisin ennen American Idolin päätösjaksoa, olen selvästi valheprofeetta, mutta jos tämäkin profetia menee oikein, siinäpä on teille uskottomille taas uutta näyttöä!

    • velkainen syntinen

      Busmannin välittämät viestit ovat iloisia ja positiivisia kun yleensä Jumala vain uhkailee ja pelottelee ihmisiä viesteillään. Bushmanin Jumalan huomaan voisi kuolemansa jälkeen toivoa pääsevänsäkin kun on leppoisan oloinen Taivaan Isä eikä pidä lapsiaan kurissa kepillä ja pelolla! Huumorintajuinenkin joka ei ole Jumalalle ollenkaan huono piirre. Lisää mukavia profetioita vaan tänne ankeuden keskelle! Vielä on monta erää asuntolainaa jäljellä niin tokkopa on Herralla kiirettä velkaisiaan hakemaankaan!!!

    • Jaahas. Jumalalta saamani profetia toteutui jo osittain, sillä Chilessä maa tärisi todellakin viime yönä:

      http://yle.fi/uutiset/seismologian_laitoksen_johtaja_kuvailee_chilen_jaristysta_erittain_suureksi/7168544

      Jumalan viesti oli siltäkin osin oikea, että Hän todellakin laittoi korvatulpat korviinsa, ettei jyrinä, pauke, meteli ja mahdollisesti kuolevien tuskaiset huudot Häntä turhaan häiritse.

      Joten taas meni oikein, ja nyt vain odottelemme, että jättääkö Hän tulematta takaisin profetian lupausten mukaisesti, niin 100 % osumatarkkuus Bushmannin profetioissa pysyy voimassa.

      Pitäisikö jo alkaa perustella lahkoa ja ottaa hölmöi... anteeksi uskovilta rahat pois?

      Onko vapaaehtoisia lahkooni, sillä mitä aiemmin hyppäät mukaan, sitä korkeammalla olet hierarkiassa ja pääset jakamaan kymmenyksiä ja kenties pääset vaikkapa jollekin opintomatkalle oppimaan lisää profetioista?

      Voin antaa myös mukavia titteleitä ensimmäisille lahkoni jäsenille!

      Piirikunnanjohtaja! Profetiapäällikkö! Toiminnanjohtaja! Rukousasiantuntija! Kymmenystarkastaja! Taivaaseenpääsynesimies! Jne.

      Ja vaikka mitä kivoja titteleitä tarjolla, joilla teet naapurilahkon pikkujohtajan taatusti kateelliseksi!

      • kirpaiseva totuus?

        Adventismin perustajaennustajaeukon EGW:n profetiat eivät toteutuneet lainkaan, joten adventismia voidaan hyvin perustein pitää valheellisena vääränprofetianhengen lahkona ja kulttina.


      • Lipunkantaja
        kirpaiseva totuus? kirjoitti:

        Adventismin perustajaennustajaeukon EGW:n profetiat eivät toteutuneet lainkaan, joten adventismia voidaan hyvin perustein pitää valheellisena vääränprofetianhengen lahkona ja kulttina.

        Kaikesta huolimatta EGW pyrki elämään Kristuksen johdatuksessa elämänsä loppuun asti, eikä tässä vaan ihan 100% onnistunut. Kukapa sitä täydellinen olis missään? Ihmisiä ollaan joka ikinen. Eikä nämä pointit tee tyhjäksi sitä, että Jumala On!


    • On kuitenkin muistettava että Bushmannin jumala ja Kaikkivaltias Jumala (jota Bushmanni tavallisesti vain pilkkaa) ovat kaksi aivan eriasiaa. Profetian taso (eli laatu) on on tietysti riippuvainen siitä että mistä sen saa - niinkuin Bushmannin profetioistakin selvästi näkyy. Ne on pilkkaaja hengessä kirjoitettuja ja eikä Pyhässä Hengessä - No Bushmanni ehkä pitää noita profetioitaan "ihmeellisenä totuutena" .. mutta minulle ne eivät aiheuta muuta kuin ehkä haukotuksen. Sorry vaan Bushmanni..

      alex :)

      ps. Täytyy ihan vakavasti samalla varoittaa Bushmannia kaiken leikinlaskun keskellä - että ei pilkkaa Pyhää Henkeä - sitä kun ei voi saada anteeksi ja siksi olisi aivan typerää pilkata Pyhää Henkeä - vain ollakseen kukkona tunkiolla ja saadakseen muutaman selkään taputuksen.. Pyhä Henki on kuin silta Jumalan luo - ja sitä ei kannata tuhota .. pilkkaamalla.

