Bushmannin välittämät hyvät profetiat

Jumala puhutteli minua juuri hyvin syvästi ja Hän pyysi minua välittämään teille kaikille iloisia uutisia, joita Hän rupeaa tässä ketjussa kauttani ihmiskunnalle kertomaan.

Yleensä profetiat ovat tylsiä, paikaansapitämättömiä, hyvin vaikeaselkoisia ja monitulkintaisia ja siihen Jumala on perinjuurin kyllästynyt ja pyysi minua toimimaan välitysmiehenä uusille iloisille ja positiivisille profetioille.

Jumala on erityisen tuohtunut siitä, että Hänen nimissään pelotellaan ihmisiä kaikenlaisilla huuhaaprofetioilla sodista, onnettomuuksista ja silleen. Siihen tulee nyt muutos. Jokainen aamu voimme katsoa, että olivatko minun välittämäni profetiat oikeaan osuneita, sillä niin kuulemma selviää se, että onko profeetta Jumalasta vai jostakin muusta.

Jumalan kauttani välittämä ensimmäinen profetia tulee tässä:

Kuulkaa kaikki maat ja kansat. EN ole tulossa takaisin tänä iltana, enkä ensi yönä. Aamulla heräätte siihen, että kolmas maailmansota ei ole alkanut, vaan kaikki asiat ovat suhteellisesti samoin kuin tänään.

Loppu.

No niin, mistäs tuo teksti tuohon yläpuolelle tupsahti. Olin kuin transsissa ja sormeni liikkuivat vaimoni mukaan näppäimistöllä aivan itsekseen. Huh, varma merkki.

Nyt sitten aamulla näemme, että oliko viesti Jumalalta, vai keksinkö sen itse, eli olisin huuhaa-profeetta. Päivitän tähän ketjuun aina uusia Jumalan viestejä, sitä mukaan kun Hän niitä kauttani haluaa kertoa.

0

172

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuinka Riikka Purra on parantanut Suomen kansalaisen elämää?

Haastan kaikki perussuomalaisten kannattajat kertomaan konkreettisia esimerkkejä kuinka Riikka Purran harjoittama politi
        Maailman menoa
        181
        4334
      2. Iso poliisioperaatio Lapualla

Paikalla oli silminnäkijän mukaan myös kolme ambulanssia. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011924650.html Onko virpo
        Lapua
        73
        4211
      3. Riikan antisakset leikkaavat bensan hintaa ylöspäin

Sannan aikoina bensaa sai 1,3 euron litrahinnalla ja Riikka leikkasi sen euron ylemmäksi reiluun 2 euroon. Joko on saks
        Maailman menoa
        60
        2329
      4. Sukupuolineutraalit liikennemerkit yksi persujen älynväläys

Samassa rytäkässä kaikki syrjäseutujen bussipysäkkien liikennemerkitkin vaihdettiin, vaikkei bussia ole liikennöinyt enä
        Maailman menoa
        58
        2281
      5. Oletko nähnyt hänet ilman...

Vaatteita!?
        Ikävä
        58
        2184
      6. Oon niin surullinen

Ettei meistä tullut sitä mitä toivoin
        Ikävä
        53
        1836
      7. Mitä sitten odotat

Jos seurailet vain tekemisiäni
        Ikävä
        28
        1487
      8. Kehu kaivattuasi

Mikä hänessä on parasta? Jos osaat kertoa muuta kuin ulkonäköön liittyvää, niin ansaitset mitalin.
        Ikävä
        110
        1298
      9. Vuoksesi kaiken

Tekisin vuoksesi kaiken. Enemmänkin. Kunpa tietäisi ja hyväksyisit sen. Ymmärtäisit, en voi elää ilman sinua. En halua
        Ikävä
        117
        1248
      10. Missä yleensä törmäät kaivattuusi??

Tai näet hänet!!
        Ikävä
        60
        1159
      Aihe