Otakopin oppi on väärä

Päivä loppui klo 18, koska aurinko laski silloin ja sapatti alkoi. Emme usko, että ryövärit jätettiin ristille. Juuri siksi heidän sääriluunsa katkaistiin, etteivät he voisi paeta, eikä heitä kukaan voinut auttaa pakenemaan niin pahasti vammautuneina. Sinne heidät jätettiin kuolemaan tai vietiin kaatopaikalle, jonne ristillä kuolleet yleensä toimitettiin.

Sinun järkesi se pimeä onkin, onneksi minä olen tämänkin asian ymmärtänyt oikein ja sen kertoi minulle Jumalan sana. Pilatuskin hämmästyi, kun Jeesus oli jo kuollut. Yleensä ristiinnaulitun elämä oli pitkää kitumista, kunnes kuolema armahti.

22

54

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • HEITÄ SINÄ MUMMO 72V JO VOLTTI NOITTEN NAURETTAVIEN JUTTUJESI KANSSA ! JOS SINUA VAIVAA DEMENTIA ETKÄ YMMÄRRÄ RAAMATUN SELVÄÄ OPETUSTA NIIN SE EI OLE MINUN VIKA !
      ÄLÄ SIIS ALOITA VAAN UUSIA ALOITUKSIA VAIN HAUKKUAKSESI MINUA !

      JEESUS JA RYÖVÄRIT KUOLI SAMANA PÄIVÄNÄ !

      "Ja hän sanoi: "Jeesus, muista minua, kun tulet valtakuntaasi."
      Jeesus vastasi: "Totisesti: jo tänään olet minun kanssani paratiisissa."



      Raamattu sanoo:
      Vrt: Joh 19:31 "etteivät RUUMIIT jäisi ristille sapatiksi... ristiinnaulittujen sääriluut rikottaisiin "

      Jeesus kuoli n. klo 15 ja sen jälkeen Jeesusta lyötiin keihäällä kylkeen kuoleman varmistamiseksi ja samalla lyötiin ryöväreiltä sääriluut murskaksi niin että veret valuu maahan...
      Ja tämän jälkeenkin ryöväreillä oli vielä 9 tuntia aikaa kuolla "samana päivänä"


      ELI KYLLÄ HE KUOLIVAT TODISTAJIEN LÄSNÄOLLESSA SAMANA PÄIVÄNÄ
      KAIKKI KOLME SIELLÄ RISTILLÄ !

      AMEN

      • ja pyh!

        Sinä et näköjään tiedä mitään. Ei vuorokausi vaihdu Raamatussa keskiyöllä, joten tuo sinun 9 tuntiasi on ihan puhdasta valheellista höpinää.


      • ja pyh!

        Sääriluiden murkaaminen ei johda veren vuotamiseen maahan. Se johtaa rampautumiseen ja ajan tavan mukaan tällaiset henkilöt vietiin kaatopaikalle nääntymään kuolemaan. Opettele historialliset faktat!


      • ja pyh! kirjoitti:

        Sääriluiden murkaaminen ei johda veren vuotamiseen maahan. Se johtaa rampautumiseen ja ajan tavan mukaan tällaiset henkilöt vietiin kaatopaikalle nääntymään kuolemaan. Opettele historialliset faktat!

        JA LISÄÄ HARHAOPPISTEN HÖRINÖITÄ !

        KUOLEMAAN TUOMITUT HEITTÄÄ VOLTTIA KAIKET YÖT

        Raamattu selvästihän asian sanoo:

        "ETTEIVÄT RUUMIIT JÄISI RISTILLE SAPATIKSI !"

        Joh19:31 Koska silloin oli valmistuspäivä, niin-etteivät ruumiit jäisi ristille sapatiksi, sillä se sapatinpäivä oli suuri-juutalaiset pyysivät Pilatukselta, että ristiinnaulittujen sääriluut rikottaisiin ja ruumiit otettaisiin alas.

        ETKÖ OSAA LUKEA ?

        RUUMIIT OTETTIIN POIS RISTILTÄ ENNEN KLO 18 KOSKA SILLOIN SAPATTI ALKOI JA SILLOIN EI ENÄÄ SAANUT TYÖTÄ TEHDÄ !