      • >>> Profetian taso (eli laatu) on on tietysti riippuvainen siitä että mistä sen saa - niinkuin Bushmannin profetioistakin selvästi näkyy. >>>

        Ja jälleen kerran Alex päättää sen, että mikä on Jumalan sanaa ja mikä ei ole. Onpas yllätys, että Alex tohtii hypätä Jumalansa kenkiin.

        Mutta minun profetiani ovat osuneet oikeaan 100 % varmuudella, kuten Alexinkin joutuu myöntämään, mutta esimerkiksi eräs amerikkalainen epileptikko, Ellen White, kertoili täysin pieleenmenneitä satuja vuosikymmeniä ja ne kyllä Alexille kelpaavat.

        -> Bushmanni profetoi -> Kristus ei ehdi nyt palata pikaisesti takaisin Ellen White profetoi pitkästi yli 150 vuotta sitten -> Kristus tulee pikaisesti takaisin Bushmanni profetoi -> maa järisee lähipäivinä Ellen White profetoi -> 27.5 1856 kokoukseen osallistuneet ovat hengissä, kun Kristus tulee takaisin


      • Pieleen meni
        bushmanni kirjoitti:

        >>> Profetian taso (eli laatu) on on tietysti riippuvainen siitä että mistä sen saa - niinkuin Bushmannin profetioistakin selvästi näkyy. >>>

        Ja jälleen kerran Alex päättää sen, että mikä on Jumalan sanaa ja mikä ei ole. Onpas yllätys, että Alex tohtii hypätä Jumalansa kenkiin.

        Mutta minun profetiani ovat osuneet oikeaan 100 % varmuudella, kuten Alexinkin joutuu myöntämään, mutta esimerkiksi eräs amerikkalainen epileptikko, Ellen White, kertoili täysin pieleenmenneitä satuja vuosikymmeniä ja ne kyllä Alexille kelpaavat.

        -> Bushmanni profetoi -> Kristus ei ehdi nyt palata pikaisesti takaisin Ellen White profetoi pitkästi yli 150 vuotta sitten -> Kristus tulee pikaisesti takaisin Bushmanni profetoi -> maa järisee lähipäivinä Ellen White profetoi -> 27.5 1856 kokoukseen osallistuneet ovat hengissä, kun Kristus tulee takaisin

        Ei tuo ole oikea profetia että "Kristus ei EHDI nyt palata pikaisesti takaisin" .. Jeesus tulee kun se aika koittaa.. ei ole kyse ehtimisestä.


      • Pieleen meni kirjoitti:

        Ei tuo ole oikea profetia että "Kristus ei EHDI nyt palata pikaisesti takaisin" .. Jeesus tulee kun se aika koittaa.. ei ole kyse ehtimisestä.

        >> Ei tuo ole oikea profetia että "Kristus ei EHDI nyt palata pikaisesti takaisin" .. Jeesus tulee kun se aika koittaa.. ei ole kyse ehtimisestä. >>>

        Kyllä Hän minulle selkeästi ilmoitti, niin ei ehdi nyt ihan justiinsa tänne, kun on parempaakin tekemistä ja hyvin näyttää pitävän paikkaansa.

        Vähän vihjaili, että ehkä muutama miljoona vuotta menee vielä, tai jopa miljardi, kun Taivaassa on kaikenlaista pientä laittoa ennen suuria pippaloita.


    • Profeetta Bushmann kirjolttteli jotakin sen tapaista, että Jumala ei pidä siitä, että hänen omansa joutuvat kokemaan olevansa velkaa jonnekin. Näin asia todella onkin. Jeesus tosiaan neuvoo olemaan tarvittaessa pikkasen ovelakin, jotta velat tippuu harteilta ja vakuuttaa, että pysyviä ystäviä saa juuri sillä tavalla, että pyyhkäilee velat pois.

      LUUKAS 16.
      1 Jeesus puhui sitten opetuslapsilleen: "Oli rikas mies, jolla oli taloudenhoitaja. Hänelle kanneltiin, että taloudenhoitaja tuhlasi hänen omaisuuttaan.
      2 Hän kutsui tämän luokseen ja sanoi: 'Mitä minä sinusta kuulen! Tee tili toimistasi, minun talouttani sinä et enää hoida.'
      3 Mies mietti: 'Mitä minä nyt teen? Isäntä panee minut pois taloudenhoitajan toimesta. Kaivaa en jaksa, kerjätä en kehtaa.

