Vanhempi herrasmies (allekirjoittanut) parkkeerasi autonsa aivan asiallisesti tien varteen.
Aamulla auto oli tuhrittu kananmunilla aivan törkeästi?!?
Perkele jos saan tekijän kiinni niin kädet ja jalat katkeaa, vähintään.
Jos teillä paskahousutekijöillä on jotain minua vastaan tulkaa sanomaan päin naamaa.
Tosin olen niin vilkas ihminen että puhun paljon käsilläni joten saattaa tulla "vahinkoja".
Idiootteja Pusulassa!!!
15
1396
Vastaukset
- Juri Saarinen
Olisikohan kevyttä liikennettä ollut liikkeellä ja heidän mielestään olit vaaraksi, kun joutuivat ohittamaan autosi. Saattoi olla, että juuri silloin n. kerran tunnissa liikkuva auto oli kilometrin päässä. Vaarallista, hui. Vaativat kallista kevyen liikenteen väylää muutamalle ihmiselle. Järjettömiä juttuja, suojelevien, hössöttävien äitien päänpinttymiä. Ei ihme, että lapsista tulee avuttomia. Metsäpolutkin tulisi asvaltoida ja katuvalot syrjäseudulle, jossa saattaa asua muutama kymmenen ihmistä.
- Nyrkkirauta
Taitaa vaan pipo ahdistaa tällaisessa maalaiskylässä joitakin homoja niin heittävät munat auton kylkeen kun ei ole niille järkevää käyttöä:)
Ihme vatipäitä ovat ja äo varmaan korkeintaan 1 jos sitäkään.
Ei heitä pitkään aikaan yhtään mitään jos saan kiinni! - aaaaaaa
Oliko se punainen kippo herrasmies "nyrkkikyllikin" ? Toivottavasti nuo kananmunat ehtivät kuivua kunnolla...
- Nyrkkirauta
Et pelle osaa edes kirjoittaa. Tarjous on voimassa. Tule keskustelemaan jos osaat mitä epäilen.
- aaaaaaa
Nyrkkirauta kirjoitti:
Et pelle osaa edes kirjoittaa. Tarjous on voimassa. Tule keskustelemaan jos osaat mitä epäilen.
Eli tuo punainen kippo oli nyrkkikyllikin. Ennen kuin keskustelu rönsyilee, selvitetään
muutama perusasia.
Kysymys 1)
Miksi tuo autosi oli tuossa keskellä tietä? Parkkipaikat löytyvät noin
15 metriä sekä ylä, että alapuolelta!
Kysymys 2)
Halusi pahoinpidellä ihmisiä, tuntuu melkoisen voimakkaalta! Miksi?
Tuo ei nyt kertakaikkiaan sovi yhteen tuon herrasmies sanan kanssa, tai sitten meillä
on eri käsitykset "herrasmies" sanan käytöstä.
Kysymys 3)
Haluatko pahoinpidellä nuo kanojen tuotoksilla rottelosi kuorruttaneet?
Vai, sekä kuorrutuksen tehneen, että sen lisäksi parkkipaikkaasi arvostelleen kirjoittajan? Vai kenties pelkän arvostelijan?
Kysymys 4)
Mitä tuohon tarjoukseesi sisältyy? Keskustelun lisäksi ehkä jotain
fyysistäkin?
Se, osaanko kirjoittaa, on täysin muiden pääteltävissä, ei sinun ja minun.
Mitä muuten epäilet minun osaavan?
- Ohittaja
Huh huh mikä paikka tuo pusula.
Viimeksi kun ajoin läpi niin eipä kyllä juuri ketään näkynyt saati autoja.
Ja joku pahvi ottaa auton silmätikukseen:(
Eiköhän tuonne korpeen mahdu autoja parkkiin..
On kyllä todella säälittävää porukkaa.
Kyllä on pojulla pienet ympyrät.
Vältän itse koko paikkaa ja jos sielläpäin pitää käydä niin se on tapahduttava äkkiä ennen kuin joku sisäsiittoinen hyökkää jostain pusikosta.