        MUTTA JOS TÄSTÄKIN VIELÄ JOTAIN MUUTA VEIVAATTE OMAKSI TURMIOKSENNE NIIN SANON ETTÄ OLETTE MENETTÄNEET JÄRKENNE AIVAN TYYSTIN !


      • Adventistit oikeassa
        Kopittelija007 kirjoitti:

        JA LISÄÄ HARHAOPPISTEN HÖRINÖITÄ !

        KUOLEMAAN TUOMITUT HEITTÄÄ VOLTTIA KAIKET YÖT

        Raamattu selvästihän asian sanoo:

        "ETTEIVÄT RUUMIIT JÄISI RISTILLE SAPATIKSI !"

        Joh19:31 Koska silloin oli valmistuspäivä, niin-etteivät ruumiit jäisi ristille sapatiksi, sillä se sapatinpäivä oli suuri-juutalaiset pyysivät Pilatukselta, että ristiinnaulittujen sääriluut rikottaisiin ja ruumiit otettaisiin alas.

        ETKÖ OSAA LUKEA ?

        RUUMIIT OTETTIIN POIS RISTILTÄ ENNEN KLO 18 KOSKA SILLOIN SAPATTI ALKOI JA SILLOIN EI ENÄÄ SAANUT TYÖTÄ TEHDÄ !

        MUTTA JOS TÄSTÄKIN VIELÄ JOTAIN MUUTA VEIVAATTE OMAKSI TURMIOKSENNE NIIN SANON ETTÄ OLETTE MENETTÄNEET JÄRKENNE AIVAN TYYSTIN !

        Sinulla on selvästi vaikeuksia keskustella asiallisesti, mutta ehdottaisin pientä rauhoittumista. Viittaat kerran toisensa jälkeen Joh 19:31, jossa kerrotaan jotakin tehdyn, että ruumiit eivät jäisi ristille. Et kuitenkaan ilmeisesti tiedä, että tässä ruumiista käytetään yleistä kreikan sanaa "sooma", joka johdannaisten kanssa löytyy Uudessa testamentissa yhteensä noin puolitoistasataa kertaa. Merkitys Raamatussa samoin kuin ajan kreikassa on ruumis, elävä ruumis, kuollut ruumis, sairas ruumis, terve ruumis. Klassisessa kreikassa merkitys oli toinen, mutta UT ja LXX käyttävät sanaa tässä merkityksessä.

        Et voi tällä tekstillä, vaikka kirjoittaisin kuinka suurin kirjaimin, väittää että ristiltä otettavat Ruumiit olivat kuolleita. Mahdollista se on, varmaa ei.


      • Adventistit oikeassa kirjoitti:

        Sinulla on selvästi vaikeuksia keskustella asiallisesti, mutta ehdottaisin pientä rauhoittumista. Viittaat kerran toisensa jälkeen Joh 19:31, jossa kerrotaan jotakin tehdyn, että ruumiit eivät jäisi ristille. Et kuitenkaan ilmeisesti tiedä, että tässä ruumiista käytetään yleistä kreikan sanaa "sooma", joka johdannaisten kanssa löytyy Uudessa testamentissa yhteensä noin puolitoistasataa kertaa. Merkitys Raamatussa samoin kuin ajan kreikassa on ruumis, elävä ruumis, kuollut ruumis, sairas ruumis, terve ruumis. Klassisessa kreikassa merkitys oli toinen, mutta UT ja LXX käyttävät sanaa tässä merkityksessä.

        Et voi tällä tekstillä, vaikka kirjoittaisin kuinka suurin kirjaimin, väittää että ristiltä otettavat Ruumiit olivat kuolleita. Mahdollista se on, varmaa ei.

        Aivan naurettavaa puhetta, että vaan saataisiin "omat korvasyyhyteoriat" toiminaan...
        Pilkut siirrellään ja Kuolemaan tuomitut ei kuolekaan...Profeetta Samuelista tehdään paholainen ja Jeesuksesta Ylienkeli Mikael...jne

        Ihan hyvin voisitte adventistit alkaa ottaa oppinne vaikka Aku Ankasta kyllä sieltäkin kaikenlaista löytyy ja jos ei löydy niin ainahan voi kääntää kieroon !