      4 -- Nytpä tiedän! Järjestän niin, että toiset ottavat minut taloonsa, kun joudun lähtemään työpaikastani.'
      5 Hän kutsui isäntänsä velalliset vuoron perään luokseen. 'Paljonko olet velkaa isännälleni?' hän kysyi ensimmäiseltä.
      6 'Sata astiaa öljyä', tämä vastasi. Taloudenhoitaja sanoi: 'Tässä on velkakirjasi, istu ja merkitse äkkiä viisikymmentä.'

      7 Sitten hän kysyi toiselta: 'Entä sinä, paljonko sinä olet velkaa?' Tämä vastasi: 'Sata tynnyriä vehnää.' Taloudenhoitaja sanoi: 'Tässä on velkakirjasi, merkitse kahdeksankymmentä.'"
      8 Ja Herra kehui epärehellisen taloudenhoitajan viisautta. Hän sanoi: "Tämän maailman lapset menettelevät toisiaan kohtaan viisaammin kuin valon lapset.
      9 Minä sanonkin teille: hankkikaa väärällä rikkaudella ystäviä, jotka ottavat teidät iäisiin asuntoihin, kun tuota rikkautta ei enää ole.

      Mammona nääs on "väärää"; se on vain välikappale, vaihtoväline, ei keräilykamaa. Rahakin on tarkoitettu tuhlailtavaksi, niinkuin rakkauttakin pitää tuhlailla eikä säästellä. Uskovien ei pidä kokea olevansa velkaa maailmalle, paitsi: "älkää olko toisillenne mitään velkaa paitsi että toisianne rakastatte". Sitä rakkautta bushmannikin viestinsä loppuyhteenvetona peräänkuulutti.

      Mitä lainoihin muutoin tulee, niin velkojat tykkäävät lypsylehmistä; se lainapääoma on sivuseikka, korko pääasia. Jumala on päinvastainen kuin pankkiirit; hän jo muinoin sääsi juutalaisten kautta, että omilta ei uskovaisten pidä ottaa korkoa, vaan vain ulkopuolisilta. Jotta koronkiskurit eivät köyhdyttäisi meitä ja pitäisi lieassa, meidän tulisi päästä vapaaksi ulkopuolisista lainoista sun muista veloista.

      antti

    • Ri-ti

      "Antilta", todella HYVÄ vastaus, Bushmannin kommenttiin. Lähinnä tähän ymmärtämiseen, juuri Bushman, on käsittääkseni pyrkinyt. Sillä toisten, kuten esimerekiksi adventistien liiketaloudelliseen "mekkaan", josta mahdottomuus on löytää jotakin tervettä järjelle.. ja ymmärrykselle tyydyttävää vastausta. Adventismille tuntuu olevan, jo 150 vuotta vanhat oppi-rakennelmat; hyvin tärkeitä, joita silloiset adventismi liikemiehet rahan-janoisina- oveluudella saivat ajattelemattomien ihmisressukoiden aivoihin kätkettyä. Oli ihme, että tuo järjettömyydelle,ja ymmärrykselle käsittämätön oppi viehätti kuitenkin lupauksillaan ihmisiä, mutta tietysti vain ihmisiä joilta puuttui korkeampi koulutus, ja sen mukainen ymmärrys, tai viisaus. Ja tällä tasolla mennään vieläkin, koska se jollakin tavalla toimii!

      • ---)Jumala ilmoitti minulle hyvin selkeästi, että hän ei ole tulossa nyt keväällä takaisin, ei ainakaan ennen kuin American Idolin uusin kausi päättyy, sillä Jumala pitää sarjasta hyvin paljon ja se on Hänen lempiohjelmansa tällä hetkellä, joten eläkää huoleti, maailmanloppu ei ole näköpiirissä muutaman lähikuukauden aikana!(---

        Adventistipastorit tietävät vallan hyvin saman, minkä "bushmannikin" toi esille, nimittäin sen, että adventistien käskyläisenä toimivan jumalan kiinnostus meidän planeettamme asioihin on tätä nykyä -0.

