Jatkuva pahoinvointi aamuisin

hoitsu26v

Olen nyt noin 6-vuotta kärsinyt ajoittaisesta pahoinvoinnista. Pahoinvointia ilmenee aamuisin, joka kestää n.2-3tuntia. Pahoinvointiin kuuluu mm. oksentamisen tunnetta, kylmiäväreitä ja toisinaan huimausta (nykyään harvemmin). Voimakas oksentamisen tunne tullee yleensä aamupalan nauttimisen jälkeen. Muun muassa appelsiinimehu on ehdottomassa pannassa, koska pistää kirjaimellisesti oksentamaan. Tiettyjä vitamiineja en pysty ottamaan aamuisin esim.monivitamiini, magnesium. Hampaiden pesu on myös vaikeaa, sillä se aiheuttaa oksentamisrefleksejä.

Lääkärissä olen käynyt tämän asian tiimoilta, mutta järkevää selitystä en ole saanut tähän. On epäilty raskautta, joka ei ole tullut kysymykseen. Kilppari- ja verensokeriarvot on tarkistettu, mutta niissä ei ole norm. poikkeavaa. On epäilty, että olisin masentunut tai kärsin univajeesta, joka on ollut aika kaukaa haettua. Epälty johtuvat alhaisesta verenpaineesta. Verenpaineen korjaamiseksi lääkäri kehotti lisäämään suolan määrää ruokavaliossa sen enempää asiaa tutkimatta..Enää en uskalla lääkäriin, sillä viimeisimmällä kerralla lääkäri sanoi "ehkä sulla on vaan päänvälissä nämä pahoinvoinnit".

Aloitin vuoden alussa työt hoitoalalla ja teen työtä kolmessa vuorossa. Aamut on niin vaikeita, että pelkään oksentavani töissä ja saavani lähtöpassit kotiin. Tai että työkaverit epäilisivät raskautta tai vaikka krapulaa..Alkaa rajoittamaan jo elämää..

Onko muilla kokemusta tällaisesta?

28

30058

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hypo-Na?
      • Anonyymi

        Ja monet vaivat ovat myöskin psyykkisistä syistä johtuvia , joten sitäkään ei voi kieltää.Silti otetaan kaikki mahdolliset kokeet juuri siksi että nähtäisiin jos on joku somaattisesti vika, ja jos niissä ei löydy mitään tavallisuudesta poikkeavaa niin miten pääsee esim jollekin joka erikoistunut johonkin sairauteen , siis mitä tavallinen lääkäri kirjoittaa lähetteeseen
        Että kaikki arvot on hyvät , niin että silloin sattaa olla vaikea jatkaa eteenpäin tutkimuksia , ja edes tietää kenelle lähete kirjoitetaan lähete
        Niin että onhan niitä paljon maailmassa oireilevia ihmisiä jotka etsivät koko elämänsä parannusta oireisiin mistä kokeet näyttävät ainoastaan normaali arvot .
        Mutta ihmisillä näyttää olevan tabu tämä psyykkinen puoli ihmisestä ,sanotaan usein en ole hullu puolustuksekseen vaikka ei edes ole mistään hulluudesta kysymys. Koska psyykkiset vaivat osataan ottaa samalla tavalla kun joku aomaattinen sairaus. Sillä ihmisillä on hyvin väärä käsitys usein psykiatrista .
        Tilastojen mukaan jokainen ihminen kokee elämässään jonkin asteiden masennuksen eräät kerran , toiset muutaman kerran, joten sekin kuuluu osana elämään.


    • äklöällö

      MOI

      Ite kärsinyt myös vuosia.. monesti amis aikoina oli aamuisin.. No nykyään ne alkaa lähes aina iltaisin ja saattaa jatkua seuraavana päivänä.
      oon rampannu lääkärissä ja mittään ei oo löytyny, sanottu vaan että varmaan monen asian summa (ummetus, stressi jne..)