      • voe voe voe
        Kopittelija007 kirjoitti:

        Aivan naurettavaa puhetta, että vaan saataisiin "omat korvasyyhyteoriat" toiminaan...
        Pilkut siirrellään ja Kuolemaan tuomitut ei kuolekaan...Profeetta Samuelista tehdään paholainen ja Jeesuksesta Ylienkeli Mikael...jne

        Ihan hyvin voisitte adventistit alkaa ottaa oppinne vaikka Aku Ankasta kyllä sieltäkin kaikenlaista löytyy ja jos ei löydy niin ainahan voi kääntää kieroon !

        Kyllä se on niinpäin, että sinä hoet omia korvansyyhyteorioitasi koko ajan ...


      • voe voe voe kirjoitti:

        Kyllä se on niinpäin, että sinä hoet omia korvansyyhyteorioitasi koko ajan ...

        TE ADVENTISTIT OLETTE RAAMATULLISUUDEN IRVIKUVA JA KEHTAATTE VIELÄ KERTOA MAAILMALLE ETTÄ OLETTE MUKA JOKU "PYHÄ JÄÄNNÖS" !

        NAURETTAVA AMERIKKALAINEN HARHA TE OLETTE !


      • voe voe voe
        Kopittelija007 kirjoitti:

        TE ADVENTISTIT OLETTE RAAMATULLISUUDEN IRVIKUVA JA KEHTAATTE VIELÄ KERTOA MAAILMALLE ETTÄ OLETTE MUKA JOKU "PYHÄ JÄÄNNÖS" !

        NAURETTAVA AMERIKKALAINEN HARHA TE OLETTE !

        Osoitat itse olevasi kaikkea muuta kuin Jeesuksen opetuslapsi.


      • onko näin....

        No nyt kopittelija meni hiljaseksi, alkoi varmaankin ajatella mummoa kun hän porhaltaa mersulla yli suojatien, kuinka mummo paralle siinä käy.


      • otakops
        onko näin.... kirjoitti:

        No nyt kopittelija meni hiljaseksi, alkoi varmaankin ajatella mummoa kun hän porhaltaa mersulla yli suojatien, kuinka mummo paralle siinä käy.

        PÖÖÖÖÖ !


    • Tutkia

      Ota koppi pitää taivaansa ja Helvettinsä korviensa välissä ja kunnon laestadiolaisena hän koetta mahottomuuksia syytää imisille. Totuudesta ei Koppi mitään tiedä. mieliku-vitustaan hän vain kauppaa. Tämä on sitä todellista Satusedän uskontonsa saarnaamista.

      • Ai nytkö minä olenkin Lestadiolainen... HAH

        Olette erehtyneet olen 007 Hänen Majesteettinsa palveluksessa ! ;D


      • klaus-leevin poikia
        Kopittelija007 kirjoitti:

        Ai nytkö minä olenkin Lestadiolainen... HAH

        Olette erehtyneet olen 007 Hänen Majesteettinsa palveluksessa ! ;D

        Juuripa niin olet vain väärän sadistisen ja luotujensa kidutuksesta nauttivan "majesteettisi" palveluksessa. Kehoitan sinua lukemaan raamattua oikein päin, eikä ylösalaisin. Sinulla on varmaan ristikin ylösalaisin. kyllä sen huomaa tuosta huutamisesta ja toisten halveksimisesta, että olet vanhoillislestaattiolainen, oman kunnian pyytäjä.


      • klaus-leevin poikia kirjoitti:

        Juuripa niin olet vain väärän sadistisen ja luotujensa kidutuksesta nauttivan "majesteettisi" palveluksessa. Kehoitan sinua lukemaan raamattua oikein päin, eikä ylösalaisin. Sinulla on varmaan ristikin ylösalaisin. kyllä sen huomaa tuosta huutamisesta ja toisten halveksimisesta, että olet vanhoillislestaattiolainen, oman kunnian pyytäjä.

        Taas aivan järjetön trolliviesti "puskista" !
        Montako kertaa se pitää sanoa, että kuulun Lahden Ev Lut Joutjärven srk mutta olen kuitenkin ekumeeninen kristitty ja käyn jos huvittaa niin ihan joka seurakunnassa tilaisuuksissa myös Lahden adventtiseurakunnassa jossa 90-luvulla kävin tosi usein !
        Ja nytkin olen käynyt pari kertaa Matti Markkasen kokoussarjaa kuuntelemassa ja häneltä olen saanut henkilökohtaisia kutsuja tilaisuuksiin !