        Tietyistä taloudellisista intreseistä johtuen adventistipastoreiden on kuitenkin pääkonfrenssinsa valtaapitävien käskystä annettava jäsenistölleen se kuva, että maailman loppu on lähellä ja parempi on siis kaikkien adventikirkkoon kuuluvien mikäli suinkin vain mahdollista siirtää koko hankittu omaisuus adventtikirkon hallinnon nimiin vaikkapa lahjakirjojen ja testamenttien muodossa.

        Kaikki siis adventismissa mitä ilmeisimmin tähtää siihen samaan, mihin Jehovan todistajienkin lahkossa tulevasta 1000-vuotiskaudesta ajatellaan? Mammonaa ja tavaraa on kerättävä tulevaa 1000-vuotista valtakuntaa varten, ettei nälkä ja vilu pääse yllättämään ainakaan pastoreita?

        Adventisteilla heidän oppinsa mukaan 1000 vuotta sujuu taivaassa rahasäkkien kanssa tuomaroiden vääräuskoisia yhdessä taivaan enkeleiden kanssa, kun taas Jehovan todistajat tyytyvät yhteiseen maanpäälliseen iloon ja autuuteen lahkonsa jäsenten kanssa viettäessään tuhannen vuoden onnen aikaa Tellus-planeetalla.


      • "Ri-ti", joka on kuin bushmannin kaksoisolento, on vain alussa raamatullinen
        ("Antilta", todella HYVÄ vastaus"), nimittäin Raamattukin puhuu hyvästä antista, joka tulee Ylhäältä (Jaak.1:17). Vastaan riti rati rallalle viittaamalla toiseen viestiketjuun: http://keskustelu.suomi24.fi/node/12176754

        Siellä nääs totean, että EGW kielsi adventisteja asettamasta päivämääriä, mutta sensijaan jehovantodistajat alkoivat niitä asetelal uusia, kun Jeesus ei tullutkaan silloin. Jos adventistit olisivat, niinkuin riti rati ralla väittää, rahanahneitä, hekin asettelisivat päivämääriä, jolloin pitää kaikki myydä pois ja rahat seurakuntaan lahjoittaa. Adventtikirkk oei ole ahne, sen olen itse saanut kokea heidän taholtaan, eivätkä uusia päivämääriä asettele.

        Adventtikirkko ja kaikki kirkot tarvitsevat rahaa kristillsieen ja humanitaariseen toimintaan kotona ja ulkomailla sekä toimitilojen ylläpitoon. Nykyajassa tahdotaan kaikki riistää pois kristilliseltä toiminnalta. RAAMATTU ENNUSTAA, ETTÄ LOPULTA KAIKKI VARALLISUUS AJAUTUU ISRAELILAISTEN JA KRISTITTYJEN KÄSIIN.

        Jaak. 1:17
        Jokainen hyvä anti ja jokainen täydellinen lahja tulee ylhäältä, taivaan tähtien Isältä, jonka luona ei mikään muutu, ei valo vaihdu varjoksi.


      • että mitenkä?
        AnttiVKantola kirjoitti:

        "Ri-ti", joka on kuin bushmannin kaksoisolento, on vain alussa raamatullinen
        ("Antilta", todella HYVÄ vastaus"), nimittäin Raamattukin puhuu hyvästä antista, joka tulee Ylhäältä (Jaak.1:17). Vastaan riti rati rallalle viittaamalla toiseen viestiketjuun: http://keskustelu.suomi24.fi/node/12176754

        Siellä nääs totean, että EGW kielsi adventisteja asettamasta päivämääriä, mutta sensijaan jehovantodistajat alkoivat niitä asetelal uusia, kun Jeesus ei tullutkaan silloin. Jos adventistit olisivat, niinkuin riti rati ralla väittää, rahanahneitä, hekin asettelisivat päivämääriä, jolloin pitää kaikki myydä pois ja rahat seurakuntaan lahjoittaa. Adventtikirkk oei ole ahne, sen olen itse saanut kokea heidän taholtaan, eivätkä uusia päivämääriä asettele.

        Adventtikirkko ja kaikki kirkot tarvitsevat rahaa kristillsieen ja humanitaariseen toimintaan kotona ja ulkomailla sekä toimitilojen ylläpitoon. Nykyajassa tahdotaan kaikki riistää pois kristilliseltä toiminnalta. RAAMATTU ENNUSTAA, ETTÄ LOPULTA KAIKKI VARALLISUUS AJAUTUU ISRAELILAISTEN JA KRISTITTYJEN KÄSIIN.

