Metal meltdown

Moar-matti

Menin tänään salille, aloin murista todella matalalta, jännitin lihaksia aina vaan kovemmin, kunnes lopulta huusin *kirkuen* roaargh! Kipinöitä lenteli ja kehoni lihasten suonet pullistelivat.

10

162

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hetero curious

      Saitko kalua, ihana mies?

      • moar-matti

        Kävin taas tänä aamuna salilla ja menin keskelle hallia ja pyysin ihmisiä siirtymään kauemmaksi, jotta voisin jännittää lihakseni maksimiin. Aloin murista ja ulvoa naamapunaisena MOAAARFGhhgdsj! Joku nainen soitti peloissaan poliisit, koska ei ollut varmaan aiemmin tuntenut yhtä suurta energiaa. Noh, olenhan sentään universumin vahvin mies.


    • Moar-matti

      Taistelu jatkuu

      minulle annettiin mukamas porttikielto salille, mutta aion käydä siellä siitä huolimatta.

      Tänään käytiin siis taistelu hyvän ja pahan välillä. Taistelin aulan kassamiehen kanssa oikeuksistani, rääyin hänelle naamapunaisena siitä, että minun täytyy huutaa samalla kun jännitän lihaksiani, muuten en saavuta maksimivoimatasoani.

      Tartuin häntä rinnuksista ja heitin hänet tuulikaapin lasin läpi. Sitten hakkasin häntä tohjoksi. Nyt kyykistelen piilossa täällä hakaniemen puistossa ja yritän värvätä palvelijoita.

      Hyvä on voittanut toistaiseksi, mutta taistelu jatkuu.

      • Paljasjalkanen

        Ei jumalauta... Kävin tänään hakaniemessä ja siellä oikeasti kuikki joku bodari puiden takaa... Hankkiudu hoitoon kaveri...
        -_-


    • Moar-matti

      Salille päästyäni ulvaisin sellaisella voimalla että kuntosalin seinät kajahtivat ja ihmisten katseet kiinnittyivät minuun, otin taisteluasennon levittämällä jalkoja hieman niin että varpaat osoittavat sivulle ulospäin nostin kädet vyötärön tasalle ja JÄNNITIN HAUIKSENI MAKSIMIIN, murisin niin perkeleesti että nyt oli penkistä lähdettävä ainakin se 110kg, ja se lähti, ei kerran vaan kolmesti... Ihmiset olivat peloissaan, mutta se on täysin ymmärrettävää, minunlaisiani miehiä ei ole kuin yksi tällä mitättömällä planeetalla...

      • Uskomushoitaja

        Sellaset harhat tänään.


    • Moar-matti

      Moar

    • Moar-matti

      Pudottelin rautoja maahan voimalassa ja antovat porttikiellon. Kusin kostoksi juoksumatolle ja hakkasin pukuhuoneen oven paskaksi lähtiessä. Vittu noita amatöörejä jotka ei tiiä salihommista yhtään mitään.

      • Moar-matti

        En minä vittu edes pudotellu niitä painoja, laskin hellästi alas joka kerta MUTTA SE VITUN ÄIJÄ TULI KARJUMAAN MULLE ETTÄ MITÄ HELVETTIÄ NÄ OIKEIN TOUHUAT! No minä siinä yritin ottaa ihan coolisti ja join kylmän viileesti omenamehua ja nielaisin aminopillerin. Sitte sanoin sille "kuuleppa ny saatanan paska, ku reenaa hauista ni on pakko laskee puntit välillä alas" no eipä siinä mittää se soitti mulle suuta siinä ja mä annon takasi samalla mitalla. Nii että mitäs alko mulle!


    • perttimoar

      Kiitos moar hyvästä treeni tekniikasta. Olen saannut metal meltdownilla tulosta ihan törkeesti lisää. Myös rasvaprosentti pienentynnyt olemattomiin.
      Käytin moar huutoa viikonloppuna nakkikioskilla.Asetuin huuto asentooni, jalat hieman koukussa, katse alas, kädet hauis posessa pään sivuilla.
      Aloin murista ja päästin todella kovan moar huudon samalla kun nostin pääni susimaiseen ulvontaan. Revin paitani pois ja jatkoin moar huutoa.
      Ette ikinä arvaa mitä sitten tapahtui...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      57
      5790
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      26
      3667
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      227
      1921
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1772
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      94
      1222
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      30
      1177
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      290
      955
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      50
      948
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      76
      889
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      848
    Aihe