      • Kopittelija007 kirjoitti:

        Taas aivan järjetön trolliviesti "puskista" !
        Montako kertaa se pitää sanoa, että kuulun Lahden Ev Lut Joutjärven srk mutta olen kuitenkin ekumeeninen kristitty ja käyn jos huvittaa niin ihan joka seurakunnassa tilaisuuksissa myös Lahden adventtiseurakunnassa jossa 90-luvulla kävin tosi usein !
        Ja nytkin olen käynyt pari kertaa Matti Markkasen kokoussarjaa kuuntelemassa ja häneltä olen saanut henkilökohtaisia kutsuja tilaisuuksiin !

        Ps. Matti Markkanen on hyvin alkanut oivaltamaan vanhetessaan yhtä asiaa ja se on
        Usko jotain oppi...mikä on aina ollut adventismissa kompastuskivi ja Matti on alkanut oivaltamaan puheissaan selvästi, että se "jotain" pitäisi jo jättää pois !
        Mikä on ihan oikein kun puhutaan uskovan vanhurskauttamisesta ! :)


      • Läpikäynyt
        Kopittelija007 kirjoitti:

        Ps. Matti Markkanen on hyvin alkanut oivaltamaan vanhetessaan yhtä asiaa ja se on
        Usko jotain oppi...mikä on aina ollut adventismissa kompastuskivi ja Matti on alkanut oivaltamaan puheissaan selvästi, että se "jotain" pitäisi jo jättää pois !
        Mikä on ihan oikein kun puhutaan uskovan vanhurskauttamisesta ! :)

        Jotkut vanhetessaan viisastuvat ja osaavat ottaa mallia Kai Arasolasta, jolla tämä uskosta ja armosta vanhurskauttamisoppi on ollut aina päällimmäisenä ja Kristus ja hänen armonsa kaikkein tärkeimpänä. Kaiken adventistisen oppiturhuuden pudottaminen harteilta on vapauttva kokemus!


      • Kopittelija007 kirjoitti:

        Ps. Matti Markkanen on hyvin alkanut oivaltamaan vanhetessaan yhtä asiaa ja se on
        Usko jotain oppi...mikä on aina ollut adventismissa kompastuskivi ja Matti on alkanut oivaltamaan puheissaan selvästi, että se "jotain" pitäisi jo jättää pois !
        Mikä on ihan oikein kun puhutaan uskovan vanhurskauttamisesta ! :)

        Juuri tämän asian oivalsin jo silloin, kun Matti Markkanen piti kokoussarjaansa kotikonnuillani. Mutta asia on niin, että Matti Markkanen ei minulle uskoa antanut, vaan Jumala itse.

        Room. 10: 17
        Usko tulee siis kuulemisesta, mutta kuuleminen Kristuksen sanan kautta.

        Joh. 12:44

        Mutta Jeesus huusi ja sanoi: "Joka uskoo minuun, se ei usko minuun, vaan häneen, joka on minut lähettänyt.

        Joh. 14:10

        Etkö usko, että minä olen Isässä, ja että Isä on minussa? Niitä sanoja, jotka minä teille puhun, minä en puhu itsestäni; ja Isä, joka minussa asuu, tekee teot, jotka ovat hänen.

        Ei uskoa voi ottaa kuin hyllyltä, vaan sen takana on itse taivaallinen Isä, joka tunsi minutkin läpikotaisin ja tiesi, mitä tarvitsin. Neljäntoista vuoden harhailun ja Matin viiden viikon kokousten kautta tulin tuntemaan Jumalan Sanan, Jeesuksen Kristuksen ja tiesin, että olen syntinen ihminen. Jumalan Sana ilmoitti sen minulle hyvin selvästi. Ei yksin Matti; hän oli vain välikappale, jonka piti tulla, että minäkin heräisin synnin unestani.

        Jumala näytti eteeni kaksi tietä, toinen oman tahdon tie ja toinen Jumalan tie. Valitsin Jumalan tien, enkä ole kertaakaan katunut. Uskon kautta elämääni tuli suuri muutos, joka koski koko perhettämmekin, Usko vaikutti kaikkeen tahtomiseen ja tekemiseen. Uskon mukana jopa "oppi" tuli rakkaaksi, koska haluan koko sydämestäni tehdä Jumalan tahdon edelleenkin aivan samalla tavalla kuin alussa niinkuin osaan ja ymmärrän.