        Jaak. 1:17
        Jokainen hyvä anti ja jokainen täydellinen lahja tulee ylhäältä, taivaan tähtien Isältä, jonka luona ei mikään muutu, ei valo vaihdu varjoksi.

        Vai että israelilaisten ja ristittyjen taskuihin joutuu kaikki raha.
        Mitähän tuolla tekevät? Antanevat johtajilleen?
        Jaak1:17 on perehtynyt syvällisesti kosmologiaan. Taivaan tähtien isän luona mikään ei muutu. Taitaa pi--vie hieman muuttua. Hissun kissun.


    • Ei raha, ei. Sehän olisi vain vaihtolväline. Vaan käyttökelpoiset arvotavarat.

      Hagg. 2:7
      Minä saatan kansat kauhun valtaan, ja niiden aarteet tuodaan tänne.
      Minä täytän temppelini loistolla, sanoo Herra Sebaot.
      Jes. 45:3
      Minä annan sinulle aarteet pimeistä piiloistaan ja kalleudet kätköistään, jotta oppisit tietämään, että se, joka sinua nimeltä kutsuu, olen minä, Herra, Israelin Jumala.

      JUUTALAISTEN ORJUUTTAJAT ITSE ORJIKSI
      Jes. 14:2
      Vieraat kansat, jotka ottavat Israelin mukaansa ja tuovat sen kotiin, joutuvat Herran maalla itse orjiksi ja orjattariksi, israelilaisten omaisuudeksi. Silloin ne, jotka olivat vankeina, vangitsevat vangitsijansa ja käskevät käskijöitään.

      JUUTALAISET PAPAUTETAAN ISRAELIIN - KULLAT JA HOEPAT MYÖTÄ
      Jes. 49:22
      Näin sanoo Herra, minun Jumalani: -- Minä kohotan käteni, kutsun kansoja ja nostan merkiksi viirini. Sylissään he tuovat poikasi ja olallaan kantavat tyttäresi.
      Jes. 60:9
      Kaukaisten rantojen alukset kerääntyvät, kärjessä Tarsisin-laivat. Ne tuovat poikasi kaukaa, tuovat heidän hopeansa ja kultansa Herran, sinun Jumalasi, nimen kunniaksi, kunniaksi Israelin Pyhälle. Hän antaa sinulle loiston ja mahdin.

      antti

      • proffa100%

        bushmannien profetioilla ja Raamatun profetioilla on se pikku ero, että Raamatun profetioilla on tapana toteutua, kun oikea aika on.


    • +??

      onko niin

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      63
      1749
    2. SINÄ nainen hyvin läheltä

      Pidän sinusta. Mutta mene ensin juttelemaan lääkärin luokse, ja hoida itsesi kuntoon. Sit kun sä olet kunnossa, niin mä
      Ikävä
      72
      1092
    3. 45
      1045
    4. Et voi olla loputtomasti hiljaa

      Nainen. Tarkoitan siis meidän juttua. Eihän tämä tällaiseen epätietoisuuteen voi jäädä siinä vaan särkyy kumpikin. Kerto
      Ikävä
      67
      1005
    5. Ajatus aamuun

      Tämä jollekin tärkeälle. On asioita mistä jutellaan, on asioita mistä vitsaillaan, on myös asioita mistä ei puhuta kenen
      Ikävä
      71
      939
    6. Nainen mitä tekisit

      Joutuisit tekemään miehelle ja sinulle tai sinulle ja miehellesi ja kahdelle lapselle ruokaa ja kaapista löytyy 2 litraa
      Sinkut
      158
      909
    7. Siis ei ole edes mahdollista

      että ei törmätä, ei sit millään vaikka päällä hyppisi
      Ikävä
      44
      860
    8. Martina kauniina lehtihaastattelussa

      Martina antoi hyväntuulisen haastattelun lehteen. Tyylikkäitä kuvia ja kivoja vaatteita kauniilla Martinalla.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      182
      815
    9. J-miehelle

      haluan kertoa että olet edelleen mulle rakas. Ajattelen sinua päivittäin kulta.
      Ikävä
      58
      798
    10. Minä en luota sinuun yhtään nainen

      ja aistin että yrität taas satuttaa henkisesti koska tiedät että olet heikkouteni joten siksi tein mitä tein mutta en ki
      Ikävä
      34
      762
    Aihe