Tulee mieleen tuosta nim.aaaaaaa käyttävästä elokuva syvä joki:):)- aaaaaaa
"Tulee mieleen tuosta nim.aaaaaaa käyttävästä elokuva syvä joki:):)"
Ei oikein avautunut asiayhteys! Voisitko täsmentää? - Ohittaja
aaaaaaa kirjoitti:
"Tulee mieleen tuosta nim.aaaaaaa käyttävästä elokuva syvä joki:):)"
Ei oikein avautunut asiayhteys! Voisitko täsmentää?En ihmettele että ei avaudu, kuten ei varmaan mikään muukaan:(
Tunnistat varmaan itsesi kuvasta joka on otettu pusulassa yön hämärissä.. - aaaaaaa
Ohittaja kirjoitti:
En ihmettele että ei avaudu, kuten ei varmaan mikään muukaan:(
Tunnistat varmaan itsesi kuvasta joka on otettu pusulassa yön hämärissä..Mitä ilmeisimmin olet huomannut, että argumentointi on vaativa laji ja siksi
sorrut sen asettamiin ansoihin. Jotenkin minusta tuntuu, ettet ymmärrä tätäkään
kirjoitusta...
Ihmisen viisaus on rajallista, mutta tyhmyys rajatonta...
Jatka valitsemallasi tiellä, sillä todennäköiseti sinulla ei ole muuta vaihtoehtoa.
- Ohittaja
Niinpä, kuka täysijärkinen tuhrii autoa kananmunilla ja sitten vielä puolustelee tekoaan.
Aivan ameeban tasolla tuollaiset tyypit, anteeksi ameebat:(
Ei varmaan todellakaan avaudu mikään muukaan tuollaisille pölvästeille.- aaaaaaa
Äh, tota, joo! Voisitko ystävällisesti kertoa, missä olen ilmoittautunut noiden kananmunien heittäjäksi? Lisäksi, missä puolustelen tekoani?
Luehan tämä vitja nyt oikein ajatuksella vaikka nyt aluksi muutamaan kertaan ja kirjoita vasta sitten, kun oikeasti ymmärrät lukemasi!
En kuitenkaan pidättele hengitystä vastausta odotellessa, kun edellisetkin on
vastaamatta...
- en liity tähän...
"Vanhempi herrasmies (allekirjoittanut) parkkeerasi autonsa aivan asiallisesti tien varteen.
Aamulla auto oli tuhrittu kananmunilla aivan törkeästi?!?
perkele jos saan tekijän kiinni niin kädet ja jalat katkeaa, vähintään.
Jos teillä paskahousutekijöillä on jotain minua vastaan tulkaa sanomaan päin naamaa.
Tosin olen niin vilkas ihminen että puhun paljon käsilläni joten saattaa tulla "vahinkoja"."
Suuret puheet papalla. Varo ettei tule nenään, kun alat uhomamaan nuoremmillesi. 16-20wee kaverit antaa sulle korville hyvin äkkiä.
Ps. Ja en asu pusulassa tai edes lähellä-. aattelin vaan varottaa. - Nyrkkirauta
"kun alat uhomamaan"
Mitä tarkoittaa uhomamaan???
On se merkillistä että 16-20v ei osaa edes kirjoittaa. Eikö apukoulussa käyty aapista läpi?
No kuten joku totesi yllä älykkyys on ameeban tasoa, jos sitäkään. - en liity tähän...
No et sitten muuta aukomista löytänyt urvelo. No jos haluat kakaroilta tauluun niin senkun. Joudatkin saada.
Ja Ps. ""On se merkillistä että 16-20v ei osaa edes kirjoittaa"" Sulta puuttuu pilkku tampio!!! - Kissasensano
Miau!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Moikka rakas
Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa3612201Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi6273163- 1662207
HS: Kuka vielä uskaltaa mennä sairaalan ensiapuun?
https://www.hs.fi/mielipide/art-2000011212025.html Tässä on hyvin ajankohtainen mielipidekirjoitus koskien Malmin sairaa1871912- 1051539
Ökyrikas Kurkilahti mussuttaa veroistaan
Pakeni aikoinaan veroja Portugaliin mutta joutui palaamaan takaisin kun Suomi teki verotussopimuksen Portugalin kanssa.1091302- 1041266
Yhdysvalloissa työllisyys paranee, Suomessa työttömyys kasvaa, missä vika?
Miten tämä on mahdollista että 177 000 uutta työllistä tuli USAssa yhdessä kuukaudessa, vaikka Trump on ruorissa? Orpon2851176- 751167
- 391104