      NOH, 7v sitten tein lapsen.. sitä imetin lähes 2v.. sitte aloin odottaan uutta.. meni kesken.. aloin odottaan taas ja 4v sitten sain toisen.
      Jonku ajan päästä honasin että hitto mua ällöttää ja aloin miettiin etten ole vuosiin siitä kärsinytkään, ja näin oli tää vi%¤/¤/bn riesa taas tullu takas.. joten aloin ite miettiin että hormoneista johtus.
      Aloin merkkaamaan kalenterin kiertoa ja juu.. aikalailla hedelmällisen viikon ja kuukautisten alkuun (joskus myös aikana) ne yleensä tullee. Just ma iltana yhtäkkiä alko ja yö meni läjes valvoessa... eikä oloa helpota yhtään että olen emetofoobikko ja täähän on yhtä helevettiä siis (nytki kuulin että pojan luokalla mahatautia niin täällä sitä taas suomi24 palstalla etitään apua mahatauteihin ja pahoinvointiin)
      Mutta vinkki... laitappa ylös millon ällöttää ja kato osuuko oviksen tai kuukautisten aikoihin = PMS!!

      • hoitsu26v

        Tää ei nyt liity millään tavalla kuukautisiin. Kuukautiset mulla on ihan normaalit ja ajallaan, eikä tämä pahoinvointi ajoitu esim.ovulaation tai kuukautisten aikaan. Tää on siis ihan päivittäistä ja nimenomaan ajoittuu aina aamuun. Oireet voimakkuudeltaan vaihtelee.Helppoina aamuina lähinnä vaan etoo, mutta pahoina aamuina joutuu pidättelemään oksennusta.Muutama vuos takaperin oireisiin liitty myös voimakasta huimaamista, mutta viimeaikoina sitä ei ole ollut.Palelu on myös suht voimakasta aamuisin, mutta sitä saattaa esiintyä muinakin aikoina.. Päivä- ja ilta-aikaan olo on ihan normaali.Toisinaan saattaa olla voimakasta väsymystä, mutta se luultavati johtuu vuorotyöstä ja työn fyysisyydestä.. Ruoansulatus vaivojakaan ei ole ollut, joten ei siitäkään voi johtua..Eikä mulla ole ollut vuosiin mitään lääkityksiäkään, ettei nämä mitään lääkkeiden ns.haittavaikutuksiakaan ole..

        Mut mä mietin tuota aikaisempaa kommentia. Mulla on tosiaan todettu alhainen verenpaine, että voisko olla tekemistä natrium- tai kalsiumpitoisuuksien kanssa. Eräs ystävä kertoi myös oireiden viittaavan Addisoniin, mutta sehän on melko harvinainen. Enkä mä halua kuvitella itselleni mitään sairauksia, että tehköön lääkäriit ne diagnoosit.Ainoa ongelma vaan on, että lääkärit tarjoisivat mieluummin uni- ja masennuslääkkeitä, kun oikeasti tutkisivat tätä asiaa.


      • Yksit. auttanut
        hoitsu26v kirjoitti:

        Tää ei nyt liity millään tavalla kuukautisiin. Kuukautiset mulla on ihan normaalit ja ajallaan, eikä tämä pahoinvointi ajoitu esim.ovulaation tai kuukautisten aikaan. Tää on siis ihan päivittäistä ja nimenomaan ajoittuu aina aamuun. Oireet voimakkuudeltaan vaihtelee.Helppoina aamuina lähinnä vaan etoo, mutta pahoina aamuina joutuu pidättelemään oksennusta.Muutama vuos takaperin oireisiin liitty myös voimakasta huimaamista, mutta viimeaikoina sitä ei ole ollut.Palelu on myös suht voimakasta aamuisin, mutta sitä saattaa esiintyä muinakin aikoina.. Päivä- ja ilta-aikaan olo on ihan normaali.Toisinaan saattaa olla voimakasta väsymystä, mutta se luultavati johtuu vuorotyöstä ja työn fyysisyydestä.. Ruoansulatus vaivojakaan ei ole ollut, joten ei siitäkään voi johtua..Eikä mulla ole ollut vuosiin mitään lääkityksiäkään, ettei nämä mitään lääkkeiden ns.haittavaikutuksiakaan ole..