        Miten muuten syntinen voisi tulla Jumalan eteen kuin Jeesuksen kautta?

        Emmehän voi tehdä mitään puolustaaksemme itseämme. Elämämme on täysin Jeesuksen, Vapahtajamme armon varassa. Tämän Matti kertoi jo siellä "oppiensa" välissä, joten en minä eikä kukaan muukaan hänen kokouksissaan käynyt tullut epätietoiseksi armosta ja uskon kautta vanhurskauttamisesta.

        Uskon kautta Jeesukseen tuli kaikki muukin, ja olen siitä todella onnellinen, ettei minun ole tarvinnut missää huuhaassa enää etsiä ja haikailla. Olen saanut olla Jumalaa lähellä kaikki nämä vuodet. Totisinta totta on joka sana, joka sanotaan seuraavassa Raamatun jakeessa:

        Ef. 2:8,9
        Sillä armosta te olette pelastetut uskon kautta, ette itsenne kautta - se on Jumalan lahja - ette tekojen kautta, ettei kukaan kerskaisi.

        Tämä lause tekee hiljaiseksi ja nöyräksi, koska tietää, ettei itsestään löydä mitään hyvää, kaikki on Kristuksen armoa, mitä on saanut aikaan ja tehnyt.


      • Läpikäynyt
        anelmass kirjoitti:

        Juuri tämän asian oivalsin jo silloin, kun Matti Markkanen piti kokoussarjaansa kotikonnuillani. Mutta asia on niin, että Matti Markkanen ei minulle uskoa antanut, vaan Jumala itse.

        Room. 10: 17
        Usko tulee siis kuulemisesta, mutta kuuleminen Kristuksen sanan kautta.

        Joh. 12:44

        Mutta Jeesus huusi ja sanoi: "Joka uskoo minuun, se ei usko minuun, vaan häneen, joka on minut lähettänyt.

        Joh. 14:10

        Etkö usko, että minä olen Isässä, ja että Isä on minussa? Niitä sanoja, jotka minä teille puhun, minä en puhu itsestäni; ja Isä, joka minussa asuu, tekee teot, jotka ovat hänen.

        Ei uskoa voi ottaa kuin hyllyltä, vaan sen takana on itse taivaallinen Isä, joka tunsi minutkin läpikotaisin ja tiesi, mitä tarvitsin. Neljäntoista vuoden harhailun ja Matin viiden viikon kokousten kautta tulin tuntemaan Jumalan Sanan, Jeesuksen Kristuksen ja tiesin, että olen syntinen ihminen. Jumalan Sana ilmoitti sen minulle hyvin selvästi. Ei yksin Matti; hän oli vain välikappale, jonka piti tulla, että minäkin heräisin synnin unestani.

        Jumala näytti eteeni kaksi tietä, toinen oman tahdon tie ja toinen Jumalan tie. Valitsin Jumalan tien, enkä ole kertaakaan katunut. Uskon kautta elämääni tuli suuri muutos, joka koski koko perhettämmekin, Usko vaikutti kaikkeen tahtomiseen ja tekemiseen. Uskon mukana jopa "oppi" tuli rakkaaksi, koska haluan koko sydämestäni tehdä Jumalan tahdon edelleenkin aivan samalla tavalla kuin alussa niinkuin osaan ja ymmärrän.

        Miten muuten syntinen voisi tulla Jumalan eteen kuin Jeesuksen kautta?

        Emmehän voi tehdä mitään puolustaaksemme itseämme. Elämämme on täysin Jeesuksen, Vapahtajamme armon varassa. Tämän Matti kertoi jo siellä "oppiensa" välissä, joten en minä eikä kukaan muukaan hänen kokouksissaan käynyt tullut epätietoiseksi armosta ja uskon kautta vanhurskauttamisesta.

        Uskon kautta Jeesukseen tuli kaikki muukin, ja olen siitä todella onnellinen, ettei minun ole tarvinnut missää huuhaassa enää etsiä ja haikailla. Olen saanut olla Jumalaa lähellä kaikki nämä vuodet. Totisinta totta on joka sana, joka sanotaan seuraavassa Raamatun jakeessa:

        Ef. 2:8,9
        Sillä armosta te olette pelastetut uskon kautta, ette itsenne kautta - se on Jumalan lahja - ette tekojen kautta, ettei kukaan kerskaisi.