        Mut mä mietin tuota aikaisempaa kommentia. Mulla on tosiaan todettu alhainen verenpaine, että voisko olla tekemistä natrium- tai kalsiumpitoisuuksien kanssa. Eräs ystävä kertoi myös oireiden viittaavan Addisoniin, mutta sehän on melko harvinainen. Enkä mä halua kuvitella itselleni mitään sairauksia, että tehköön lääkäriit ne diagnoosit.Ainoa ongelma vaan on, että lääkärit tarjoisivat mieluummin uni- ja masennuslääkkeitä, kun oikeasti tutkisivat tätä asiaa.

        Yksityiset sisätautien erikoislääkärit auttavat asiassa. Tee työpaikallasi veritestit P-Na ja P-K sekä käy yksityisellä. Korostan erikoistumisvaihtoehdon tärkeyttä lääkärivalinnassa.
        Ehkä lääkärikokemuksesi tulevat arvauskeskuksesta, oletan. Enemmistö on sanonut samoin nettifoorumeilla, mutta yksityiset ovat auttaneet. Siten minullakin.


      • katja55
        hoitsu26v kirjoitti:

        Tää ei nyt liity millään tavalla kuukautisiin. Kuukautiset mulla on ihan normaalit ja ajallaan, eikä tämä pahoinvointi ajoitu esim.ovulaation tai kuukautisten aikaan. Tää on siis ihan päivittäistä ja nimenomaan ajoittuu aina aamuun. Oireet voimakkuudeltaan vaihtelee.Helppoina aamuina lähinnä vaan etoo, mutta pahoina aamuina joutuu pidättelemään oksennusta.Muutama vuos takaperin oireisiin liitty myös voimakasta huimaamista, mutta viimeaikoina sitä ei ole ollut.Palelu on myös suht voimakasta aamuisin, mutta sitä saattaa esiintyä muinakin aikoina.. Päivä- ja ilta-aikaan olo on ihan normaali.Toisinaan saattaa olla voimakasta väsymystä, mutta se luultavati johtuu vuorotyöstä ja työn fyysisyydestä.. Ruoansulatus vaivojakaan ei ole ollut, joten ei siitäkään voi johtua..Eikä mulla ole ollut vuosiin mitään lääkityksiäkään, ettei nämä mitään lääkkeiden ns.haittavaikutuksiakaan ole..

        Mut mä mietin tuota aikaisempaa kommentia. Mulla on tosiaan todettu alhainen verenpaine, että voisko olla tekemistä natrium- tai kalsiumpitoisuuksien kanssa. Eräs ystävä kertoi myös oireiden viittaavan Addisoniin, mutta sehän on melko harvinainen. Enkä mä halua kuvitella itselleni mitään sairauksia, että tehköön lääkäriit ne diagnoosit.Ainoa ongelma vaan on, että lääkärit tarjoisivat mieluummin uni- ja masennuslääkkeitä, kun oikeasti tutkisivat tätä asiaa.

        vesimyrkytys .. hemoglobiini laskee yön aikana liian matalaksi. oireet pahoinvointi, huimaukset jatkuva vano... jne kts terveyskirjasto.


      • Anonyymi
        hoitsu26v kirjoitti:

        Tää ei nyt liity millään tavalla kuukautisiin. Kuukautiset mulla on ihan normaalit ja ajallaan, eikä tämä pahoinvointi ajoitu esim.ovulaation tai kuukautisten aikaan. Tää on siis ihan päivittäistä ja nimenomaan ajoittuu aina aamuun. Oireet voimakkuudeltaan vaihtelee.Helppoina aamuina lähinnä vaan etoo, mutta pahoina aamuina joutuu pidättelemään oksennusta.Muutama vuos takaperin oireisiin liitty myös voimakasta huimaamista, mutta viimeaikoina sitä ei ole ollut.Palelu on myös suht voimakasta aamuisin, mutta sitä saattaa esiintyä muinakin aikoina.. Päivä- ja ilta-aikaan olo on ihan normaali.Toisinaan saattaa olla voimakasta väsymystä, mutta se luultavati johtuu vuorotyöstä ja työn fyysisyydestä.. Ruoansulatus vaivojakaan ei ole ollut, joten ei siitäkään voi johtua..Eikä mulla ole ollut vuosiin mitään lääkityksiäkään, ettei nämä mitään lääkkeiden ns.haittavaikutuksiakaan ole..

        Mut mä mietin tuota aikaisempaa kommentia. Mulla on tosiaan todettu alhainen verenpaine, että voisko olla tekemistä natrium- tai kalsiumpitoisuuksien kanssa. Eräs ystävä kertoi myös oireiden viittaavan Addisoniin, mutta sehän on melko harvinainen. Enkä mä halua kuvitella itselleni mitään sairauksia, että tehköön lääkäriit ne diagnoosit.Ainoa ongelma vaan on, että lääkärit tarjoisivat mieluummin uni- ja masennuslääkkeitä, kun oikeasti tutkisivat tätä asiaa.

        Minulla tämän aiheuttaa herätyskello! Nämä liian varhaiset aamut kun herään herätyskelloon kun ilman kelloa nukkuisin luonnollisesti muutaman tunnin myöhempään. Tänään kello soi 6 ja aivan kesken unien heräsin ja paha olo - eilen se soi 7.30 ja ihan hyvä olo heti herätessä.

        Alhainen verenpaine - sängyssä pitää saada olla joka aamu vähintään 30 min heräämisen jälkeen ja herätä rauhassa- jos nousee ylös aiemmin olo on järkky koko aamupäivän.

        Vitamiineja ei aamuisin - pahentavat vain oloa.


    • 4+7

      Mitä syöt aamupalaksi?

      Monivitamiinit aiheuttaa pahoinvointia. Miksi syöt niitä?

      Juo vettä 5-8dl ja syö vasta 1/2 tunnin päästä.

      Kokeile erilaisia aamupaloja eli
      viljaton
      maidoton

      Älä syö synteettisiä ravinteita, koska ne pistää pahimmassa tapauksessa oksettaan.

      http://personal.inet.fi/koti/remeli/ravinteet.htm

    • hoitsu26v

      Magnesiumin olenkin heittänyt kokonaan poies.Monivitamiinia tulee otettua nykyään vain joskus ja vasta n.4h heräämisen jälkeen..

      Aamuisin syön yleensä kaurapuuroa tai rahkaa. Puuroon tai rahkaan sekoitan vaihtelevasti milloin mitäkin esim. pellavansiemerouhetta, aurigonkukan siemeniä, manteleita,marjoja/marjakeittoa, mango pilttiä, banaania. Ruokajuomaksi otan yleensä vettä (joskus sitruunalla) tai vichyä, ja joskus lisäksi kupin kahvia. Vihreää teetä tai tuoremehuja en kestä juoda sillä ne tulee ulos..Samoten tuo vesi, että sitä ei kestä ainakaan tuntiin heräämisestä juoda kun yhen lasillisen..

      Maitotuotteet olen heittänyt ajat sitten laktoosittomiin. Maitotuotteita tulee nautittua muutenkin suht vähän. Viljatuotteita käytän hyvin vähän esim. leipä, pullat ja makarooni on heitetty kokonaan pois.

      • ei tiiä ei

        Magnesiumia tarvii kaikki eli kyllä sun lisäravinteita täytyy syödä.

        Mittaa verenpaine aamulla.

        Olisko hometta?

        Tyynyssäkin voi olla hometta, jos sitä ei pese.


    • unirytmi?

      Yks ihan outo juttu, mikä tulee mieleen on se, että mitäs jos sun kroppa on väärässä rytmissä? Siitähän tulee huono olo, jos kesken yötä revitään sängystä ylös ja pitää ruveta syömään. Palelu voi myös liittyä unirytmiin. Kehon lämpötilahan vaihtelee vuorokauden ajan mukaan ja unirytmin mukaan.