        Tämä lause tekee hiljaiseksi ja nöyräksi, koska tietää, ettei itsestään löydä mitään hyvää, kaikki on Kristuksen armoa, mitä on saanut aikaan ja tehnyt.

        Sinulla, anelmass, on kyllä täysin erilainen käsitys kuin adventistipastori Timo Flinkillä, täysin...


      • anelmass kirjoitti:

        Juuri tämän asian oivalsin jo silloin, kun Matti Markkanen piti kokoussarjaansa kotikonnuillani. Mutta asia on niin, että Matti Markkanen ei minulle uskoa antanut, vaan Jumala itse.

        Room. 10: 17
        Usko tulee siis kuulemisesta, mutta kuuleminen Kristuksen sanan kautta.

        Joh. 12:44

        Mutta Jeesus huusi ja sanoi: "Joka uskoo minuun, se ei usko minuun, vaan häneen, joka on minut lähettänyt.

        Joh. 14:10

        Etkö usko, että minä olen Isässä, ja että Isä on minussa? Niitä sanoja, jotka minä teille puhun, minä en puhu itsestäni; ja Isä, joka minussa asuu, tekee teot, jotka ovat hänen.

        Ei uskoa voi ottaa kuin hyllyltä, vaan sen takana on itse taivaallinen Isä, joka tunsi minutkin läpikotaisin ja tiesi, mitä tarvitsin. Neljäntoista vuoden harhailun ja Matin viiden viikon kokousten kautta tulin tuntemaan Jumalan Sanan, Jeesuksen Kristuksen ja tiesin, että olen syntinen ihminen. Jumalan Sana ilmoitti sen minulle hyvin selvästi. Ei yksin Matti; hän oli vain välikappale, jonka piti tulla, että minäkin heräisin synnin unestani.

        Jumala näytti eteeni kaksi tietä, toinen oman tahdon tie ja toinen Jumalan tie. Valitsin Jumalan tien, enkä ole kertaakaan katunut. Uskon kautta elämääni tuli suuri muutos, joka koski koko perhettämmekin, Usko vaikutti kaikkeen tahtomiseen ja tekemiseen. Uskon mukana jopa "oppi" tuli rakkaaksi, koska haluan koko sydämestäni tehdä Jumalan tahdon edelleenkin aivan samalla tavalla kuin alussa niinkuin osaan ja ymmärrän.

        Miten muuten syntinen voisi tulla Jumalan eteen kuin Jeesuksen kautta?

        Emmehän voi tehdä mitään puolustaaksemme itseämme. Elämämme on täysin Jeesuksen, Vapahtajamme armon varassa. Tämän Matti kertoi jo siellä "oppiensa" välissä, joten en minä eikä kukaan muukaan hänen kokouksissaan käynyt tullut epätietoiseksi armosta ja uskon kautta vanhurskauttamisesta.

        Uskon kautta Jeesukseen tuli kaikki muukin, ja olen siitä todella onnellinen, ettei minun ole tarvinnut missää huuhaassa enää etsiä ja haikailla. Olen saanut olla Jumalaa lähellä kaikki nämä vuodet. Totisinta totta on joka sana, joka sanotaan seuraavassa Raamatun jakeessa:

        Ef. 2:8,9
        Sillä armosta te olette pelastetut uskon kautta, ette itsenne kautta - se on Jumalan lahja - ette tekojen kautta, ettei kukaan kerskaisi.

        Tämä lause tekee hiljaiseksi ja nöyräksi, koska tietää, ettei itsestään löydä mitään hyvää, kaikki on Kristuksen armoa, mitä on saanut aikaan ja tehnyt.

        Tässä anelmass puhuu kyllä ihan asiaa !


      • ei ole noin
        Läpikäynyt kirjoitti:

        Sinulla, anelmass, on kyllä täysin erilainen käsitys kuin adventistipastori Timo Flinkillä, täysin...

        Olet väärässä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      18
      1495
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1305
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1202
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1102
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1036
    6. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      10
      1026
    7. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1025
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      991
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      989
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      980
    Aihe