      Mulla on ollu vähän samanlaista ja nyt jälkeenpäin ajatellen osasyy on ehkä ollut se, että mulla on ns. viivästynyt unirytmi. JOs saisin itse päättää, menisin nukkumaan yhden-kahden aikaan yöllä ja heräisin aikaisintaan kympiltä. Aikaiset aamut ovat olleet ihan kidutusta. Sitten muista syistä (korvaamaan tujua unilääkettä) mulle määrättiin melatoniinia. Aamut ovat olleet paljon helpompia ja aamupala maistuu. Ei ole kylmäkään.

      Jos kaikki on testattu, testaa vielä siis melatoniini. En tiedä johtuuko muutos siitä, mutta samaan aikaan se sattui.

      • unirytmi?

        Niin ja 1 mg:n annostus on tosi pieni. Omalla vastuulla isompi annostus. Reseptillähän niitä saa 5 mg:n pillereitä ja ovat muuten aikapaljon halvempia, kuin ne 1 mg:n tabletit, mitä ilman reseptiä saa.


    • jopoooooo

      Viestiketju on vanha mutta itselläni aivan samat jutut, etenkin aamuisin sen muutaman tunnin. Mulla on krooninen poskiontelontulehdus ja joka aamuinen tyhjennyssessio kestää sen 15 minuuttia, sekä nieluun valuva lima ja hampaiden pesu oksettaa, lisäksi mahahappojen ylöstulo oujee! sanoisin jos onnellinen olisin... Olo on todella väsynyt ja heikko sen muutaman tunnin aamusta ja olen ymmärtänyt että talossa jossa asun, siis kerrostalo, yläkerroksessa on joitain vuosia sitten ollut vesivahinko ja vaikka asunnossani tuuletus pelaa, silti on usein tunkkanen ja ummehtunut. Olen aika lailla vakuuttunut kroonisen poskiontelotulehdukseni syyksi ja ylläpitäjäksi joko huonon sisäilman ja/tai jopa homeitiöit. Niin monet lääkekuurit olen syönyt eikä niistä enää ole sanottavaa apua. Plus kolme kertaa lyhyen ajan sisällä olen saanut myös kunnian kantaa keuhkoissani mykoplasmaa, tosin nyt jättänyt taas rauhaan. Ei muuten oikeastaan vituttais mutta kun ei oikein pysty harrastamaan liikuntaa enää niin että pysyisin terveenä. Tuntuu että aina kun otan hien pintaan, pian olo on kipeä, aina ja toistuvasti sama juttu. Tavallisesta buranasta olen saanut parhaimman olon. Jos on home oireiden syy, olen tuomittu.

    • plmb

      Onko suvussasi keliakiaa? Hoitamattomana se antaa vaikka minkälaista oiretta jos asia pitkittyy. Lopulta ei edes kestä sokeripalaakaan ilman vaivaa.

    • vset

      Kannattasi otattaa myös helicobakteeri-testi.

      • RAL-

    • refleetikko2016

      Refluksi? Useimmille siitä tulee selvemmät oireet, mutta ihmiset ovat yksilöllisiä. Kokeile nostaa sänkyä hieman yläviistoon. Ainakin itselleni refluksiin taipuvaisena nimenomaan appelsiinimehu ja vitamiinit ovat vaikeinta syötävää. Jotain ruuansulatusentsyymejä voisi kokeilla.

      Hoitotyö on raskasta, siinä on nostoja ym. Eli refluksi on ihan mahdollinen oire. Kärsitkö käheydestä, liman noususta, hampaiden vihlonnasta tms?

    • Zennik

      Ja nyt kun joku tänne eksynee kuitenkin apua etsimään, niin ihan alkajaisiksi jättäkää noi hiilarit veks siitä aamupalasta niin johan olo kohenee. Samoin toi rahka maitotuotteena voidaan heivata, kehittele proteiinipainotteinen aamiainen (ei mikään patukka) ja katso toimisko se ihan alkuun. Voinkorvikkeen (margariinin) voi myös heivata ja alkaa käyttää aitoa.

    • Onpatuttua

      Onpa tuttua. Itse saatan ihan yökkäillä aamulla ku nousen kellon soitin jäljeen. Kaikki tuntuu olevam ihan vitusta, oksettaa, ei jaksa mitään. Koko päivä menee unessa.

      Illalla klo 20 jälkeen piristyy ja jaksais vaikka mitä.

      Mulle se on vain luontainen unirytmi. Jos saan valvoa aamuviiteen, ja nukkua klo 13 asti, niin herään pirteänä ku peipponen. Tai jos nukun töiden jälkeen 4h päiväunet niin voi kun elämä on ihanaa. Mutta aamuherätyksen: aivan järkyttävää.

    • meniere

      Huimaus ja oksetus voi olla sisäkorvaperäistä.
      Mulla kuvattiin sen takia kuuloluu, ettei ole kasvainta.
      Ei ollut.
      Oli Menieren oireyhtymä, sanottu myös Menieren taudiksi.
      Aloittajalla tuskin on sitä, se ei esiinny aina samaan aikaan vaan
      epämääräisin välein eripituisina jaksoina puolipäivää tai 1-3 päivää, tai jos kauemmin ja oireet on voimakkaat , joutuu sairaalaan.

    • käytän

      Liian vähän aikaa iltapalan ja nukkumaanmenon välissä. Pari tuntia riittänee.

    • Anonyymi

      Täällä kanssa yksi, joka yökkii aamulla pari tuntia. Johtuu kait vain siitä, että mulle herätys ennen klo 12 on liian aikainen. Aamupalaa en pysty yleensä syömään ennen klo 17.

    • Anonyymi

      No saisinko itse apua olen 9v ja oksensin noin kuukausi sitten sen jälkeen aamupahoinvointia pääkipua jn jn help hyomenna alkaa koulu :(

      • Anonyymi

        Et sitten lääkärissä ole käynyt.


    • Anonyymi

      Mulla vain pelelua ja harvoin huonoa oloa aamuisin/aamuyöstä. Mutta munkin mielestä se johtuu "väärästä" päivärytmistä. Että on joutunut heräämään liian aikaisin. Omaan rytmiin nähden.

    • Anonyymi

      Kyllä monella on masennus ilmenee ainoastaan yököttelyllä eikä muita masennuksen oireita välttämättä ole .
      Itselläni oli 20 vuotta sitten juuri tämä ammu yököttely ajankohtaista , ja oli vaikea ottaa sisälle että sellainen oire olisi masennusta, mutta kun kuuntelin lääkärin selvitystä siitä niin ymmärsin asian , ja jopa syytkin siihen.
      Pari vuotta yökyttelin ja sitten se meni ohitse pienellä määrällä SSRI lääkettä
      Joten ei sitäkään voi aina kieltää, etteikö yökyttely voisi olla masennusta
      Sitten jos syödään ekstra vitamiineja vaikka niistä ei ole puutetta edes todettu, niin nekin aiheuttavat ongelmia monella ihmisellä, kun ostellaan ns luonnontuotteista luullen ettei niissä voisi olla mitään vahingollista ihmiselle , vaikka monet ovat saaneet esim maksan kanssa ongelmia kun syövät niitä ilman että puutosta olisi todettu edes .
      Joten ymmärrän hyvin minkälaisia aamuja sinulla on tämän vaivan kanssa , joten toivottavasti pääset vaivastasi eroon .tsemppiä

    • Anonyymi

      Gluteeniton ja laktoositon ruokavalio on auttanut minulla ja monilla muilla !!! Ei pahoinvointia enää !!! Terv. Mirkku

    • Anonyymi

      Käyppä raskaustestissä. Saatat yllättyä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      16
      1419
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1285
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1182
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1072
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1026
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1015
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      9
      1003
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      989
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      981
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      980
    Aihe